Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1599. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.218.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15971598159916001601
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: empisayn

    Eyüp'teki Kar Plazadan ''Mahmut Kartal'' bey gayet ilgilidir. Tüm araç bakımlarımla kendisi ilgilendi sağolsun ve ufak tefek tüm isteklerimi gerçekleştirdi.
    Tamamdır Hocam teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaLityWoRLD

    Arkadaşlar aracın başına geldiğimde bununla karşılaştım biri sürtüp geçmiş tırnak giriyor sizce ne yapmalıyım sol ön kapı ? Yardımlarınızı rica ediyorum





    ???
  • ReaLityWoRLD kullanıcısına yanıt
    Hocam burdaki adam anlasa dahi aracı görmeden nerden bilsin ne yapılabileceğini

    Profesyonel bir araç bakım yerine götür. Zımpara ve pasta cila ile geçer derse ne mutlu sana yoksa boya gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba



    Corolla advance aracimi yeni satinaldim multimedya unitesi usbden parcalari caliyor fakat usb icindeki klosorleri ayri ayri acmiyor tum dosyadaki parcalar sanki tek dosyada gibi geliyor bunun bir ayari varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaşlar, bugün ikinci el corolla baktık pederle. 1.4 dizel bulduk, advance multimode imiş, turbo mu diye sordum, sahibi bilmiyorum dedi. nerden anlarız turbosu var mı yok mu diye ? 2016 1.4 dizel advance multimode otomatik vites. turbo varmıdır bunda ?
  • jerryyyy J kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık olarak 2000 model ve üzeri tüm dizeller turboludur yani araçta turbo var.
  • SweentLyy kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oasis99

    71binden aldığımız araç corolla 1.6 life 85bin olmus. Böyle olacağı belliydi. Daha da artacak...
    85 bin değil üstadım...Bugün itibariyle 86.600 TL...Daha da artacak...
  • Bilgesayar B kullanıcısına yanıt
    Evet öyle gözüküyor. Dövizdeki artış ve ekonomik krizin kısa vadede ortadan kalkacagini sanmam. Seçimler bitsin 1-2 aya zam yağmuru başlar. Keşke fiyatlar bu kadar cok artmasaydi. Artık eldeki araçlara iyi sahip çıkmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    dostum mesele gereklilik değil, yakın zamana kadar corolla birçok donanımı rakiplerinden eksik olsa da rekiplerinin fiyat bandında satılıyordu. 1.4tsi, 1.4t yada 1.2 tsi motora karşı atmosferik motor (gereklilik meselesi değil maliyet) dsg ve otomatik şanzımana karşı mmt ve cvt şanzıman. dizele takılamayan cc. listeyi uzatmak mümkün. peki ne güvenlik donanımı vardı corollanın. havayastıkları. lane departure var mıydı? collision brake? bliss kör nokta sistemi? yok. sadece rakplerinden fazla 2 havayastığı var diye ucuz motorları ve şanzımanlarını rakipleriyle aynı fiyata satıyordu. hülasa, corolla yemeğe doyamadığı (sözde) efsane kasanın mirasını bence artık bitirmek üzere. toyota da bunun farkında ki 1.6 motoru 1.33 fiyatına veriyor.
    Dizel corollalara da hız sabitleyicisi takılıyor buraya dikkat edelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 2018 model Toyota Corolla 1.6 life life aracımın uzun ve tıkırtılı yollarda 4 tavan tutamağı dan da ses geliyor bu sıkıntıyı yaşayan ve çözüme kavuşturan arkadaş var mı?

    Vede arka koltuklarda kemer sensörü birisi oturduğunda çalışmıyor kemer takmayınca kemer sensörü ötmüyor sizde de öyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOOOOOOOOOO

    Arkadaşlar 2018 model Toyota Corolla 1.6 life life aracımın uzun ve tıkırtılı yollarda 4 tavan tutamağı dan da ses geliyor bu sıkıntıyı yaşayan ve çözüme kavuşturan arkadaş var mı?

