Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (367. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
16.421
Cevap
193
Favori
1.276.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 365366367368369
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iatros81

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzce

    quote:

    Orijinalden alıntı: iatros81

    Merhaba.Ben de 1.6 tdi dsg elegance alma arifesindeyim. Yorumları okurken dikkatimi çekti. Hafızalı koltuk standart mı elegance da. Bir de 1200 tl ye artı 2 yıl ya da 2000 tl ye artı 3 yıl garanti uzatmak mantıklı olur mu? Dsg ve dizel (turbo arızası gibi sorunlar) beni düşündürüyor. Ek garanti önerir misiniz? Teşekkürler.

    Merhaba, hafızalı koltuk ve ayna opsiypnel bir pakette geliyor. Çok gerekli değilse sipariş etmeyin bekliyorsunuz. Stok araçlarda yok çünkü... Eğer yılda 25000 km'den uzun yol yapmayacaksanız 1,2 ya da 1,4 benzinli tercih edin.

    Benzinliye tövbe ettim. Zaten 20000 km nin altına da inmem. Benim için en mantıklısı dizel. Hanım da arada kullanacağı için otomatik de gerekli. Garanti uzatma için ne dersiniz acaba? Değer mi?

    Dsg aliyorsan kesinlikle garantiyi uzat sonra canin yanmasin arkadasim Dsg Ariza yaptimi on bin TL lerle diğer biciyorlar disarida da yaptiramazsiniz sistem yeni
    Şiddetle tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperV

    Herkese iyi günler dilerim benim araçta 2014 model Ambition donanımlı 1.6 dizel düz vites , araçta en çok aradığım özellikler , otomatik katlanabilir aynalar, sis farları , birde direksiyon üzerinden radyo kontrol butonları giriş donanım pakedinde bunlar olsaydı benim açımdan çok harika olacaktı işin ilginç tarafı sis farı ambition donanıma sonradan da takılmıyormuş , servislede görüştüm ,Yüce oto ile de görüştüm aracın kablolarının farklılığından dolayı Skoda fabrikası sis farı takılmasına izin vermiyormuş ileride sorun çıkartabiliyormuş bunu önce yetkili servisteki görevli demişti sonradan birde emin olmak için Yüce oto'ya hem mail attım hemde telefon ile aradım sis farı takılmadığını belirttiler Ambition donanımlı araca , Ambition donanımlı Octavia araca sonradan eklenebilir opsiyonlar nelerdir acaba bilen varmı ? direksiyondan radyo kontrol butonları falan takılabiliyor mu ? veya sonradan otomatik katlanabilir aynalar yapılabiliyor mu ?

    Erzurum yetkili serviste sis farı takılıyor 400 tl demişlerdi fiyatına. Arka kapılara hoparlör takan yer var burada ama ne kadar güvenilir bu muamma. dokunmatik ekranlı multimedya cihazı takılabiliyor skodaturkeyde yaptıran biri vardı. Benim için çok gerekli olan cruise control. Onda da sıkıntı yaşayan var servise sorduğumda hala gelmedi demişlerdi. Benim yaptırmak istediklerim cc, sis farı, arka kapılara hoparlör, multimedya cihazı geri vites kameralı




  • Sis farı meselesinde servisin doğru söylemediğine bahse girerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkanistanbul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnA

    Bende merak ettim kapı içi döşemelerde ki hayal kırıklığınızı.
    Hediye cam filmi vb konusunda da bayilerin içerisindeki uygulayıcılardan bazıları dış firma; örnek olarak ankara and oto da hemen servisin yanında uygulamalar yapılıyor ama farklı firma yapıyor bu nedenle cam filmi kaput filmi vs istediğinizde bize bağlı değiller onlar ayrı firma gibi söylemlerle karşılaşabilirsiniz.
    Biz de aracı alırken cam filmi, kaput filmi, alta zift uygulaması vs istedik benzer cevabı verdiler ama satış temsilcisi gelin beraber pazarlık edelim dedi. öyle bir yardımı oldu.

    Nihayetinde alta zift yaptırdınız mı ve faydasını gördünüz mü? Ben de yaptırmak istiyorum, ancak benim bulunduğum bölgede bu işi yapan firma yok.

