Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
5.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ultrasaray0643

    Evet arkadaşlar sadece 130 bin TL farkla 0km koleos sahibi olmak mümkün.lakin ben olsam 2milyon TL daha koyar s600 maybach tercih ederim.

    Arkadaş buyuk ihtimal 3 4 yaşında 2. El koleos demek istedi ama 0 ile 2. El i mukayese etmek ayri bir hezeyan.ona bakarsaniz 190 bini bayip Volvo Mercedes BMW alırım.520 i alırım koleos alanakadar.0 alan 0 almak için alıyor

    Bu arada iç plastik makyajlı kasada bayağı toparlanmış.

    Güvenlik
    Donanım
    Yakıt ekonomisi(benzin tüketimi çok iyi dileyen LPG taktirir)
    Performans(turbo beslemeli,performanstan kasıt M5 ile mukayese değil)
    Sorunsuzluk(hem motor hem şanzıman+çok başarılı bir 4 cekerde bonusu )
    Yedek parça
    Servis ağı
    Plastik
    Görünüş(görecelidir,değerlendirmeye opsiyonel)
    Yürütme maliyeti

    10 maddede servis ağı hariç 8 inde SİNİFİNİN en iyilerinden biri ,çoğunda da en iyisi.sıralamada en son gelecek plastik herkesin ilk eleştirdiği konu.

    Fanatiği değilim.bir arabaya min 5 sene binerim.sıkılıyorum büyük ihtimalde sonraki arabam Vitara olmaz.amaarac oflenip poflenecek bir araç değil.

    Parasına gelince.0 araba almaya bir yeltenin.hangi marka ve model olursa olsun hemde.buyrun beraber tartışalım.hele bir yeltenin.

    Ekleme:yukardaki Arkadaş bu fiyata superb passata binilir.arabaya binmiş olursun yazmış.evet buna binen gazoz kutusuna binmiş sayılıyor arabaya değil.adaptif CC si bile olmayan,ilk depoyu bosaltmadan şanzumanı elinde patlama ihtimali olan Passat veya superb almak sizin tercihinizdir.ben min 300 bin km şanzıman arızasını beklemiyorum bende bunu tercih ettim mesela.herkesin araç alırken beklentisi farklı.
    Üşenmeden yazdığınız için üşenmeden okudum hepsini, lakin bu aracı detayıyla incelemiş birisi olarak bana birleri bu yazıyı yazdırmak için fazlaca ödeme yapması gerekir. Ya da bu araca hakkından çok çok fazlası ödediğiniz için farklı bir duygu karmaşası halinde yazdınız sanıyorum ki. Hayırlı olsun iyi günlerde binin. Kazasız belasız.

    Benim görüşüm; Herşeyiyle fazlasıyla basit duruyor. Ya da ben daha önce bu kadar sert plastiği barındıran bir araç görmedim. Bilemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Fiyatı Biraz daha makul olsaydı ciddi anlamda almak için beklediğim araçtı. (Bulunduğum yerde Suzuki bayisi ve servisi olmadığı halde.....)
    Ama öyle bir fiyatla geldi ki, (Üç aşağı beş yukarı) bu paraya yeni makyajlı Qashqai alınabiliyor...
    Ve yanılmıyorsam 2020 nin 2. Yarısında Suzuki Vitara kasa değişimi ile Gelecek....
    Alanlara, alacaklara şimdiden hayırlı olsun....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ekleme yaparak bana cevap veriyorsanız mesajınıza beni etiketlemeniz gerekir.

    Saydığınız bu 10 maddeden 8'inde sınıfında en iyisi demişsiniz de ilk 5 madde dışındaki kalemlerde pek de iddialı olduğunu söyleyemeyiz. Ülkede sadece 22 tane bayisi (Ki bu 22 bayiden 5 tanesi İstanbul'da) olan, 81 vilayetimizin sadece 17'sinde yetkili servisi bulunan bir markanın yedek parça, servis ağı ve yürütme maliyeti olarak iddialı olacağını hiç zannetmiyorum. Periyodik bakım için dahi şehir değiştirmek zorunda olmak paradan öte zaman kaybı. Aracınız için bu kadar güzelleme yapmanıza rağmen ben dahil tüm forum fanatiği olmadığınıza inandı ama

