Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (756. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
16.421
Cevap
193
Favori
1.276.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 754755756757758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane sedan 1.5 dci icon edc ile skoda octavia 1.6 TDI CR DSG Green Tec style arasında kaldım. Sizce avantaj ve dezavantajları nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eserdar

    Megane sedan 1.5 dci icon edc ile skoda octavia 1.6 TDI CR DSG Green Tec style arasında kaldım. Sizce avantaj ve dezavantajları nedir?

    Renault benim için en haz almadığım araba. Sadece şırketler icin üretilmiş seriler. Belirli km den sonrada her yeri ayrı sorun .
  • eserdar E kullanıcısına yanıt
    Megane 4 ün testine kendi aracımla (octavia style dsg tdı) gittim.Test ettiğim model ağzına kadar dolu bir meganeydi. Araç gerçekten güzel koltuklar rahat ve yanal desteklerdi iyiydi ama performans kesinlikle octinin gerisinde konfor olarakta octinin gerisinde ayrıca meganenin içi ön konsoldan dolayı basık geldi kendi aracıma bindiğimde daha lüks bir araca biniyormul hissi verdi. Kısaca megane 4 gerçekten iyi araç ama octavidan iyi değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Octa35 -- 22 Kasım 2016; 17:53:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki metrelik boy elbetteki bir istisna. kaldı ki ben de ikisini de deneyen birisi olarak( boy 1.80) kendime göre insignia kesinlikle octaviadan dar değil. zaten arka arkaya iki basketçi oturacaksa superb. değilse insignia-octavia çekişmesini bile gereksiz görürüm. para varsa insignia yoksa octavia. bu demek değildir ki octavia kötü araba yada ben onu kötülüyorum. asla. ama insignia ile karşılaştırılması herhangi bir c sınıfı aracın d sınıfı ile karşılaştırılması gibi. sonucu baştan belli.

    quote:

    Renault benim için en haz almadığım araba. Sadece şırketler icin üretilmiş seriler. Belirli km den sonrada her yeri ayrı sorun .


    haz alıp almamak kişiye bağlı bir durum. kimse birşey diyemez. ama sembol ve fluence i ve onları hayvan (evet hayvan gibi demekte sakınca görmüyorum) gibi kullanan şirket elemanları sonucu ortaya çıkan durumlarla renault u değerlendirmek hem yanlış sonuçlara vardırır hem de yanlış kanılar uyandırır. unutmayın skoda 120 l lerin olduğu zamanda renault 21 ler favoritlerin olduğu zamanda lagunalar safrane lar vardı. iki dandirik piyasa modeliyle bir markayı karalamayın.


    quote:

    Megane 4 ün testine kendi aracımla (octavia style dsg tdı) gittim.Test ettiğim model ağzına kadar dolu bir meganeydi. Araç gerçekten güzel koltuklar rahat ve yanal desteklerdi iyiydi ama performans kesinlikle octinin gerisinde konfor olarakta octinin gerisinde ayrıca meganenin içi ön konsoldan dolayı basık geldi kendi aracıma bindiğimde daha lüks bir araca biniyormul hissi verdi. Kısaca megane 4 gerçekten iyi araç ama octavidan iyi değil


    böyle sizin gibi tarafsızca gözlem yapan insanlara bayılıyorum. birtek skoda da değil nedense her markanın modelinin sahipleri arasında sizin gibi tarafsız gözlem yeteneğine sahip insanlar çıkıyor.




  • Adaptif hız sabitleyici, amundsen navigasyon sistemi, 230v priz opsiyonel olarak sunulmaktadır deniyor ama fiyatı ya da opsiyon adıyla ilgili bilgi yok ya da gözden kaçırdım. Style paket donanımlarında da görünmüyor
  • Serkannb S kullanıcısına yanıt
    100 Binli rakamlara çıkacak olsam üst sınıfa bakardım Süperb gibi ama illaki dizel diyorsanız hocam yapacak bişey yok. Misal ben hafta içi çok arabaya binmiyorum sadece hafta sonlarım var o yüzden Leon Fr, Octi, Superb üçleminde gidip geliyorum. Donanım ve motoru bilmem ama tek bildiğim manuel olacağı kesin. DSG güzel ancak ben ısınamadım kontrol bende olmalı.
  • Hocalarım iyi akşamlar, 1.4tsi 140hp 2014 elegance 34000km araç ile söz kestim. Yarın işlemleri tamamlayacağım inşallah. 2014 elegance ile günümüzün style ı arasında donanım farkı var mı? Vw grubu sene sene bir opsiyon ekliyordu hatırladığım kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Uzun zamandır konuyu takip ediyorum ilk defa tarafsız hakkını verilen bir yorum gördüm. Aklın yolu bir demekten başka bişey söylemek gelmedi içimden, şimdi eğri oturup doğru konuşmak lazım her markaya bindik iyi kötü gözlem yaptım. Renault'da zamanında f/p'de orta direk için iyiydi, ancak günümüz şartlarında şişen fiyat politikasında insanların tercih etmemeleri normal. Bu fiyatlara geldiğimiz için herkes içinen sinen ve kendince en kaliteli donanımlısını seçmeye çalışıyor. Gerisi beğeni fiyat donanımla belirleniyor diyebiliriz.

