Şimdi Ara

YENİ SUBARU LEVORG (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
419
Cevap
11
Favori
39.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Hocam bu araç gerçekten çok iyi bir araç, donanım dersen var, şekil dersen var, genişlik dersen var, inceleyenlere göre malzeme kaliteside iyi, yol tutuş ve performanstada üzmeyeceği kesin. Fakaattt, ülkemiz için asla f/p aracı olamaz, olmayacakta. F/p aracı olmaması bence fiyatından değil, ülkemizdeki yanlış algılardan ve sistem yüzünden. Aracın ikinci eli olsa, bakımları kolay ve ulaşılabilir olsa, benzin 2 tl olsa bu araç alınır. Ama ne yazıkki bunlar olamaz. Çünkü ülkemizde corolla yakın fiyat ve donanımdaki avensisin 500 katı fazla satılıyorsa bu ülkede ikinci eli olmayan araç alınmaz. İkinci eli olsa, yakıtı uygun olsa bencede f/p araçlarının başında gelir.
    Bu arada bu aracın fiyatı 114 civarı değilmi? 125 ne zaman oldu?

    bazı sorunları var hocam, malzeme kalitesi d sınıfı seviyesinin bir tık altında. yol sesi alıyor, hele mondeo ile falan kıyaslarsan yalıtımda çok geride kalıyor. artı süspansiyonları ne yazık ki fazlası ile sert. bizim yolların durumu da malum.

    klasik cvt vızıltısı var, yani uzun yol yapan, soğuk ama yolların düzgün olduğu bir ülkede mantıklı, ama bizde tutması zor.



    D segmenti değil zaten C segmenti Levorg.

    iyi de rakipleri d segmenti ve daha ucuz

    Alakası bile yok

    Passat Variant 1.4 ACT DSG Highline - 131k
    Mondeo SW 1.5 Ecoboost AT Titanium - 113k (Donanım olarak Levorgun gerisinde)
    V60 T3 R-Design - 137k
    508 THP Allure - 121k (SW değil)
    İnsignia'da benzinli cosmo Sw seçeneği yok.

    hocam ülkede sw alan kaç kişi gördünüz allah aşkına, bu kıyaslama ile bir yere varamazsınız. zaten tutmayan bir kasada tutmayan bir marka.

    ben söyleyeyim standart türk insanı bunun yerin 1.4 dsg passat comfortline alır 105k verip. ha ben subaru'yu seçerdim ama kaç kişi benim gibi düşünecek. artı araç c sınıfı ise onlarla fiyatları kıyaslarsak vahim olur.

    donanım, awd sayıp durabilirsiniz kimse de aldırmaz, araç güzel ama bu fiyat ile imkansız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 27 Şubat 2016; 18:14:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Öncekinden hocam, yeni kasa çıkacağı zaman uygun bir kampanyaya denk geldim aldım. Sanırım türkiyedeki son araçlardan birini aldım. Şunuda belirtmek isterimki en son çıkana yeni kasa demek zor, ağır bir makyaj yemiş. Yürüyen tamamen aynı, boyutlar, bağaj içi vs tamamen aynı. Hatta kapılarda tamanen aynı. Auris kaç model ve donanımı ne?

    çok akıllı bir iş yapmışsın. benim ki 1.33 2011. yeni kasa önce hoşuma gitmemişti ama sıfır corollaya istedikleri ahmakça fiyat avensisi mantıklı bir seçenek haline getirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Öncekinden hocam, yeni kasa çıkacağı zaman uygun bir kampanyaya denk geldim aldım. Sanırım türkiyedeki son araçlardan birini aldım. Şunuda belirtmek isterimki en son çıkana yeni kasa demek zor, ağır bir makyaj yemiş. Yürüyen tamamen aynı, boyutlar, bağaj içi vs tamamen aynı. Hatta kapılarda tamanen aynı. Auris kaç model ve donanımı ne?

    çok akıllı bir iş yapmışsın. benim ki 1.33 2011. yeni kasa önce hoşuma gitmemişti ama sıfır corollaya istedikleri ahmakça fiyat avensisi mantıklı bir seçenek haline getirdi

    Bende 2011 auristen avensise geçtim.aurisimde aslında epey doluydu, 1.6 eleganttı ama bagaj sorun olmaya başlayınca değiştirmşştim. Aurise göre avensis epey farklı. Ama bazen auriside özlemiyor değilim, araç halen ailemizde olduğu için ara ara memlekete gidince kullanıp özlem gideriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkiyeye bakilarak arac kiyaslanmaz

    Uluslararasi piyasalara bakmak lazim

    Abd gibi bu arac Trde luks sayilan camaro mustang vb araclarla ayni fiyat.

