Güvenlik paketleri 4*4'lerde standart. RDS sistemleri geliyor yani. |
Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (391. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: incubusSunroof bence en önemli parçası :)
Ekstra olarak led farları ve sensör paketini kaybediyorsun (yağmur, far, ön arka mesafe)
Bide kasatura gibi bir anahtarın oluyor.
En büyük farklar 4*2 ile 4*4 arasında. 4*2 tavsiye etmiyorum.
Alıntıları GösterBu anahtar işinden ben de muzdaribim
Forumda anahtarını sustalıya çeviren kimse var mı acaba
sorduğum bir kaç yer yapamayacaklarını söyledi bana
-
Bu gece son sorum.
Vitara 4*4 gl
Mi
Scross
Mu?
Bu hafta araç alma planım var, bu yüzden soruyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu araçların öne çıkan özellikleri ve üretim amaçları 4x4 olması.
Ama eğer şehir içinde kullanacağım dağa tepeye çıkmam vs diyorsanız saha konforlu araçlar var başka markalarda.
Test sürüşü yapmadan karar vermeyin bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: firat74
Bu gece son sorum.
Vitara 4*4 gl
Mi
Scross
Mu?
Bu hafta araç alma planım var, bu yüzden soruyorum.Karar sizin ama güvwnlik özelliklerinden dolayı Vitara derim..Özellikle ACC için.Ama taktir sizin....Diğer arkadaşın dediği gibi bu fiyatlarda özellikle içdizayn albenisi olan araç çok ama SUV olup bu güvenlik özelliklerini bu fiyata sunan yok sanırım....Ki hem ACC hem de diğer özellikler çok stabil çalışıyor....her nekadar 4x4 özelliği ön planda tutulsa bile artık dış görünüşte te her kesime hitap ediyor..
-
Kıymetli görüşleriniz için teşekkür ederim.
Belimde 7 sene önce oluşan rahatsızlık nedeni ile Sedan, hb, ve albenisi olan araçlarda postür nedeni ile rahat edemiyorum. Bu yüzden mpv, crossover, bir miktar SUV gövde bakıyorum.
...
Bu fiyat aralığında güvenlik ve şanzıman sorunu olmayan araç yok. Ötekilerde ise fiyat aralığı çok fazla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selam,
Önceki aracım 2012 model Hyundai IX35'ti. Açılabilir cam tavan mevcuttu. Şu anki aracım 2017 model 1.4 S 4x2. Cam tavan yok. Yokluğunu da hissetmedim. Üst paketteki anahtarsız giriş, koltuk ısıtma vb. özellikler kesinlikle kullanışlı.
Motor gücü benim için daha önemli. Ancak tasarruf istiyorsanız 1.6 atmosferik motora LPG uygulamak daha ekonomik. 1.4 turbo için 2000 € (avro) fiyat istiyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kul Ahmet -- 26 Ocak 2021; 14:41:27 > -
Lpg fiyatı okadar oldumu yaa. Ben yaptırdım 2018 Aralık ayında 7500 tl ödemiştim. Prins vsi 2di kit modeli.quote:
Orijinalden alıntı: Kul AhmetSelam,
Önceki aracım 2012 model Hyundai IX35'ti. Açılabilir cam tavan mevcuttu. Şu anki aracım 2017 model 1.4 S 4x2. Cam tavan yok. Yokluğunu da hissetmedim. Üst paketteki anahtarsız giriş, koltuk ısıtma vb. özellikler kesinlikle kullanışlı.
Motor gücü benim için daha önemli. Ancak tasarruf istiyorsanız 1.6 atmosferik motora LPG uygulamak daha ekonomik. 1.4 turbo için 2000 € (avro) fiyat istiyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
4x4 özelliği sadece dağ bayır için değildir.
Yoltutuşu, virajlarda dengeli gidiş, farklı zeminlerde (kısmen yağlanmış asfaltta ki başıma geldi) savrulmayı engelleme, ani kalkışlarda yola tutunma gibi özellikleri nedeniyle de alınır.
Uzun yıllar kullanılacak araçta bu fiyat farkı ödenebilir bir seçenek.
