Şimdi Ara

Yeni vergi sisteminde CO2 avantajı/dezavantajı olan araçlar? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İşin içine gene motor hacmi girecek. Değişen tek şey artık araba alırken emisyon değerlerinide göz önünde bulunduracağız.

    Hiç sanmıyorum hacimden bağımsız sadece emisyona göre vergi kesilsin.
  • cLk kullanıcısına yanıt
    Şu yeni vergi sistemi o kadar muamma ki, mevcut araçlar ne olacak, dizeller ne olacak, CO2 salınımı olarak enuygun olan LPG li araçlar ne olcak, en uygun LPG olursa tabiki herkes LPG taktırır, şu anyeni araç alanlar neye göre araç alacaklar, CO2 sınıflandırması neye göre yapılacak ve sıfır km araçtaki ÖTV oranı ne düzeyde olacak???

    Beklemek ve görmek en doğrusu?

    Bir çoğu sadece CO2 salınımı en düşük olan büyük hacimli araçların avantajlı olacağını söyelsede ben inanmıyorum, başka maddeler de eklenir..

    Zaten yeni vergi sistemi gelmesinin sebebi ilerleyen teknolojiye bağlı olarak artık otomobil markalarının düşük hacimli motor üretmeleri.. Örn: 1,0 ecoboost motor gibi.. E segmentinde 1,6 lt E 180 Mercedes olması gibi..
  • dizellerde co2 belki az olabilir ama başka gazlar fazla fazla. tabi bu bizim milletin dizel sevdasını törpülermi? tabiki hayır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*
    Kanun yönetmelik vb. adı her neyse; eğer çıkış tarihinden önceki araç sahiplerini kapsarsa tam bir facia olur!

    Benim araca baktım da 211 g/km CO2 salınımı mevcutmuş
  • Sistemin ne olacağı yada ne olduğu farketmez; tek değişmeyecek gerçek şimdikinden fazla ödeneciğidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Şu yeni vergi sistemi o kadar muamma ki, mevcut araçlar ne olacak, dizeller ne olacak, CO2 salınımı olarak enuygun olan LPG li araçlar ne olcak, en uygun LPG olursa tabiki herkes LPG taktırır, şu anyeni araç alanlar neye göre araç alacaklar, CO2 sınıflandırması neye göre yapılacak ve sıfır km araçtaki ÖTV oranı ne düzeyde olacak???

    Beklemek ve görmek en doğrusu?

    Bir çoğu sadece CO2 salınımı en düşük olan büyük hacimli araçların avantajlı olacağını söyelsede ben inanmıyorum, başka maddeler de eklenir..

    Zaten yeni vergi sistemi gelmesinin sebebi ilerleyen teknolojiye bağlı olarak artık otomobil markalarının düşük hacimli motor üretmeleri.. Örn: 1,0 ecoboost motor gibi.. E segmentinde 1,6 lt E 180 Mercedes olması gibi..

    mevcut araçlar %99 eski sistemden devam edecek. görünen o.

    ilk mesajda verdiğim linki incelerseniz yakıt ekonomisi ve co2 diyor. hem yüksek hacimli motor olacak hem az yakacak hem de co2 si düşük olacak. eğer böyle bir araç varsa vergisi eskiye göre düşük olabilir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: lavetera

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lavetera

    Dizeller için kötü olacak diyorlar ama bmw nin dizelleri benzinliden daha az salınım yapıyor.Nasıl oluyor bu iş?

    Bir tek BMW değil bütün firmalarda dizeller benzinlilerden daha az CO2 üretiyor.

    Peki neden haberlere dizellerin vergisi daha çok olacak diye yansıyor

    CO2 eyvallah ama diğer zararlı gazların salınımı fazla.