    Ben yaptırdım ve memnun kaldım. İlk başlarda pek fark hissetmedim fakat bir ay geçtikten sonra ve sürülen malzeme iyice kuruduktan sonra bazı rahatsız edici sesler iyice azaldı, ilk başta psikolojik diye düşündüm fakat sesler gerçekten azaldı,zaten mantık olarak ta azalması lazımdı çünkü arabanın altını 30 kilo ağırlığında bir tabaka ile kapladılar, dolayısıyla kasislerden ve çukurlardan geçerken oluşan tangırtılar kesildi, ayrıca yüksek hızlarda da arabanın altından içeriye sızan yol sesleri azaldı, herkese tavsiye ederim.



    Zift uygulamasını nerede yaptırdınız...

    Alıntıları Göster
    Ben yaptırdım ve memnun kaldım. İlk başlarda pek fark hissetmedim fakat bir ay geçtikten sonra ve sürülen malzeme iyice kuruduktan sonra bazı rahatsız edici sesler iyice azaldı, ilk başta psikolojik diye düşündüm fakat sesler gerçekten azaldı,zaten mantık olarak ta azalması lazımdı çünkü arabanın altını 30 kilo ağırlığında bir tabaka ile kapladılar, dolayısıyla kasislerden ve çukurlardan geçerken oluşan tangırtılar kesildi, ayrıca yüksek hızlarda da arabanın altından içeriye sızan yol sesleri azaldı, herkese tavsiye ederim.



    Zift uygulamasını nerede yaptırdınız...

    Zibert'te yaptırdım. Kendi özel yaptıkları çamur gibi yapışkan zift kokulu bir karışım vardı,onu kullandılar. İyi bir ustaydı tavsiye ederim. Arabayı alacağım gün galeriden yeni çıkmış mercedes e serisini de getirmişlerdi ona da aynı uygulamadan yapıyorlardı..




  • 2. elde dizeller daha pahalı yalnız.

    Ben yılda 45000 km yapıyorum, bana benzinli mi dayanır :) (hatta daha fazla, aracı alalı 3 ay 25 gün olmuş :D Araç 17000'de şu anda :) )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlantikbeyaz

    son hızı 194 km olan araca 220 km yaptırmışsınız tebrik ediyorum

    https://www.youtube.com/watch?v=p-djfSW-vDQ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: rasap74


    Hesap güzel ama biraz daha net ve detaylandırmak lazım.

    Finans maliyeti:))
    10 bin tl farkı nakit alımda bankaya yatırsan %8-9 faiz getirir kredi kullanımında ise %12 lerde faiz farkı yapar.
    Bu durumda 800 ila 1200 tl arası yıllık finans maliyeti var 10 bin tl.farkın.
    Benzinli 800-1200 tl arası daha hesaplı yıllık bazda.

    Ayrıca yıllık servis bakım farkı daha yüksek olabilir:

    Dizeller 10 binde benzinliler 15 binde bakıma giriyorsa eğer;

    1.2 tsi senede 2 bakım 2x400 = 800 tl dizel ler ise 3x450 tl = 1350 tl (bakım masraları tahmini değerdir)
    benzinli yılda 550 tl daha hesaplı olur bu hesaba göre.

    BU 2 faktörüde göz önüne alırsak 5 yıl değil 7-8 yıla kadar uzar amorti etmesi.

    Sonuç olarak dizel araç kullanıyorum çok az yakıyorum diye sevinen arkadaşların bu matematik ve maliyet hesaplarına daha çok odaklanmasında fayda var, çünkü kar falan değil zarar ediyorlar net olarak.
    Hele ki senede 15-20 bin km zor yapıp da dizel ucuz diye benzinli motora göre 8-10 bin fark bir vatandaşlara Allah akıl fikir versin. Eskiden benzinli ve dizel motor arasında 3-5 bin tl fark olurdu, benzin mazot arası makas daha derindi ve yılda 30 bin km yapan için idealdi dizel ama şimdi 7-15 bin tl ye kadar farklar var.
    Senede 50-60 bin km yapan bir seyyah/Evliya Çelebi falan değilseniz dizel almak net zarardır, benzinlinin sessizliği,konforu ve pperformansı da ayrıca kardır.