4.5 yıl oldu, yeni araç (elektrikli) bakıyorum ama Vitara S satmaya kıyamadığım için bekelemedeyim, belkide satmadan elektrikli alırım. Vitara S durur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2020 1.4boosterjet gl+ Vitaramla ilgili tecrübe paylaşımım;
- önceki aracım full paket subaru xv idi. Led far anahtarsız giriş vs. Şu Andaki aracımda bu donanım yok. özellikle led farların geceyi gündüze çevirmesini özlüyorum. Uzun yolda gözümü çok yoruyor şu andaki mercekli klasik farlar. Ayrıca yağmur ve far sensörü de yok. Bunlarda aslında sürücüyü rahatlatan özelliklermiş yeni anlıyorum.
- bir arkadaş demiş anahtar kasatura gibi diye. Aynen katılıyorum. Allah üstüne düşürtmesin.
- Bagaj küçük. Yani bana yetmiyor. 9 aylık bebekli 3 kişilik aileyiz ama yermiyor.
- araç sanki iç aydınlatma bakımından zayıf gibi bana göre. Gece araç içi çok karanlık. Ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Subi de herşey leddi. Gece gündüze dönerdi
- gl+ park sensörü yok. Bence önemli bşr eksik. Zaten geri kamera açısı vasat. Ön arka sensör önemli.
- sol kemer mi ya da sürücü kolonu mu bilemiyorum garip bir ses var. Çıtırdama gibi. Onun dışında trim sesi almadım
- yan aynalar nedense aracın içindeki ve kapılara yakın olan havalandırma çıkışlarını yansıtıyor. Yan aynaya bakınca havalandırmaların yanaımasını görüyorum. Bazen sinir bozucu olabiliyor özellikle güneşli günlerde
- güvenlşk sistemleri kusursuz çalışıyor şimdlik
- Ancak öyle keyifli bir motor ve öyle hassas bir şanjuman varki insan o levye gibi adamı hoplatan anahtarı da şahinlerdeki gibi çubukla sıfırlanan kilometre sayacını da yansıyan aynayı da, arka koltukta hoplaya zıplaya trambolin gibi giden çoluk çocuğuda ( arka amartisörler çok sert. Torsiyon çıbuklu sanırım araç. Ticari araç benzeri) unutturuveriyor sürücüye.
- kısaca alacak arkadaşlara tavsiyem, sürücü koltuğundaysanız alın blader. Araç çok keyifli. Sport modda gözden yaş getirtirsiniz. Yol tutuşu benim için muazzam. (A4 quadro ile aynı hızlarda birçok viraja girdik arkalı önlü, inanın inanmayın çok stabil ve dengeliydi-sport modda tabiki). Şekli de küçük rangerover misali. Ben dikkatsiz kullanıyorum ve ort 9-9.5 lt. Sürüş keyfi için değer. Evli arkadaşlar ya da çok eşyalı arkadaşlar bagaja dikkat etsin. Onun dışında araba sağlam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: gok35tug2020 1.4boosterjet gl+ Vitaramla ilgili tecrübe paylaşımım;
- önceki aracım full paket subaru xv idi. Led far anahtarsız giriş vs. Şu Andaki aracımda bu donanım yok. özellikle led farların geceyi gündüze çevirmesini özlüyorum. Uzun yolda gözümü çok yoruyor şu andaki mercekli klasik farlar. Ayrıca yağmur ve far sensörü de yok. Bunlarda aslında sürücüyü rahatlatan özelliklermiş yeni anlıyorum.
- bir arkadaş demiş anahtar kasatura gibi diye. Aynen katılıyorum. Allah üstüne düşürtmesin.
- Bagaj küçük. Yani bana yetmiyor. 9 aylık bebekli 3 kişilik aileyiz ama yermiyor.
- araç sanki iç aydınlatma bakımından zayıf gibi bana göre. Gece araç içi çok karanlık. Ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Subi de herşey leddi. Gece gündüze dönerdi
- gl+ park sensörü yok. Bence önemli bşr eksik. Zaten geri kamera açısı vasat. Ön arka sensör önemli.
