Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (384. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8.824
Cevap
176
Favori
934.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 382383384385386
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • atakan84 kullanıcısına yanıt

    KİTAPÇIKTA BÖYLE BAHSETMEDİĞİ İÇİN KAFA KARIŞTIRICI..AMA DEDİĞİNİZ ŞEKİLDE OLMALI..

    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)
  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    Evet kitapta o şekilde yazılmış, ama kesinlikle N konumuna almaya gerek yok (otomatik vitesliler için, düz için bilemiyorum).


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine birkaç sorum olacak.şimdiden teşekkürler (GLX Premium / 4x2)


    Aşağıdakilerin dogrulugu konuusunda fikirleriniz ...


    1-Otomatik kapı kilitleme yok.Sürücü kapısından butonla yapılıyor ???


    2-Yan aynalar otomatik kapanmıyor...Araçtan inmeden butonla kapatmak gerekiyor?


    3-Dikiz aynası karartmalı değil ama gece gündüz modu ayarlayan bir mekanizma var (Manual)


    4-Dikiz ayna pozisyonu kilitlenebiliyor ??


    5-Adaptif hız kontrol feedback ler çok olumlu.Genelde herkes memnun..Sizler nasılsınız?


    6-Otomatik far ama otomatşk uzun far kontrol yok ?


    7-Serit takip sisteminde direksiyon tutulmuyor uyarısı süresi nedir? kaç sn direksiyon tutulmaz ise uyarı geliyor?


    8-Şerit takip ve adaptif hız kontrol aktif edildiğinde azda olsa otonom gibi bir kullanım sunuluyormu?


    9-Anahtarsız giriş için araba yanına gidip kollarındaki butonla kapı açılıyor...Terside aynı şekildemi...Yani kilitlemek için yanından ayrılmam yeterlimi yoksa mutlaka anahtar üzerinde kilitlemelimiyim?


    10-Klima performansından memnun musunuz?


    11-Navitech ekrandan memnunmusunuz? telefon görüşmeler nasıl?kopmalar oluyormu?


    12-Ekran üzerinden geri dönüş kamera açısı nasıl? yanıltma payı varmı? genel bir sıkıntı varmı?





  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    İstemsiz dur kalk dediğiniz, olur olmaz yerde fren yapıp tehlike yaratır mı sanırım. Benim başıma gelmedi ama birkaç kişiden duydum, köprünün ayağını algıladı, uçan poşeti algıladı fren yaptı diyenler oldu ama çok nadir sanırım. Zaten şartlar uygun olmazsa, örneğin yoğun yağmur yada kar yağışında devre dışı kalıyor güvenlik amaçlı.

  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt
    Benim aracım 2017 1.4s
    Dolayısıyla bazı hususlar makyajlıda farklılık gösterebilir.
    1. Evet, o şekilde. Ancak ODB yerine takılan küçük bir cihaz ile 15 km/sa hıza ulaşılınca kapılar otomatik kilitleniyor. 60km/sa üzeri ani frenlemelerde 4'lüler yanıyor. Geri viteste 4'lüler yanıyor. Herhangi bir kapı açıldığında yine 4'lüler yanıyor.
    2. Evet. Ancak yine bir kit ile aynalar ve açık kalan camlar kapanıyor. İlave bir kit ile açılır tavan da kapanıyor.
    3. Evet
    4. Hiç dikkat etmedim. Bilmiyorum.
    5. Aşırı memnunum.
    6. Aynı.
    7-8. Şerit takip bizim modellerde yok
    9. Evet aynı şekilde butona basıp kilitleniyor. Mutlaka kilitlemelisiniz.
    Ancak binmek için geldiniz butona bastınız, ya da uzaktan kumanda ile açtınız, ama hiçbir kapıyı açmadan binmediniz (bir şey unutup ger döndünüz ya da biri sizi lafa tuttu) belli bir süre sonra (15-20 saniye) otomatik kilitleniyor.
    10. Memnunum
    11. Bizimki Daichi ve pek de kaliteli değil. Benimki 2 kez servise gitti. Daha çok giden de var.
    12. Arka kamera tam ortada olmadığı için biraz sapma var, ama bir süre sonra alışılıyor.
    Umarım biraz açıklayıcı olmuştur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Havalandırma kumandası sadece ön cama yönledirilmiş durumda ise (klima açık-kapalı farketmez) hiç bir durumda stop/start devreye girmiyor. Bu durumda frene güçlü basarsanız vites koluna müdahale etmeden vitesi boşa alıyor.