    Vede arka koltuklarda kemer sensörü birisi oturduğunda çalışmıyor kemer takmayınca kemer sensörü ötmüyor sizde de öyle mi?
    Arka kemerlerin sensorleri kemer tokasina bagli kemer ciktiginda ikaz etmeye baslar on koltuklar ise agirliga goredir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_b

    Merhaba



    Corolla advance aracimi yeni satinaldim multimedya unitesi usbden parcalari caliyor fakat usb icindeki klosorleri ayri ayri acmiyor tum dosyadaki parcalar sanki tek dosyada gibi geliyor bunun bir ayari varmi
    Touch sistemlerinde klasör sistemi gözükmez Albüm ve tür e göre çalışır bu konuyu googlede " toyota touch klasörleme " olarak aratırsanız toyota fan siteleri var orada anlatimlari mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuerkraider kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun peki tavandaki el tutamaklarında gelen sesle ilgili bi tecrübeniz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOOOOOOOOOOO B kullanıcısına yanıt
    Eger cok ses rahatsiz etmiyorsa servise elletmeyin daha cok ses yapabilir siz gonlunuz rahat edecekse servise kontrol ettirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011model manuel 1.6 benzin- LPG’li Toyota Corolla extra’yı sıfır km alarak 8 yıl kullandım. Her marka gibi iyi ve kötü yanları olan bir araç ama fazla abartıldığını düşünüyorum.

    Olumlu yanları: İçi ve bagajı geniş. Sürümü rahattır, yormaz. Arka şaft tünelinin olmaması nedeniyle 3 kişi arkada rahat oturur. Ortadaki kişi rahat eder. 1.6 motor lpg ile uyumludur. 6 yıl lpgli kullandım. LPG'den dolayi herhangi bir sorun yaşamadım. İkinci elde fazla değer kaybetmez ve ikinci eli hızlıdır. Klima soğutması iyidir. İmaj algısı iyi ama bence fazla iyimser.

    Olumsuz yanları: Motor performansı kötü. Şanziman dişli oranı berbat. 1. Vites çok ağır kalıyor. Düz yolda 6.viteste 3000 devirde 120 km ancak yapabiliyor. Bu devirde motor çok bağırıyor. ABS'ye çok çabuk giriyor. Buda sürüşü olumsuz etkiliyor. Araç İzolasyonu kötü. Yol ve rüzgar sesi çok alıyor. Yalıtım malzemesi zayıf ve ince. Hatta uyduruk. Bagaj kapağı altı ve bagaj için döşemesi 2. Sınıf aksesuarcıdan almış gibi eğreti ve zayıf. Arabanın birçok yerinden ilk km’den başlayarak trim sesleri geliyordu. Sol aynadan, göğüsten, tavan lambasından, kol dayamadan, iç güneşlikten. Bunların hiç birini de kesemedim. 8 yıl boyunca dinledim. Servise defalarca belirtmeme rağmen çözüm bulamadılar. Kumaş kalitesi çok berbat. Tok durmuyor. Sanki üzerine geçirilmiş kılıf gibi parmak ucu ile tutunca hemen ele geliyor. 2.yılında yolcu ve şoför tarafında 5-6 parçada sünger topaklanması oldu. Garantiden değişti. Daha sonradan yine yaptı sanayide yaptırdım ama ileride her ihtimale karşı 2-3 m kumaş alıp bir kenara koymuştum. Tok bir yapısı yok. Kapıyı kapatınca boş teneke gibi ses geliyor. Boyası ince ve çabuk çiziliyor. En kötü yanı Yol tutuşu hiç iyi değil. Zaten Corolla bu konuda iddialı da değil. Sınıfının kötüleri arasında. Oto test videolarını izlerseniz görürsünüz. Viraja sert giremezsiniz. 130- 140 -150 km hızı geçince yol tutuşu iyi olmadığı için güven vermez. Yüksek hızda yolda gezinme eğilimi vardır. Kasa itibariyle yanal rüzgârlardan çok etkilenir. Dolayısıyla yüksek hızda güven vermez. Corolla Forumlarında ve corolla test videolarinda son kasada benzer sorunların yine devam ettiği yorumları var. Kısaca Corolla performans ile limitlerde zorlanacak bir araç değil. Mülayim bir babanın aile arıcıdır. Bir yerden başka bir yere sakin sürüş ile güvenle götürür. Ama sürüş zevki vermez. Donanım olarak hayatı kolaylaştıracak ayrıntıları inatla koymaz. Cam kaldırma olmaması, iç düğmelerin çoğunun ışıksız olması, dizelde hız sabitleyicinin olmaması gibi. Motorları performans olarak yetersizdir. 90 beygirlik dizel ve multimod şanzımanın kalitesizliği ayyuka çıktı ama Corolla kendini bir türlü yenilemedi. Bir daha Toyota veya Corolla alır mıyım? Kesinlikle hayır. Zevksiz araç.

