Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (97. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.152
Cevap
37
Favori
168.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eleştiri tabiki olacak lakin Toyota standartlarında olmayacak değişiklikler istemek mantıklı değil demek istedim. Örneğin çift kavrama. Niro istediği kadar iyi olsun çift kavrama olduğu için almayacak birçok kişi var nasıl ki alacak kişi varsa. Bunlardan bir tanesi de benim. CVT böyle bir şanzıman, çift kavrama öbür türlü. Yapıları gereği artı ve eksileri var.

    Nikel pil kullanmak yine farklı tercih li-on kullanmak farklı. Bugün sıfır Nikel pilin parası 10 bin TL, Li-on pil ise çok daha pahalı sanırım 25 bin TL civarında aynı özellikte olan.

    Yoksa kötü marka yok ben hep derim, içinize hangisi sindi ise onu alın. Toyota'nın da böyle olması şartıyla içine sinen çok kişi var,çift kavrama çıkardığı anda o modelinden ben soğurum örneğin şu anda.
  • 2016 modelini aradığım araçtır. satan varsa acil benimle iletişime geçerse sevinirim. ciddi alıcıyım bilgilerinize.
    fiyat aralığım 65-70 bin tl aralığındadır.
  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    Sahibinden. Com.

    Başka yerde aranana zaman kaybetmene gerek yok.;

    Tüm seçenekler bu sitede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    maalesef 1 aydır araştırıyorum istediğim gibi bir araç bulamadım o sitede. belki bu başlıkta kullanıcılardan satmayı düşünen olursa diye yazdım. hem siz kia nirocu değil misiniz ne işiniz var bu başlıkta
    güney kore malı alacağıma ölürüm daha iyi diyorum size. ne kadar artısı olursa olsun. japon arabası alman arabasından da daha iyi bana göre.
  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    Hahahaha

    Hocam ben ne Niro ‘cuyum ne Yaris ...!

    Artık kötü araç üretmiyorlar ,zira insanların alım gücü yükseldi,

    Kötünün üstüne 3 beş daha ilave yapıp farklı markaya yönlenme olmasın diye kalite araçlarda birbirlerine çok yakın...

    Niro teknoloji olarak Toyota dan bayağı ileri ...

    Şanzımanı bile çift kavrama,

    Pil teknolojisinden bahsetmiyorum moralin bozulur,

    130 km hıza kadar ,sıfırdan başlayarak hızlandığım anlar oldu,

    11 km yi geçen sadece pille seyehatim oldu ...

    Uzun yıllar Toyota kullanmış birisi olarak söylüyorum bunları,



    Toyota eski teknolojide çakıldı kaldı,

    Cep telefonları bile akıllı

    Yaris Hybrid kullandım ,

    Niro ile yan Yana koyup kıyaslamak sadece teknolojik olarak mümkün lakin biri croosover diğeri b segmenti minik araç.

    Kore araçları ile bir test yapın , ben CHR almaya gidip ,

    Niro ile dönen bir arkadaşın olarak öneririm ...

    Takım tutar gibi marka tutmam;

    İyi olanı tercih ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    maalesef 1 aydır araştırıyorum istediğim gibi bir araç bulamadım o sitede. belki bu başlıkta kullanıcılardan satmayı düşünen olursa diye yazdım. hem siz kia nirocu değil misiniz ne işiniz var bu başlıkta
    güney kore malı alacağıma ölürüm daha iyi diyorum size. ne kadar artısı olursa olsun. japon arabası alman arabasından da daha iyi bana göre.
    Hocam test etmeden almayın. test edin mutlaka özellikle yokuş testi yapın mutlaka.
  • Bende ikinci el 2015 yada 2016 model yaris hybrit düşünüyordum, biraz kafam karıştı arkadaşlar. çokta bilgim yok. Pilleri elektirikli araç gibimi bunların. bilgisi olan varsa paylaşablirmi arkadaşlar
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    çok fazla kendi içinde çelişen ifadeler veriyorsunuz. yazdıklarınızı tekrar gözden geçirin derim. iyi forumlar.
  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    Çelişen ifadeleri rica etsem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AYDNSML A kullanıcısına yanıt
    0.94kWh batarya Ni-Mh pillerden oluşur. Bu tip piller doldur-boşalt döngüsünde oldukça dayanıklıdırlar ve daha ucuzdurlar.

