Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
7.460
Cevap
144
Favori
662.586
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    871 Mesaj
    Yeni 2008 ile yeni vitara inceliyorum bu aralar. Her iki modelinde başlangıç seviyelerine bakıyorum. Aynı fiyata vitara seçersem biraz daha güvenli, otomatik kliması olan, 3 yıl garantili, bagaj hacmi biraz daha iyi bir araç almış olurum. 2008 i seçersem daha verimli motor şanzımanlı, servis ağı daha geniş, yıllık 1000 - 1500 tl arası daha tasarruflu ( yakıt ve vergisi bakımından), all grip özellikli bir araç almış olacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXPOXL -- 6 Kasım 2016; 15:13:31 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj

    ürünü aldım 1 ay içinde gelir herhalde, geldiğinde yorumumu yazarım umarım sıkıntı çıkmaz, 2 adet sensör fiyatına 4 adet sensör+sensör kopyalama padi almış olduk :)
    |
    |
    HesaplayanAdam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Vitesin otomatik modda olduğuna eminim. Şehir içi trafiği olduğu için göstergelere anlık bakabildim. Yani, birinde 1100dev/dk ve 50-55km/h iken, diğer denemede 1200dev/dk ve 60km/h olabilir. Fakat hızı korumak için çok az gaz verirken, trafiğin akışına göre 5-10km/h hızlanmak için gaz pedalına biraz daha dokununca ortalama tüketim hemen 8-9lt/100km civarına çıkıyor, motor hafif bir homurtu yapıyor ve hız kazanmak için pek tepki göstermiyor. Direksiyondaki F1 vites kulakçığından vitesi bir vites düşürünce hız kazanma isteği geri geliyor ve gaz pedalına eskisi kadar basmadan 5-10km/h daha hız artıp trafiğin akışına ayak uyduruluyor. Yani, şehir içi trafiğinde sıkça karşılaştığımız bu durumda yakıt sarfiyatını azaltmak için ya F1'den vites küçültmek ya da gaz pedalından hafif bir kickdown hareket yaptırmak gerekiyor.

    Araç sahipleri bu durumu trafiksiz ortamda deneyebilirlerse daha sağlıklı olur. Ben trafikte göstergelere dikkatlice bakmadım.

    Daha önce DSG kullanmıştım, vitesleri %99 benim manuel kullanışım gibi kullanıyor. Hayran kalmıştım. Fakat, arıza olasılığının yüksek olmasından dolayı yarı otomatiklerden (tek-çift kavramali mekatronik şanzımanlardan) hala uzak duruyorum.

    önceki yazdıklarınızla bilikte değerlendirmek istiyorum.
    1. vites 6 demişsiniz 50-55 kmh hız ile üşenmedim denedim. Manuel de bile 6. vitese geçemiyorsunuz. otomatikte 4. vitesi tercih ediyor siz D de iken kulakçıkla müdahale ederseniz 5 e çıkartıyor.
    2. 4-5 lt den ortalama 8-9- a çıkması ise teste çıkmadan hemen ortalamayı sıfırlar ve çok küçük km ortalamaları ile yaparsanız gayet normal.
    3. DSG ile yaptığınız kıyaslama ise haliyle öznel bir kıyaslama olduğundan mesela ben de dsg nin düşünmesinden rahatsız olmuştum. gaza basıyorsunuz şanzuman düşünmeye başlıyor ne yapmam lazım diye. Sonrasında tepki veriyor. Tabi bu da öznel bir değerlendirme.
    Niyetim sizi kırmak değildir. Sadece kafama takılanları ifade ettim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Vitesin otomatik modda olduğuna eminim. Şehir içi trafiği olduğu için göstergelere anlık bakabildim. Yani, birinde 1100dev/dk ve 50-55km/h iken, diğer denemede 1200dev/dk ve 60km/h olabilir. Fakat hızı korumak için çok az gaz verirken, trafiğin akışına göre 5-10km/h hızlanmak için gaz pedalına biraz daha dokununca ortalama tüketim hemen 8-9lt/100km civarına çıkıyor, motor hafif bir homurtu yapıyor ve hız kazanmak için pek tepki göstermiyor. Direksiyondaki F1 vites kulakçığından vitesi bir vites düşürünce hız kazanma isteği geri geliyor ve gaz pedalına eskisi kadar basmadan 5-10km/h daha hız artıp trafiğin akışına ayak uyduruluyor. Yani, şehir içi trafiğinde sıkça karşılaştığımız bu durumda yakıt sarfiyatını azaltmak için ya F1'den vites küçültmek ya da gaz pedalından hafif bir kickdown hareket yaptırmak gerekiyor.