- sol kemer mi ya da sürücü kolonu mu bilemiyorum garip bir ses var. Çıtırdama gibi. Onun dışında trim sesi almadım
- yan aynalar nedense aracın içindeki ve kapılara yakın olan havalandırma çıkışlarını yansıtıyor. Yan aynaya bakınca havalandırmaların yanaımasını görüyorum. Bazen sinir bozucu olabiliyor özellikle güneşli günlerde
- güvenlşk sistemleri kusursuz çalışıyor şimdlik
- Ancak öyle keyifli bir motor ve öyle hassas bir şanjuman varki insan o levye gibi adamı hoplatan anahtarı da şahinlerdeki gibi çubukla sıfırlanan kilometre sayacını da yansıyan aynayı da, arka koltukta hoplaya zıplaya trambolin gibi giden çoluk çocuğuda ( arka amartisörler çok sert. Torsiyon çıbuklu sanırım araç. Ticari araç benzeri) unutturuveriyor sürücüye.
- kısaca alacak arkadaşlara tavsiyem, sürücü koltuğundaysanız alın blader. Araç çok keyifli. Sport modda gözden yaş getirtirsiniz. Yol tutuşu benim için muazzam. (A4 quadro ile aynı hızlarda birçok viraja girdik arkalı önlü, inanın inanmayın çok stabil ve dengeliydi-sport modda tabiki). Şekli de küçük rangerover misali. Ben dikkatsiz kullanıyorum ve ort 9-9.5 lt. Sürüş keyfi için değer. Evli arkadaşlar ya da çok eşyalı arkadaşlar bagaja dikkat etsin. Onun dışında araba sağlam.
Arkadaşın anlatıkları çok iyi. Bende glx olarak ekleme yapayım.
Sensör paketi tam, anahtarsız giriş, sunroof ve led olduğu için arkadaşın tecrübe ettiği sorunların %90'ı bende yok.
Ben sadece tabletin kalitesiz olması, arka kameranın açısının bozuk ve kalitesiz olması konusunda muzdaribim.
Birde şu özellikler olabilirdi:
Yan aynaları otomatik kapatma
Arka koltukta kol dayama
Otomatik kapı kilitleme
Birde bagajı otomatik kapatma olaymış süper olurmuş. İlk üç madde zaten maliyetsiz çözülebilirmiş.
Onun haricinde performans, yol tutuş, tırmanış, iniş vs muazzam. Full paket XV almamamın sebebi motor şanzuman ikilisiydi zaten. Yoksa iç malzeme ve yol konforu olarak XV bence daha iyi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: gok35tug2020 1.4boosterjet gl+ Vitaramla ilgili tecrübe paylaşımım;
- önceki aracım full paket subaru xv idi. Led far anahtarsız giriş vs. Şu Andaki aracımda bu donanım yok. özellikle led farların geceyi gündüze çevirmesini özlüyorum. Uzun yolda gözümü çok yoruyor şu andaki mercekli klasik farlar. Ayrıca yağmur ve far sensörü de yok. Bunlarda aslında sürücüyü rahatlatan özelliklermiş yeni anlıyorum.
- bir arkadaş demiş anahtar kasatura gibi diye. Aynen katılıyorum. Allah üstüne düşürtmesin.
- Bagaj küçük. Yani bana yetmiyor. 9 aylık bebekli 3 kişilik aileyiz ama yermiyor.
- araç sanki iç aydınlatma bakımından zayıf gibi bana göre. Gece araç içi çok karanlık. Ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Subi de herşey leddi. Gece gündüze dönerdi
- gl+ park sensörü yok. Bence önemli bşr eksik. Zaten geri kamera açısı vasat. Ön arka sensör önemli.
