Şimdi Ara

YENİ: Türk Telekom Prime Tarifeleri (Yoruma👇)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
337
Cevap
6
Favori
21.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 92
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 saat 41 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Jazzalyn (50 mesaj) Yokizm (27 mesaj) tlgsrcm (21 mesaj) fenerbahce_34 (18 mesaj) __kadıköyRAP__ (10 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (77 mesaj) Mobil (207 mesaj) Mini (14 mesaj) Uygulama (39 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> YENİ: Türk Telekom Prime Tarifeleri (Yoruma👇)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    35.90tl ye düşürüldü fatura.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj

    Merhaba hocam,

    Şuan akıllarda tek bir soru var, indirimi nasıl aldınız? :)
    |
    |
    ÇevreMühendisi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7450 Mesaj

    Şuan güncel faturam 152 lira, 126 lira ödemeyeceğim gibi gozüküyor.







    91 lira tarife

    18 lira 2 ek paket

    15 lira ek paket



    Vergisiyle beraber (ki oda olmaması lazım, faturasıza geçerken toplu ödedim) max 130 lira fatura çıkması gerekirken şuan 152 gözüküyor. Tabi kıytırık bir operatör olduğu için neyden ne kadar ücret almış fatura kesilmeden bilinmiyor. Mesela Turkcell olsa çat ilk günde olsa neyden ne alınıyor görebiliyorsun. Ama bunlarda öyle hizmet nerdeeeee. Turkcell gibi güncel tutar detayını gösterseniz gebermezsiniz. Yani detaya bakabilsekte müşteri olarak muallakta kalmasam, neden bu kadar fazla oldu görebilsem n'olur ki? Size ne gibi masrafı olabilir



    130 liradan 1 lira fazla fatura çıksında göreyim..3 liranın bile iadesini alan tip gibi yapacağım. Bunlara böylesi lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 24 Eylül 2020; 16:15:24 >
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    366 Mesaj

    Hocam keşke fatura kesim tarihinde güncel fatura detayları öğrenilse... Fatura kesim tarihinden 3 gün sonra öğreniliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jozwiak -- 24 Eylül 2020; 16:33:28 >
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7450 Mesaj

    E yani hocam şimdi bekle ki fatura kesilsin. Birde geçen ay 2-3 günde bir faturam 2-30 kuruş artıyordu ne hikmetse. Bu ay'da öyle olursa herhalde 200 liraya doğru gider fatura.

    Aldığım paketler ve fiyatları ortadayken hangi akla hizmet güncel tutarım 152 lira oluyor anlamış değilim. 3-5 liranın lafını yapan biri değilim ama bu düpedüz saçmalık. Ha belki fatura kesilince 126 lira civarına geri düşer onuda bilmiyoruz ama şuan durum bu ve ben bir müşteri olarak neden? diye sorup cevap almak istiyorum ama bana verilen cevap faturanın kesilmesini bekleyin diyorlar. Gelde çıldırma..
    |
    |
    Jozwiak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    366 Mesaj

    Zamanında MMS mesaj attığımdan haberim yoktu 14 tane MMS atmışım adeti 1 TL ymiş ücretsiz değilmiş ve bunu fatura kesildikten 3 gün sonra mms den dolayı yüksek fatura çıktığını öğrendim gününde öğrensem belki böyle bir hata yapmazdım..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7450 Mesaj

    Bak işte anlık ögrensek n'olur yani. Bunu yapmak ne kadar zor olabilir ki, karşılıklı güven duygusu artar.



    Şimdi bekle ki fatura kesilsin, beklediğimden fazla gelsin ve uğraş dur.



    Verdiğimiz paranın karşılığında sağlıklı ve iyi hizmet istiyoruz, hepsi bu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Jozwiak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Şuan güncel faturam 152 lira, 126 lira ödemeyeceğim gibi gozüküyor.







    91 lira tarife

    18 lira 2 ek paket

    15 lira ek paket



    Vergisiyle beraber (ki oda olmaması lazım, faturasıza geçerken toplu ödedim) max 130 lira fatura çıkması gerekirken şuan 152 gözüküyor. Tabi kıytırık bir operatör olduğu için neyden ne kadar ücret almış fatura kesilmeden bilinmiyor. Mesela Turkcell olsa çat ilk günde olsa neyden ne alınıyor görebiliyorsun. Ama bunlarda öyle hizmet nerdeeeee. Turkcell gibi güncel tutar detayını gösterseniz gebermezsiniz. Yani detaya bakabilsekte müşteri olarak muallakta kalmasam, neden bu kadar fazla oldu görebilsem n'olur ki? Size ne gibi masrafı olabilir



    130 liradan 1 lira fazla fatura çıksında göreyim..3 liranın bile iadesini alan tip gibi yapacağım. Bunlara böylesi lazım.
    Ben de geçen ayın ortasında prime ekstra 25 gb tan bu tarifeye geçtim bu ay kesilen fatura düşük geldi yeni güncel fatura 142 TL görünüyor %60 indirim vardı Bu nasıl iştir çözemedim




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    7450 Mesaj
    TT yine bana yaptı yapacağını.



    26 ağustos'ta bu tarifeye geçtim aynı gün hat iptal başvurusu yaptım, 27 ağustos'ta arandım ve iptal etmeyin &30 indirim verelim 91 liradan devam edin dediler kabul ettim ve buradan da yazmıştım. Bugün güncel tutarım 152 liraydı, farklı bir işlem için mh aradım ve bunu da sordum. %30 indirimim var neden faturam bu kadar yüksek dedim, indiriminiz yok dedi. Meğerse 27 ağustosta beni arayan kişi %30'u tanımlamamış. Olay üst makamlara gitmiş ve hattım ancak %20 indirim alabilirmiş diye kayıt bırakılmış ve kayıtta dilersem %20'den faydalanabileceğim bilgisi girilmiş. Tabi benim bundan haberim yok çünkü bu durumun bilgisi için aranmadım.