    Araç sahipleri bu durumu trafiksiz ortamda deneyebilirlerse daha sağlıklı olur. Ben trafikte göstergelere dikkatlice bakmadım.

    Daha önce DSG kullanmıştım, vitesleri %99 benim manuel kullanışım gibi kullanıyor. Hayran kalmıştım. Fakat, arıza olasılığının yüksek olmasından dolayı yarı otomatiklerden (tek-çift kavramali mekatronik şanzımanlardan) hala uzak duruyorum.

    önceki yazdıklarınızla bilikte değerlendirmek istiyorum.
    1. vites 6 demişsiniz 50-55 kmh hız ile üşenmedim denedim. Manuel de bile 6. vitese geçemiyorsunuz. otomatikte 4. vitesi tercih ediyor siz D de iken kulakçıkla müdahale ederseniz 5 e çıkartıyor.
    2. 4-5 lt den ortalama 8-9- a çıkması ise teste çıkmadan hemen ortalamayı sıfırlar ve çok küçük km ortalamaları ile yaparsanız gayet normal.
    3. DSG ile yaptığınız kıyaslama ise haliyle öznel bir kıyaslama olduğundan mesela ben de dsg nin düşünmesinden rahatsız olmuştum. gaza basıyorsunuz şanzuman düşünmeye başlıyor ne yapmam lazım diye. Sonrasında tepki veriyor. Tabi bu da öznel bir değerlendirme.
    Niyetim sizi kırmak değildir. Sadece kafama takılanları ifade ettim.

    Teşekkür ettim.

    2. maddede benim hatam olmuş. Ortalama tüketim demişim ama anlık tüketim olacaktı.

    Dediğiniz gibi D iken vites 4'de olabilir, ben 6 zannetmiş olmalıyım; belki de devrin çok düşük olması beni yanılttı, belki de hafif yokuş aşağıydı veya gaz pedalını bıraktım ve araç o anda 5. veya 6. vitesteydi (süzülmeye geçti). Sanıyorum bir test sürüşüne daha ihtiyacım olacak ve bu sefer daha dikkatli olacağım bu konuda.

    Kırmak veya alınmak yok, sadece konuyu irdeliyoruz beraberce.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2473 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Yeni 2008 ile yeni vitara inceliyorum bu aralar. Her iki modelinde başlangıç seviyelerine bakıyorum. Aynı fiyata vitara seçersem biraz daha güvenli, otomatik kliması olan, 3 yıl garantili, bagaj hacmi biraz daha iyi bir araç almış olurum. 2008 i seçersem daha verimli motor şanzımanlı, servis ağı daha geniş, yıllık 1000 - 1500 tl arası daha tasarruflu ( yakıt ve vergisi bakımından), all grip özellikli bir araç almış olacağım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Yeni 2008 ile yeni vitara inceliyorum bu aralar. Her iki modelinde başlangıç seviyelerine bakıyorum. Aynı fiyata vitara seçersem biraz daha güvenli, otomatik kliması olan, 3 yıl garantili, bagaj hacmi biraz daha iyi bir araç almış olurum. 2008 i seçersem daha verimli motor şanzımanlı, servis ağı daha geniş, yıllık 1000 - 1500 tl arası daha tasarruflu ( yakıt ve vergisi bakımından), all grip özellikli bir araç almış olacağım.