- sol kemer mi ya da sürücü kolonu mu bilemiyorum garip bir ses var. Çıtırdama gibi. Onun dışında trim sesi almadım
- yan aynalar nedense aracın içindeki ve kapılara yakın olan havalandırma çıkışlarını yansıtıyor. Yan aynaya bakınca havalandırmaların yanaımasını görüyorum. Bazen sinir bozucu olabiliyor özellikle güneşli günlerde
- güvenlşk sistemleri kusursuz çalışıyor şimdlik
- Ancak öyle keyifli bir motor ve öyle hassas bir şanjuman varki insan o levye gibi adamı hoplatan anahtarı da şahinlerdeki gibi çubukla sıfırlanan kilometre sayacını da yansıyan aynayı da, arka koltukta hoplaya zıplaya trambolin gibi giden çoluk çocuğuda ( arka amartisörler çok sert. Torsiyon çıbuklu sanırım araç. Ticari araç benzeri) unutturuveriyor sürücüye.
- kısaca alacak arkadaşlara tavsiyem, sürücü koltuğundaysanız alın blader. Araç çok keyifli. Sport modda gözden yaş getirtirsiniz. Yol tutuşu benim için muazzam. (A4 quadro ile aynı hızlarda birçok viraja girdik arkalı önlü, inanın inanmayın çok stabil ve dengeliydi-sport modda tabiki). Şekli de küçük rangerover misali. Ben dikkatsiz kullanıyorum ve ort 9-9.5 lt. Sürüş keyfi için değer. Evli arkadaşlar ya da çok eşyalı arkadaşlar bagaja dikkat etsin. Onun dışında araba sağlam.
evet torsiyon çubuklu lakin 2020 makyajlı modellerde süspansiyonu da yenilemişlerdi. siz demek makyajsız 2020 öncesi modellere binseniz neler dersiniz, makyajlıyı kullandıgımda bana yumusacık gelmişti. bende 2017 model var 1.4S, bagaj konusunda size katılıyorum lakin XV C sınıf Crossover, Vitara ise B sınıf. O yüzden hacim olarak bagaj küçülüyor. Pandizotu kullanmıyorum ben 2 bebek totalde 4 kişi bir şekilde sığıp gidiyoruz her yere.
Vitara öncesi XV benim de hedefimdi daha dogrusu Levorg istiyordum lakin paramız yetmedi, yeterdi de yakıtı üzerdi sonra XV'nin de atmosferik motoru soguttu. Eğer Subaru markası Levorg'un 1.6 DIT Turbo 170Hp motorsunu XV'ye de koysaydı ahh ahh o zaman piyasasayı siler süpürürdü.
-
6 aylık 2020 GL+ kullanıcısı olarak ben de kendi deneyimlerimi yazayım.
1- Bagaj konusu özellikle küçük çocuklu aileler için sorun bence de. Bagaja çocuğun arabasını koyunca tıkış tıkış oluyor. Eşimle halen arada bir keşke bagajı daha büyük bir modeli olsa diyoruz.
2- Sürüş konusu keyfine daha önce de değinmiştim. Müthiş keyifli. Aracı aldıktan 2 gün sonra Mersin sahil yolunu takip ederek Gaziantep'ten Kemer'e kadar çok rahat gittim. Yolu anlamadım bile.
3- Şu an ağırlıklı şehir içi trafiğinde kullanmama rağmen yakıt tüketimi 8,1 lt/100 km. Bence oldukça iyi bir rakam.
4- Anahtar şekli bu araca yakışmıyor katılıyorum. Sustalı ve bagaj kilitli olabilirdi.
5- Donanım olarak ise ben en son 2015 Corolla 1,33 Life paket kullandığım için birçok özellik benim için lüks bile. Geçenlerde ön koltuk ısıtmaları denedik. Kısacası fiyat/performans açısından standart sunulan özellikler yeterli.
6- Led far konusuna gelince yine tercih meselesi tabi. Ben aydınlatamalrdan memnunum.
Kısacası iyi ki almışım diyorum. Cenab-ı Allah herkese gönlüne göre versin inşallah.
-
-
Teşekkürler hocam, benimde kafam karıştı açıkcası.quote:
Orijinalden alıntı: HesaplayanAdamEvet kılavuzun bir sayfasında sizin gösteridiğiniz gibi yazıyor.
Ama başka bir sayfasında ise 105.000km olarak yazıyor.
Bujiler iridyum olduğu için, 105.000km doğrudur.
