Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
5.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Kompakt SUV sınıfının sevilen temsilcilerinden Suzuki Vitara’nın makyajlı versiyonu Türkiye’de satışa sunuldu. Tasarımın yanı sıra donanım paketleri de yenilenen makyajlı Suzuki Vitara fiyatı 168 bin 900 TL’den başlıyor.



    Tasarımındaki ufak dokunuşlarla karşımıza çıkan makyajlı Suzuki Vitara’da krom görünümlü ön ızgara, yenilenen tampon, 17 inçlik yeni parlak alaşım jantlar ve LED farlar dikkat çekiyor. Makyajlı Suzuki Vitara’nın iç mekanında ise 4.2 inç renkli LCD yol bilgi ekranı, 10.1 inç multimedya ekranı, yeni saat tasarımı, parlak metal detaylar, yumuşak dolgu malzemesi ve süet koltuk döşemeleri yenilikler arasında. Ayrıca hız sabitleme sistemi de direksiyona entegre edilmiş.





    Makyajlı Suzuki Vitara, GL+ ve GLX Premium donanım seçenekleriyle 4x2 ve 4x4 çekiş konfigürasyonlarıyla satılıyor. Yeni Vitara’nın kaputu altında 140 beygir güç ve 220 Nm tork üreten 1.4 litre direkt enjeksiyonlu ve turbo beslemeli benzinli motor bulunuyor. 6 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilen bu motor, Boosterjet teknolojisi ile performans vadediyor. Makyaj operasyonuyla birlikte ürün gamına eklenen 1.0 litre benzinli motor ise Türkiye’deki seçenekler arasında bulunmuyor.



    Makyajlı Suzuki Vitara’nın güvenlik donanımları da artırılmış. Çift sensörlü fren destek sistemi, uyarlanabilir hız sabitleme sistemi, kör nokta uyarı sistemi, arka çapraz trafik uyarı sistemi ve trafik işareti tanımlama sistemi bu alanda dikkat çeken özellikler arasında.



    Makyajlı Suzuki Vitara fiyat listesi



    Model Anahtar teslim fiyatı Hurda teşvikli anahtar teslim fiyatı
    Vitara 1.4 GL+ 4x2 AT(Tek Renk) 168.900 TL 156.900 TL
    Vitara 1.4 GL+ 4x2 AT(Çift Renk) 173.900 TL 161.900 TL
    Vitara 1.4 GL+ 4x4 AT(Tek Renk) 188.900 TL 176.900 TL
    Vitara 1.4 GL+ 4x4 AT(Çift Renk) 193.900 TL 181.900 TL
    Vitara 1.4 GLX Premium 4x2 AT(Tek Renk) 196.900 TL 184.900 TL
    Vitara 1.4 GLX Premium 4x2 AT(Çift Renk) 201.900 TL 189.900 TL
    Vitara 1.4 GLX Premium 4x4 AT(Tek Renk) 204.900 TL 192.900 TL
    Vitara 1.4 GLX Premium 4x4 AT(Çift Renk) 209.900 TL 197.900 TL




    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri








  • Evet arkadaşlar sadece 130 bin TL farkla 0km koleos sahibi olmak mümkün.lakin ben olsam 2milyon TL daha koyar s600 maybach tercih ederim.

    Arkadaş buyuk ihtimal 3 4 yaşında 2. El koleos demek istedi ama 0 ile 2. El i mukayese etmek ayri bir hezeyan.ona bakarsaniz 190 bini bayip Volvo Mercedes BMW alırım.520 i alırım koleos alanakadar.0 alan 0 almak için alıyor

    Bu arada iç plastik makyajlı kasada bayağı toparlanmış.

    Güvenlik
    Donanım
    Yakıt ekonomisi(benzin tüketimi çok iyi dileyen LPG taktirir)
    Performans(turbo beslemeli,performanstan kasıt M5 ile mukayese değil)
    Sorunsuzluk(hem motor hem şanzıman+çok başarılı bir 4 cekerde bonusu )
    Yedek parça
    Servis ağı
    Plastik
    Görünüş(görecelidir,değerlendirmeye opsiyonel)
    Yürütme maliyeti

    10 maddede servis ağı hariç 8 inde SİNİFİNİN en iyilerinden biri ,çoğunda da en iyisi.sıralamada en son gelecek plastik herkesin ilk eleştirdiği konu.

    Fanatiği değilim.bir arabaya min 5 sene binerim.sıkılıyorum büyük ihtimalde sonraki arabam Vitara olmaz.amaarac oflenip poflenecek bir araç değil.