    Hocam netten baktım ama net bi cevap göremedim.all grip ne demek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2387 Mesaj
    Bu ötv düzenlemesi şayet bahsedildiği gibi 55.000 lira altı ve üstü şeklinde olursa sınırdaki bazı araçlarda indirim de olur. Yani atıyorum şu an net 59bin fiyatı olan bi araç vergiyle 101bine satılıyor. Yeni düzenleme ile 120'ye çıkacak aynı araç. Firmalar bunun yerine aracın net fiyatını 55'e çekip alt dilimden vergiye tabi olmak isteyeceklerdir. Birçok araçta zam olabilir ancak özellikle şu an 100bin civarına satılan araçlarda indirim olması çok muhtemel. Tabi yazılanlar doğruysa.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    871 Mesaj

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    M.ERTEN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2473 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.

    Yani otomatik mod gibi birşey
    İhtiyaç halinde arka tekerlere de güç veriyor.
    E o zaman güzel birşey.4x4 almaya gerek yok o zaman.
    Peki 4x2 2008 de var mı all grip özelliği?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2387 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.

    Yani otomatik mod gibi birşey
    İhtiyaç halinde arka tekerlere de güç veriyor.
    E o zaman güzel birşey.4x4 almaya gerek yok o zaman.
    Peki 4x2 2008 de var mı all grip özelliği?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.

    Yani otomatik mod gibi birşey
    İhtiyaç halinde arka tekerlere de güç veriyor.
    E o zaman güzel birşey.4x4 almaya gerek yok o zaman.
    Peki 4x2 2008 de var mı all grip özelliği?

    Arkalara hiçbir şekilde vermiyor. Sadece öndekiler arasında istediği şekilde dağıtıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2473 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: srvngrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.

    Yani otomatik mod gibi birşey
    İhtiyaç halinde arka tekerlere de güç veriyor.
    E o zaman güzel birşey.4x4 almaya gerek yok o zaman.
    Peki 4x2 2008 de var mı all grip özelliği?

    Arkalara hiçbir şekilde vermiyor. Sadece öndekiler arasında istediği şekilde dağıtıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: srvngrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    Mesela benim şuanki aracım önden çeker ve tekerin biri patinaja düşünce güç diğer tekere aktarılmıyor ve araç ilerleyemiyor. All gripte patinaja düşen tekerlekten güç kesilip tutunan diğer tekere aktarılarak ilerleme sağlanıyor. Vitaranın 4X2 modellerinde böyle bir durum var mı bilmiyorum donanım listesinde görmedim.

    Yani otomatik mod gibi birşey
    İhtiyaç halinde arka tekerlere de güç veriyor.
    E o zaman güzel birşey.4x4 almaya gerek yok o zaman.
    Peki 4x2 2008 de var mı all grip özelliği?

    Arkalara hiçbir şekilde vermiyor. Sadece öndekiler arasında istediği şekilde dağıtıyor.

    Anladım.o zaman pek faydası olmaz gibi.en iyisi 2. El 4x4 vitara beklemek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4137 Mesaj
    bugün genel konuşma konusu olan kaç devirde ne çevirive ne yakar sorusuna cevap arayıp ölçüm yaptım.

    otoyolda, cruise control açık, klima kapalı, 120km/h ayarladım ve şunları gördüm.
    - 120km de 2200 devir yaptı
    - düz yolda yakıt anlık 5.3 ile 5.7 arasında yaktı, bunu nasıl ölçtün derseniz, obd2 elm327 aparatı ile motorun tüm bilgilerine ulaşılıyor, bu ölçümde anlık değişimi görüyorsunuz, öyleki yoldaki çok hafif bir kasis bile yakıtı etkiliyor.
    - 20km mesafede ortalama yakıt 6.0lt ölçüldü
    - bugüne kadar 2350km yol yapmışım ve tüm yakıt ortalamam 8.15lt.
    dikkat bu bilgiye sizler ulaşamıyorsunuz, siz sıfırlama yaparak değişken yollardaki yakıtı ölçüyorsunuz, bu 8.15 ilk hafta hariç tüm yakıt bilgisi. (torque uygulamasının kurulmasından bu yana)

