Şimdi Ara

YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU (2016 Türkiye Yılın Otomobili) (334. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.774
Cevap
118
Favori
478.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 332333334335336
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oasis99 O kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, evet fark ettim hocam.
  • ekpe_babam kullanıcısına yanıt
    Aracı kaça aldınız. Dün haberlerde izledim. Sıfır araçlara zam.geldigi için 2. el fiyatlar çok artmış ve daha da artacagi söylendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba aracımı bir yere bırakmıştım.kar yağmış oradaki güvenlik silecekleri kaldırmış.nasıl bunu becermiş bilgisi olan var mı?
  • 270 bine superb prestij siparişimi verdin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaNeRR -- 10 Şubat 2020; 23:30:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urene kullanıcısına yanıt
    Önce şoför tarafını kaldırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda superb satın alan oldu mu? Hangi pakete ne kadar fiyat aldınız?
  • vurucu05 V kullanıcısına yanıt
    ++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca Superb I. II ve III tam olarak hangi model hangisi oluyor nereden öğrenebilirim acaba?
  • Merhabalar. Hoş geldiniz. İlk ilan Superb modelinin 3. ve son nesli. Yani güncel kasa, son kasa. 2015 yılının Temmuz ayından itibaren satışa sunuldu. 2019 yılının Kasım ayında da bazı küçük değişikliklerle makyajlandı.

    İkinci ilan Superb modelinin 2. nesli. İlk olarak 2008 yılında üretilmiş olan 2. kasa. Bu araç 2013 yılında makyaj operasyonu geçirdi ve ilanda gördüğünüz halini aldı.

    İlanlardaki araçları karşılaştıracak olursak, iki araç arasında en önemli fark araçların kasaları farklı. 3. nesil yani ilk ilandaki araç boyut olarak daha büyük. Malzeme kalitesi ve yalıtımı bir tık daha iyi donanım olarak bazı küçük artıları var. Motor olarak araçlar arasında 15 beygir fark var. Biraz da ağırlık farkı var. Çok az da tüketim farkı var. Bunlar kullanıma bağlı olarak sıkıntı çıkaracak durumlar olmayabilir. Ama ilk ilandaki araç soldan kazalı. İkinci ilandaki araç daha temiz görünüyor. Her ne kadar bir önceki kasa olsa da sizi üzmez diye düşünüyorum. Tercih sizin. Şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beko86

    Merhabalar. Hoş geldiniz. İlk ilan Superb modelinin 3. ve son nesli. Yani güncel kasa, son kasa. 2015 yılının Temmuz ayından itibaren satışa sunuldu. 2019 yılının Kasım ayında da bazı küçük değişikliklerle makyajlandı.

    İkinci ilan Superb modelinin 2. nesli. İlk olarak 2008 yılında üretilmiş olan 2. kasa. Bu araç 2013 yılında makyaj operasyonu geçirdi ve ilanda gördüğünüz halini aldı.

    İlanlardaki araçları karşılaştıracak olursak, iki araç arasında en önemli fark araçların kasaları farklı. 3. nesil yani ilk ilandaki araç boyut olarak daha büyük. Malzeme kalitesi ve yalıtımı bir tık daha iyi donanım olarak bazı küçük artıları var. Motor olarak araçlar arasında 15 beygir fark var. Biraz da ağırlık farkı var. Çok az da tüketim farkı var. Bunlar kullanıma bağlı olarak sıkıntı çıkaracak durumlar olmayabilir. Ama ilk ilandaki araç soldan kazalı. İkinci ilandaki araç daha temiz görünüyor. Her ne kadar bir önceki kasa olsa da sizi üzmez diye düşünüyorum. Tercih sizin. Şimdiden hayırlı olsun.
    Çok teşekkür ederim.

    Müsait olursanız şu sorularıma da cevap verirseniz çok sevinirim.

    - Superb konusunda 3. nesil ya da 2.nesil olsun bilinen kronik bir sıkıntı var mıdır acaba?

    50.000 km ye kadar almayı düşünüyorum. Yılda taş çatlasın 10 bin km yaparım. Bana bilinen bir masraf çıkartır mı?

    2018 model superblerin bazı ülkelerde hava yastığı yüzünden toplatıldığını okudum. Son 1 sene içerisinde de şikayetvar da 3 adet şikayet gördüm. Bu konu kafamı kurcaladı biraz.

    Ayrıca eksper için en sağlam kendi servisine götürmek midir?

    Şimdiden çok teşekkürler.




  • Rica ederim.

