Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (90. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.153
Cevap
37
Favori
168.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onurjoya O kullanıcısına yanıt
    Ufak değişiklikler var,kozmetik diyelim fakat önemli değişiklikler yumuşayan süspansiyonda ve arttırılan yalıtım miktarındaymış,
    TEst aracı hybrid için geldiğinde bendeki 2015 ile karşılaştırmasını yapıcam,
    Buarada Lexus lar cidden efsane olmuş,bana kalırsa NİŞ araç severlerin gözdesi bir marka :)
  • Arkadaşlar merhaba

    Öncelikle yaris hibrit sahibi değilim , düşünüyorum.

    Uzun zamandır kiralamada yaris hybrid kullanıyorum. Benim merak ettiğim koltuklarımı çok konforsus ( sandalye gibi) yoksa aracın elektiriksel manyetik alanımı bize dokunuyor.

    İlk yarım saat bişi yok ama biraz daha kullanırsak çok yorgun hissi oluyişuyor. İlk fırsatta arabayı bırakıp lokal vasıta ile gitmek istiyorum. Arabanın yakıtından , ses sisteminden , yol tutuşundan çok memnunum. Ama bu yorgunluk hissi.

    Siz böyle bişi hissettiniz mi.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaris Hybrid şehirici yakıt tüketimi nasildir.
  • bezakii kullanıcısına yanıt
    Koltuklar sanki bel kısmını desteklemiyor gibi geldi bana. Ne kadar ayar yaparsam yapayım bel kıvrımını destekleyen bir ergonomi oluşmuyor. Bu şekilde alıştım ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocareis61

    Yaris Hybrid şehirici yakıt tüketimi nasildir.

    İzmir şehir içi bazen yoğun (tampon tampona trafik), bazen nispeten sakin trafikte 3,5-4,0L/100km arası benzin tüketiyor. Kışın 4,0-4,5L/100km olabiliyor. Kullandığınız güzelgah yokuşlu ve soğuk memleket ise 5,0-6,0L/100km arasında olduğu belirtiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Tşkler bilgiler icin tüketim değerleri oldukça tatminkar.
  • Arkadaslar arabımı üzülerek satmaya karar verdim. Fiyatını yazmıycam ederi sizce nedir. 2015 model hybrid cool avantgard bronz 15.000 km yıllık bakımı yapılmış. Kış lastikleri yeni, çelik jant, uzatılmış garanti, park sansörü, kavcuk paspaslar (halı pasapaslar sıfır). Kazasız boyasız bir kaç kılçal çizik garaj arabası rengi ilk günkü gibi parlak. Bugüne kadar mekanik hiç bir arıza çıkartmamıştir. Şikayetimde yok. Sahibindende fiyatlar almış başına gidiyor adam 40.000 de boyalı arabaya 2015 model 65.000 yazmış hakikaten bu fiyatlara satılıyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutluttr

    Pollyanna mode on /
    Belki de hybrid otomobillerde vergi indirimi devlet desteği gibi şeyler gelecektir ilerde.
    Pollyanna mode off /

    bu söylediğime ben bile inanmadım.

    Hocam forumu eşelerken gördüm yazmadan edemedim helal olsun bu kadar derinlere inmemin sebebi bu aracı ciddi ciddi düşünüyor olmam 2016 aralık çıkış cool araç fiyatlarını araştırmaktı amacım( malum 2. El de birde böyle şeyler var) . Bu arada yakın zamanda bayiye uğrayıp fiyat alan oldumu acaba? Aralık ayında güzel kampanyalar olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öküzbaş Ö kullanıcısına yanıt
    Her ne kadar Yaris Hybrid e yansımasa da indirim attım tuttu olmuş. Bu arada Yaris Hybrid yenilendi ve 2016 modeller için yıl sonunda indirimler olabilir.

    Ama Yaris Hybrid evet ekonomik ama çok konforlu bir araç değil. Şu an Kiralık 308 1.2 kullanıyorum ve gerçekten memnunum.
  • mutluttr kullanıcısına yanıt
    Evet araç konforlu değil. Yol sesi alması ve sert süspansiyonları üzüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayramda İstanbul-Elazığ uzun yol yapıcam. Bu yolu olabildiğince ekonomik gitmeye çalışıcam. Bakalım sonuçlar ne çıkıcak.