    İzmir Urla otoyolda yapılan bu testte, 3 rampa vardı sadece birinde ki, Urla yol ayrımına gelmeden olan, vites düşürdü, diğer tüm rampalarda 6. viteste 120km ile gitti.
    honda civic 125hp bu tüm rampalarda vites düşürürdü, son rampada ise 3 e düşerdi.

    iyi forumlar.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir.
    ....................Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir....................




  • Yüzbaşı
    794 Mesaj
    Bugün araç ile biraz başbaşa vakit bulabildim

    Aracın tüm iç lambalarına baktım: Ön üst konsol aydınlatma ve arka sağ-sol (sunrooflu model) hepsi T10 tipte. Yani aracın ön park lambaları ile de aynı. Teşekkürler Suzuki, farklı farklı lamba takmadığın için Bunları beyaz değilde Warm White led ile değiştireceğim. Sadece torpido lambası çok küçük bir lamba. Yaklaşık 5mm led'den bile küçük bir halojen lamba.

    İkinci bir haberim ise, multimedya için ilave mikrofon taktım. Ses karşı tarafa artık daha yüksek gidiyor.
    Öncelikle taktığım yeni mikrofon buhttps://www.aliexpress.com/item/1Pc-50-Hz-20-kHz-Professionals-3-5mm-CS-Y0003-External-Microphone-Mic-Lound-Speaker-for/32595686528.html
    2 metre kablosu var. Daha montaja başlamadan kablosunu biraz daha uzatmıştım, iyi oldu. Sanırım 3 m filan ideal. (Benim taktığım yer için)
    Multimedyayı söktüğünüzde arkadar "mic" etiketli bir ses girişi bulacaksınız. Bu kadar kolay olacağını hiç tahmin etmemiştim
    Doğrudan mikrofonu oraya takıyorsunuz ve bingo, yeni mikrofon aktif.

    Yeni mikrofon konumlamasını ise, diğer aracım Corolla'da orjinal sistemindeki gibi, üst aydınlatma lambasının içine yaptım.
    Zaten dikkatli bakarsanız, üst aydınlatmanı sağında ve solunda, delikli bir bölüm var. Tam olarak oranın içi zaten mikrofon yeri. Şöföre yakın tarafı olan sol tarafı kullandım.
    Kablosunu ise sol direkten tavana çıkarttım.
    Aynı zamanda bu sol direkte, GPS anteni bulunmakta. Mıknatıs ile direk içinde sabitlemişler.
    Geri görüş kamerası kablosu da bu sol direkten, aşağı inip, multimedya'ya ulaşıyor.

    Sorular için burdayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 9 Kasım 2016; 18:36:41 >




  • Yarbay
    2624 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplayanAdam

    Bugün araç ile biraz başbaşa vakit bulabildim

    Aracın tüm iç lambalarına baktım: Ön üst konsol aydınlatma ve arka sağ-sol (sunrooflu model) hepsi T10 tipte. Yani aracın ön park lambaları ile de aynı. Teşekkürler Suzuki, farklı farklı lamba takmadığın için Bunları beyaz değilde Warm White led ile değiştireceğim. Sadece torpido lambası çok küçük bir lamba. Yaklaşık 5mm led'den bile küçük bir halojen lamba.