Alıntıları Göster
Nasip olursa 8. Ay gibi, eğer hibrit model vitara gelirse şuanki aracımı satıp ondan almayı düşünüyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: redloves
Teşekkürler hocam, benimde kafam karıştı açıkcası.
Nasip olursa 8. Ay gibi, eğer hibrit model vitara gelirse şuanki aracımı satıp ondan almayı düşünüyorum.
Alıntıları GösterHocam yeni kasa sinyali ufaktan verilmeye başlandı. Türkiye'ye gelmesi 2022'yi bulur.
Aceleniz yoksa değişim için beklemenizi tavsiye ederim.
https://indianautosblog.com/2021-suzuki-vitara-next-gen-creta-rival-india-p320620
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 30 Ocak 2021; 22:50:11 >
-
Teşekkürler, Bende birkaç forumda görmüştüm bunun haberini. Hafif hibrit olması, Toyota araçları kadar yeterli olmasada hibrit için bir başlangıç sayılır artık. Acelem yok araç gelsin bir görelim ona göre karar vereceğim inş. 👍quote:
Orijinalden alıntı: HesaplayanAdamHocam yeni kasa sinyali ufaktan verilmeye başlandı. Türkiye'ye gelmesi 2022'yi bulur.
Aceleniz yoksa değişim için beklemenizi tavsiye ederim.
https://indianautosblog.com/2021-suzuki-vitara-next-gen-creta-rival-india-p320620
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam selamlar,
sizin araç lpgliydi sanırım. Bildiğim kadarıyla lpgli araçlarda buji değişimi kılavuz değerine oranla daha erken yapılıyor.
hibrit konusuna gelince ben yurt dışında yaşıyorum ve hibritler 8 aydır bulunduğum ülkede satışta. Test etme imkanım oldu şöyle ki;
- gl+ paketinde led farlar ve sensör standart olmuş
- iç donanım 2020 gl+ ile aynı
- güvenlik paketi 2020 gl+ ile aynı
- 48 v elektrikli ve sanırım 130 hp benzinli motoru var
- şu anda sadece manuel şanzımanlı ama 2022 de otomatiği gelebilir demişlerdi bana
- sürüş keyfi 1.4 turboya göre biraz cansız geldi. Vitesten mi yada hibrit benzin geçişinden mi anlayamadım
- yakıt tasarrufu açısından hibrit motor kalkışlarda aracı hareket ettirmesi bakımından avantaj sağlayabilir şehir içinde. Ancak uzun yolda sadece benzin motor devrede. Kullanımınıza göre değişir ancak test aracı 4000 km idi ve ort yakıtı 8 di yanlış hatırlamıyorsam. Benzinli motora göre 1.5-2 lt arası tasarruf sağlar sanırım maksimum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gok35tug -- 31 Ocak 2021; 1:57:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Selamlar, evet benim araç Lpg'li 2,5 yıl oldu yaptıralı çok şükür bir sıkıntısını görmedim. Ben aracın normal yağ değişimini de normalden erken yaptırıyorum zaten her yıl yada 10 bin km'de. Araç şuan 57 bin km de aracın satışından vazgeçip daha yüksek km'lere kadar kullanırsam 70-80 bin km civarında değiştiririm buji leri.quote:
Orijinalden alıntı: gok35tugHocam selamlar,
sizin araç lpgliydi sanırım. Bildiğim kadarıyla lpgli araçlarda buji değişimi kılavuz değerine oranla daha erken yapılıyor.