    Hibrit araçlar, elektrikli araçlar gibi büyük kapasiteli ve ağır bataryalar taşımazlar. Yaris Hybrid'de arka koltukların altında yaklaşık 35kg batarya bulunur. Örneğin; Tesla Model 3 LR'de 480kg batarya bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    merhaba, niçin yokuş testi yapmamı öneriyorsunuz acaba? rica etsem detaylandırabilir misiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    merhaba, niçin yokuş testi yapmamı öneriyorsunuz acaba? rica etsem detaylandırabilir misiniz..
    yokuşta gitmiyor hocam antalyaya gittim 2 kere toroslarda zülüm oldu yanımdan şahin doğan kamyon komyonet vızır vızır geçti at arabası gibi çıkmıyor yokuşları.
  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    ben söyleyeyim.
    e-cvt şanzıman var. motorda atkinson çevrimli motor. bayır yukarı çıkarken elektrik süpürgesi gibi çok sesli güçsüz bir araç haline gelip sürüş sevkini kamçılıyor. ondan bayır yukarı test edin diyor
  • Sadece bayır çıkışları değil,

    Güç talep ederseniz , motordan dehşet bir homurtulu ses geliyor,

    İlk camlar açık seyir ettiğimde, Arıza var zannettim kenara çektim , meğerse motorun normal sesiymiş, ardından sakin sakin sürmeye devam ettim...

    Bu aracı alacak sürücünün , Muhlis bir karaktere sahip olması gerekli,

    Agresif sürüşlere imkan vermiyor maalesef,

    Sakin kullanımda çok sessiz söz dinleyen bir evlat gibi,

    Güç talep ederseniz , etmeyin bence , başınız ağırır:((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz sportif kullanım istiyorsanız vitesi B konumuna alın.

    Bu araçta dik yokuş çıkarken gaz pedalı tabana yapıştıracaksınız ve o maksimum güç devrinde sabit dönen benzin motorunun kesintisiz sesini duyacaksınız. Bu alışılmışın dışındadır ve kimi insanı rahatsız eder.

    Uzun yolda normal bir yokuş çıkarken ise hız sabitleyiciyi uygun hıza sabitleyip sakin sakin seyahat edeceksiniz. Yanımdan Şahin/Doğan geçiyor, yapıştırıp geçeyim şunu derseniz istediğiniz gibi sonuç vermez. Ama 0-70km/h aralığında elektrik motorunun da etkisiyle araç gerçekten seri hareket eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    bazen eğimli yollarda vites aralığını çok düşürmeyip memnun edici şekilde bayır çıkabiliyor ama onu keşfedemedim.

    KN performans filtresi sipariş ettim. CHR Hybridlerde acayip farkettirmiş. arabanın sesi çekişi değişmiş. alan herkes aynı şeyi söylüyor. yabancı forumlarda prius a takanlarda var. atkinson çevrimli olduğu için motorda kullanılan hava önemli KN filtrede bu arabayı baya değiştiriyormuş.

    bayır yukarı çekerken o homurdanma gidip daha tizli bir ses geliyormuş. 1 hafataya gelir tecrübemi paylaşırım
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Sonucu bekliyoruz. Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MMT sanziman, candir ama anlayana, kullanmasini bilene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PNOUMA kullanıcısına yanıt
    Mm şanzıman?

    Alaka kuramadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    atmosferik motorlu bir araç olduğu için olabilir mi? zira bmw, vw, bmw gibi bir performans beklemek abest olur. hem yılda kaç kez antalya'nın toroslarına gidiyoruz ki? istanbul'da artan trafikte bana makul geliyor bu araç. turbo beslemeli araçları da ilerleyen yıllarda çıkardığı sorunları iyi biliyoruz. 7 yıldır vw kullanan biri olarak söylüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.