Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

yeni ve güzel bir kod wpmw

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
45
Cevap
0
Favori
438
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    arkadaşlar geçen aldığım wpmv iyi çıktı fakat mecidiyeköy goldpc de tükendi internettende baktığımda stokta gözükmüyordu bitti zannettim bugün akşam yavzi ile görüştük araştırma yapıyordu kadıköyde bende gerekli kodları verdim kendisi yazıcıoğlu 2katta ki gold'da bulmuş şuan 20 adet varmış isteyen alır birde işi ticarete dökmeden olursa daha iyi olur 64$ cpu'yu 100$'a satmaya kalkanlar oluyor malesef. işlemci 2600mhz ve yukarısını destekliyor ihtiyacı olan alsın

    işlemci kodu

    axda1800dlt3c jıumb 0329wpmw
    9813586262012
    kahverengi



    |
    |
  • Yarbay
    14858 Mesaj
    [Deleted by Admins]
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    güzel işlemci vesselam :)
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    arkadaşlar tt aynı koddan aldı fakat bir problemle karşılaştı sanırım çözene kadar beklemede kalın derim:)
    |
    |
  • Binbaşı
    1657 Mesaj
    beklemedeyiz
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    sorunun kaynağını bulmak için biyerden ddr400 ram bulmam lazım
    ya işlemci kötü ya da ram bozuk(uyumsuz)
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    arkadaşlar yanıltmak gibi olmasın ama sanırım sorun
    8rda+ v2.1 ile twinmos ddr400 uyumsuzluğu.
    sürekli 0x0000007F ve türevleri
    ile win32k.sys hatası alıyorum
    PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA ve IRQL_LESS_OR_EQUAL
    la beraber.
    yarın arkadaştan alacağım ramlerle deneyeceğim, kesin sonucu yarın akşam öğrenebilirsiniz ancak
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    benim wpmv'yi tt den sonra bi deniyim dedim su soğutmayı çıkardım ve volcano'yu taktım volcano üzerindeki fanı çıkarıp 2500rpm dönen bir fan taktım en düşük rpmd kaç mhz sonuç vericek diye 1.7v ile 2400mhz açtı resimde gözüken diğer fan dışardaki su soğutmanın açık kalan fanı kasa içinde tek fan var.sorun herhalde tt'nin ramlerinde
    |
    |
  • Yüzbaşı
    425 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by TT</i>
    <br />arkadaşlar yanıltmak gibi olmasın ama sanırım sorun
    8rda+ v2.1 ile twinmos ddr400 uyumsuzluğu.
    sürekli 0x0000007F ve türevleri
    ile win32k.sys hatası alıyorum
    PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA ve IRQL_LESS_OR_EQUAL
    la beraber.
    yarın arkadaştan alacağım ramlerle deneyeceğim, kesin sonucu yarın akşam öğrenebilirsiniz ancak
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Son biosu denedin mi? Twinmos ddr400 uyumsuzlugu icin (aynen yazmislar twinmos ddr400 diye) bir duzeltme vardi onda.
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    evet zaten son bios yüklü şu anda
    donanımsal bi uyumsuzluk sanırım
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    8rga+ ile çatır çatır çalışıyordu, 8rda v1.1 ile de çalıştı güzelce
    |
    |
  • Yüzbaşı
    425 Mesaj
    Kotu. Bende de rda+ 2.1 var. Twinmos ddr333@ddr400 kullaniyorum. Ileride twinmos ddr400 alir 210-215 fsblere cikarim diye dusunuyodum [bwlng]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    425 Mesaj
    Adamlarin telefonu bilen var mi?

    Aslinda daha iyisi benim icin bi tane alip Ankara'ya gonderebilecek olan var mi?
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    ama bunlar henüz teori aşamasında.
    bu akşam kesin sonucu bildiririm test sonrası
    |
    |
  • Yüzbaşı
    425 Mesaj
    TT islemciyi satan yerin telefonu var mi?
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    topik açtık ya :) gold pc yazıcıoğlu 1 kat
    |
    |
  • Yüzbaşı
    425 Mesaj
    arbiter, ben ankara'dayim malsef.

    Adamlari arayip kargoyla gonderebilirler mi diye soracagim? Onun icin istiyorum telefonlarini.
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    evet benim aldığım yerde tükendi kalmadı.
    ama arbiter araştırmış kadıköy yazıcıoğlu gold da bulmuş
    yukarı da belirttiği üzere
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    kargoyla tabiki yollarlar tabi kaldıysa :) yavzi dün alacaktı hatta bi rivayete göre baya bi fazla ayırttırmış kendine adam ticarete mi girdi ne :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    928 Mesaj
    beyler ufak bir teknik hata oldu benim aldığım işlemcinin kodu wpmv değil wpmw imiş :)) buda 29 uncu hafta üretim herşey aynı renkde kahve rengi ama son harf yanlışmış malüm box olduğu için w yi w sandım ama buda fena değil galiba bundan 20 tane var test sonuçlarıma gelince 2313 mhz de 3dmark testini bitirdim stabil çalışıyor 1,6 voltda daha yükseğe çıkamıyorum çünki anakartım rev 1 bunun daha yüksek mhzlere çıkıcagını tahmin ediyorum hatta arbiter bunu senin sistemde test etmek lazım potansiyel var bu işlemcide.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,317
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.