    Kesinlikle öyle. Ben araçların nakit alındığını düşünerek hesapladım aslında. Kredi alımlarında 10.000 TL fazla kredi çekmenin bedeli 0.90 faiz oranı olsa 36 ayda 12.000 TL geri ödemesi oluyor. Yani 2.000 TL' de faizi katalım oldu sana 12.000 TL :) Dizel benzinli ikiside 15.000' de giriyor onda sıkıntı yok. Yılda 30.000 km yapan birisi için 2 kez bakım demek... 150 TL bakım farkı olsa x2 dersek 300 TL bakımdan fark eder. 300 TL MTV' den farkeder yılda. 6-7 yıldan önce amorti etmesi zor. Kimsede kolay kolay 6-7 yıl araca binmiyor. Yapılan araştırmalara göre Türk insanı 3.5 yılda bir araç değişimi gerçekleştiriyor. 7 senede amorti edildiğini düşünürsek yaklaşık 6.000 TL civarında parayı havaya saçmanız anlamına geliyor. Vw' de satış temsilcisi olarak 3 sene görev yaptım. 1.6 TDI Polo isteyene ( yılda 15.000 bini geçmeyiz diyenler için ) genelde 1.2 TSI Golf satıyordum :) İkiside aynı fiyat. Sonra gelip benden ailenin başka bir ferdi veya eş dost akrabaları için bir araba daha alıyorlardı :) çok memnun kalıyorlardı çünkü :)

    Arkadaşlar bir önemli konuyu dikkate almıyorsunuz..insanlar araba alırken ömür boyunca kullanmak için almıyorlar..siz kendiniz de diyorsunuz Türk insanı 3-4 yılda bir arabasını değiştiriyor...adam arabayı dizel aldığında 10000 tl fazla ödüyor ama satarken de 10000 tl fazlasına satıyor...sonuçta sizin yaptığınız o finans hesapları çöpe gidiyor...çünkü satarken benzinliden 10000 fazlasına sattığı gibi kullandığı süre boyunca elde ettiği yakıt karı da cebine kalıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1122

    2014 octavia elegance sahibiyim. başlarda aracı passat, jetta gibi modelleri *itici* bulduğum için tercih etmiştim. ancak dürüst olmak gerekirse beklediğimden çok iyi çıktı. tasarımından iç dizaynına kadar tatmin ediciydi ancak performans anlamında adeta bir 2.0 araçtan farksız. özellikle sport şanzımana geçtiğimde istanbul-ankara yolunda kağıt üzerinde maksimum süratı 195 göstermesine rağmen 238'i görmüştüm. önüme araç çıkmasaydı 245'i görebilirdi ve inanın 238 ile gidiyorsunuz fakat araç bunu hiç ama hiç hissettirmiyor. en ufak bir titreme, sallanma veya aşırı ses gibi şeyler yok. hayatımda paramın aldığı en iyi araç oldu. umarım ilerde octavia rs almakta nasip olur. hani süzülüyor dersiniz ya. octavia için forumları dolaşanlar hiç düşünmeden alsınlar.

    195 son sürati olan arabada 238 gördün 245 e de çıkabilirdi öyle mi ? Diğer oktavia sahipleri de aynı şeylerimi söylüyor merak ettim.238 lede gidiyorsunuz ve hiç hissettirmiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=p-djfSW-vDQ
    230 240 olmasa da burada ki videoda 220 görünüy0r ve yol aşağı eğimli değil

    1.6 105 beygir bi aracın 210-220 görmesine neden bu kadar şaşırdığınızı anlamadım sizin kullandığınız araç fabrika verilerinin üstüne altına çıkmıyor sanırsam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iatros81

    Merhaba.Ben de 1.6 tdi dsg elegance alma arifesindeyim. Yorumları okurken dikkatimi çekti. Hafızalı koltuk standart mı elegance da. Bir de 1200 tl ye artı 2 yıl ya da 2000 tl ye artı 3 yıl garanti uzatmak mantıklı olur mu? Dsg ve dizel (turbo arızası gibi sorunlar) beni düşündürüyor. Ek garanti önerir misiniz? Teşekkürler.

    hafızalı koltuk Octavia elegance da yok dostum, şu an piyasadaki en sağlam ve sorunsuz dsg Octavia da varmış bi kaç servisden böle dediler. birde açıkçası ben vw jetta
    alıyordum ve motor teknolojisi şu an yeni olan yanlızca Octavia -golf- leon-polo olduğunu sölediler ekimde jetta nın da makyaj kasa değişimine gireceğini onlardada şu anki Octavia motoru
    geleceğinden bahsettiler. motordaki farklılıklardan birisinin Octavia ve diğer bahsettiğim araçlarda da fiber optik kablo donanım kullanılmış şu an ki mevcut jetta ve diğer odellerde eski tip
    olduğunu ilerleyen dönemlerde hepsinin değişeceğinden bahsettiler.