    Kiyasladigimiz cop otesi araclardan da pahali.

    Motoru 2.5 olsaydi asil fiyati ortaya cikardi
    O zamanda trde satilmazdi zaten.

    Bizdeki cogu cop arac 2. 3. Bolgelerle beraber bizde satiliyor zaten.

    Bkz impreza Trde yok abdde ve pek cok ulkede aynen devam.

    Crossover demek daha dogru olur sw yerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru marka olarak güvenilir, sorunsuz araçlar üreten, özenli ve üzerine ciddi emek harcanmış üretimler sunan, teknoloji yaratma ve ilerletme konusunda başarılı, kendi karakteristiğini yaratmış ve ürünleri fiyat/performans, fayda/maliyet dengesi gözeterek piyasaya sunan, bir nevi dürüst ticaret yapan bir marka. Bu bana göre tartışılır bir konu değil. Marka olarak en beğendiğim markalar arasında.

    Levorg ise yukarıda saydığım marka özelliklerinin tümünü bünyesinde barındıran bir model. Teknik konulardaki yüksek seviyesi de tartışılmaz. Zira adı üstünde, teknik bir konu göreceli değildir. SAWD, başarılı boxer turbo 1,6 motoru, üst düzey güvenlik teknolojilerini bünyesinde barındıran ve büyük, ağır sayılabilecek kasasına, cvt şanzımana ve 4 çekiş olmasına rağmen performansı gayet yüksek, yol tutuş gibi konularda da barındırdığı teknik avantajlar sayesinde gayet başarılı bir araç. Ayrıca geniş iç hacim, bagaj hacmi, fonksiyonellik sunan bir araç. İşçilik ve malzeme kalitesi konumlandırıldığı fiyattaki rakipleri ele alındığında başarılı bir araç. Donanım anlamında da son derece yüklü. Bunların tartışılır bir yönü yok. Zira görece değil, gerçekliği ortada olan noktalar bunlar.

    Ayrıca Levorg'un başka ülkelerdeki satış fiyatlarıyla ülkemizdeki satış fiyatını karşılaştırdığımızda çok yakın rakamlarla satıldığı da bir gerçek. Yani bazı markalar gibi Türkiye'de fiyatta geçireyim yaklaşımı sergilemiyorlar.

    Benim eleştiride bulunduğum iki temel nokta var modele ve markaya. Öncelikle tüketiciye alternatif yaratmayan ve tek seçenek dayatan satış politikaları. Neden sadece sw kasa? Evet sw kasa tipi daha fonksiyonel olabilir. Ama muhtemel alıcıların yarısı için fonksiyonel olması ön plandaysa, diğer yarısı içinde estetik ön planda. Ve sedan, coupe, suv tarzı kasaların modellerin ezici bir kısmında sw kasalardan yakışıklı olduğu da bir gerçek. Herkes bagaj doldurmak için araç almıyor ki? Yap aynı modelin bir sedan bir de sw versiyonunu, bagaj doldurmak ve hacim isteyen sw alsın, görselliği ön planda tutan da sedan alsın.

    Diğer dayatma ise cvt şanzıman. İncelemeler ve kullanıcı yorumlarından takip edebildiğim kadarıyla şimdiye kadar kullanılan en başarılı cvt şanzımanlardan biri bu araçta. Yani Subaru boş durmamış, her zamanki gibi mühendisliğe yatırım yapmış. Fakat neden bu tutuculuk? Levorg'daki cvt nin çok gelişmiş olduğunu vurgulayan kişiler dahi bu araç tork konventörlü olsa tadından yenmezmiş diyor.Sonuçta cvt üzerinde mutabık kalınmış bir şanzıman sistemi değil. Sen bir de bunu tek seçenek olarak dayatıyorsun. Kaldı ki bana göre hiçbir otomatik şanzıman sistemi (cvt, tork konventörlü, çift debriyajlı, robotize) henüz olmuş ve sorunsuz, zevkli sistemler değiller. Kimi yakıt tüketimini artırıyor, kimi performanstan çalıyor, kimi kullanım zevkinin içine ediyor, kimi saatli bomba gibi arızaya çok yatkın. Ve hepsi bir arıza durumunda manuele göre çok daha yüksek onarım maliyetlerine sahip. Ayrıca bu tartışılabilir ama ZF dahil bence hiçbir otomatik şanzıman manuelin zevkini asla veremiyor. Bir de manuele göre ilk satış fiyatları da 5 ila 15 bin tl arası daha fazla. Bazen yeni araç almaya hevesleniyorum. Bakıyorum almak istediğim modellerin tümünde üretici otomatiği dayamış. Satın alma motivasyonumu kaybediyorum. Öyle çok özel bir teknoloji de değil manuel vites olayı. Yılların klasikleşmiş ve maliyetsiz sistemi. Koysanıza kardeşim manuel seçeneği. Yok, illa otomatik şanzıman dayayıp daha fazla geçirecekler. Subaru da cvt nin yanına en azından manuel seçeneği koymalıydı.