    Eksper konusundaki düşüncelerim çok net değil. Daha dün akşam haberlerde sıfır araçlara da eksper yapılması gerektiğini gördüm. Sıfır araç alıp da kusurlarından mağdur olan insanların sayısı artmaya başladı. Güvenebileceğiniz bir tanıdığınız varsa eksperi ona yaptırın. Maalesef ülkemizde bu güven konusu biraz sıkıntılı.

    Kronik sorun dediğiniz zaman adeta ''Allah'ın Emri'' derim. Premium diye anılan araçlarda da çok fazla olduğu ve yaşadığım için artık duyarsızlaştım diyebilirim. Yoksa insanın psikolojisini bozar. 2. nesil superb in kronik sorunlarını çok fazla bilemem. Forumlarına girip baştan sona okumak lazım. Ancak 3. nesilde yani benim araçta çok...

    Bir kere öncelikle yolları seçerek gitmeniz lazım. Ben öyle yapıyorum. Yollar çok düzgünse araç konfor konusunda premium performansı veriyor. Avrupa da yapılan testlerde aracın sürekli iyi puanlar almasının, hatta bazı Avrupa ülkelerinde superb in BÜYÜK ORTA SINIF (E Segmenti) olarak gösterilmesinin temel nedeni yolların harika oluşu. Bizim ülkemizde özellikle de benim kullanmak zorunda olduğum yollar tarla gibi olduğundan araçta ses şikayeti hiç bitmiyor. Sunroof sesi, multimedya ekran çerçevesi sesi, gösterge tablosu sesi, kapı sesi, trim sesi hiç bitmez. Bazen müziğin sesini açsanız da bu sesleri bastıramıyorsunuz. Özellikle de yollar kaliteli asfalt değilse.

    Bir başka önemli mesele iklim. Bu araç Çekya da soğuk iklimde üretiliyor. Satışının çoğunu soğuk iklim ülkelerine yapıyor. Bizim ülkemiz gibi 4 mevsimin belirgin yaşandığı ülkelere geldiğinde ise araç sapıtıyor. Mesela sunroof sesini ele alalım. Araç bariz şekilde güneş altında uzun süre kaldığında genleşmeden dolayı sesler artıyor.

    Kronik sorunlardan biri de krom yan cam çıtaları. Onlar da güneş ve sıcaktan genleşip kapıyı açarken takılıyor ve kırılıyorlar.

    2018 model yılı öncesindeki araçların camları da sorunlu. Yalıtım zayıf. Özellikle cam yarım açıkken kapıyı kapattığınızda sanki cam kırılacakmış gibi ses geliyor. Yanlış bilmiyorsam 2018 model yılı ile birlikte camları akustik yaptılar.

    Soğuk iklim aracı olduğundan dolayı motor suyu devir daim pompası diğer araçlardan farklıymış. Kronik sorunlardan biri de bunun arıza yapması.

    Bagaj kapağının kilidi de kronik sorunlardan biri.

    Hava yastığı şikayetine ben rastlamadım takip ettiğim forumlarda da bu durumdan dolayı önemli bir şikayet olmadı.

    Şimdilik ilk aklıma gelen kronik sorunlar bunlar daha fazlası için forumlara girip okumanızı tavsiye ederim. Sonuç olarak bu araba işi beyaz eşya ya da elektronik eşya gibi biraz şans işi. Şans faktörünü bir kenara bırakırsak. Kullanım çok önemli. Benim düşüncem insanlar araçlarına nasıl davranırlarsa araçlar da karşılığını o şekilde verir. Mesela ben ev ve arabayı diğer eşyalardan ayırırım. Ev ile arabanın canı olduğunu düşünüyorum. Kendi superb ime çocuğum gibi bakıyorum. 2015 yılında ilk alanlardan biriyim ve tüm bu zorlu yol ve iklim koşullarına rağmen yukarıda sayabildiğim ve sayamadığım bir sürü kronik sorunu ben kendi aracımda minimum düzeyde yaşadım. Büyük çoğunluğunu da henüz yaşamadım...




  • bugün korna sesim değişti arkadaşlar nedeni ne olabilir?
    ses azaldı.garantiden değiştirmeye kalksam ne kadar sürede halledilir?
  • urene kullanıcısına yanıt
    Sebebi bozulma ya da kablolarda sıkıntı olabilir. Servisin elinde hazırda bulunacağını düşünüyorum. Zira birkaç modelde aynı korna kullanılıyor. Çok uzun sürmez. Geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urene

    bugün korna sesim değişti arkadaşlar nedeni ne olabilir?
    ses azaldı.garantiden değiştirmeye kalksam ne kadar sürede halledilir?
    tek kornam bozulmuş garantiden değişim sağladılar.
  • Offroad-Kombis von Opel und Skoda im Vergleichstest