    Teşekkürler @texjrwillerjr
  • A.J. Pacino kullanıcısına yanıt
    Eskiden Seat,wv ve skoda için opsiyon listesi olurdu artık çıkartmıyolar sanırım. Bu sorunu cevabını bende çok merak ettim ? Sipariş durumunda nasıl bir fiyatlandırma var acaba ?
  • arkadaşlar yazdığım aracı aldım. cevaplar için teşekkür ederim. bej döşemeyi korumak için ne tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anexi

    arkadaşlar yazdığım aracı aldım. cevaplar için teşekkür ederim. bej döşemeyi korumak için ne tavsiye edersiniz?

    Hayırlı olsun, hocam sonuçta bizimle yaşamayacak. Aracın ikinciel olduğunu söylemiştiniz güzel bir detaylı iç temizlik yaptırıp binebilirsiniz. Yinede içinize sinmezsse temizlik sonrası kılıf takılabilir.
  • Burock26 kullanıcısına yanıt
    ben sizin yerinizde olsam 2001-2005 arası s320 mercedes alırdım ne de olsa haftasonları biniyorsunuz aslında kendim için istiyorum ama hanımı ikna edemiyorum; hem araba çok büyük kullanamam diyor (yıllık yaptığımız 80000 km nin 6000 ini hanım yapıyor) hem de o kadar eski araba istemem diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock26


    quote:

    Orijinalden alıntı: anexi

    arkadaşlar yazdığım aracı aldım. cevaplar için teşekkür ederim. bej döşemeyi korumak için ne tavsiye edersiniz?

    Hayırlı olsun, hocam sonuçta bizimle yaşamayacak. Aracın ikinciel olduğunu söylemiştiniz güzel bir detaylı iç temizlik yaptırıp binebilirsiniz. Yinede içinize sinmezsse temizlik sonrası kılıf takılabilir.

    teşekkür ederim. kılıf takacak kadar takıntılı değilim fakat inşaatçı olduğum için bu koltuk koruma falan işe yarıyor mu diye merak ediyorum aslında..
  • Serkannb S kullanıcısına yanıt
    ben de aynı sizin gibi kararsızım ve 2-3 haftadır sürekliaraştırıyorum.Aklınızda olsun öyle bir dönemki bayiiler hepsi müşteriyle dolu ve tok satıcı konumundalar,otv veya euro bahanesıyle her hafta zam yapıyolar ama aynı mantıktan 2.eller de zamlanıyor.1.0 motor cok tutulan olsa da toplumdaki algısının değişmesi oldukca zaman alacak diye düşünüyorum.
  • proteusum P kullanıcısına yanıt
    tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin...cok kaotik bir durum soz konusu...biraz bekleyim 2017 alayim diyorum...cunku 2016 alirsam bir ayda araba 1 yasina girecek...ama nerdeyse 2 gunde bir zam yapiyorlar..otv durumu malum yeni yilda 120-125 bin tl yi bulacak diyenlerde var...esim 2016 alacaksan ikinci el bakalim diyor...cok temiz arabalar var 8-9 bin tl gibi karimiz olur diyor...oda benim icime sinmiyor...5-6 yil kullanmayi dusunuyorum satarken cok kaybederek satacagimi dusunmuyorum...ne bileyim birde hevesim var sifir arabam hic olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajlı kasa çıkış 2017'nin başlarında gelir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim.
  • anexi A kullanıcısına yanıt
    koltuk koruma bir yere kadar korur ve daha çok bir şey dökülürse yüzeyde tutunmasını engeller. ama inşaat işi yapıyorum demişsiniz.. bence en iyisi kılıftır. ben güzel bej kilimler buldum . bağladım ve rahatım. hayırlı olsun aracınız.
  • 1 Aralık'ta %1,5 zam geliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • %1.5 zam 1.0 motorlar icin değilmi ocakta da ortalama %3 falan da otv indirimi olur demekki zami koyup indirimi yapacaklar dusuk motorlu araclar icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 754755756757758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.