    Bu arada C-HR çıktığından beri buralar dahada sessizleşti :)
  • Geçenlerde İzmir-Kuşadası-Söke-Didim gidiş dönüş denedim. Amaç otobanın sıkıcılığından kurtulmak ve yokuşlu yollarda (bu güzergahta çokça iniş-çıkış ve virajlı yollar var) yakıt tüketimini denemekti.

    İzmir Aydın otobanı-Söke-Didim mesafe 147km, ücret 3TL, yakıt tüketimi 3,5-3,6lt/100km.

    İzmir-Kuşadası-Söke-Didim 142km, yakıt tüketimi gidiş 3,3lt/100km. dönüş 3,4lt/100km

    Yol yokuşlu olsa bile yakıtı daha az harcamasındaki sebep daha düşük hızlar olmalı diye düşünüyorum. Düşük hızlardaki sürekli hız değişimleri daha çok EV kullanımına yardımcı olduğu için yakıt tüketimini olumlu etkiledi. Çünkü düz olan güzergahta 90-100-110km/h sabitleyince pil tam dolu şekilde kalıyor ve benzin motoru sürekli açık kalıyor.



    Rüzgar sesi pek yok fakat yol sesi alıyor. Yan yollarda 70km/h ile oluşan yol sesi, otoban asfaltındaki 120km/h hızdaki yol sesinden daha fazla olabiliyor. Sert amortisörler ise yan yollarda biraz konforsuz. Zaten en sonuncu makyajda da bu konularda geliştirme yapıldı diye biliyorum.



    Genel olarak bu araç ile yolculuk keyifli fakat keşke şehirler arası yollarda daha konforlu olsaymış diyor insan.



    Şehir içi kullanımı için söylenecek söz yok. 10 numara şehir içinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Geçenlerde İzmir-Kuşadası-Söke-Didim gidiş dönüş denedim. Amaç otobanın sıkıcılığından kurtulmak ve yokuşlu yollarda (bu güzergahta çokça iniş-çıkış ve virajlı yollar var) yakıt tüketimini denemekti.

    İzmir Aydın otobanı-Söke-Didim mesafe 147km, ücret 3TL, yakıt tüketimi 3,5-3,6lt/100km.

    İzmir-Kuşadası-Söke-Didim 142km, yakıt tüketimi gidiş 3,3lt/100km. dönüş 3,4lt/100km

    Yol yokuşlu olsa bile yakıtı daha az harcamasındaki sebep daha düşük hızlar olmalı diye düşünüyorum. Düşük hızlardaki sürekli hız değişimleri daha çok EV kullanımına yardımcı olduğu için yakıt tüketimini olumlu etkiledi. Çünkü düz olan güzergahta 90-100-110km/h sabitleyince pil tam dolu şekilde kalıyor ve benzin motoru sürekli açık kalıyor.



    Rüzgar sesi pek yok fakat yol sesi alıyor. Yan yollarda 70km/h ile oluşan yol sesi, otoban asfaltındaki 120km/h hızdaki yol sesinden daha fazla olabiliyor. Sert amortisörler ise yan yollarda biraz konforsuz. Zaten en sonuncu makyajda da bu konularda geliştirme yapıldı diye biliyorum.



    Genel olarak bu araç ile yolculuk keyifli fakat keşke şehirler arası yollarda daha konforlu olsaymış diyor insan.



    Şehir içi kullanımı için söylenecek söz yok. 10 numara şehir içinde.

    merhabalar

    ben bu tüketimlere pek ulaşamıyorum. kullanmamda mı bir sıkıntı var acaba? ulaştığım en iyi değer 4,2 lt/100 km

    sizin dikkat ettiğiniz noktalar nedir? PAylaşır mısınız?

    iyi günler herkese




  • Güngören gölcük arası yakıt tüketimim. Otobandan 80 90 hız sabitleyicili.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az evvel Toyota Türkiye den aradılar ve aracın airbag sebebiyle geri çağrıldığını söylediler, akabinde gürses servisten arayarak randevu için gün istediler, airbag ile ilgili bir değişim yapılacakmış ve yarım gün kadar aracın kalması gerekiyormuş. 3 ay önce de Nissan note için airbag ile ilgili geri çağrılma için aranmıştık. Konu ile ilgili bilgisi olan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitbaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Geçenlerde İzmir-Kuşadası-Söke-Didim gidiş dönüş denedim. Amaç otobanın sıkıcılığından kurtulmak ve yokuşlu yollarda (bu güzergahta çokça iniş-çıkış ve virajlı yollar var) yakıt tüketimini denemekti.