    İkinci bir haberim ise, multimedya için ilave mikrofon taktım. Ses karşı tarafa artık daha yüksek gidiyor.
    Öncelikle taktığım yeni mikrofon buhttps://www.aliexpress.com/item/1Pc-50-Hz-20-kHz-Professionals-3-5mm-CS-Y0003-External-Microphone-Mic-Lound-Speaker-for/32595686528.html
    2 metre kablosu var. Daha montaja başlamadan kablosunu biraz daha uzatmıştım, iyi oldu. Sanırım 3 m filan ideal. (Benim taktığım yer için)
    Multimedyayı söktüğünüzde arkadar "mic" etiketli bir ses girişi bulacaksınız. Bu kadar kolay olacağını hiç tahmin etmemiştim
    Doğrudan mikrofonu oraya takıyorsunuz ve bingo, yeni mikrofon aktif.

    Yeni mikrofon konumlamasını ise, diğer aracım Corolla'da orjinal sistemindeki gibi, üst aydınlatma lambasının içine yaptım.
    Zaten dikkatli bakarsanız, üst aydınlatmanı sağında ve solunda, delikli bir bölüm var. Tam olarak oranın içi zaten mikrofon yeri. Şöföre yakın tarafı olan sol tarafı kullandım.
    Kablosunu ise sol direkten tavana çıkarttım.
    Aynı zamanda bu sol direkte, GPS anteni bulunmakta. Mıknatıs ile direk içinde sabitlemişler.
    Geri görüş kamerası kablosu da bu sol direkten, aşağı inip, multimedya'ya ulaşıyor.

    Sorular için burdayım
    quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplayanAdam

    Bugün araç ile biraz başbaşa vakit bulabildim

    Aracın tüm iç lambalarına baktım: Ön üst konsol aydınlatma ve arka sağ-sol (sunrooflu model) hepsi T10 tipte. Yani aracın ön park lambaları ile de aynı. Teşekkürler Suzuki, farklı farklı lamba takmadığın için Bunları beyaz değilde Warm White led ile değiştireceğim. Sadece torpido lambası çok küçük bir lamba. Yaklaşık 5mm led'den bile küçük bir halojen lamba.

    İkinci bir haberim ise, multimedya için ilave mikrofon taktım. Ses karşı tarafa artık daha yüksek gidiyor.
    Öncelikle taktığım yeni mikrofon buhttps://www.aliexpress.com/item/1Pc-50-Hz-20-kHz-Professionals-3-5mm-CS-Y0003-External-Microphone-Mic-Lound-Speaker-for/32595686528.html
    3.5 metre kablosu var. Daha montaja başlamadan kablosunu biraz daha uzatmıştım, iyi oldu. Sanırım 4.5 m filan ideal. (Benim taktığım yer için)
    Multimedyayı söktüğünüzde arkadar "mic" etiketli bir ses girişi bulacaksınız. Bu kadar kolay olacağını hiç tahmin etmemiştim
    Doğrudan mikrofonu oraya takıyorsunuz ve bingo, yeni mikrofon aktif.

    Yeni mikrofon konumlamasını ise, diğer aracım Corolla'da orjinal sistemindeki gibi, üst aydınlatma lambasının içine yaptım.
    Zaten dikkatli bakarsanız, üst aydınlatmanı sağında ve solunda, delikli bir bölüm var. Tam olarak oranın içi zaten mikrofon yeri. Şöföre yakın tarafı olan sol tarafı kullandım.
    Kablosunu ise sol direkten tavana çıkarttım.
    Aynı zamanda bu sol direkte, GPS anteni bulunmakta. Mıknatıs ile direk içinde sabitlemişler.
    Geri görüş kamerası kablosu da bu sol direkten, aşağı inip, multimedya'ya ulaşıyor.