    Diğer durumlarda eğer düğmesinden kapatılmadı ise frene güçlü bastığınız sürece devreye giriyor.

  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Öncelikle aracım 2017 model 1.4 S. Şu anda 50 bin km'de.


    1. Fabrikasyon olarak merkezi kilit içeriden el ile çalışıyor.
    2. Fabrikasyon olarak yan aynalar içeriden el ile kapanıyor.
    3. Fabrikasyon olarak arka dikiz aynası el ile ayarlanıyor.
    4. Fabrikasyon olarak arka dikiz aynası ayarlandığı konumda kilitli kalıyor.
    5. Adaptif hız sabitleme sorunsuz olarak çalışıyor.
    6. Fabrikasyon olarak karanlıkta kısa farların otomatik olarak yanması ve otomatik far yükseklik ayarı mevcut. Otomatik uzun far ayarı yok.
    7. Benim aracımda olmadığından bilmiyorum.
    8. Benim aracımda olmadığından bilmiyorum.
    9. Kapıları kilitlemek için muhakkak kapı, bagaj yada anahtar üzerindeki düğmeye basmak gerekiyor.
    10. Klima yaz aylarında Mersin sıcağında gayet iyi soğutuyor.
    11. Benim aracımda olmadığından bilmiyorum.
    12. Alışınca geri görüş kamerası ile sıfır olarak park manevrası yapabilirsiniz. Şimdiye kadar birkaç kez geri vitese takınca görüntü gelmedi.




  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    Ben de 2018 1.4S'ten 2020 GLX'e birkaç gün önce geçtim.

    Eksikleri tamamlayım :)


    7- birkaç kere denedim 10sn sonra devreden çıktı. Önce ekranda direksiyonu tutmak için uyarı görüntüsü geliyor, sonra kesik kesik bip sesi geliyor 2-3sn, sonrasında uzun bip sesi ve devreden çıkıyor. Deneme amaçlı sadece direksiyonu tutunca da bu süreç aynı, görüntü çıkınca yada sinyal verince küçük de olsa direksiyon müdahale etmek gerekiyor ki devreden çıkmasın.


    8- Otonom diyecek kadar değil ama ciddi fayda sağlıyor. Uzun yolda ikisini açtınız ve sabaha karşı gözünüz daldı diyelim, şeritten çıkarken sizi kendinize getirecektir. Yada benzer senaryoda 110km ile gidiyorsunuz, önünüzde tır var 50km ile giden, frenleme yaparak mutlak kazayı önleyecektir. Tabi buna güvenip uyumak yada arka koltuğa geçip ayakları uzatmak mümkün değil :)


    11- Önceki tableti de bildiğim için bu baya çağ atlamış açıkçası. Kısa sürede gördüklerimden memnun kaldım. Telefon görüşmesi öncekinde berbat ötesiydi, çok sevmeme rağmen kullanamıyordum. Yenisinde defalarca görüşme yaptım ve özellikle sık konuştuğum kişilere karşılaştırma yaptırdım, gayet iyi ve anlaşılır diyor herkes.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihannahic -- 15 Ekim 2020; 14:6:21 >




  • atakan84 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.


    Bahsettiğiniz kitler orjinal suzuki mi yoksa yan sanayimi? yani yetkili servisler bu konuda hizmet veriyormu? rastladınız mı hiç?

  • cihannahic kullanıcısına yanıt

    teşekkürler....sevindirici cevaplar

  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt
    Ben her iki kiti de 2 yılı aşkın bir süre önce Aliexpresten almıştım. Cam ve ayna kitini servise gösterip onlara taktırmıştım. Şu an Türkiye'de de satılıyor. Diğer OBD cihazını da servise gösterdim. Öyle kullanıyorum. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan84 -- 15 Ekim 2020; 15:14:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kul Ahmet

    Merhaba,


    Öncelikle aracım 2017 model 1.4 S. Şu anda 50 bin km'de.