    Parasına gelince.0 araba almaya bir yeltenin.hangi marka ve model olursa olsun hemde.buyrun beraber tartışalım.hele bir yeltenin.

    Ekleme:yukardaki Arkadaş bu fiyata superb passata binilir.arabaya binmiş olursun yazmış.evet buna binen gazoz kutusuna binmiş sayılıyor arabaya değil.adaptif CC si bile olmayan,ilk depoyu bosaltmadan şanzumanı elinde patlama ihtimali olan Passat veya superb almak sizin tercihinizdir.ben min 300 bin km şanzıman arızasını beklemiyorum bende bunu tercih ettim mesela.herkesin araç alırken beklentisi farklı.
    2019 başında 2018 olanını almıştık o zamanki nişanlıma, toplam 5 yıla yakın ilişkiden sonra 6 ay önce ayrıldık. Ayrıldıktan sadece 2.5 ay sonra başka bir elemanla görüşmeye başlamış şahsiyetsiz. Bu arabayı alırken tüm işlemleri vs yürütürken baya bir mesai harcamıştım. Şimdi yolda sağda solda görsem kafamı çeviriyorum o derece içimi karartıyor, geçmişi hatırlatıyor. Neyse yeri burası değil ama yazmak geldi içimden.
    Vitaraları, hiç kullanma fırsatım olmasa bile, oldum olası sevmişimdir. Suzuki'nin Jimny ve bu modelini al uzun yıllar kullan fazla kalite arama mantığında üretiyor gibi hissediyorum. Doğruya doğru iç malzeme kalitesi kötü ama bildiğim kadarıyla yürüyen aksam konusunda sorunsuz bir araç. Diğer üreticiler gibi kafa karıştırıcı fazla paket seçeneği de yok, ne almak istiyorsan o var. Arbaayı araba olarak kullanmak için ideal, uzun yol performansı ve yakıt tüketimi iyiyse tercih edilebilir ama kesin tercih sebebi olması için bu fiyatlardan 20bin daha az olmasını beklerim. Bu arada içerideki ekranı hala bizimkiler burada koyuyor gibi algıladım.
    Öncelikle ekleme yaparak bana cevap veriyorsanız mesajınıza beni etiketlemeniz gerekir.

    Saydığınız bu 10 maddeden 8'inde sınıfında en iyisi demişsiniz de ilk 5 madde dışındaki kalemlerde pek de iddialı olduğunu söyleyemeyiz. Ülkede sadece 22 tane bayisi (Ki bu 22 bayiden 5 tanesi İstanbul'da) olan, 81 vilayetimizin sadece 17'sinde yetkili servisi bulunan bir markanın yedek parça, servis ağı ve yürütme maliyeti olarak iddialı olacağını hiç zannetmiyorum. Periyodik bakım için dahi şehir değiştirmek zorunda olmak paradan öte zaman kaybı. Aracınız için bu kadar güzelleme yapmanıza rağmen ben dahil tüm forum fanatiği olmadığınıza inandı ama

    İlginçtir, "çok başarılı 4 çeker sistemi" olan Vitara'nın sitesinden arazi kabiliyetlerini bir inceleyeyim dedim. O da ne; hiçbir şekilde aracın yaklaşma açısı, uzaklaşma açısı, karın yüksekliği, tahrik sistemi gibi araziye yönelik herhangi bir detay belirtilmemiş. Ama tabi crossover kullanıcıları için rögar kapağından geçmek, asfalt çalışması yapılan yollardaki çukurlardan geçebilmek araçta "çok başarılı 4 çeker sistemi" olduğuna kanaat getirmeye yeterli olduğu için haklısınız

    Hadi diyelim bu araba sınıfında harikalar yaratıyor, tüm kuralları yeniden yazıyor. Ya arkadaş bu araç alt tarafı B segment SUV. Sınıfında harikalar yaratsan dahi sen B segment araçsın. Yapabileceklerin belli, çapın belli. Buna rağmen lansmandaki kampanyalı fiyatınla neredeyse D segment araç parasına satılıyorsun. Ne diyeyim, bu paralara 4x2 yerden yüksek Swift alana da, almayı savunana da Allah akıl, fikir versin.

    Forumda VAG grubunu ve DSG şanzımanı çokça eleştiren birisiyim. Ancak neredeyse B segment Vitara parasına satılan Superb ve Passat bugünkü piyasa şartlarında gayet kelepir fiyata satılıyor. Benzer rakama Vitara almaktansa Superb alayım varsın garanti kapsamındayken bozulsun. Bu arada 2014 aracımda dahi olan adaptif cruise control ün opsiyon listesindeki fiyatı da metalik boyadan hallice.
  • Bu arabanın oyuncakları güzel dışı hoş görünüyor fakat bir iç mekan kalitesi var evlere şenlik. o kaliteye bu fiyatın fazla olduğunu ve farklı markaların daha tercih edilesi olduğunu düşünüyorum.