    Araca son eleştirim ise yakıt tüketimi konusunda. Kullanıcılarının paylaşımlarını takip edebildiğim kadarıyla Levorg Türkiye'de, büyükşehirlerin şehir trafiğinde 11-12 lt civarı yakıyor ortalama bir kullanım stiliyle. Bu bana göre 2016 teknolojisinde 1,6 lt motorlu bir araç için yüksek ve kabul edilemez bir değer. Başka araçlarla kıyaslanabilir, awd sistemi var denilebilir, araç ağırlığı denilebilir, turbo denilebilir, cvt şanzıman denilebilir. Elbette bunlar etkendir. Fakat kullanıcı olarak ben bunlara bakmam, sonuca bakarım. Şöyle ki, kendi aracım 2004 model Peugeot 406 Coupe. Araç 2.2 lt 160 bg motora sahip. 1390 kg. 0 km den beridir bende. Ömrünün yarısında İstanbul'da kullanıldı diğer yarısında da Ankara'da. 11 senelik araç ve 101.000 km de. Aracın ortalama yakıt tüketimi bu şartlar altında aralık-ocak-şubat-mart dönemi hariç 9.8-10,5 lt arası. Ankara'da kışın çok soğuk aylarında ve kış lastikleri takılı olarak, şehir içi yoğun trafikte ve kısa mesafeli(3-5 km sonra yolculuk bitecek şekilde) kullanımda(yalnız sakin kullanan bir kullanıcıyım) 11,5-12 lt lere çıkıyor. 12 senelik 2,2 lt, atmosferik, 101.000 km de, Levorg'a yakın bir hp ve tork sunan, yakın ağırlıkta bir araç. İki farkı var; manuel ve awd yok. Şimdi ben kullanıcı olarak aracımı yenileyeceğim zaman, kendi aracımın kasa büyüklüğü, motor gücü, performans verileri ve ağırlığına yakın günümüz aracından aynı hatta daha yüksek tüketimi görünce bu bende olumsuz bir etki yaratıyor. Aradan 12 sene geçmiş ve ben araç yenileyeceğim, alacağım araç bana awd haricinde(yeni güvenlik teknolojilerini hariç tutarak yazıyorum, çünkü onların tüketime bir etkisi yok) performans olarak ekstra bir getiride bulunmayacak, kendi aracımın üzerine 80-90 bin gibi bir rakam ekleyeceğim ve aynı hatta daha yüksek tüketimde bir araç alacağım. Kaldı ki Levorg'a 11 sene binsem ve 100.000 km yi bulsam acaba hala 11-12 lt yakmaya devam edecek mi? Yoksa daha da mı yükselecek? Herşey kağıt üstündeki veriler değil alıcı için. Hayata geçiş şekli de önemli. Manuel şanzıman fanatizmimi, sw kasadan pek hazetmememi, 80-90 bin ekstradan cebimden çıkacak parayı gözardı edip Levorg almaya niyetlenecek olsam (ki niyetlenmiştim de) işte bu yakıt tüketimi konusu da benim takıldığım konu oldu. Subaru markasını çok beğeniyorum. Sorunsuzluğu, boxer ve sawd teknolojileri, güvenlik teknolojileri, trafikte binlerce aracı bulunmayan farklı bir marka olması beni cezbediyor. Ama sen cvt gibi, sw gibi genel kabul görmeyen unsurları tek seçenek olarak dayatırsan, üzerine de cazip olmanın çok uzağında bir tüketim değeri sunarsan benim gibi muhtemel alıcılar senin sevdana kriterlerinin büyük kısmında esneseler bile bir yerde tıkanıp vazgeçiyorlar. Çünkü seçenek sunmuyorsun, katısın. Fazla naz da aşık usandırıyor ne yazık ki. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Galathian -- 27 Şubat 2016; 16:11:50 >




  • Galathian G kullanıcısına yanıt
    Güzel bir eleştiri yazısı olmuş. Kendi açınızdan ve genel açıdan etraflıca değerlendirmişsiniz.

