Lafa gelince tercih edilir değil zaten tercih eden kitle var ama sen tercih etme zaten , eski s60-s40 satışlari ortada xc90 da x5 ve gle den çok çok daha fazla görülüyor nedense trafikte geçin artık şu sanayi ağzını < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Pejo motorlu ford sanzimanli turkiye spec Volvo alirsan bunları yaşaman çok doğal d5-d4-d3-t3 veya t5 kullanmış olsan bu sorunlarin hicbirini yasamazdin benim s40 tada ayni motor var sürekli problem çıkartıyor foruma bakma pejo motorlari net kronik sorunlu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
??? O zaman V6'lar V8'ler neden var??? Neden herkes 1.0 motorlu araca binmiyor... Açıkçası otobana çıktım mı araç da müsaitse 200 'ün altına bile düşmem, ki iş için gittiğimde Almanya'da zaten o sürekli o hızlarda yolculuk yapıyorum. Sizin mantıkla her araç 60 beygir olsa yeterlidir, hız sınırı 120 olan bir ülkede daha büyük motora ihtiyaç yok... Volvo hız limitini 180'de sabitlediğini duyurduğu anda tüm dünya'da çok hızlı bir şekilde potansiyel müşteri kaybetti... Almanya'da şu an yeni BMW, Audi'lerin falan 250 KM/h ile sınırlandırılması eleştirliyor, neden 530d yerine 550d alalım diyorlar... |
Volvo dediğin ya SW olur ya SUV ya da cross country. S60 yerine her türlü V60 alır(d)ım. Hem de Çin değil Belçika üretimi ekstra vergisi yok. V60 ın T3ünü çok bekledim. Çıksa hemen kaporayı kaydırıp alacaktım. Ama nedense tutturmuşlar 2.0 . Şuna bak tek parça sanat eseri gibi şerefsizim ![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 10 Aralık 2020; 14:56:55 > |
Resmi görünce sanat eseri diyeyim dedim siz demişsiniz,tek parça koca çeliği işleyerek ortaya çıkartıyorlar sanki şu aracı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 10 Aralık 2020; 15:7:32 > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Geç kaldı artık işi zor |
Öyleyse yılda 700 bin sıfır aracı kim alıyor? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
![]() Yeni Volvo S60'da diğer lüks modellerinde kullandığı bu ön konsol konseptini kullanırsa devrim yapar S60 için.Çünkü eski S60 modelinde kullandığı tuşlu eski telefonu anımsatan görüntü çok hoş değildi ve uzun zaman kullandı.Bu ise yeni modele çok yakışır ama fiyatı da baya yakışıklı olacaktır eminim... |
83 milyonluk ülkede 700bin araç satışı hiçbir şey. Bunların yarısını şirketler alıyor zaten. |
Aynı kafadayım...Sonuçta bu kadar yüksek itibarın da bir karşılığı olacak değil mi? |
Hava,yol,okul eğitimi,sürüş,sürücü,trafik eğitimi,ekonomi,v.b.bir çok konuda (ki trafik bu konuların hepsini içinde barındırır) Almanya ile Türkiye kıyaslanmaması gereken iki ülke... Hele hele "orada şu kadar hız var,burada neden yok" kesinlikle kıyaslamaya açık değil... |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
v60 saf dizel ,bu aracın benzin olması sıkıntı bence |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Sizi bulmuşken bir şey sormak istiyorum. Sıfır km aldığım 2018 S60 D4 kullanıyorum, babama da XC40 T3 aldık. Eskiden S80 T6 sahibi de oldum. Volvo'yu seven sadık kullanıcılardanım. S60'ı da bekleyenlerdendim. S60 ülkemize geldiği zaman neden V60 CC'den daha pahalı olarak giriş yapacak. S60, aynı motorla satılan V60 CC'ye göre 106.000 TL pahalı. Almanya fiyatlarına baktığımızda; S60 B5 AWD inscription : 45.620 Euro V60CC B5 AWD Pro : 54.500 Euro (Ülkemizde satılan donanım Pro'ya daha yakın) Özetle Almanya'da S60, V60 CC'ye göre %17 kadar daha ucuz, Türkiye'de S60, V60 CC'ye göre %16 daha pahalı. Bunun sebebi nedir? Selamlar |