  • İç mekandaki leş plastik kokusu buraya kadar geldi. Bir de utanmadan 190 bin istiyorlar bu araca
    190 bine gider koleos alırım . Bunlar iyice aklını kaçırmıs!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 30 Kasım 2019; 23:28:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyatlara vitara almak için fanatiği olmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışı güzel ama içi Dacia gibi la yani malzeme kalitesi olarak Dacia gibi değil sadece estetik yok yani göze hitap etmiyor ben 200 bin versem ne bileyim abi oyşş derim her içine bindiğimde , bu böyle mi allah belanı vermesin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FrankGallagherx -- 30 Kasım 2019; 23:31:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyon bile eskisi ile 1e1 aynı. Arka kısımda tasarım daha kötüye gitmiş sanki.

  • 4x4 dışındaki versiyonlari almak icin akil tutulması yasiyor olmak lazim. Neredeyse 4x2 premium fiyatina lansman fiyatli superb-passat alinir, "arabaya" binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar sadece 130 bin TL farkla 0km koleos sahibi olmak mümkün.lakin ben olsam 2milyon TL daha koyar s600 maybach tercih ederim.

    Arkadaş buyuk ihtimal 3 4 yaşında 2. El koleos demek istedi ama 0 ile 2. El i mukayese etmek ayri bir hezeyan.ona bakarsaniz 190 bini bayip Volvo Mercedes BMW alırım.520 i alırım koleos alanakadar.0 alan 0 almak için alıyor

    Bu arada iç plastik makyajlı kasada bayağı toparlanmış.

    Güvenlik
    Donanım
    Yakıt ekonomisi(benzin tüketimi çok iyi dileyen LPG taktirir)
    Performans(turbo beslemeli,performanstan kasıt M5 ile mukayese değil)
    Sorunsuzluk(hem motor hem şanzıman+çok başarılı bir 4 cekerde bonusu )
    Yedek parça
    Servis ağı
    Plastik
    Görünüş(görecelidir,değerlendirmeye opsiyonel)
    Yürütme maliyeti

    10 maddede servis ağı hariç 8 inde SİNİFİNİN en iyilerinden biri ,çoğunda da en iyisi.sıralamada en son gelecek plastik herkesin ilk eleştirdiği konu.

    Fanatiği değilim.bir arabaya min 5 sene binerim.sıkılıyorum büyük ihtimalde sonraki arabam Vitara olmaz.amaarac oflenip poflenecek bir araç değil.

    Parasına gelince.0 araba almaya bir yeltenin.hangi marka ve model olursa olsun hemde.buyrun beraber tartışalım.hele bir yeltenin.

    Ekleme:yukardaki Arkadaş bu fiyata superb passata binilir.arabaya binmiş olursun yazmış.evet buna binen gazoz kutusuna binmiş sayılıyor arabaya değil.adaptif CC si bile olmayan,ilk depoyu bosaltmadan şanzumanı elinde patlama ihtimali olan Passat veya superb almak sizin tercihinizdir.ben min 300 bin km şanzıman arızasını beklemiyorum bende bunu tercih ettim mesela.herkesin araç alırken beklentisi farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 1 Aralık 2019; 2:58:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Fanatiği değilim.bir arabaya min 5 sene binerim.sıkılıyorum büyük ihtimalde sonraki arabam Vitara olmaz.amaarac oflenip poflenecek bir araç değil.
    @Ultrasaray0643

    İyiki fanatik değilsin hocam fanatik olsan mesaj yazanları taşlamayı bırakıp tehdit fln edersin heralde



    Duvarı koyayımda kafamız yarılmasın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitaraları, hiç kullanma fırsatım olmasa bile, oldum olası sevmişimdir. Suzuki'nin Jimny ve bu modelini al uzun yıllar kullan fazla kalite arama mantığında üretiyor gibi hissediyorum. Doğruya doğru iç malzeme kalitesi kötü ama bildiğim kadarıyla yürüyen aksam konusunda sorunsuz bir araç. Diğer üreticiler gibi kafa karıştırıcı fazla paket seçeneği de yok, ne almak istiyorsan o var. Arbaayı araba olarak kullanmak için ideal, uzun yol performansı ve yakıt tüketimi iyiyse tercih edilebilir ama kesin tercih sebebi olması için bu fiyatlardan 20bin daha az olmasını beklerim. Bu arada içerideki ekranı hala bizimkiler burada koyuyor gibi algıladım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    4x4 dışındaki versiyonlari almak icin akil tutulması yasiyor olmak lazim. Neredeyse 4x2 premium fiyatina lansman fiyatli superb-passat alinir, "arabaya" binilir.
    Yazsana buraya 4x4 en ucuz SUV fiyatları ne kadarmış. Ülkemizde satılan SUV lerin neredeyse hepsi neden 4x2 miş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.4 S 2017 kullanıyorum 2 yıldır. Vites geçişleri performansı yakıt tüketimi gayet memnunum. Plastik konusunu çok abartmışsınız evet çok mümemmel değil ama bi duster da değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    https://www.dunyagoz.com/tr 'den randevu almanizi tavsiye ediyorum. Zira yazdığımı ya okuyamamissiniz ya da anlama zorlugu cekiyorsunuz.