    Tek uyarmam gereken nokta; sedan-sw kısmı. Levorg modeli, Subaru'nun meşhur sedanı Legacy'nin SW versiyonu. Eğer Legacy, Türkiye'ye getirilirse eksik kısım tamamlanır.
  • kayaer07 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    Net bilgi sahibi olmadan iddialı konuşmak istemem ama Levorg, Legacy'nin değil de WRX'in SW versiyonu gibi sanki. Legacy'nin ön tampon, kaput ve iç bölümdeki dashboard tasarımı Outback ile, Legacy'nin aynı bölümleri WRX ile birebir gibi sanki. Fakat değinmek istediğiniz ana nokta değişmiyor, haklısınız. WRX de olsa Legacy de olsa Levorg'un diğer ülkelerde bir sedan versiyonu var sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Galathian -- 27 Şubat 2016; 20:55:34 >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    AWD'ye şu anda kimse aldırmaya bilir fakat zamanla insanlar AWD'nin günlük kullanımda ne kadar hayati öneme sahip olduğunu anlayacaktır. Haaa kullanım süremiz içinde ne kadar önemli, %1 belki %2. AWD gün gelir sadece karda değil, yağmurun yeni başladığı cam gibi olan asfaltta, gün gelir ani manevra yapmanız gereken bir zamanda hayatınızı kurtarır veya kaza yapmanızı önleyebilir. AWD yi sadece karda 4 tekerlekten çekiş olarak görmemek lazım. Oturduğum sitenin otopark çıkışı ile yol arası kot farkı var ve yola 90 derece dik bir çıkış. Ön teker kot farkından dolayı her gün patinaja düşüyor ve yoldan gelen hızlı arabaların hedefi oluyorum. Araban 4x4 olsa bu durumla her gün karşılaşmayacağım. Babamın arabası arkadan itiş. Aynı şekilde tozlu bir yoldan ana yola durur vaziyetten hızlıca giriş yapmak istediği bir zamanda araba biraz kıçı attı, heyecan yaptık 4x4 olsa yine böyle bir durumla karşılaşmayacaktık. anlayacağın zamanla insanlar AWD nin önemini daha çok anlayacak. BMW , Mercedes , Audi hadi bunları geçtim VW gurubu SKODA ve Seat modellerine AWD koymaya başladı, 1,6 TDI lara bile. Mazda 1,5 motorlu aracına AWD koyuyor. İnsanlar bilinçlendikçe AWD yi markakarın birçok modelinde göreceğiz.




  • kayaer07 kullanıcısına yanıt
    levorg daha cok wrx'in sw versiyonu gibi. legacy outback'in sedan versiyonu dersek daha dogru olur..

    Legacy'in turkiyeye gelmeme sebebi motor secenekleri. yanlis hatirlamiyorsam 2016 legacy'de 2.5 ve 3.6 litrelik motor secenekleri mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meter90

    Turkiyeye bakilarak arac kiyaslanmaz

    Uluslararasi piyasalara bakmak lazim

    Abd gibi bu arac Trde luks sayilan camaro mustang vb araclarla ayni fiyat.

    Kiyasladigimiz cop otesi araclardan da pahali.

    Motoru 2.5 olsaydi asil fiyati ortaya cikardi
    O zamanda trde satilmazdi zaten.

    Bizdeki cogu cop arac 2. 3. Bolgelerle beraber bizde satiliyor zaten.

    Bkz impreza Trde yok abdde ve pek cok ulkede aynen devam.

    Crossover demek daha dogru olur sw yerine.

    Tr de arac fiyatlarını belirleyen etmenler çok farklı. Bu yüzden tr fiyatları ile araç kıyaslamak bencede mantıklı değil.

    Bknz buraya yazıyorum. Bu arac 70-80 bin bandında oldumu 2.eli nasıl bir araç olduğunu iyi anlayacaklar. Ve bunu alan adam rahat 6-7 sene kullanacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meter90

    Turkiyeye bakilarak arac kiyaslanmaz

    Uluslararasi piyasalara bakmak lazim

    Abd gibi bu arac Trde luks sayilan camaro mustang vb araclarla ayni fiyat.

    Kiyasladigimiz cop otesi araclardan da pahali.

    Motoru 2.5 olsaydi asil fiyati ortaya cikardi
    O zamanda trde satilmazdi zaten.

    Bizdeki cogu cop arac 2. 3. Bolgelerle beraber bizde satiliyor zaten.

    Bkz impreza Trde yok abdde ve pek cok ulkede aynen devam.

    Crossover demek daha dogru olur sw yerine.

    kıyaslanan araçlara çöp ötesi diyebildiğinize göre ya bentley kullanıyorsunuz yada r&r. bunun başka bir açıklaması yok.

    Galathian

    arkadaşların dediği gibi güzel bir inceleme yazısı olmuş.

    quote:

    Tr de arac fiyatlarını belirleyen etmenler çok farklı. Bu yüzden tr fiyatları ile araç kıyaslamak bencede mantıklı değil.