    İzmir Aydın otobanı-Söke-Didim mesafe 147km, ücret 3TL, yakıt tüketimi 3,5-3,6lt/100km.

    İzmir-Kuşadası-Söke-Didim 142km, yakıt tüketimi gidiş 3,3lt/100km. dönüş 3,4lt/100km

    Yol yokuşlu olsa bile yakıtı daha az harcamasındaki sebep daha düşük hızlar olmalı diye düşünüyorum. Düşük hızlardaki sürekli hız değişimleri daha çok EV kullanımına yardımcı olduğu için yakıt tüketimini olumlu etkiledi. Çünkü düz olan güzergahta 90-100-110km/h sabitleyince pil tam dolu şekilde kalıyor ve benzin motoru sürekli açık kalıyor.



    Rüzgar sesi pek yok fakat yol sesi alıyor. Yan yollarda 70km/h ile oluşan yol sesi, otoban asfaltındaki 120km/h hızdaki yol sesinden daha fazla olabiliyor. Sert amortisörler ise yan yollarda biraz konforsuz. Zaten en sonuncu makyajda da bu konularda geliştirme yapıldı diye biliyorum.



    Genel olarak bu araç ile yolculuk keyifli fakat keşke şehirler arası yollarda daha konforlu olsaymış diyor insan.



    Şehir içi kullanımı için söylenecek söz yok. 10 numara şehir içinde.

    merhabalar

    ben bu tüketimlere pek ulaşamıyorum. kullanmamda mı bir sıkıntı var acaba? ulaştığım en iyi değer 4,2 lt/100 km

    sizin dikkat ettiğiniz noktalar nedir? PAylaşır mısınız?

    iyi günler herkese

    Merhaba,

    Aşağıdaki şekilde sıralamaya çalışayım;

    - öncelikle yolu (iniş ve çıkışları, virajları, trafik akışını vb.) okumaya çalışıyorum. İleride bir iniş varsa mümkün olduğunca EV ilerlemeye çalışıyorum ki nasılsa inişte pil tekrar dolacak. İleride trafik yavaşlıyorsa çok önceden gaz kesiyorum...

    - şehir içinde Pulse&Glide yöntemini kullanıyorum. Yani, hızlanmalarda ibreyi ECO'nun orta noktasından 1 çentik kadar üzerine çıkartıyorum ki benzin motoru ile birlikte araç hızlansın ve istediğim hıza gelince gaz pedalını bırakıp tekrar basıyorum hızı sabitleyecek kadar. Bu aşamada ECO ibresi genellikle 1-2 çentik olarak tutuyorum ve EV olarak ilerliyorum.

    - şehir dışında ise Hız Sabitleyici'yi 70-80-90km/h hızlara ayarlıyorum.

    - diğer klasik şeyler ise; trafik ışığı kırmızı yanacaksa çok önceden gazdan ayağımı çekerim, pedalın altında yumurta varmış gibi gaza basarım, fren gerekiyorsa şarj ibresi 1-2 çentik arasında tutmaya çalışırım.



    Şehir içi yakıt tüketimini azaltmak için ilk iki madde çok önemli ve son maddeye de dikkat edilmeli. Şehir dışında ise düşük hızlarda Hız Sabitleyici'yi kullanmaya özen gösterin.
    Not olarak, ECO Mode kullanınca gaz pedalı daha logaritmik olarak tepki veriyor. Yani, gaz pedalı sayesinde ECO ibresini uygun aralıklarda daha hassas bir şekilde ayarlayabiliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 19 Haziran 2017; 22:5:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barastal

    az evvel Toyota Türkiye den aradılar ve aracın airbag sebebiyle geri çağrıldığını söylediler, akabinde gürses servisten arayarak randevu için gün istediler, airbag ile ilgili bir değişim yapılacakmış ve yarım gün kadar aracın kalması gerekiyormuş. 3 ay önce de Nissan note için airbag ile ilgili geri çağrılma için aranmıştık. Konu ile ilgili bilgisi olan?

    Aracınız kaç model acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mitbaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Geçenlerde İzmir-Kuşadası-Söke-Didim gidiş dönüş denedim. Amaç otobanın sıkıcılığından kurtulmak ve yokuşlu yollarda (bu güzergahta çokça iniş-çıkış ve virajlı yollar var) yakıt tüketimini denemekti.

    İzmir Aydın otobanı-Söke-Didim mesafe 147km, ücret 3TL, yakıt tüketimi 3,5-3,6lt/100km.