hibrit konusuna gelince ben yurt dışında yaşıyorum ve hibritler 8 aydır bulunduğum ülkede satışta. Test etme imkanım oldu şöyle ki;
- gl+ paketinde led farlar ve sensör standart olmuş
- iç donanım 2020 gl+ ile aynı
- güvenlik paketi 2020 gl+ ile aynı
- 48 v elektrikli ve sanırım 130 hp benzinli motoru var
- şu anda sadece manuel şanzımanlı ama 2022 de otomatiği gelebilir demişlerdi bana
- sürüş keyfi 1.4 turboya göre biraz cansız geldi. Vitesten mi yada hibrit benzin geçişinden mi anlayamadım
- yakıt tasarrufu açısından hibrit motor kalkışlarda aracı hareket ettirmesi bakımından avantaj sağlayabilir şehir içinde. Ancak uzun yolda sadece benzin motor devrede. Kullanımınıza göre değişir ancak test aracı 4000 km idi ve ort yakıtı 8 di yanlış hatırlamıyorsam. Benzinli motora göre 1.5-2 lt arası tasarruf sağlar sanırım maksimum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
merhaba,quote:
Orijinalden alıntı: gok35tug2020 1.4boosterjet gl+ Vitaramla ilgili tecrübe paylaşımım;
- önceki aracım full paket subaru xv idi. Led far anahtarsız giriş vs. Şu Andaki aracımda bu donanım yok. özellikle led farların geceyi gündüze çevirmesini özlüyorum. Uzun yolda gözümü çok yoruyor şu andaki mercekli klasik farlar. Ayrıca yağmur ve far sensörü de yok. Bunlarda aslında sürücüyü rahatlatan özelliklermiş yeni anlıyorum.
- bir arkadaş demiş anahtar kasatura gibi diye. Aynen katılıyorum. Allah üstüne düşürtmesin.
- Bagaj küçük. Yani bana yetmiyor. 9 aylık bebekli 3 kişilik aileyiz ama yermiyor.
- araç sanki iç aydınlatma bakımından zayıf gibi bana göre. Gece araç içi çok karanlık. Ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Subi de herşey leddi. Gece gündüze dönerdi
- gl+ park sensörü yok. Bence önemli bşr eksik. Zaten geri kamera açısı vasat. Ön arka sensör önemli.
- sol kemer mi ya da sürücü kolonu mu bilemiyorum garip bir ses var. Çıtırdama gibi. Onun dışında trim sesi almadım
- yan aynalar nedense aracın içindeki ve kapılara yakın olan havalandırma çıkışlarını yansıtıyor. Yan aynaya bakınca havalandırmaların yanaımasını görüyorum. Bazen sinir bozucu olabiliyor özellikle güneşli günlerde
- güvenlşk sistemleri kusursuz çalışıyor şimdlik
- Ancak öyle keyifli bir motor ve öyle hassas bir şanjuman varki insan o levye gibi adamı hoplatan anahtarı da şahinlerdeki gibi çubukla sıfırlanan kilometre sayacını da yansıyan aynayı da, arka koltukta hoplaya zıplaya trambolin gibi giden çoluk çocuğuda ( arka amartisörler çok sert. Torsiyon çıbuklu sanırım araç. Ticari araç benzeri) unutturuveriyor sürücüye.
- kısaca alacak arkadaşlara tavsiyem, sürücü koltuğundaysanız alın blader. Araç çok keyifli. Sport modda gözden yaş getirtirsiniz. Yol tutuşu benim için muazzam. (A4 quadro ile aynı hızlarda birçok viraja girdik arkalı önlü, inanın inanmayın çok stabil ve dengeliydi-sport modda tabiki). Şekli de küçük rangerover misali. Ben dikkatsiz kullanıyorum ve ort 9-9.5 lt. Sürüş keyfi için değer. Evli arkadaşlar ya da çok eşyalı arkadaşlar bagaja dikkat etsin. Onun dışında araba sağlam.
bende 2 yıl 2016 forester xt 240 hp kullandıktan sonra sedan a alışamayıp tekrar suv a geçmeye karar verdim. geçen hafta 2020 glx test sürüşü yaptım araba şaşırtıcı derecede sessiz ve konforlu geldi bana.sizin bahsettiğiniz sürüş sertliğini hissetmedim açıkçası. ayrıca beğendiğiniz motor performansı benide çok şaşırttı. 240 hp lik subarudan sonra atikliğine ve gaz tepkisine çok şaşırdım. araba gaza dokununca kafa kaldırıyor. içi gayet ferah bagaj eh işte dedirtecek hacimde yakıtı benim kullanım güzergah ve tarzıma göre 7lt leri geçmeyecek gibi duruyor şu an kullandığım insignia dizel 6.5 civarı.arabam satışta kısmet olursa 2.el 2020 model alıcam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1963 -- 7 Şubat 2021; 7:54:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X