    Tarih: 26.03.2020

    Test: Auto Zeitung

    Araçlar: Opel Insignia Country Tourer / Skoda Superb Scout

    Puanlama:

    1. Skoda Superb Scout 3172
    2. Opel Insignia Country Tourer 3062


    Kaynak:https://www.autozeitung.de/opel-insignia-country-tourer-skoda-superb-scout-vergleichstest-197750.html?image=0


     YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili) YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili)




  • 30 yıllık ustasından 1.500.000km Favorit bakım | KM Canavarları

    Kaynak:https://www.sekizsilindir.com/2020/03/30-yillik-ustasindan-1-500-000km-favorit-bakim-km-canavarlari.html


    Yıllara meydan okumuş, üstüne bir de çok yüksek kilometre değerleri yapmış araçları incelediğimiz KM Canavarları serimiz siz takipçilerimiz tarafından çok ama çok seviliyor. Bu serimizin başlangıç bölümü ise; sekizsilindir sahibi Etem Sayın’ın amcası Doğan Sayın’ın tam 1.500.000km’deki 1990 model Skoda Favorit aracı ile olmuştu. Amca ve yeğenin yer aldıkları bu video, oldukça hoş sohbet ve eğlenceli bir şekilde geçmiş, Favorit’in ve amcamızın bu kadar yıl ve km boyunca yaşadığı maceralar konuşulmuştu. Siz değerli takipçilerimiz de videomuzu çok beğenmiş ve Skoda’nın araca sahip çıkması gerektiğini yorumlarda belirtmiştiniz. İşte beklenen de oldu. Skoda Türkiye sesinizi duydu ve araca sahip çıktı. 1.500.000km Favorit bakım için hazır.

    https://www.youtube.com/watch?v=h9fAieaaWAo&feature=youtu.be




  • ŠKODA İleri Teknoloji Çarpışma Testi Laboratuvarını Açtı...


    Kaynak:https://www.ototeknikveri.com/haber/23945/koda-ileri-teknoloji-carpisma-testi-laboratuvarini-acti


    ŠKODA AUTO, ileri teknolojiye sahip çarpışma testi laboratuvarını devreye aldı.


    Mladá Boleslav yakınlarındaki tesis, bilinen tüm çarpışma senaryolarını uygulayabilecek şekilde tasarlandı. Ayrıca 2020’nin başından itibaren zorunlu hale gelen Euro NCAP testleri de simüle edilebiliyor.


    İleri seviye kamera teknolojisi ve LED ışıklandırma sistemleriyle enerji tasarrufu sağlayan yapısının yanı sıra yüksek kalitede kayıt yapılabiliyor.
    İleri teknolojiye sahip Çarpışma Testi Laboratuvarı, gerçekçi ve kapsamlı şekilde potansiyel kazaları simule etmesi sayesinde, tüm ŠKODA modellerinin tüm pasif güvenlik özelliklerinin değerlendirilmesini sağlıyor.



     YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU  (2016 Türkiye Yılın Otomobili)


    Elektrikli araç testleri de yapılıyor

    Aynı zamanda önümüzdeki dönemde büyük öneme sahip olacak elektrikli araçların çarpışma testleri için de ayrı bir bölüm oluşturuldu. Elektrikli araç testlerinin tüm teknik gereksinimlerini karşılayan teknolojik tesisin test kapasitesi ise her geçen yıl daha da geliştirilecek.

    Önceki test merkezinin iki katından daha büyük olan yeni laboratuvarda, sadece test alanı 180 metre uzunluğa sahip. Laboratuvarın kalbinde ise, 3.5 tona kadar iki aracı 65 km/s hıza kadar çıkarabilen elektrikli tahrik sistemi bulunuyor; bu sistem aynı zamanda tek bir aracı 120 km/s hıza çıkarabiliyor. Bunun yanı sıra yandan çarpmaların test edilmesi için ultra modern ‘Uçan Taban’ test kızağı, statik takla simülatörü gibi birçok ekipman yer alıyor.




  • Arkadaşlar 2018 model Superb aracımız için Android ekran kullanan veya önereceğiniz cihazlar var mıdır. İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulda hergün trafikteyim,opel ınsıgna trafikte superb kadar çok değil.Motor güçlü gözükmesine rağmen tekerleğe yansımıyor opelde,superb çok daha başarılı.Ayrıca yakıt olarak azımsanmayacak fark var.superb daha az yakıyor.Arka diz ve bagaj mesafesi supeb sınıfında rakıpsiz.
  • 
Sayfa: önceki 332333334335336
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.