    İlginçtir, "çok başarılı 4 çeker sistemi" olan Vitara'nın sitesinden arazi kabiliyetlerini bir inceleyeyim dedim. O da ne; hiçbir şekilde aracın yaklaşma açısı, uzaklaşma açısı, karın yüksekliği, tahrik sistemi gibi araziye yönelik herhangi bir detay belirtilmemiş. Ama tabi crossover kullanıcıları için rögar kapağından geçmek, asfalt çalışması yapılan yollardaki çukurlardan geçebilmek araçta "çok başarılı 4 çeker sistemi" olduğuna kanaat getirmeye yeterli olduğu için haklısınız

    Hadi diyelim bu araba sınıfında harikalar yaratıyor, tüm kuralları yeniden yazıyor. Ya arkadaş bu araç alt tarafı B segment SUV. Sınıfında harikalar yaratsan dahi sen B segment araçsın. Yapabileceklerin belli, çapın belli. Buna rağmen lansmandaki kampanyalı fiyatınla neredeyse D segment araç parasına satılıyorsun. Ne diyeyim, bu paralara 4x2 yerden yüksek Swift alana da, almayı savunana da Allah akıl, fikir versin.

    Forumda VAG grubunu ve DSG şanzımanı çokça eleştiren birisiyim. Ancak neredeyse B segment Vitara parasına satılan Superb ve Passat bugünkü piyasa şartlarında gayet kelepir fiyata satılıyor. Benzer rakama Vitara almaktansa Superb alayım varsın garanti kapsamındayken bozulsun. Bu arada 2014 aracımda dahi olan adaptif cruise control ün opsiyon listesindeki fiyatı da metalik boyadan hallice.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Fiyatları görüp internete Vitara C SUV yazınca bir iki yazı gördüm, öyle C SUV diye sandım. Boyutları yakın ama.
    Bir de bahsetmek isteyeceğim şey Superb'in Manuel'i bile 158.000 TL lansman fiyatıyla çıktı ki B SUV bir araç 170 civarı olsun.
    Bir de 0 da alınacak araç 2.el ile kıyaslanmalı. Çünkü sıfır aracı alırken aslında zarar ediyorsunuz. Çünkü 1 yaş daha yaşlısı 4x4 olan Vitara yerine sıfır 4x2 alabiliyorsunuz.
    Ben 2017 de 2016 model Vitara almıştım.0 in dan 15 bin TL az vermek daha mantıklı gelmişti.o minvalde dusunuyorum bende.lakin bizim dogrularimiz teamül değil malesef.2. el ile kiyasin sonu olmadığı için otomobil dunyasinda genel teamül 0 araca 0 aynı segment araç fiyat performans mukayese edilir doğrusu budur.bu benim fikrim değil otoritelerin görüşü.

    Çünkü sana bu paraya 2 yaşında Passat mantıklı gelir bir başkasına 4 yaşında BMW.baskasina 10 yaşında e segment ve herkes kendine göre haklıdır.

    Bu arada mevzu madem uzadı bir kaç artı ve eksisini kullanıcı olarak yazayım,düşünen düşünmeyen için faydası olur

    Arabanın pilastik ten ziyade benzin döküp yakasim geldiği nokta süspansiyonları.oyle sertki ufacık çukurda çok rahatsızlık veriyor.saglamlik ve yol tutuşu avantajı sağlıyormuş sert süspansiyonları ama ben son derece rahatsızım.

    Üstünde durulması gereken bir konuda servis bakımı.forumda konusunu açmıştım.

    Rutin periyodik bakımı sanayiden hallice.90 bin km ye kadar odedigim servis bakımı maliyeti 500-600 TL arası her 15 bin km de bir

    https://forum.donanimhaber.com/75bin-km-yetkili-servis-bakimi-fiyati-592-tl--137541955

    Aynı motora sahip civicler 10 bin km de 1000 TL iken.15 bin km de 500-600 TL vererek işini goruyorsun yetkili servise.ki her 40 bin km de civicler şanzıman yağını değiştirmen vitarada 150 bin km de bir.

    Ağır bakım yok.baski balata yok,trigerde kayış yerine zincir var.