    Bknz buraya yazıyorum. Bu arac 70-80 bin bandında oldumu 2.eli nasıl bir araç olduğunu iyi anlayacaklar. Ve bunu alan adam rahat 6-7 sene kullanacaktır.


    fiyat belirleyen etmenler farklı olabilir. ama bu bir gerçeği değiştirmiyor: biz türkiyede yaşıyoruz ve kriterlerimizi bulunduğumuz ülkeye göre yapmak durumundayız. bilmem ne markanın amerikada yada dünyada ne sattığı yada nasıl olduğu kimsenin umurunda değil. bayi ağı düzgün olmayan, ülkeye uygun donanım, motor-şanzıman kombinasyonu getirmeyen marka ne olursa olsun eleştirilmeyi hakediyor. unutmayın onlar bize araba lütfetmiyor biz imkan zorlayıp o arabaları alıyoruz. dolayısıyla adamlara hak vermek gibi bir durumumuz yok.




  • Su anda 3.0 motorlu 2005 outback kullaniyorum. Onceki aracim da impreza 2.0r sw idi. Ben sw hastasıyım sedan arac zorunlu olmadikca tercih etmem. Yeri geldi bulasik makinasi tasidim yeri geldi yaşlı akrabamizin tekerlekli sandalyesini tasidim yeri geldi köyden kurban dönüşü 4 pay dana eti taşıdım sw araçlarla.

    Yukarda saydigim araclar herkese hitap etmez. Tıpkı levorg gibi. Subarunun asil pazari kuzey amerika ve orada aile araci olarak cogunluk sw tercih ediyor. Kanadaya yakin bolgeler ve kanadada ise 4x4 olmazsa olmaz gibi birsey. Avrupada da şehir ici hatchback şehir dışı için sw tercih ediyor insanlar. Türkiye gibi on yargilarla dolu, sedanin prestij sayıldığı bir pazara yilda 100 tane fazladan arac satmak için oturup bi de sedan karoser ya da manuel vitesli bir veriyon geliştirmez adam tabiki. Golf gibi Corolla gibi satmasini ve tutmasını beklemeyin bu aracın. Herkese hitap etmez çoğu kisi bakar, almaya cesaret edemedigi icin de elestirdikce elstirip kendini almamaya ikna eder ve tutan araçlara yönelir. Donanımına göre fiyati tartışılır yakıtı tartışılır ama bu arabanin hitap ettiği alıcı zaten bunlari cok dert etmez aracı istiyorsa gider alir.

    Bide manuel sevdalari dadanmis konuya... manuel seviyorsanız masrafi az olur diyorsaniz subaruya pek yanasmayin. Awd aracta patinaj vs olmadigi icin ani kalkislarda lastikten degil baski balatadan yersiniz. 2006 ımprezanin orjinal baskı balata seti iscilik dahil 1500 lira onu de belirteyim...

    Sifir arac alacak gücüm olsa gider levorgu alirim düşünmem bile. Benim aracla ilgili tek endisem yere yakinligi ve sert suspansiyonlari olur. Onun disinda benim kriterlerime uymayan hic bir durum yok aracta.

    Bagajinda buzdolabi tasiyabildiginiz bir araçla karda buzda milletle alay edip, uzun yolda selektor atarak taciz edeni aynada toz edebileceğiniz, her türlü yol ve hava kosullarinda engel tanimadan gidebileceginiz kaç tane araba var? Volvo xc70awd v70awd audi a6 a4 quattro sw bi de bmw Mercedes'in tr de artik satilmayan 4x4 sw modelleri... ki bunlar satilsa fiyatlari 200k dan asagi olmaz.

    Su boyle bir arac isteyip de 120k veremeyen birisi için tek alternatif seat loen st experience olabilir. Ondada bu performans, bu otomatik vites ve guvenlik ozellikleri yok. Onun yerine yerden biraz daha yukseklik ve ekonomi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilteris_ -- 27 Şubat 2016; 23:41:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar bende bir cift laf soylecegim... Gordugum kadariyla Carsi karismis... :)

    MALZEME KALITESI
    =======================
    2015 320i ED sahibi olarak konusuyorum, bizzat bayiiye gidip, Levorg un icine oturup uzun uzun baktim... Bence, malzeme kalitesi kotu falan degil....
    Bazi yonleri bmw den asagi bazilarida ustte... ornegin deri koltukta malzeme bana daha kaliteli geldi... camlarin fabrika cikisli olmasi hosuma gitti...