    Corolla kesinlikle kötü bir araç değil. Fakat ince ayrıntıya dikkat eden, konfor, performans, yol tutuşu isteyen, arada gazlayıp sürürken zevk almak isterim diyenleri kesinlikle tatmin etmez. Beklentisi olmayan kişileri ancak memnun eder.

    Corollayı satıp marka ve model vermeyeceğim bir araç aldım. Yol tutuş, viraj performansı yüksek hızda verdiği güven, trim seslerinin olmaması, izolasyonun kalitesinden yol ve rüzgar sesini az alması, aracın tokluğu ve diriliği, sürüş zevki muhteşem. Araba sürmek zoraki görevden zevke dönüştü.  



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 23 Haziran 2018; 5:23:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazdıklarınıza yeni kasa corolla kullanan biri olarak katılıyorum. Bir daha corolla almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır yoğunluktan bir türlü yazmak nasip olmadı. Geçtiğimiz çarşamba günü üçüncü makyajlı corollamı satmış bulunmaktayım. 2013 sonraı çıkan kasadan itibaren 5 corolla sahibi olmuş biri olarak şunu söyleyebilirim, araçtan memnuniyet ne beklediğinizle orantılı. Ben memnun bir şekilde kullandım tüm araçlarımı. O da olsun bu da olsun mantığıyla bakarsak işin sonu yok. Dahası firmanın yaptığı her ek 1$ bize yaklaşık 9 lira olarak yansıyor. (Kur zaten malum, %60 ötv üzerine %18 kdv) doğal olarak biraz daha makul tutulmaya çalışıyor. Her markanın farklı bakış açısı var.



    Biraz klasik olacak ama otomatik almak isteyince piyasada şanzımanı sıkıntısız çok fazla seçenek yok. O yönden bir şeylerin seçimi başka şeyleri elimine etmeye itiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AveNTuriN_

    Uzun zamandır yoğunluktan bir türlü yazmak nasip olmadı. Geçtiğimiz çarşamba günü üçüncü makyajlı corollamı satmış bulunmaktayım. 2013 sonraı çıkan kasadan itibaren 5 corolla sahibi olmuş biri olarak şunu söyleyebilirim, araçtan memnuniyet ne beklediğinizle orantılı. Ben memnun bir şekilde kullandım tüm araçlarımı. O da olsun bu da olsun mantığıyla bakarsak işin sonu yok. Dahası firmanın yaptığı her ek 1$ bize yaklaşık 9 lira olarak yansıyor. (Kur zaten malum, %60 ötv üzerine %18 kdv) doğal olarak biraz daha makul tutulmaya çalışıyor. Her markanın farklı bakış açısı var.



    Biraz klasik olacak ama otomatik almak isteyince piyasada şanzımanı sıkıntısız çok fazla seçenek yok. O yönden bir şeylerin seçimi başka şeyleri elimine etmeye itiyor.
    Tecrubenize dayanarak corolla otomatik aracin en buyuk handikapi nedir. Veya ne yapsam duzelmiyor bu aracida boyle kabul edecegiz dediginiz durumlar nedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 15971598159916001601
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.