Şimdi Ara

Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Satışa sunulduğu 1997 yılından bu yana markanın en çok satan modeli olmayı başaran ve artık beşinci nesliyle yollarda göreceğimiz yeni Subaru Forester Türkiye’ye e-Boxer hibrit versiyonuyla giriş yaptı. Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit fiyatı 389 bin 880 TL’den başlıyor.



    Yeni nesil Subaru Forester, markanın yeni nesil altyapısı Subaru Global Platform (SGP) üzerine inşa edilmiş. Bu sayede yeni Forester’ın daha sağlam şasi tasarımı, daha dengeli yol tutuşu ve daha pürüzsüz sürüş keyfi sunması sağlanmış. Yeni Subaru Forester e-Boxer, yeni nesil güç aktarma organları ve markanın iki temel teknolojisi olan Boxer Motor ve Simetrik Dört Çeker Sistemi’ni (SAWD) bir araya getiren önemli bir model olarak karşımıza çıkıyor.



    Güvenliğin ön planda tutulduğu yeni Subaru Forester e-Boxer, standart olarak EyeSight önleyici güvenlik sistemiyle donatılmış. Arka araç tespit sistemine ek olarak arka çarpışma önleyici frenleme ve yan görüş kamerası sayesinde güvenliğin üst seviyeye ulaşması hedeflenmiş. 5 sürücüye kadar koltuk pozisyonu, klima, ayna ayarı ve yakıt tüketimi verilerini hafızaya kaydeden, sürücü dikkat uyarısına sahip Yüz Tanıma Teknolojisi de yeni Forester e-Boxer’ın standart donanımları arasında.



    Ayrıca Bkz.2020 Volkswagen Golf'ün de dahil olduğu yeni çarpışma testi sonuçları açıklandı



    Şarj edilebilir (plug-in hybrid) değil de hafif hibrit mantığıyla çalışan bir model olarak karşımıza çıkan yeni Subaru Forester e-Boxer’ın kaputu altında 2.0 litre dört silindirli benzinli motor ve küçük bir elektrik motoru bulunuyor. 150 beygir güç ve 194 Nm tork üreten üniteye elektrik motoru da 17 beygir güç ve 66 Nm tork ile destek oluyor. 13,5 kWh lityum iyon bataryanın kullanıldığı yeni Subaru Forester e-Boxer’da 7 ileri tork konvertörlü Lineartronic şanzıman bulunuyor.



    Yeni platform sayesinde selefine göre uzunluğu ve aks mesafesi 3 cm, genişliği ise 2 cm artan ve 22 cm minimum yerden yüksekliğe sahip olan Forester’da çeşitli hava ve yol koşullarına göre arazi sürüşünü daha keyifli hale getiren X-Mode seçeneği bulunuyor. Türkiye’de e-Xtra, e-Xtreme ve e-Xclusive olmak üzere üç farklı donanım seviyesiyle satılan yeni Subaru Forester e-Boxer fiyatları şöyle:




    • Subaru Forester 2.0i e-Boxer e-Xtra          389.880 TL

    • Subaru Forester 2.0i e-Boxer e-Xtreme     402.270 TL

    • Subaru Forester 2.0i e-Boxer e-Xclusive   436.528 TL





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Subaru Forester e-Boxer hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



  • Ya bunlar 2,0 bibrit modellerde hükümet bir kolaylık yapacağını biliyorda getiriyor yada bunlarda beyin yok.
    2.0 araç mtv si çok yüksek Yüksek dilim ötv ye giriyor. Aynısı corolla içinde geçerli mesela hibrit motorlarda 1,8 litre kullanıyor ve vergisi ötv si çok yüksek.

    Kısaca ötv ve Mtv de bir düzenleme olmazsa subaru eskiden ne satıyorsa onu satar yada daha azını.
    TR'de satılan subarular ile yurtdışında satılan subarular arasında herhangi bir fark yok. Ülkelere göre donanım farkları olabilir ama bu kalite farkı demek değildir. Ülkemize de donanımsız subaru gelmiyor.

    Dacia ile aynı kalite demek ben arabadan gram anlamıyorum demektir. Subaru kaliteli bir markadır.
    Hayatta her türlü sürprizler olabiliyor. Yollar km77'nin düzlük, kaymak test parkuru gibi toz pembe değil.

    Yağmuru var, çamuru var, karı var buzu var. Bozuk yollar var. Yollarda çukurlar, tümsekler, engebeler var.

    Subaru her yol koşulunda güvenli yol almayı sağlayacak şekilde tasarlanıyor. Sürekli 4*4, boxer motor, rijit şase basit şeyler değil.

    Km77 den 82 ile geçen 3008, 77 ile geçen subaru xv'den daha iyi yol tutuyor diye bir kaide yok. Hafif bir eğim görse torsiyon süspansiyonuyla kıçını başını atabilecek birçok model var. Km77'yi kıstas görmek doğru değil.
  • Tahminim ayda 1 tane satar.
  • İçi hala Ford Transit gibi.

  • Ya bunlar 2,0 bibrit modellerde hükümet bir kolaylık yapacağını biliyorda getiriyor yada bunlarda beyin yok.
    2.0 araç mtv si çok yüksek Yüksek dilim ötv ye giriyor. Aynısı corolla içinde geçerli mesela hibrit motorlarda 1,8 litre kullanıyor ve vergisi ötv si çok yüksek.