    garanti konusunda uzun vadeli bi düşünce varsa yapılabilir neden olmasın bana öle bi teklifte bulunmadılar şayet düşünebilirim bende...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucien

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1122

    2014 octavia elegance sahibiyim. başlarda aracı passat, jetta gibi modelleri *itici* bulduğum için tercih etmiştim. ancak dürüst olmak gerekirse beklediğimden çok iyi çıktı. tasarımından iç dizaynına kadar tatmin ediciydi ancak performans anlamında adeta bir 2.0 araçtan farksız. özellikle sport şanzımana geçtiğimde istanbul-ankara yolunda kağıt üzerinde maksimum süratı 195 göstermesine rağmen 238'i görmüştüm. önüme araç çıkmasaydı 245'i görebilirdi ve inanın 238 ile gidiyorsunuz fakat araç bunu hiç ama hiç hissettirmiyor. en ufak bir titreme, sallanma veya aşırı ses gibi şeyler yok. hayatımda paramın aldığı en iyi araç oldu. umarım ilerde octavia rs almakta nasip olur. hani süzülüyor dersiniz ya. octavia için forumları dolaşanlar hiç düşünmeden alsınlar.

    195 son sürati olan arabada 238 gördün 245 e de çıkabilirdi öyle mi ? Diğer oktavia sahipleri de aynı şeylerimi söylüyor merak ettim.238 lede gidiyorsunuz ve hiç hissettirmiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=p-djfSW-vDQ
    230 240 olmasa da burada ki videoda 220 görünüy0r ve yol aşağı eğimli değil

    1.6 105 beygir bi aracın 210-220 görmesine neden bu kadar şaşırdığınızı anlamadım sizin kullandığınız araç fabrika verilerinin üstüne altına çıkmıyor sanırsam?

    1- O eğim yok dediğiniz yolda videonun sonuna bakarsanız ciddi bir eğim olduğunu anlamak zor değil.
    2- Yabanci videoları izlerseniz 217 olan octavianın gps hız ölçümünde 208 çıktığını görürsünüz ki bunuda yol eğimine bağlıyorum.
    3- Alıntı yaptınız mesajı önce okuyunuz.Ben orada 210 demedim ki kadranda en son buna benzer yorumumda 230 gibi bir değerleri görmesi mümkün değil dedim.Gerçek anlamda düz yol olduğunu ispatlanan bir yolda GPS ölçümü ile stok 105 beygir sıradan bir motor 220 yapsın size kendi aracımın anahtarını veririm.
    5- Şunu bana şunu anlatsın fabrika son hızı 220 olan bir aracını salaklar mı ki 194 olarak lanse ediyor?
    6- Aracım astra h 1.3 son hızı 172 olarak belirlenmiş aynı yolda git gel yaptığım halde kadranda 180 leri anca görüyorum ki gerçekte de bu değer daha az bunuda kendi aracım yapamıyor sizinki de de olmaz gibi kıskançlık açısından söylemiyorum.


     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkanistanbul

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: rasap74


    Hesap güzel ama biraz daha net ve detaylandırmak lazım.

    Finans maliyeti:))
    10 bin tl farkı nakit alımda bankaya yatırsan %8-9 faiz getirir kredi kullanımında ise %12 lerde faiz farkı yapar.
    Bu durumda 800 ila 1200 tl arası yıllık finans maliyeti var 10 bin tl.farkın.
    Benzinli 800-1200 tl arası daha hesaplı yıllık bazda.

    Ayrıca yıllık servis bakım farkı daha yüksek olabilir:

    Dizeller 10 binde benzinliler 15 binde bakıma giriyorsa eğer;

    1.2 tsi senede 2 bakım 2x400 = 800 tl dizel ler ise 3x450 tl = 1350 tl (bakım masraları tahmini değerdir)
    benzinli yılda 550 tl daha hesaplı olur bu hesaba göre.

    BU 2 faktörüde göz önüne alırsak 5 yıl değil 7-8 yıla kadar uzar amorti etmesi.