    Yakıt tukemi fabrika verileri 6.6 ya 4.9.1.6 atmosferik motor olmasına rağmen.assagidaki bana ait resime dikkatli bakılırsa km ortalaması öyle bir kaç yüz km degil 9000 km deki KARMA tuketim.yani bayağı uzun kullanım.(sartlarim optimal onu belirteyim,İstanbul trafiği değil,düz bir şehir trafik az,uzun yol fazla).İstanbul'daki kullanıcılar 8 litre civarı diyor.ama benzin için bence gayet başarılı.hele ben dizel gibi yakıyorum şartlarından dolayı


    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Yazdığınız şeyleri dikkate alacak insan Egea alsın, B segmenti bir vasıtanın bakımı ile D segmenti bir aracın bakımını karşılaştırmak doğru değil. 1.6 atmosferik motor beni bayar, o turbonun torku maalesef hissedilmez. İstanbul'un neresinde 8 litre yakmış merak ettim, çünkü 1.6 BlueHDi ağır trafik noktasında gidip gelirken 7.4 uzun dönem ortalaması veriyor ki bireysel yakmalara bakınca(rota rota kayıt tutuyor araç.) çok daha fazlası gözüküyor.
    Yani diyeceğim B segmenti bir VASITA için 170.000 vermek akıl dışı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 başında 2018 olanını almıştık o zamanki nişanlıma, toplam 5 yıla yakın ilişkiden sonra 6 ay önce ayrıldık. Ayrıldıktan sadece 2.5 ay sonra başka bir elemanla görüşmeye başlamış şahsiyetsiz. Bu arabayı alırken tüm işlemleri vs yürütürken baya bir mesai harcamıştım. Şimdi yolda sağda solda görsem kafamı çeviriyorum o derece içimi karartıyor, geçmişi hatırlatıyor. Neyse yeri burası değil ama yazmak geldi içimden.

  • Boyum 180. Arkada baş mesafesi diye bir mesafe kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Öncelikle ekleme yaparak bana cevap veriyorsanız mesajınıza beni etiketlemeniz gerekir.

    Saydığınız bu 10 maddeden 8'inde sınıfında en iyisi demişsiniz de ilk 5 madde dışındaki kalemlerde pek de iddialı olduğunu söyleyemeyiz. Ülkede sadece 22 tane bayisi (Ki bu 22 bayiden 5 tanesi İstanbul'da) olan, 81 vilayetimizin sadece 17'sinde yetkili servisi bulunan bir markanın yedek parça, servis ağı ve yürütme maliyeti olarak iddialı olacağını hiç zannetmiyorum. Periyodik bakım için dahi şehir değiştirmek zorunda olmak paradan öte zaman kaybı. Aracınız için bu kadar güzelleme yapmanıza rağmen ben dahil tüm forum fanatiği olmadığınıza inandı ama

    İlginçtir, "çok başarılı 4 çeker sistemi" olan Vitara'nın sitesinden arazi kabiliyetlerini bir inceleyeyim dedim. O da ne; hiçbir şekilde aracın yaklaşma açısı, uzaklaşma açısı, karın yüksekliği, tahrik sistemi gibi araziye yönelik herhangi bir detay belirtilmemiş. Ama tabi crossover kullanıcıları için rögar kapağından geçmek, asfalt çalışması yapılan yollardaki çukurlardan geçebilmek araçta "çok başarılı 4 çeker sistemi" olduğuna kanaat getirmeye yeterli olduğu için haklısınız

    Hadi diyelim bu araba sınıfında harikalar yaratıyor, tüm kuralları yeniden yazıyor. Ya arkadaş bu araç alt tarafı B segment SUV. Sınıfında harikalar yaratsan dahi sen B segment araçsın. Yapabileceklerin belli, çapın belli. Buna rağmen lansmandaki kampanyalı fiyatınla neredeyse D segment araç parasına satılıyorsun. Ne diyeyim, bu paralara 4x2 yerden yüksek Swift alana da, almayı savunana da Allah akıl, fikir versin.

    Forumda VAG grubunu ve DSG şanzımanı çokça eleştiren birisiyim. Ancak neredeyse B segment Vitara parasına satılan Superb ve Passat bugünkü piyasa şartlarında gayet kelepir fiyata satılıyor. Benzer rakama Vitara almaktansa Superb alayım varsın garanti kapsamındayken bozulsun. Bu arada 2014 aracımda dahi olan adaptif cruise control ün opsiyon listesindeki fiyatı da metalik boyadan hallice.
    Bir dahakine etiketlerim.forum kurallarına çok yatkın değilim.ikili polemiğe girmeyi pek sevmedigimden belki el alıskanligi.

    10 madde den 8 i derken açıkta kalan 2 madde servis ağı ve iç plastik kalitesi idi zaten.belirttim fakat anlasilmamiş sanirim

    Vitara uçuyor kaçıyor gibi bir tezim yok zaten.hayatimda hiç 0 Passat yada superb alacak kadar birikmiş param olmadığından bu araclara laf sokacak durumumda yok.