    Sorular için burdayım


    Multimedyayı nasıl söktün? Alacağın ledleri eğer aliexpress`den alacaksan link bilgisi verirsen bende alayım aynı satıcıdan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SUZUKİ VİTARA S




  • Yüzbaşı
    794 Mesaj

    Hocam öncelikle şu trim sökme plastiklerinden kullanmak gerekiyor.
    Resimdeki yeşil ile gösterdiğim yer, geçme tık tık çıkıyor.
    Ardından multimedyayı tutan 2 vida kırmızı ile gösterdim yerde.
    Onları gevşetip multimedyayı sökebiliyorsunuz.
    Resmin en altından mavi ile gösterdiğim yerin kablosu kısa. Multimedyayı öne alırken onlarda öne doğru geldiği için, önce onun kablosunu çıkarmaya dikkat etmek gerekiyor.
    Diğer kablolar yeterince uzun, sökmeye gerek kalmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 6 Kasım 2016; 22:2:58 >
    |
    |
    redloves kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ...
  • Yarbay
    4137 Mesaj

    önden çekişli, 4x2 denen araçlarda sağ ve sol ön tekere farklı çekiş uygulanmıyor diye biliyorum.
    yani, allgrip adı üstünde "hepsi çekiş" olarak 4x4 için kullanılıyor.

    ön tekerlerde markaya göre değişik adlar alan, savrulma ve yol tutuş için kullanılan sistemlerde, fren yapmaya dayalı tekerin dönüşlerini ayarlama oluyor.

    bir araştırmak lazım, 2 çekerde farklı güç uygulanmasını....



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EXPOXL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir.
    ....................Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir....................
  • Yarbay
    2624 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplayanAdam

    Hocam öncelikle şu trim sökme plastiklerinden kullanmak gerekiyor.
    Resimdeki yeşil ile gösterdiğim yer, geçme tık tık çıkıyor.
    Ardından multimedyayı tutan 2 vida kırmızı ile gösterdim yerde.
    Onları gevşetip multimedyayı sökebiliyorsunuz.
    Resmin en altından mavi ile gösterdiğim yerin kablosu kısa. Multimedyayı öne alırken onlarda öne doğru geldiği için, önce onun kablosunu çıkarmaya dikkat etmek gerekiyor.
    Diğer kablolar yeterince uzun, sökmeye gerek kalmıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplayanAdam

    Hocam öncelikle şu trim sökme plastiklerinden kullanmak gerekiyor.
    Resimdeki yeşil ile gösterdiğim yer, geçme tık tık çıkıyor.
    Ardından multimedyayı tutan 2 vida kırmızı ile gösterdim yerde.
    Onları gevşetip multimedyayı sökebiliyorsunuz.
    Resmin en altından mavi ile gösterdiğim yerin kablosu kısa. Multimedyayı öne alırken onlarda öne doğru geldiği için, önce onun kablosunu çıkarmaya dikkat etmek gerekiyor.
    Diğer kablolar yeterince uzun, sökmeye gerek kalmıyor.



    Hımm o trim setini aliexpresde görmüştüm almak lazım onlardan favorilerime ekliyim onuda. Gün ışığı led değişiminide yapmak şart bilhassa bagaj ışığını acil değiştirmeliyim resmen mum ışığı gibi😃 aslında ufak bir tesisatla karşılığınada bir aydınlatma yapılabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    SUZUKİ VİTARA S




  • Yüzbaşı
    794 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    önden çekişli, 4x2 denen araçlarda sağ ve sol ön tekere farklı çekiş uygulanmıyor diye biliyorum.
    yani, allgrip adı üstünde "hepsi çekiş" olarak 4x4 için kullanılıyor.

    ön tekerlerde markaya göre değişik adlar alan, savrulma ve yol tutuş için kullanılan sistemlerde, fren yapmaya dayalı tekerin dönüşlerini ayarlama oluyor.

    bir araştırmak lazım, 2 çekerde farklı güç uygulanmasını....
    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    önden çekişli, 4x2 denen araçlarda sağ ve sol ön tekere farklı çekiş uygulanmıyor diye biliyorum.
    yani, allgrip adı üstünde "hepsi çekiş" olarak 4x4 için kullanılıyor.

    ön tekerlerde markaya göre değişik adlar alan, savrulma ve yol tutuş için kullanılan sistemlerde, fren yapmaya dayalı tekerin dönüşlerini ayarlama oluyor.

    bir araştırmak lazım, 2 çekerde farklı güç uygulanmasını....