    Sonuç olarak dizel araç kullanıyorum çok az yakıyorum diye sevinen arkadaşların bu matematik ve maliyet hesaplarına daha çok odaklanmasında fayda var, çünkü kar falan değil zarar ediyorlar net olarak.
    Hele ki senede 15-20 bin km zor yapıp da dizel ucuz diye benzinli motora göre 8-10 bin fark bir vatandaşlara Allah akıl fikir versin. Eskiden benzinli ve dizel motor arasında 3-5 bin tl fark olurdu, benzin mazot arası makas daha derindi ve yılda 30 bin km yapan için idealdi dizel ama şimdi 7-15 bin tl ye kadar farklar var.
    Senede 50-60 bin km yapan bir seyyah/Evliya Çelebi falan değilseniz dizel almak net zarardır, benzinlinin sessizliği,konforu ve pperformansı da ayrıca kardır.









    Kesinlikle öyle. Ben araçların nakit alındığını düşünerek hesapladım aslında. Kredi alımlarında 10.000 TL fazla kredi çekmenin bedeli 0.90 faiz oranı olsa 36 ayda 12.000 TL geri ödemesi oluyor. Yani 2.000 TL' de faizi katalım oldu sana 12.000 TL :) Dizel benzinli ikiside 15.000' de giriyor onda sıkıntı yok. Yılda 30.000 km yapan birisi için 2 kez bakım demek... 150 TL bakım farkı olsa x2 dersek 300 TL bakımdan fark eder. 300 TL MTV' den farkeder yılda. 6-7 yıldan önce amorti etmesi zor. Kimsede kolay kolay 6-7 yıl araca binmiyor. Yapılan araştırmalara göre Türk insanı 3.5 yılda bir araç değişimi gerçekleştiriyor. 7 senede amorti edildiğini düşünürsek yaklaşık 6.000 TL civarında parayı havaya saçmanız anlamına geliyor. Vw' de satış temsilcisi olarak 3 sene görev yaptım. 1.6 TDI Polo isteyene ( yılda 15.000 bini geçmeyiz diyenler için ) genelde 1.2 TSI Golf satıyordum :) İkiside aynı fiyat. Sonra gelip benden ailenin başka bir ferdi veya eş dost akrabaları için bir araba daha alıyorlardı :) çok memnun kalıyorlardı çünkü :)

    Arkadaşlar bir önemli konuyu dikkate almıyorsunuz..insanlar araba alırken ömür boyunca kullanmak için almıyorlar..siz kendiniz de diyorsunuz Türk insanı 3-4 yılda bir arabasını değiştiriyor...adam arabayı dizel aldığında 10000 tl fazla ödüyor ama satarken de 10000 tl fazlasına satıyor...sonuçta sizin yaptığınız o finans hesapları çöpe gidiyor...çünkü satarken benzinliden 10000 fazlasına sattığı gibi kullandığı süre boyunca elde ettiği yakıt karı da cebine kalıyor...

    Tam anlamıyla katılıyorum dostum.. Parası olan alıyor zaten. 3000 bin 4000 bin tl hesabını yaparakta aldıklarını zannetmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alaattin(bjk) A kullanıcısına yanıt
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-nadir-den-2013-yeni-kasa-octavia-ambition-1.2-tsi-16-valf-105-hp-173793971/detay bu ilanın videosunda 237 yi görüyor yolda eğim bile olsa bu aracın bu km lere çıkması ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucien

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1122

    2014 octavia elegance sahibiyim. başlarda aracı passat, jetta gibi modelleri *itici* bulduğum için tercih etmiştim. ancak dürüst olmak gerekirse beklediğimden çok iyi çıktı. tasarımından iç dizaynına kadar tatmin ediciydi ancak performans anlamında adeta bir 2.0 araçtan farksız. özellikle sport şanzımana geçtiğimde istanbul-ankara yolunda kağıt üzerinde maksimum süratı 195 göstermesine rağmen 238'i görmüştüm. önüme araç çıkmasaydı 245'i görebilirdi ve inanın 238 ile gidiyorsunuz fakat araç bunu hiç ama hiç hissettirmiyor. en ufak bir titreme, sallanma veya aşırı ses gibi şeyler yok. hayatımda paramın aldığı en iyi araç oldu. umarım ilerde octavia rs almakta nasip olur. hani süzülüyor dersiniz ya. octavia için forumları dolaşanlar hiç düşünmeden alsınlar.