    Hatta açık söyleyeyim 190 bin TL param olsa Vitara almam.ama bu fiyat hem Vitara in suçu değil vergi ve kur sebebiyle piyasadaki tüm 0 araçların haddinden fazla ederi ile alakalı,hemde benim yada burda yazanların bir çoğunun bir kaç kaç yaştan taviz vererek başka arabaya yonlenme çabasi kişiye özel bir durum.0 araç için bu mevzu baştan kapanıyor.

    0 bir araç piyasaya girmiş.otomobil forumu burası.ilgisini çekenler için deneyimlerimi yaziyorum hepsi o.

    Yoksa 500 bin TL ye yeni Volvo Türkiye'ye girdi başlığına.500 bin daha veririm range alirim der cikarim.bu mu yani olay.

    Bu arada ilgisini cezbedenler icin bir not daha düşeyim.bundan önceki modellerde 10.1 inç diachi marka Multi medya ekran çok elestiriliyordu,zaten aracın üstündeki orjinal ekranbu değildi,dağıtıcı biraz show amaçlı devasa bir ekran koyup cazibe artırmaya çalışmış ama koydukları ekran sorun bazı arabalarda donma renklerde kayma yapabiliyordu.konsoldaki plastik aksam yumuşak plastikle beraber ekranı da degistirmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Donanımı bilmiyorum ama fiyat suv için iyi gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Yazdığınız şeyleri dikkate alacak insan Egea alsın, B segmenti bir vasıtanın bakımı ile D segmenti bir aracın bakımını karşılaştırmak doğru değil. 1.6 atmosferik motor beni bayar, o turbonun torku maalesef hissedilmez. İstanbul'un neresinde 8 litre yakmış merak ettim, çünkü 1.6 BlueHDi ağır trafik noktasında gidip gelirken 7.4 uzun dönem ortalaması veriyor ki bireysel yakmalara bakınca(rota rota kayıt tutuyor araç.) çok daha fazlası gözüküyor.
    Yani diyeceğim B segmenti bir VASITA için 170.000 vermek akıl dışı.
    Sizinle anlasamayacagiz hocam.yazimda hangi d segmentle Vitara in bakimini karsilastirmim.

    Neyse haklısınız.iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Civic 1.000 TL demişsiniz, ben Superb var dedim. Superb-Civic-508-Passat-...... gibi araçlarla B segmenti bir aracın bakımını karşılaştırmak mantıksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Aslında ikimizin de görüşü benzer sayılır, sadece ifade ediş şekillerimizden dolayı tartışma içerisine girdik sanırım.

    Bundan 1 yıl öncesine kadar gerek sıfır gerek ikinci el fiyatları olarak sınıfının çok mantıklı bir alternatifi idi Vitara. Ancak şu anda sıfırına istenilen 180 bin TL bandındaki fiyatlar bana çok abes geliyor. Tüm anlaşmazlık bundan kaynaklandı sanırım.

    Forumun bu zamanlarında seviyeli bir tartışma ortamı yarattığınız için teşekkür ederim.
  • Bu devirde bu iç mekan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Aslında ikimizin de görüşü benzer sayılır, sadece ifade ediş şekillerimizden dolayı tartışma içerisine girdik sanırım.

    Bundan 1 yıl öncesine kadar gerek sıfır gerek ikinci el fiyatları olarak sınıfının çok mantıklı bir alternatifi idi Vitara. Ancak şu anda sıfırına istenilen 180 bin TL bandındaki fiyatlar bana çok abes geliyor. Tüm anlaşmazlık bundan kaynaklandı sanırım.

    Forumun bu zamanlarında seviyeli bir tartışma ortamı yarattığınız için teşekkür ederim.
    Eyvallah iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • B suv alınacaksa yeni juke u bekleyin. Hrv filanda çok pahalı. Bu segment gereksiz pahalı. O yüzden az satıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuvarlak kalorifer ızgaraları çok çirkin geliyor bana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2008 model Grand Vitara aracımın içi bundan daha güzel yeminle..

  • Bugün telefonlar bile 6.5 inç iken, koskoca arabanın yol bilgi ekranı 9 yıl önceki telefonlar gibi 4.2 inç mi?

  • Vitara 1.4 GLX Premium 4x2 AT(Çift Renk) 189.900 TL

    191.000 higline t-roc veriliyor. akıl tutulması bunu almak

  • Tek renk Glx premium 4x4 olanı 160-170 Bin aralığında olsaydı düşünülürdu ama..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yayamaschocuk -- 2 Aralık 2019; 19:9:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.