Şimdi Ara

Yeni sportage ve kadjar testimiz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    Önce sportage'dan başlayalım. Test ettiğimiz araç sportage 1.6 turbo 177hp prestige, 4*4 otomatik versiyondu.

    İç mekan olarak olumsuz gelecek çok bir şey yok. Plastik yerler sırıtsa da bu durum artık tüm markalar için geçerli olmaya başladı. İç mekan kalitesi tucson'a göre bariz daha kaliteli. Özellikle ön göğüsü çok güzel kaplamışlar. Tek olumsuz yanı bence bilgi ekranı. Araçlardaki bu bilgi ekranlarının çevresini neden kalın yaparlar anlamak zor.

    Donanım olarak diyecek yok. Aktif güvenlik donanımından, konfor donanımına kadar her şey mevcut.

    Ses kalitesi gayet başarılı. Yükses seslerde bozulma vs yok, basslar iyi.

    Şanzımanı performanslı kullanımda çok az yavaş kalabiliyor ama onun dışında gayet başarılı. Motoru, performansı çok başarılı. Keyif aracı kategorisine rahat girer.

    Konfor olarak 19"jantlara rağmen araç çok başarılı. Araç gayet tok bir yapıda. Sadece yol sesi bir parça fazla gibi geldi bana.

    Yol tutuş ve sürüş yine büyük jantlar, 4*4 sistemi gibi unsurlar sayesinde gayet başarılı. Kadjara kıyasla çok iyi. Yana yatma olayı fazla yok.

    Yakıt tüketimine bakmadık. Kısa mesafeli sürüşler zaten doğru fikir vermez.

    Aracın 138bin olan liste fiyatını 130bine kadar düşüyorlar. Tucson'a göre liste fiyatı biraz yüksek ama pazarlık payı da daha geniş gibi. Bu farkı biraz kapatmışlar.


    Gelelim kadjar'a.

    Gözünüz kapalı bu aracı verseler ve sürseniz bu kesin renault dersiniz. Biraz fazla ruhsuz, plastik, yapay hissi veriyor. Sürüş zevki pek yok. Honda crv'ye benziyor sürüşü. Crv'nin de yalıtımı, plastik aksamı zayıftı. Yine de olumlu yanları az değil. Edc şanzuman dct'ye göre daha başarılı geldi. Dizel olmasına rağmen fiyatına göre sundukları donanım çok fazla. Kadjar'da da birçok aktif güvenlik donanımı var. Uyarı sesleri kötü olsa da gayet iyi çalışıyorlar. Başarılı bir dizel üniteye sahip olması kadjarı mantıklı yapıyor. Sadece yakıt olarak yarıya yarıya ekonomik olabilir sportage'a göre. Ülkemizde dizel fiyatları böyle uygun olmasa herhalde yüzüne pek bakan olmazdı diye düşünüyorum.

    4*4 ve otomatik versiyonu maalesef yok. Olsa o fiyata olumsuz yanlarına rağmen mantıklı bir tercih olabilir. Yine de 4*4 ihtiyacı olmayan birisi için kadjar seçeneği rakiplerine göre ekonomik açısından daha mantıklı olabilir.

    Biraz fazla özet oldu, kusura bakmayın.








  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paralı kocaların eşlerine alacağı 4x4 cip işte. Çok pahalı, aynı sınıfta olmasa da gider c180. 3.18 alırsın. Cakaysa caka, kaliteyse kalite. Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 model Clio 1.4 Sümbül otantik kullandım 6 sene, sonra kajdara bindim , sürüş karakteristiği aynı.
    Hyundai ve Kia'nın jiplerine bindim, leğen plastiği...
    Bir de bunlara X1 , 318i parası verenler var.
    Vallahi yazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Paralı kocaların eşlerine alacağı 4x4 cip işte. Çok pahalı, aynı sınıfta olmasa da gider c180. 3.18 alırsın. Cakaysa caka, kaliteyse kalite. Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Teste 2014 bmw 3.16i ile gittik. Amacımız da bmw'yi satıp 4*4 bir suv almak.

    Herkesin ihtiyacı, beklentisi farklı. Sizin için marka önemli olabilir ama bazıları için 4*4 bir ihtiyaçtır.