    SW OLAYI
    ======================
    Herkesin kafasina takmis oldugu olayi anlamiyorum ( saygi duymak ile beraber diyoorum)
    Millet olarak hem araclarin bagaj kapasitesinden sikayet ediyoruz hemde bir aracin SUV bagaj hacmini veren SW siddetle itiraz ediyoruz...
    Bu algilar ve on yargilar gercekten bizi yedi bitirdi... SW neden vardir? tabikii bisikletini, kayatigi, tv ni, vs. vs... esyani tasiyabilmeni sagliyor..
    bir kere bmw ile 55 inch bir LEDTV tasiyim dedim... bin pisman oldum.. terden oldum... ( bmw ile TV mi tasinirmis laflarini duyar gibi oluyorum :)
    yeri geliyor lazim oluyor arkadaslar.... Malesef o cok begendigimiz sedanlar esya tasimaya uygun degil....

    BU ARABA 130 eder mi? / 150 eder mi? vs vs ...
    ====================================
    Bu sorununda cevabi cok basit arkadaslar... 80 milyonlu nufuslu bir ulkede eger sadece bir vatandas gidip bu araca 130 Lira oderse, artik bu
    arac finansal olarak 130 liradir... Eger bir Allah in kulu dahi almassa bu arac 130 Lira etmez...
    Subaru nun gordugum kadariyla bende Bmw / Merso kadar satcam diye bir iddiasi yok... Adam kafayi sadece 100 araba koymus....
    Bunu 2016 satacak... Emin olun sadece Subaru fanlari gelse bu satisi yapar... Zaten hedefleride kendi musterileri...

    Uzun lafin kisasi, Subaru japonlarin BMW sidir... Haksizlik etmeyelim... bugun bmw olmasa dusunecegim markadadir... Biliyorum bugun
    125 levorg alsan seneye belki 90 lira bile etmeyecek... ama ben arabayi satmak icin almiyorum ki? gecen sene 155 aldigim bu bmw
    bu sene 185 tl olmus... Fiyati mi artti ? hayir... TR parasi dustu... bu kadar basit...

    Birde son bir soz... Bu kadar germeye gerek yok... Sonucta bir forum... Forumlar bilgi paylasmak ve tartismak icin... yoksa insanlarin
    birbirin kirmasi ve asagalamasi icin degildir... Nedense bizim forumlarda sahsi tartismalar cok oluyor... Urun, arac, makina herneyse
    konu birde sahislara donuyor... o zaman ortalik toz duman oluyor.... Bu formun kalitesiini acayip dusuruyor... Buna cok dikkat etmekte
    fayda var... Ama sonucta ozgur bir ulkede yasiyoruz... Herkes istedigiini soyleyebilir tabii :))))




  • Bu araçtaki Cvt Nissandakilerle aynı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kkvan kullanıcısına yanıt
    Alakası yok, yeni nesil nissanlardaki xtronic CVT ler bayiden çıkınca bile arıza veriyorken subaru'nun 2012 den beri sattığı lineatronic cvt lerde 1 tane bile arızaya rastlamadım internet ortamında.
  • https://www.sikayetvar.com/subaru şurada sadece 1-2 tane servis/bayi şikayeti dışında araçla ilgili bir tane şikayet bile yok... Bu bile subaru'nun farkını ıspatlıyor bence :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Su anda 3.0 motorlu 2005 outback kullaniyorum. Onceki aracim da impreza 2.0r sw idi. Ben sw hastasıyım sedan arac zorunlu olmadikca tercih etmem. Yeri geldi bulasik makinasi tasidim yeri geldi yaşlı akrabamizin tekerlekli sandalyesini tasidim yeri geldi köyden kurban dönüşü 4 pay dana eti taşıdım sw araçlarla.

    Yukarda saydigim araclar herkese hitap etmez. Tıpkı levorg gibi. Subarunun asil pazari kuzey amerika ve orada aile araci olarak cogunluk sw tercih ediyor. Kanadaya yakin bolgeler ve kanadada ise 4x4 olmazsa olmaz gibi birsey. Avrupada da şehir ici hatchback şehir dışı için sw tercih ediyor insanlar. Türkiye gibi on yargilarla dolu, sedanin prestij sayıldığı bir pazara yilda 100 tane fazladan arac satmak için oturup bi de sedan karoser ya da manuel vitesli bir veriyon geliştirmez adam tabiki. Golf gibi Corolla gibi satmasini ve tutmasını beklemeyin bu aracın. Herkese hitap etmez çoğu kisi bakar, almaya cesaret edemedigi icin de elestirdikce elstirip kendini almamaya ikna eder ve tutan araçlara yönelir. Donanımına göre fiyati tartışılır yakıtı tartışılır ama bu arabanin hitap ettiği alıcı zaten bunlari cok dert etmez aracı istiyorsa gider alir.