    Demişim ki, 4x4 versiyona lafim yok gayet mantikli. Ancak Duster'dan hallice bir aracin 4x2'sine bu fiyatlari vermek saçmalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Vitara'nın rakipleri 3008, Tiguan ve Tucson.
    Rakiplerinden hiçbir konuda "en iyi" değil. Passat gibi her şeyin ortası da değil hani.
    Bu arada verilen paraya şusu busu olmayan passat superb demişsiniz, ikinci elde tertemiz 1.6 TDI Prestige DSG Superb'ler var. Eski aracım ve fazlasıyla iyi bir araç.
    Ne DSG ne VAG savunduğum bu yazıdan anlaşılsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    Yazdığınız ile alıntıladığınız arasında bağlantı kuramadım. Kişi sadece biraz yüksek otomobilin hayvanî fiyatlara satılmasından bahsetmiş. Doğru demiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda gibi motor olarak çok güçlü ve parçaolarak çok iyi bir marka ama alınır mı bilmem , boş paketin de cam tavan varsa ben alırdım
  • 4x4 disindakiler dusunulmez bile

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Japonlar işi biliyor..
    Alacaksan eğer 4x4 alacaksın.
    Fiyatı biraz daha düşük olsa iyi olurdu sanki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Vitara'nın rakipleri 3008, Tiguan ve Tucson.
    Rakiplerinden hiçbir konuda "en iyi" değil. Passat gibi her şeyin ortası da değil hani.
    Bu arada verilen paraya şusu busu olmayan passat superb demişsiniz, ikinci elde tertemiz 1.6 TDI Prestige DSG Superb'ler var. Eski aracım ve fazlasıyla iyi bir araç.
    Ne DSG ne VAG savunduğum bu yazıdan anlaşılsın.
    Hocam Vitara b+ SUV.3008 tusconla felan aynı segment araba değiller.yazimda sınıfında ibaresini ondan büyük puntoyla yazdım.tuscon 3008 qasqai kadjar felan bir üst segment.

    B suvlara bir kaç örnek.

    https://tr.motor1.com/features/226401/2017-en-cok-satan-bsuvlari/

    Diyorsunuz ki 2. El o fiyatlara alınabilir.

    0 bir otomobilin fiyati aynı segmentin 0 ile karşılaştırılır hocam.baska bir segmentin 2. Eli ile değil.

    Bu arada Passat elbet güzel araba superb de.herkes ihtiyaçları ve ekonomisi doğrultusunda alıyor.sadece demek istediğim otomobil forumunda sıfırı 190 bin TL olan bir araçla 2018 modeli 270 bin TL bandında olan bir araç mukayese ediliyor bu garibime gidiyor.(kaleos tan bahsediyorum).ve kullanıcı olarak araba felan değil söylemleri bana çok üst perde geldi.

    Neyse çok uzatmayacagim.kullanici olarak artılarını eksilerini nacizane yazdım.bir sonraki aracımın Suzuki olmayacağını da beyan ettim.hatta şoyleyeyim nasipse bir sonraki aracim bir üst segment!!! olan 3008 olacak insallah.

    Herkes arabasına kazasız belasız binsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 1 Aralık 2019; 13:31:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Fiyatları görüp internete Vitara C SUV yazınca bir iki yazı gördüm, öyle C SUV diye sandım. Boyutları yakın ama.
    Bir de bahsetmek isteyeceğim şey Superb'in Manuel'i bile 158.000 TL lansman fiyatıyla çıktı ki B SUV bir araç 170 civarı olsun.
    Bir de 0 da alınacak araç 2.el ile kıyaslanmalı. Çünkü sıfır aracı alırken aslında zarar ediyorsunuz. Çünkü 1 yaş daha yaşlısı 4x4 olan Vitara yerine sıfır 4x2 alabiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.