    Ben de ne gerek var suv'a diye düşünürdüm hep. 4*4 suv'a alışınca sedan araçlar hiç çekici gelmez oldu. Hepsinin kendine göre avantajları var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    2005 model Clio 1.4 Sümbül otantik kullandım 6 sene, sonra kajdara bindim , sürüş karakteristiği aynı.
    Hyundai ve Kia'nın jiplerine bindim, leğen plastiği...
    Bir de bunlara X1 , 318i parası verenler var.
    Vallahi yazık.


    Teste 2014 3.16i ile gittik. Bmw'nin süper bir plastiği falan var sanıyorsunuz galiba? Kıyaslayın arada çok fark göremezsiniz. Bmwlerde de bolca sert plastik var. x1 dediğiniz araç sportage rakibi olamaz. 1.6 turbo, 177hp, 4*4 ve başarılı bir otomatik araçtan bahsediyoruz. İnsanların ön yargıları dışında olumsuz pek yanı yok.
  • 2.0 C.R.D.İ Ünıte heralde bır servettır. 180 tl bandındamı acaba fıyatı merak ettım gecen gunu Kıa nın sıtesıne baktım goremedımdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Paralı kocaların eşlerine alacağı 4x4 cip işte. Çok pahalı, aynı sınıfta olmasa da gider c180. 3.18 alırsın. Cakaysa caka, kaliteyse kalite. Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Teste 2014 bmw 3.16i ile gittik. Amacımız da bmw'yi satıp 4*4 bir suv almak.

    Herkesin ihtiyacı, beklentisi farklı. Sizin için marka önemli olabilir ama bazıları için 4*4 bir ihtiyaçtır.

    Ben de ne gerek var suv'a diye düşünürdüm hep. 4*4 suv'a alışınca sedan araçlar hiç çekici gelmez oldu. Hepsinin kendine göre avantajları var.

    Tek avantajı 4x4. Başka da bir olayı yok BMW' ye karşı. O kadar 4x4' e ihtiyacım varsa da gidip de uyduruk son bir kaç yılda araba yapmayı başkalarından kopyalıya kopyalıya öğrenmiş bir markadan almam. Gider Subaru alırım. Tamam anlarım araba güzel olmuş, donanım falan şahane de 140 binlik fiyatını da bırakın eleştirelim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-2015-forester-2.0-dizel-otomatik-premium-paket-261728671/detay

    2.0lt motora rağmen 10 bin lira fark var sadece arada. En azından ihtiyacı tam anlamıyla karşılayacak yarı yolda bırakmayacak. Yağmurda çamurda ben ısındım beni kenara çek demeyecek çift kavramalılar gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Paralı kocaların eşlerine alacağı 4x4 cip işte. Çok pahalı, aynı sınıfta olmasa da gider c180. 3.18 alırsın. Cakaysa caka, kaliteyse kalite. Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Teste 2014 bmw 3.16i ile gittik. Amacımız da bmw'yi satıp 4*4 bir suv almak.

    Herkesin ihtiyacı, beklentisi farklı. Sizin için marka önemli olabilir ama bazıları için 4*4 bir ihtiyaçtır.

    Ben de ne gerek var suv'a diye düşünürdüm hep. 4*4 suv'a alışınca sedan araçlar hiç çekici gelmez oldu. Hepsinin kendine göre avantajları var.

    Tek avantajı 4x4. Başka da bir olayı yok BMW' ye karşı. O kadar 4x4' e ihtiyacım varsa da gidip de uyduruk son bir kaç yılda araba yapmayı başkalarından kopyalıya kopyalıya öğrenmiş bir markadan almam. Gider Subaru alırım. Tamam anlarım araba güzel olmuş, donanım falan şahane de 140 binlik fiyatını da bırakın eleştirelim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-2015-forester-2.0-dizel-otomatik-premium-paket-261728671/detay

    2.0lt motora rağmen 10 bin lira fark var sadece arada. En azından ihtiyacı tam anlamıyla karşılayacak yarı yolda bırakmayacak. Yağmurda çamurda ben ısındım beni kenara çek demeyecek çift kavramalılar gibi.

    Bmw'ye göre avantajları çok fazla. 4*4, yüksek olması, geniş iç mekanı, donanımına göre uygun fiyatı gibi birçok avantajı var. Benzer donanımda bir bmw almaya kalksanız sadece opsiyonları 30-40bin lira tutar. Sportage'ın fiyatı eleştirmeden önce bmw'nin falan fiyatını eleştirmeniz lazım.