    1. Fabrikasyon olarak merkezi kilit içeriden el ile çalışıyor.
    2. Fabrikasyon olarak yan aynalar içeriden el ile kapanıyor.
    3. Fabrikasyon olarak arka dikiz aynası el ile ayarlanıyor.
    4. Fabrikasyon olarak arka dikiz aynası ayarlandığı konumda kilitli kalıyor.
    5. Adaptif hız sabitleme sorunsuz olarak çalışıyor.
    6. Fabrikasyon olarak karanlıkta kısa farların otomatik olarak yanması ve otomatik far yükseklik ayarı mevcut. Otomatik uzun far ayarı yok.
    7. Benim aracımda olmadığından bilmiyorum.
    8. Benim aracımda olmadığından bilmiyorum.
    9. Kapıları kilitlemek için muhakkak kapı, bagaj yada anahtar üzerindeki düğmeye basmak gerekiyor.
    10. Klima yaz aylarında Mersin sıcağında gayet iyi soğutuyor.
    11. Benim aracımda olmadığından bilmiyorum.
    12. Alışınca geri görüş kamerası ile sıfır olarak park manevrası yapabilirsiniz. Şimdiye kadar birkaç kez geri vitese takınca görüntü gelmedi.

    TEŞEKKÜRLER





  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    D konumunda frene basıp durduğumda Start-Stop devreye giriyor. N'ye alıyorum. Hareket edeceğim zaman D'ye alınca araç çalışıyor. Ayağımı frenden çekince de çalışıyor ama o zaman biraz sarsıntılı oluyor sanki, tercih etmiyorum.

  • ikskareyim kullanıcısına yanıt
    Servisten, kısa süreli durmalarda (kırmızı ışıkta bekleme gibi) vitesi N konumuna almanın selenoidlere zarar verebileceği konusunda bilgi almıştım. D konumunda kalmasının daha uygun olduğu belirtiliyor.
    Vitara Facebook grubunda da aratırsanız görebilirsiniz.

    https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTEyNzc5MTk3Mzk6Vks6MjE2NTM0OTE4MDM5MjQ2Mg%3D%3D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikskareyim

    D konumunda frene basıp durduğumda Start-Stop devreye giriyor. N'ye alıyorum. Hareket edeceğim zaman D'ye alınca araç çalışıyor. Ayağımı frenden çekince de çalışıyor ama o zaman biraz sarsıntılı oluyor sanki, tercih etmiyorum.

    O zaman şöyle diyebilirmiyiz..Kırmızı ışıkta normal frenle durduğumuzda start-stop için N e almamız gerekiyor.Ama bir tık sert frenle durduğumuzda D de olsa devreye giriyor....!!!!!!!


    Aslında N e alarak devre ye girmesi sanki daha kontrollü olmuş.Çok kısa süreli bir duruş hissettiğimiz zaman devreye aldırmayız

  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    Aracı çalıştırdıktan sonra "Stop/Start" özelliğini sol alt taraftaki düğme ile iptal edebilirsiniz. Her seferinde bununla uğraşamam derseniz havalandırmayı ön cama verebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kul Ahmet -- 16 Ekim 2020; 15:22:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kul Ahmet

    Aracı çalıştırdıktan sonra "Stop/Start" özelliğini sol alt taraftaki düğme ile iptal edebilirsiniz. Her seferinde bununla uğraşamam derseniz havalandırmayı ön cama verebilirsiniz.

    Havalandırma ile start stop un ilişkisi nedir acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikskareyim

    D konumunda frene basıp durduğumda Start-Stop devreye giriyor. N'ye alıyorum. Hareket edeceğim zaman D'ye alınca araç çalışıyor. Ayağımı frenden çekince de çalışıyor ama o zaman biraz sarsıntılı oluyor sanki, tercih etmiyorum.

    çift kavramalı şanzıman yok Vitara'da. ARacı D - N arasında değiştirmeyin, Vitara'nın tam otomatik şanzımanı var.

    Yaptıgınıza gerek yok bu yüzden, aksine söylendiği gibi dişlilere zarar verebilirsiniz.


    kırmızı ışık vs.. herhangi bir beklemede D'de aracı start stop devrede yada değil bekletebilirsiniz.


    Start stop devreye girmediği durumlarda vites D'de iken frene basılınca 2-3 saniye içinde araç şanzıman dişlilerinin salıp, arabayı bir yerde boşa alıyor zaten, yükü şanzımandan alıyor. fren pedalını biraz dinlerseniz fark edebilirsiniz.





  • Gokhanvitara G kullanıcısına yanıt

    N'ye almamız gerekmiyor. D konumunda Start-Stop'a geçiyor. Geçtikten sonra N'ye alabiliyoruz. Tekrar D'ye alınca çalışıyor. N ile D konumunda aynı şiddette basınca geçiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kvadankpakal kullanıcısına yanıt

    Start-stop devreye girip motor durunca N'ye almak mı zararlı yoksa her şekilde mı zararlı? D'de iken araç sürekli ileri gitmek istediği için daha zararlı gibi geliyor bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 382383384385386
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.