    Peugeot'da var hocam. Grip Control diye geçiyor. Örneğin ön sağ patinaja düştü. Ona hafif fren yapıyor, güç sola daha fazla geçiyor gibi.
    Yanılmıyorsam Fiat Fiorino'da sadece trekking modellerinde de vardı. Onda ise Traction plus'dı adlandırması.
    Vitara'daki Lock kadar güçlü olmasada, boştaki tekere biraz fren uyguluyor.
    Hiç yoktan iyidir bir bakıma. Peugeot yeni 3008'de bunu kullanmadı. Ama SUV satıyor. Neyin kafasını yaşıyorsa
    _____________________________
    ...




  • Yarbay
    4137 Mesaj

    onu söylüyorum, farklı değil dediğimiz.
    diğer tekere güç aktarma yok, sadece boşta kalan tekere fren uygulaması ile denge kontrolü var.
    allgrip de ise, tekerlere ayrı ayrı çekiş gücü yolluyor.

    biraz önce peugeot 3008 fiyatlarına baktım da,
    3008 bekleyenlere hayırlı olsun,
    kaliteli kaplama ile mutlu sürüşler.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    HesaplayanAdam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir.
    ....................Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir....................
  • Yarbay
    2624 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    onu söylüyorum, farklı değil dediğimiz.
    diğer tekere güç aktarma yok, sadece boşta kalan tekere fren uygulaması ile denge kontrolü var.
    allgrip de ise, tekerlere ayrı ayrı çekiş gücü yolluyor.

    biraz önce peugeot 3008 fiyatlarına baktım da,
    3008 bekleyenlere hayırlı olsun,
    kaliteli kaplama ile mutlu sürüşler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    onu söylüyorum, farklı değil dediğimiz.
    diğer tekere güç aktarma yok, sadece boşta kalan tekere fren uygulaması ile denge kontrolü var.
    allgrip de ise, tekerlere ayrı ayrı çekiş gücü yolluyor.

    biraz önce peugeot 3008 fiyatlarına baktım da,
    3008 bekleyenlere hayırlı olsun,
    kaliteli kaplama ile mutlu sürüşler.


    Öyle deme lütfen! yumuşak plastik kaplama ile kaliteyi konuşturmuş😃😃



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    SUZUKİ VİTARA S




  • Teğmen
    120 Mesaj
    kesinlikle, bir 4x4 sevdalısı ve aşığı olarak, Vitara almaktan çok ama çok memnunum. Ama herkes bizim gibi illa 4x4 karakter sahibi olarak bakmayabiliyor. ki 4x2 Nissan qq alanlar epey fazla.

    Bu yönden ve tarafsız olarak bakarsak, 3008 iç mekan ferahı, araç iç hacmi, i-cockpit, göstergeler, koltuklar, dıs görünüm, yol tutuşu (test ettim) olarak gayet başarılı. Nissan qq'ye 100bin verileceğine 3008 almak çok daha mantıklı. Ama 82bin TL'ye 4x4 almak hepsinden mantıklı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpcvs -- 6 Kasım 2016; 23:40:16 >
    _____________________________
    2016 Suzuki Vitara 1.4S 4x4
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj

    hocam mikrofon için bende bluetooth kit almıştım aşağıdaki linkten, sizin dediğiniz gibi multimedia'yı söküp bende onu aktif hale getireyim, kara kara düşünüyordum bunu nasıl takarım diye hızır gibi yetiştiniz :) bilgi için teşekkürler

    https://www.aliexpress.com/item/2016-Handfree-Car-Bluetooth-Music-Receiver-Universal-3-5mm-Streaming-A2DP-Wireless-Auto-AUX-Audio-Adapter/32710112077.html?spm=2114.13010608.0.0.tMtAuT
    |
    |
    HesaplayanAdam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




Reklamlar
üniversite
SEO
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,813
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.