Ya bu ttkom müşt hizmetleri cidden bilgi konusunda sıkıntılı, prime müşt hizm aradım bana yüksek fiyat söyledi normal müşteri hizmetlerini aradım taahhüt verirseniz 109 lira dedi, cepten interneti pcden kullanabilir miyim dedim hayır dedi, iyice kafam karıştı şu an normal bir 8gblı tarifem var onu bile mobil veri paylaşımı ile pcye bağlanıp kullanıyorum neden kullanmayayım ki anlamadım, neyse bugün gece 12ye kadar geçmem lazım yoksa yarın yeni fatura dönemine girecek cevabınız için teşekkürler.. |
Ben 109 Tl olan tarifeyi kullanıyorum. Hotspot ile interneti paylaştırıyorum ve hiçbir problem yaşamadım. Hatta aynı anda 3 kişi hotspot üzerinden kullandı yine de hiçbir problem çıkmadı. Hatta hotspot üzerinden kullandığım sosyal medya kullanımları da normal kotadan düşmüyor. |
Ben de dün aradım müşteri hizmetlerini hattımı değiştirmek için ne yapmam lazım diye sordum, beklediğim soruyu sordular "neden değiştirmek istiyorsunuz"? diye, "tt prime dışardan gelene daha ucuz kendi müşterisine indirim yapılmıyor" dedim, size dönüş yapalım dediler, bu sabah dönüş yaptılar, gerizekalı müşt temsilcisinin hangi paketi istediğimi bulması 10 dakika sürdü sonrasında ise bizim sistemimizde bu paket yok o yüzden indirim sunamıyoruz dediler, işyerim şehirden uzak bir bölge olmasa bir dakika düşünmeden geçecem vodafona ama malesef çekim sorunu var :( |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
talep edene indirim veriyor telekom |
Sallamayın net bilgi verin. Talep edene veriyormuş bababababa bi akıllı sensin. Adam gibi desene hat iptal başvurusu yaptım, iptal etmiyim diye indirim verdiler. Korkma, sen bu taktiği denedin diye benim indirimimi elimden almadılar, başkası deneyincede seninkini almayacaklar. Bu kadar bencil olmayın. Rabbena hep bana.. oldu başka? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bayiiden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerbahce_34 -- 3 Kasım 2020; 7:34:7 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerbahce_34 -- 3 Kasım 2020; 7:35:36 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Biraz bal oldu hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam seni TT'ye kaybetmişiz tırım tırım Tcell forumlarında arıyorum Ben de TT Prime 20'deyim ama açıkçası TT çekim kalitesi olarak gerçekten yoruyor. Tcell tarifesi arasam da taahhüt bitmeden geçmem herhalde dünya kadar ilave ödeme çıkartırlar şimdi. |
Hocam benim 3'ünde de hattım var. Turkcell'i bırakmam mümkün değil, çünkü son derece memnunum. Fakat ayı Turkcell ile tamamlayamıyorum, kota yetmiyor. Vodafone ve TT'uda kullanmak zorunda kalıyorum. Vodafone güzel teklif sunarsa TT'u kapatacağım bende, çünkü çekim konusunda stabilite sağlatamıyorum, sistemleri sıkıntı vs ama dediğin gibi cayma bedeli önümü kesiyor. Tarife taahhütü, ek paket taahhütü vs birbirine girdi resmen. Kapatmaya kalksam epey üfleyecekler. Taahhütün son 2-3 ayında artık minimuma düşer o zaman taşıman daha iyi. Sabredebildiğin kadar sabret hocam. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
3 ay beklemene gerek yok istediğin zaman geçebilirsin |
O zaman 1 ay fatura ödeyip tekrar Telekom a geçeyim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Faturalıya geçip Hattın açıldıktan sonra tekrar başvurabilirsin günlük fatura ödersin yada faturasız 3*4 gün idare edersin taşınana kadar |