    Kısaca ötv ve Mtv de bir düzenleme olmazsa subaru eskiden ne satıyorsa onu satar yada daha azını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ses1 -- 20 Aralık 2019; 12:54:1 >
  • lineartronic, cvt degil miydi? 7 ileri tork konvertore ne zaman gecis yaptilar?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Ya bunlar 2,0 bibrit modellerde hükümet bir kolaylık yapacağını biliyorda getiriyor yada bunlarda beyin yok.
    2.0 araç mtv si çok yüksek Yüksek dilim ötv ye giriyor. Aynısı corolla içinde geçerli mesela hibrit motorlarda 1,8 litre kullanıyor ve vergisi ötv si çok yüksek.

    Kısaca ötv ve Mtv de bir düzenleme olmazsa subaru eskiden ne satıyorsa onu satar yada daha azını.
    Ya da Türkiye pazarında satacakları 50_100 araba için farklı motor seçeneklerine kafa yormaya gerek duymuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle saçma bir motor olamaz. Bu aracı satmak için getirdiklerini düşünmüyorum arkasında başka sebep olmalı...
    Kardeşim 2.0 benzin atmosferik olmalı bahsedilen tork miktarı komedi... elektrikli motorun torkunu ekleyince dahi 260 nm tork oluyorki 2.0 litre bir motor için çok yetersiz. Diğer markalar 1.4 1.5 1.6 benzin turbolu araçlarla bu tork ve beygir değerlerine ulaşırken vergiyi fazla ödeyip neden bu aracı alalım ? Birde yanında hybrid araçların bozulma riski , pil ömrü gibi dertlerini başınıza alıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFV -- 20 Aralık 2019; 13:48:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 389.000 birime Azerbaycanda 2019 model Mercedes Maybach alıyoruz, Türkiye ekonomisi ne hallere gelmiş vay Bee

  • 17 beygir güç ne. Subarunun yapacağı iş çok basit.

    1.6 turbo, 200 hp.
    Elektrik motor 100 hp.
    İç mekanda 3008 e yaklaşsın.
    Fiyatta 250k bandında olsun

    Yine satmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 motor normal aslında, hele abd de yüzüne bakmazlar. bizim ülkemizde ultra lüks sınıfında olduğu için firmalarda ne getirceğini bilemiyor.

    ülkede 1.0 ve 1.2 motorlar çok yayınlaştı; yakında 1.6 yıda lüks konumuna sokacak bunlar.

  • bu fiyat aralığında Türkiye şartlarında alınabilecek en donanımlı, en güvenli SUV'dur.

    içine ford transit gibi diyenler var neye göre kime göre? hiç forester kullanmışlar mı acaba?

    şuan 2 aracım var 2018 Forester ve 2015 Ford Fiesta. ford'un içinide foresterin içinide iyi biliyorum.
    saçma eleştiri yapanlar kadjar, tiguan alabilirler, hem satarken zararda etmezsiniz Foresterin bi tık üstü artık land cruiser'dır cebinize güveniyorsanız onu alabilirsiniz.

    evet eleştirilecek yerleri var mesela beygiri gibi benim araç 150hp hiç atik değil tatmin etmiyor. forestere 150hp yakışmıyor.
  • Subarunun levorg dışında tasarımlarını pek beğenmiyorum. Forester da makyaj gibi olmuş. Arka farlar çok kötü. Özensiz duruyor.

    Fiyatı da çok yüksek olmuş. 200 küsür beygirlik rav4 hibrit hem ekonomik, hem güçlü. Fiyatı da 405bin.
  • Subaru xv'nin içi bile daha kaliteli aslında 3008'den ama 3008 gibi gösterişli, farklı değil.
  • Yol tutuşu vasat km77 den bakabilirsiniz
  • hevdidik kullanıcısına yanıt
    Hayatta her türlü sürprizler olabiliyor. Yollar km77'nin düzlük, kaymak test parkuru gibi toz pembe değil.

    Yağmuru var, çamuru var, karı var buzu var. Bozuk yollar var. Yollarda çukurlar, tümsekler, engebeler var.

    Subaru her yol koşulunda güvenli yol almayı sağlayacak şekilde tasarlanıyor. Sürekli 4*4, boxer motor, rijit şase basit şeyler değil.

    Km77 den 82 ile geçen 3008, 77 ile geçen subaru xv'den daha iyi yol tutuyor diye bir kaide yok. Hafif bir eğim görse torsiyon süspansiyonuyla kıçını başını atabilecek birçok model var. Km77'yi kıstas görmek doğru değil.
  • 1ses1 kullanıcısına yanıt
    Aslında bu Japon firmaların yaptığı iki yüzlülük.

    Bazı şirketler Türkiye'yi Ortadoğu'da sayıp, dolar üzerinden yürüyor. Ama Japonya, Türkiye'ye Avrupa ülkesi sayıp, direk EURO olarak basıyor, ayrıca ona göre motor getiriyor. Ki bu benzin motorlar tutmayacak.

  • MrElshan M kullanıcısına yanıt
    Link?

  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Avrupada satılamayan araçların tr de de satılması yasak diye biliyorum. Avrupa yasaları bizde de geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Ülkemize gelecek araç için Avrupa Tip Onayı alınmak zorunda yani Avrupaya satılan araç ne ise bizde de o emisyon ve asgari güvenlik olarak. Oysaki ortadoğuya ülkesine göre euro 2ye kadar araç satabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye pazarına daha uygun motorlarla satışa girmeli bence. Mercedes BMW bize özel 1.6 l hacminde motorlarla E sınıfı araç satıyorken japonlardaki inat çok saçma. Hele de elinde levorgda kullanılan 1.6 170 bg motor varken. İsteseler legacy bile getirirler ama bu markanın böyle bir adeti yok ne yazık ki. Bir diğer saçmalık da ülkemizde hibrit araçlara gerekli vergi teşviği olmaması. 2.0 l altında %60 gibi bir oranı mantıklı buluyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.