    İzmir-Kuşadası-Söke-Didim 142km, yakıt tüketimi gidiş 3,3lt/100km. dönüş 3,4lt/100km

    Yol yokuşlu olsa bile yakıtı daha az harcamasındaki sebep daha düşük hızlar olmalı diye düşünüyorum. Düşük hızlardaki sürekli hız değişimleri daha çok EV kullanımına yardımcı olduğu için yakıt tüketimini olumlu etkiledi. Çünkü düz olan güzergahta 90-100-110km/h sabitleyince pil tam dolu şekilde kalıyor ve benzin motoru sürekli açık kalıyor.



    Rüzgar sesi pek yok fakat yol sesi alıyor. Yan yollarda 70km/h ile oluşan yol sesi, otoban asfaltındaki 120km/h hızdaki yol sesinden daha fazla olabiliyor. Sert amortisörler ise yan yollarda biraz konforsuz. Zaten en sonuncu makyajda da bu konularda geliştirme yapıldı diye biliyorum.



    Genel olarak bu araç ile yolculuk keyifli fakat keşke şehirler arası yollarda daha konforlu olsaymış diyor insan.



    Şehir içi kullanımı için söylenecek söz yok. 10 numara şehir içinde.

    merhabalar

    ben bu tüketimlere pek ulaşamıyorum. kullanmamda mı bir sıkıntı var acaba? ulaştığım en iyi değer 4,2 lt/100 km

    sizin dikkat ettiğiniz noktalar nedir? PAylaşır mısınız?

    iyi günler herkese

    Merhaba,

    Aşağıdaki şekilde sıralamaya çalışayım;

    - öncelikle yolu (iniş ve çıkışları, virajları, trafik akışını vb.) okumaya çalışıyorum. İleride bir iniş varsa mümkün olduğunca EV ilerlemeye çalışıyorum ki nasılsa inişte pil tekrar dolacak. İleride trafik yavaşlıyorsa çok önceden gaz kesiyorum...

    - şehir içinde Pulse&Glide yöntemini kullanıyorum. Yani, hızlanmalarda ibreyi ECO'nun orta noktasından 1 çentik kadar üzerine çıkartıyorum ki benzin motoru ile birlikte araç hızlansın ve istediğim hıza gelince gaz pedalını bırakıp tekrar basıyorum hızı sabitleyecek kadar. Bu aşamada ECO ibresi genellikle 1-2 çentik olarak tutuyorum ve EV olarak ilerliyorum.

    - şehir dışında ise Hız Sabitleyici'yi 70-80-90km/h hızlara ayarlıyorum.

    - diğer klasik şeyler ise; trafik ışığı kırmızı yanacaksa çok önceden gazdan ayağımı çekerim, pedalın altında yumurta varmış gibi gaza basarım, fren gerekiyorsa şarj ibresi 1-2 çentik arasında tutmaya çalışırım.



    Şehir içi yakıt tüketimini azaltmak için ilk iki madde çok önemli ve son maddeye de dikkat edilmeli. Şehir dışında ise düşük hızlarda Hız Sabitleyici'yi kullanmaya özen gösterin.
    Not olarak, ECO Mode kullanınca gaz pedalı daha logaritmik olarak tepki veriyor. Yani, gaz pedalı sayesinde ECO ibresini uygun aralıklarda daha hassas bir şekilde ayarlayabiliyorsunuz.





    Önerileriniz için teşekkür ederim. benzer şekilde kullanmaya çalışıyorum ama biraz daha titiz davranmam gerekiyor galiba:) hız sabitleyicim yok bir de. taktırmamı tavsiye eder misiniz? kullanımı nasıldır şehir dışı yokuşta aklımı kurcalıyor. takılıyor mu bilmiyorum ama..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitbaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mitbaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Geçenlerde İzmir-Kuşadası-Söke-Didim gidiş dönüş denedim. Amaç otobanın sıkıcılığından kurtulmak ve yokuşlu yollarda (bu güzergahta çokça iniş-çıkış ve virajlı yollar var) yakıt tüketimini denemekti.

    İzmir Aydın otobanı-Söke-Didim mesafe 147km, ücret 3TL, yakıt tüketimi 3,5-3,6lt/100km.

    İzmir-Kuşadası-Söke-Didim 142km, yakıt tüketimi gidiş 3,3lt/100km. dönüş 3,4lt/100km

    Yol yokuşlu olsa bile yakıtı daha az harcamasındaki sebep daha düşük hızlar olmalı diye düşünüyorum. Düşük hızlardaki sürekli hız değişimleri daha çok EV kullanımına yardımcı olduğu için yakıt tüketimini olumlu etkiledi. Çünkü düz olan güzergahta 90-100-110km/h sabitleyince pil tam dolu şekilde kalıyor ve benzin motoru sürekli açık kalıyor.