    ARTIK EZBERE KONUŞMAYALIM!! EURO 5 ve yeni yürürlülüğe girecek EURO VI NORMLARIYLA BERABER, DİZELLER İNANILMAZ ÇEVRECİ YAKITLAR OLDU , VE PARTİKÜL SALINIMLARI DA İHMAL EDİLECEK KADAR. CO2 SALINIMLARI İSE MALUM ÇOK DAHA AZ




  • Benzinli araclar tarih oldu demektir co2 salinimi vergisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizellerin çevreci olması için araca partikül filtresi konuluyor. bu da ekstra masraf kapısı olabilir, çok pahalı bir parça. ford dizelleri araştırırken rastlamıştım.
  • Cruze x5le ayni vergi verecekse komik, benzinli araci az gezenler aliyordu onlarda dizel yada lpgye kayar mecbur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_83236860/tm.htm

    Şöyle bir konu açtım. Dizellerin daha öevreci olduğunu veriler gösteriyor ispatı var. Dizellere ek vergi konulursa bu çevreci olmamasından ziyade, dizelin ucuz olmasından kaynaklanacak.

    Dizel bu kadar zararlıysa, en çok emisyonu salan halk otobüsleri benzinli olsun madem , veya elektrikli...
  • yeni Peugeot 308 bluehdi 120 hp 82 gr co2 salınımı var .

    1.6 hdi 92 hp -93 gr co2 salınımı .

    1.6 e-hdi 115 hp 85 gr co2 salınımı .

    sanırım dizeller de en iyi değerlerden .
  • clio 4 0,9 tce motorun co2 si 99gr ingilterede olsa vergiden muaf olacaktı

    http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=10778&id2=16338
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Arkadaşlar benim yanlışım varsa düzeltin.

    Sadece CO2 salınımı değil bütün zehirli gazların toplamı etkileyecek vergi oluşumunu. Bu yüzden dizel motorlar CO2 açısından avantajlı gözükse bile zehirli gaz salınımı çok fazladır benzinli motorlara göre vergi oranıda buna istinaden dizel motorlarda daha fazla olacak diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Arkadaşlar benim yanlışım varsa düzeltin.

    Sadece CO2 salınımı değil bütün zehirli gazların toplamı etkileyecek vergi oluşumunu. Bu yüzden dizel motorlar CO2 açısından avantajlı gözükse bile zehirli gaz salınımı çok fazladır benzinli motorlara göre vergi oranıda buna istinaden dizel motorlarda daha fazla olacak diye düşünüyorum.

    Başka bişi yok, tüm dünyada CO2 dir zararlı olan, başka gazlar var anca aptal insanı inandırabilirsek fazla vergi için diye uydurulan bir hikayedir, sağlamasıda şöğle biraz mantık ; Eğer zararlı bişi olsa normları düzenlerken onuda eklerlerdi tüm dünyadaki yönetimler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Arkadaşlar benim yanlışım varsa düzeltin.

    Sadece CO2 salınımı değil bütün zehirli gazların toplamı etkileyecek vergi oluşumunu. Bu yüzden dizel motorlar CO2 açısından avantajlı gözükse bile zehirli gaz salınımı çok fazladır benzinli motorlara göre vergi oranıda buna istinaden dizel motorlarda daha fazla olacak diye düşünüyorum.

    Başka bişi yok, tüm dünyada CO2 dir zararlı olan, başka gazlar var anca aptal insanı inandırabilirsek fazla vergi için diye uydurulan bir hikayedir, sağlamasıda şöğle biraz mantık ; Eğer zararlı bişi olsa normları düzenlerken onuda eklerlerdi tüm dünyadaki yönetimler

    Vakit ayırıı inceledim CO2 dışında zehirli gaz var ancak CO2 oran olarak çok baskın diğer gazlara göre bunun yanı sıra dizel motor da olan diğer zehirli gazlar aşağı yukarı aynı oranda benzinli motorlarda bulunmakta. CO2 atılımı günümüz dizel motorlarında daha az olduğundan dolayı avantajlı konumda dizel motorlar bulunuyor.




  • Her sene ayni terane.

    2012 side var ayni haberin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.