    Subaru forester bence de çok güzel bir araç ama onun da olumsuz yanları var. Sportage'dan önce forester'da düşündük, benzinlisini de dizelini de test ettik. Forester daha güzel olsa da 2.0 motorlardan dolayı kaybediyor. 1.6 170hp motorunu getirirse kıyaslama bile yapmazdım.




  • Kia para falan verdi herhalde yakıtı yazmayın diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gyradel kullanıcısına yanıt
    Ah o jantlari da jant kapagi gorunumunde degil daha modern bir gorunumde olsaydi...

    Subaru tam bir efsanedir. Kendini bilenlerin, neye ihtiyaci oldugunu bilenlerin, arabayi bilenlerin markasidir.

    Maalesef ulkemizde hakettigi degeri gormemektedir.

    Full 4*4 dizel otomatik evladiyelik 2000cc arac 150k... saka gibi!!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha Kianın son dönemdeki araçlarına binmemiş adam gelmiş leğen plastiği diyor daha incelememiş bile.
    Arabanın kabini gayet kaliteli gözüküyor önceki kasanın makyajı modelide malzeme kalitesi olarak fena değildi.
    Bunun dahada iyi yapmışlardır tabikide yeni kasa ve özellikle malzeme kalitesinin iyi olduğu vurgulanıyor Kia tarafından.
    İç mekanın yumuşaklığına göre araba alabilirsin buna ben karşıyım tabi ama önemli olan kişi içinde sportagenin malzeme kalitesi inceleyen 3-4 kişi tarafından gayet beğenildi.
    Ama vw fanı olunca tabi cahil olmak doğanızda var .
    Kadjarı gitmiş clio ile kıyaslamış bilgisiz olduğun bu kadar belli sürüş karakteristiği aynı demiş komedi gibi adam


    Kadjar gayet iyi dizel ve otomatik en önemli kozları.Sürüş olarak öyle çok aman aman değil ama fenada değil yani memnun eder adamı bence.Dizel otomatik ve suv bir araç sonuçta.

    Sportage daha test etmedim ama sürüş anlamında kötü olacağını düşünmüyorum.Tucson gayet güzel bir araçtı ve yakışıklıydı sürüş anlamında sıkı hissettiren ve konforlu bir araçtı.
    Sportageninde öyle olacağını tahmin ediyorum test etmek lazım tabi kadjardan üstün olabilir ama test etmeden konuşmamak lazım.

    Forester ile karşılaştıran baz arkadaşlar olmuş.Evet foresterin 4x4ü gerçekten yetenekli ve çok iyi bir sistem.Ama subarunun her aracında aracın sürüş keyfini öldüren cvt şanzıman var.
    Bilmiyorum kaç kişi kullanan var ama cvt şanzıman her araçta olduğu gibi katil ediyor adamı.

    Evet 4x4ü iyidir Foresterin ama geriye kalan konularda çok da abartılacağı kadar iyi bir araç değil.Konfor/yalıtım olarak çok beğenmemiştim şanzıman berbat zaten.
    4x4ü çok iyi tabi ama 4x4ü iyi diyede o parayı vermezdim ben ona git evoque al daha iyi neredeyse aynı fiyata o da 2.0 240 beygir bir sürüş makinası.

    Foresterin motoru güçlü olmasına rağmen cvt şanzıman sayesinde araba hızlanmıyor gibi geliyor adama en yakın örneği levorgta da var o yüzden cvtli her araca karşıyım tabi benim düşüncem bu ben karşılaştırmam ama arazi konusunda forester kumda oynatır diğer araçları orası ayrı tabi




  • Şu sportage'nin 2.0 CRDİ 400 Nm tork'lusunu 120 Bin'e versinlerde millet alsın.Ne kadar başarılı olsada Benzinli sportage'ye kimse 130 k para vermez.90 Bin'e Dizel qq veya kadjar alır binerim.
  • Forester dizellerde cvt çok başarılı. Kaymak gibi resmen. Bilmeyen adama veren cvt olduğunu anlamaz. Sallamayın bol keseden.

    Ayrıca cvt kanser falan etmez, abartmışsınız. Konforuyla, tüketimiyle memnun eder. Küçük motorlu araçlarda daha zevksiz ama 2.0larda da gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Paralı kocaların eşlerine alacağı 4x4 cip işte. Çok pahalı, aynı sınıfta olmasa da gider c180. 3.18 alırsın. Cakaysa caka, kaliteyse kalite. Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Yeni sportagei bilmiyorum ama yeni tusconda satılan araçların %80 yeni Turbo motor. Ve araç cidden çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Tam tersi.
    Tucson Turbo 4X4 Elit plus en çok satılan SUV oldu geçen ay.
    Boş donanım atmosferik motor çok az satılıyor.