    Bide manuel sevdalari dadanmis konuya... manuel seviyorsanız masrafi az olur diyorsaniz subaruya pek yanasmayin. Awd aracta patinaj vs olmadigi icin ani kalkislarda lastikten degil baski balatadan yersiniz. 2006 ımprezanin orjinal baskı balata seti iscilik dahil 1500 lira onu de belirteyim...

    Sifir arac alacak gücüm olsa gider levorgu alirim düşünmem bile. Benim aracla ilgili tek endisem yere yakinligi ve sert suspansiyonlari olur. Onun disinda benim kriterlerime uymayan hic bir durum yok aracta.

    Bagajinda buzdolabi tasiyabildiginiz bir araçla karda buzda milletle alay edip, uzun yolda selektor atarak taciz edeni aynada toz edebileceğiniz, her türlü yol ve hava kosullarinda engel tanimadan gidebileceginiz kaç tane araba var? Volvo xc70awd v70awd audi a6 a4 quattro sw bi de bmw Mercedes'in tr de artik satilmayan 4x4 sw modelleri... ki bunlar satilsa fiyatlari 200k dan asagi olmaz.

    Su boyle bir arac isteyip de 120k veremeyen birisi için tek alternatif seat loen st experience olabilir. Ondada bu performans, bu otomatik vites ve guvenlik ozellikleri yok. Onun yerine yerden biraz daha yukseklik ve ekonomi var.

    Merhabalar. Bu araç Amerika pazarında satılmayacak bile.

    Kaynak link

    Almanya, ilgiltere sitelerine de baktım sadece 1.6 motorla satılıyor. Sadece Almanya'da 3 farklı paketle geliyor.




  • skyline334 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur. Kendi anavataninda ve avrupada öne çıkacaktır o halde levorg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçtaki teknoloji, donanımı ve fiyatı görünce Premium markaların bize ne kadar büyük bir kazık uygun gördüğü daha iyi anlaşılıyor. Bomboş arabaları ne fiyatlara kaktırıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer22

    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    O kadar para pederde var, ben pederden kalan araba neyse aldığımız maasla onu yurutmeye calisiyorum 3 senedir pederden kalan otomatik civic var onu kullanıyorum, senede 15 bin yapınca LPG taktırmak zorunda kaldım. Şimdi Levorg'a da LPG takılmazki be canım kardeşim

    Bu aracın zaten sedanına gerek yok. Görüntü desen görüntü, ihtişam desen ihtişam, dediğim gibi arabanın tek kötü yanı tüketim (oda LPG'li aracıma göre) Kİ 170bg 4x4 1500 kg araba için 8-10 lt benzin normal. Levorgun karşılaştırabileceğimiz bir muadili gerçekten yok. Marka algısı ve ikinci el değeri bir kenara koyulursa F/P olarak açık ara bir numara.

    Halit Bolkan Outback'in testinde aracın birçok kaliteli sedandan daha iyi yol tutuşu olduğunu söylemişti. Outback öyleyse, WRX alyapılı, ağırlık merkezi düşük Levorg yola yapışır, emer , çeker herşeyi yapar.



    8-10 çok iyimser olmuş sanki, test aracında 14.5 ti ben kullandığımda, hadi yeni araç, kısa mesafe kullanılıyor, aracı kullanan da basıyor falan ama , 9 litre yakar mı normal kullanımda, alan yok ki sorakta öğrenek , ben de çok merak ediyorum