    Rüzgar sesi pek yok fakat yol sesi alıyor. Yan yollarda 70km/h ile oluşan yol sesi, otoban asfaltındaki 120km/h hızdaki yol sesinden daha fazla olabiliyor. Sert amortisörler ise yan yollarda biraz konforsuz. Zaten en sonuncu makyajda da bu konularda geliştirme yapıldı diye biliyorum.



    Genel olarak bu araç ile yolculuk keyifli fakat keşke şehirler arası yollarda daha konforlu olsaymış diyor insan.



    Şehir içi kullanımı için söylenecek söz yok. 10 numara şehir içinde.

    merhabalar

    ben bu tüketimlere pek ulaşamıyorum. kullanmamda mı bir sıkıntı var acaba? ulaştığım en iyi değer 4,2 lt/100 km

    sizin dikkat ettiğiniz noktalar nedir? PAylaşır mısınız?

    iyi günler herkese

    Merhaba,

    Aşağıdaki şekilde sıralamaya çalışayım;

    - öncelikle yolu (iniş ve çıkışları, virajları, trafik akışını vb.) okumaya çalışıyorum. İleride bir iniş varsa mümkün olduğunca EV ilerlemeye çalışıyorum ki nasılsa inişte pil tekrar dolacak. İleride trafik yavaşlıyorsa çok önceden gaz kesiyorum...

    - şehir içinde Pulse&Glide yöntemini kullanıyorum. Yani, hızlanmalarda ibreyi ECO'nun orta noktasından 1 çentik kadar üzerine çıkartıyorum ki benzin motoru ile birlikte araç hızlansın ve istediğim hıza gelince gaz pedalını bırakıp tekrar basıyorum hızı sabitleyecek kadar. Bu aşamada ECO ibresi genellikle 1-2 çentik olarak tutuyorum ve EV olarak ilerliyorum.

    - şehir dışında ise Hız Sabitleyici'yi 70-80-90km/h hızlara ayarlıyorum.

    - diğer klasik şeyler ise; trafik ışığı kırmızı yanacaksa çok önceden gazdan ayağımı çekerim, pedalın altında yumurta varmış gibi gaza basarım, fren gerekiyorsa şarj ibresi 1-2 çentik arasında tutmaya çalışırım.



    Şehir içi yakıt tüketimini azaltmak için ilk iki madde çok önemli ve son maddeye de dikkat edilmeli. Şehir dışında ise düşük hızlarda Hız Sabitleyici'yi kullanmaya özen gösterin.
    Not olarak, ECO Mode kullanınca gaz pedalı daha logaritmik olarak tepki veriyor. Yani, gaz pedalı sayesinde ECO ibresini uygun aralıklarda daha hassas bir şekilde ayarlayabiliyorsunuz.





    Önerileriniz için teşekkür ederim. benzer şekilde kullanmaya çalışıyorum ama biraz daha titiz davranmam gerekiyor galiba:) hız sabitleyicim yok bir de. taktırmamı tavsiye eder misiniz? kullanımı nasıldır şehir dışı yokuşta aklımı kurcalıyor. takılıyor mu bilmiyorum ama..

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=71765.0 Bu linkte yazılanlara bakılırsa Cool modeline de Hız Sabitleyici takılabiliyor.

    Şehirler arası yollarda Hız Sabitleyici ile biraz daha ekonomik sürüş yapmak mümkün oluyor. Yokuş yukarı yollarda Hız sabitleyici kolundan hızı 5-10km/h düşürüyorum, uzun yokuş aşağı yollarda ise Hız Sabitleyiciyi kapatıp aracın biraz daha hızlı süzülmesine müsaade ediyorum, belki bu da tüketimde avantaj sağlıyordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Barastal

    az evvel Toyota Türkiye den aradılar ve aracın airbag sebebiyle geri çağrıldığını söylediler, akabinde gürses servisten arayarak randevu için gün istediler, airbag ile ilgili bir değişim yapılacakmış ve yarım gün kadar aracın kalması gerekiyormuş. 3 ay önce de Nissan note için airbag ile ilgili geri çağrılma için aranmıştık. Konu ile ilgili bilgisi olan?

    Aracınız kaç model acaba?

    2013 model.
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.