    Bomboş BMW 3,16 alıp gezmektense bu araçlar çok daha mantıklı geliyor insanlara.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Cvtyi zorlamadığınızda kanser edecek bir durum söz konusu değil zaten.Tüketim olarak iyi bir şanzıman değil araştırmanızı tavsiye ederim.En yakın örneği eskiden sahip olduğumuz qashqai.Sallamak ile alakası yok çok sürdüm yine diyorum.

    Cvt normal kullanımda zaten vites değişimi olmadığı için konforlu zaten kimsenin konforuna bir şey dediği yok sarsıntı söz konusu bile değil ve sorunsuz bir şanzıman.
    Ama performanslı kullanımda tork konvertörlü veya çift kavramalılar ile yakından uzaktan alakası yok.

    Çok keyifsiz bir şanzıman olarak görüyorum tabi kendi fikrim siz beğenmiş olabilirsiniz
    Araba ile gaza bastığınız zaman devir sabit kalıyor.Bazı cvtlilerde vites atma efekti vermişler ama yemezler.2.0 araçların motoru güçlü olduğu için biraz kurtarabilir ama şanzıman olarak cvt en son alacağım şanzıman olur robotize şanzıman ile beraber
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Paralı kocaların eşlerine alacağı 4x4 cip işte. Çok pahalı, aynı sınıfta olmasa da gider c180. 3.18 alırsın. Cakaysa caka, kaliteyse kalite. Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Teste 2014 bmw 3.16i ile gittik. Amacımız da bmw'yi satıp 4*4 bir suv almak.

    Herkesin ihtiyacı, beklentisi farklı. Sizin için marka önemli olabilir ama bazıları için 4*4 bir ihtiyaçtır.

    Ben de ne gerek var suv'a diye düşünürdüm hep. 4*4 suv'a alışınca sedan araçlar hiç çekici gelmez oldu. Hepsinin kendine göre avantajları var.

    Tek avantajı 4x4. Başka da bir olayı yok BMW' ye karşı. O kadar 4x4' e ihtiyacım varsa da gidip de uyduruk son bir kaç yılda araba yapmayı başkalarından kopyalıya kopyalıya öğrenmiş bir markadan almam. Gider Subaru alırım. Tamam anlarım araba güzel olmuş, donanım falan şahane de 140 binlik fiyatını da bırakın eleştirelim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-2015-forester-2.0-dizel-otomatik-premium-paket-261728671/detay

    2.0lt motora rağmen 10 bin lira fark var sadece arada. En azından ihtiyacı tam anlamıyla karşılayacak yarı yolda bırakmayacak. Yağmurda çamurda ben ısındım beni kenara çek demeyecek çift kavramalılar gibi.

    Bmw'ye göre avantajları çok fazla. 4*4, yüksek olması, geniş iç mekanı, donanımına göre uygun fiyatı gibi birçok avantajı var. Benzer donanımda bir bmw almaya kalksanız sadece opsiyonları 30-40bin lira tutar. Sportage'ın fiyatı eleştirmeden önce bmw'nin falan fiyatını eleştirmeniz lazım.

    Subaru forester bence de çok güzel bir araç ama onun da olumsuz yanları var. Sportage'dan önce forester'da düşündük, benzinlisini de dizelini de test ettik. Forester daha güzel olsa da 2.0 motorlardan dolayı kaybediyor. 1.6 170hp motorunu getirirse kıyaslama bile yapmazdım.

    daha güzel derken hangi anlamda merak ettim.

    denemiş biri olarak sürüş yalıtım kalite konfor vs vs ikisini kıyaslarsan neler söylersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Atmosferik boş olanları belki satar ama, tgdi donanımı yüksek olanların işi zor.

    Tam tersi.
    Tucson Turbo 4X4 Elit plus en çok satılan SUV oldu geçen ay.
    Boş donanım atmosferik motor çok az satılıyor.

    Bomboş BMW 3,16 alıp gezmektense bu araçlar çok daha mantıklı geliyor insanlara.


    2lt dizel forester dururken benim aklım kesmiyor 12lt yakacak ve çift kavrama riski olacak bir cipe bu paraları bağlamayı. Alanlar hayırlı uğurlu kullansın.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.