    Herkese merhabalar.
    Alan var ve alanlar ses sistemi hariç araçtan memnunlar.http://forum.donanimhaber.com/m_87236906/tm.htm
    Ben 1,5 aylık kullanımda ortalama (Ankara; Çankaya-Yıldız şehir içi kullanım ve havaalanı şehir dışı kullanım karışık) 9,0 LT veri elde ediyorum. Yoğun şehir içinde ise 10,0 LT ile 11,0 LT arasında yol bilgisayar verisi var.
    Subaru'nun neden az sattığı, BMW'ye göre ne kadar değer kaybedeceği vs vs. forumda bir çok yerde bir çok defa konuşuldu. Ama ben yine kendimce değerlendirmemi yazayım;
    Subaru'nun yıllık satışlarının neredeyse %70'i ABD pazarında, geri kalan ise Avrupa ve Asya pazarında. Avrupa'da Türkiye'de dahil bir çok ülkede sınırlı motor ve şanzıman seçeneği sunuyor. Örneğin İngiltere'de bile sadece Outback'de manuel seçenek var. Levorg ise TR pazarına sunulan GT-S'in dahi altında. Bu bir marka yönetimi. Bunun nedeni ise bence Subaru'unun üretim kapasitesine bağlı, butik bir marka olarak devam etmek istemesinden kaynaklanmaktadır.
    Bu kapsamdan Bayraktar' da ne kadar satış yapmak isterse istesin yıllık olarak alabileceği araç belirlidir.
    Soru Subaru daha da büyümek için neden çabalamıyor? Valla onu da ben değil Fuji düşünecek:)
    Gelelim ikinci el kaygısına; Arkadaşlar defalarca yazdım yine yazıyorum, Subaru satarken diğer emsallerine göre en fazla % 5 düşüğe satılır. Yani 110.000 TL 'lik levorg 1 yıl sonra 95.000 TL'ye satılırsa bu marka VW ya da BMW'de olsa idi 100.000 TL 'ye satılacaktır. Ki emin olun en fazla bu kadar olur daha fazla değil. Örnek vermemi isterseniz; 2009 kriz zamanında babamın Honda Civic (2007 model ve kazasız) aracını ve benim 2004 Legacy( sol kapısı boyalı) satışa koydum. Civic için neredeyse arayan olmadı Legacy'i ise haftasında sattım.
    BMW, Mercedes, Audi elbette süper arabalar yapıyor kimse itiraz edemez. Ama Subaru'nun araçları da hiç fena değil.
    (Servis konusunda ise geçen yıl ve bu sene bir çok noktada ; Kayseri, Ordu, Antep, Diyarbakır, Uşak) yeni bayi ve servisler açılıyor. Yedek parça konusunda neredeyse 8 yıldır Subaru kullanan birisi olarak hiç bir sıkıntı çekmedim, çünkü aracım arızalanmadı. Bir defa arka tampon değişmesi gerekti aynı hafta halloldu.
    Herkese kazası belasız günler dilerim.


    Kardeş, muazzam bir legacy sw 2006 en full donanım, 120 bin de 2 hafta içinde satıldı sahibinden de , araca talip olsam mı olmasam mı diye düşünürken gitti. Ama belki piyasadaki en yakışıklı, en kusursuz araçlardan biriydi görüntüde tabi. 38 bin yazıyordu sitede, kaça gitti bilmiyorum ama çok üzüldüm.

    Legacy için soruyorum, tüp takmadan binemam o araca, ama tüp takanlar hep oksijen sensörü vs gibi arızalar yaşamılar, varsa bilgin paylaşabilir misin? 2006 legacy alınır mı otomatik vitesi, alırsak nelerle karşılaşırız?

    Alıntıları Göster

    Kardeş, muazzam bir legacy sw 2006 en full donanım, 120 bin de 2 hafta içinde satıldı sahibinden de , araca talip olsam mı olmasam mı diye düşünürken gitti. Ama belki piyasadaki en yakışıklı, en kusursuz araçlardan biriydi görüntüde tabi. 38 bin yazıyordu sitede, kaça gitti bilmiyorum ama çok üzüldüm.

    Legacy için soruyorum, tüp takmadan binemam o araca, ama tüp takanlar hep oksijen sensörü vs gibi arızalar yaşamılar, varsa bilgin paylaşabilir misin? 2006 legacy alınır mı otomatik vitesi, alırsak nelerle karşılaşırız?

    Ben hiç bir araca LPG taktırmadım bu nedenle size doğru bir bilgi veremem sadece kulaktan dolma bilgileri aktarabilirim; LPG uyum gösteriyor oksijen sensörü konusu da galiba eskide kaldı ama motor daha yüksek ısıda kullanılacağı için yanılmıyorsam 40-50 BİN Km sonra motor indiriliyor ve bazı parçalar değişiyor ki bunun maliyeti de 1-2 BİN TL oluyor. Ama mutlaka işlemi yaptıran ve yapan kişilerden bilgi alın tamamen yanlış bilgi veriyor olabilirim size.
    2006 Legacy gayet konforlu bir araçtır. Sadece 1 seri 165 BG geldi yanlış bilmiyorsam o da 2007 modeldi. Sizin baktığınız araba150 bg 4 ileri tork konvektörlü. Ben 2004 modelini kullanmıştım ve gayet memnundum. Subaru ismini görenler bu araçların kopup gideceğini düşünüyor ama elbette öyle değil klasik bir aile arabası. 10 yıllık bir araç olduğunu aklınızdan çıkarmadan deri koltuk ise durumuna bakın mutlaka. Motorları uzun ömürlü bu araçların 10 yaşında bir araba muhtemelen 100-120 Bİn aralığında olacaktır. Motor konusunda bir problem olacağını zannetmem. Sadece ulaşabiliyorsanız aracın servis kayıtlarına ulaşın ve özellikle şanzımana ilişkin bir işlem var mı yok mu ona baktırın.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.