    Şimdi o konuşma kaydıyla ilgili şikayet kaydı oluşturttum. Mh %20 indiriminiz cepte onu sizi arayınca tanımlarlar dedi ama %20'yi söylenen gibi %30 yaparlar mı bilemiyorum dedi teşekkür ettim kapattım. Şimdide aramalarını bekliyorum bakalım.



    Bu hattım gercekten çok şanssız.. Prime mh bağlanamıyorum, volte sorunu, paketmatik sorunu ve şimdide bu olay. İnanılır gibi değil.



    Gerçekten şaka gibi firma. Bunları diğer 2 operatörle bir tutan kafalara hakkaten gülüyorum artık. Bu saçma olayları okuyup görüp hâlâ digerleriyle aynı diyecek kişilere yazık diyorum..



    Siz siz olun bunlara güvenmeyin. Fatura detaylarınıza bakın, güncel tutarınızı sürekli kontrol edin..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    7450 Mesaj

    Bir üst yorumumu okuyuver, bana olan sanada oldu sanırım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dark Reaver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1923 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fl4ming0

    Merhaba hocam,

    Şuan akıllarda tek bir soru var, indirimi nasıl aldınız? :)
    telefonumun cekmedigini, kullanamadigim hattin faturasini odemek zorunda kaldigimi belirttim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7450 Mesaj

    Degerli musterimiz, 12 ay Turk Telekom faturali mobil hat kullanma sozunuze %20 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir. Indiriminiz 12 fatura donemi boyunca mevcut tarifenizde gecerli olacaktir. B001









    %30 yalan oldu.



    Müşteri memnuniyeti anlayışı olsa dedikleri gibi %30 tanımlarlardı ama nerde...



    Aynı durum Turkcell'de olsa müşteri memnuniyeti adına eminim ya bir fatura almazlardı ya da 12 ay sabit GB hediyesi verirlerdi.



    Firmalar arası basit bir fark.



    Baz istasyonuyla ilgili talebimi de sordum. Bunca zaman istasyon kurulacak denmişken şimdi iyilestirme yapılacak dendi, hoş düzelsinde sorun değil. Ama insan bir mesaj atar ya da arar bilgi verir, tesadüfen ben sormasam öyle sap gibi bekleyeceğim.



    TT kendinden soğutmak için canla başla çabalıyor. Sırf ucuz diye bunlara katlanan, tek hat olarak kullananlara sabır diliyorum. Kurumsallık 0.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 25 Eylül 2020; 11:12:29 >
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1923 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Degerli musterimiz, 12 ay Turk Telekom faturali mobil hat kullanma sozunuze %20 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir. Indiriminiz 12 fatura donemi boyunca mevcut tarifenizde gecerli olacaktir. B001









    %30 yalan oldu.



    Müşteri memnuniyeti anlayışı olsa dedikleri gibi %30 tanımlarlardı ama nerde...



    Aynı durum Turkcell'de olsa müşteri memnuniyeti adına eminim ya bir fatura almazlardı ya da 12 ay sabit GB hediyesi verirlerdi.



    Firmalar arası basit bir fark.



    Baz istasyonuyla ilgili talebimi de sordum. Bunca zaman istasyon kurulacak denmişken şimdi iyilestirme yapılacak dendi, hoş düzelsinde sorun değil. Ama insan bir mesaj atar ya da arar bilgi verir, tesadüfen ben sormasam öyle sap gibi bekleyeceğim.



    TT kendinden soğutmak için canla başla çabalıyor. Sırf ucuz diye bunlara katlanan, tek hat olarak kullananlara sabır diliyorum. Kurumsallık 0.
    iyi indirim vermişler gene boşver. 10 numara tarife, çevremdeki herkesi bu tarifeye geçirdim




  • Yarbay
    7450 Mesaj

    Ya orası öyle de hocam verilen bi söz var nihayetinde.



    Neyse yapacak birşey yok, ilerleyen zamanlarda ekstra bi indirim falan yaparlar diye düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ÇevreMühendisi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7450 Mesaj
    Prime 40GB tarifesindeyim, bugün 1GB silsüpür'den geldi. Ama güya sınırsız olan sosyal medya hakkım varken youtube kullanımımı silsüpür'den gelen 1GB'tan harcadı.



    Şaşırdım mı HAYIR.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 20 gün cezanın, 19 gün 18 saat 18 dakika kadarı kaldı.

    Hocam Vodafone'da da aynı durum var bildiğim kadarıyla. Pass paketiniz olsa bile bir hediye İnternet paketiniz varsa önce hediye İnternet paketini kullanıyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7450 Mesaj

    Eee tümden üfleme o hâlde 




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gurme35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    643 Mesaj

    Sınırsız paketler Ana paket sistemine kayıtlı.

    Aynısını ben Vodafone de yaşadım. Hediye gelen data öncelik olduğu için, sistem hemen bunu tüketiyor.



    Aslında böyle olmaması lazım. İsteseler düzeltilir ama işlerine gelmez..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7450 Mesaj

    O zaman benim için silsüpür bitmiştir, eğer sosyal medya kullanımım hediyeden gidecekse turşusunu kursunlar. 




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Xpower38 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4923 Mesaj
    Yarın sınırsız sosyal medya'lı olana hattımı taşıyorum, İnşallah pişman etmezler...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
anzer balı
konkasör
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.