    195 son sürati olan arabada 238 gördün 245 e de çıkabilirdi öyle mi ? Diğer oktavia sahipleri de aynı şeylerimi söylüyor merak ettim.238 lede gidiyorsunuz ve hiç hissettirmiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=p-djfSW-vDQ
    230 240 olmasa da burada ki videoda 220 görünüy0r ve yol aşağı eğimli değil

    1.6 105 beygir bi aracın 210-220 görmesine neden bu kadar şaşırdığınızı anlamadım sizin kullandığınız araç fabrika verilerinin üstüne altına çıkmıyor sanırsam?

    1- O eğim yok dediğiniz yolda videonun sonuna bakarsanız ciddi bir eğim olduğunu anlamak zor değil.
    2- Yabanci videoları izlerseniz 217 olan octavianın gps hız ölçümünde 208 çıktığını görürsünüz ki bunuda yol eğimine bağlıyorum.
    3- Alıntı yaptınız mesajı önce okuyunuz.Ben orada 210 demedim ki kadranda en son buna benzer yorumumda 230 gibi bir değerleri görmesi mümkün değil dedim.Gerçek anlamda düz yol olduğunu ispatlanan bir yolda GPS ölçümü ile stok 105 beygir sıradan bir motor 220 yapsın size kendi aracımın anahtarını veririm.
    5- Şunu bana şunu anlatsın fabrika son hızı 220 olan bir aracını salaklar mı ki 194 olarak lanse ediyor?
    6- Aracım astra h 1.3 son hızı 172 olarak belirlenmiş aynı yolda git gel yaptığım halde kadranda 180 leri anca görüyorum ki gerçekte de bu değer daha az bunuda kendi aracım yapamıyor sizinki de de olmaz gibi kıskançlık açısından söylemiyorum.


     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU

    Sizin aracın eski kasasından manuel vites 1.3 CDTI bir akrabamda vardı. Yıl 2007. Bende de 2006 model Nissan Micra 1.2 benzinli 80 hp. otomatik araç vardı. İstanbul'dan beraber çıktık Ankara'da bir akrabamızın düğününe gittik. Ben Ankara otobanında en çok 170 gördüm. Acemi olduğum için tırsıp kestim gazlamayı... Diğer akrabam 2,5 saatten kısa bir sürede düğün evine ulaştı. Ben 4 saatte vardım. Bana yolda yer yer 220'ye çıktığını söyledi. Bu benim yaşadığım birşey. Sonradan anlatmış olsalar inanmazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oguzce -- 6 Ağustos 2014; 10:43:10 >




  • merhabalar herkese

    Bugün otoparkın test videosunda aracın çok konforsuz ve yol sesini çok aldığını söylediler baya da abarttılar hatta gerçekten böyle bir durum söz konusu mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratakbulak

    merhabalar herkese

    Bugün otoparkın test videosunda aracın çok konforsuz ve yol sesini çok aldığını söylediler baya da abarttılar hatta gerçekten böyle bir durum söz konusu mu ?

    10-15 günde bir, otopark videosunu izleyen sizin gibi vatandaşlar foruma gelip bu soruyu soruyor.
    Biz de her zaman diyoruz ki;
    "inanmayın bu iş bilmez çoluk çocuğaaaa....."
    Gidin aracı kendiniz inceleyiiiiiin.....





  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratakbulak

    merhabalar herkese

    Bugün otoparkın test videosunda aracın çok konforsuz ve yol sesini çok aldığını söylediler baya da abarttılar hatta gerçekten böyle bir durum söz konusu mu ?

    Octavia bmw 520d den bile motor sesini az aliyor iceriye....su gibi akiyor mubarek...
    İnanmayan lutfen binsin ve karsilastirsin.....
    140 dan sonra rüzgar sesi cok rahatsiz edici boyutta olmamak uzere geliyor....
    İncelemeyi yapan arkadaslar "" skoda ya"" önyargılı olduklarından 2013 yılı ödül şampiyonunda olduklarını unutmuşlar....
    Net söylüyorum; octavia yı mükemmel olmaktan alı koyan bir kaç eksiği var...
    1. Tam bagimsiz arka suspansiyon olmaması
    2. Olması gerekenden 0.5 mm ince camlar
    3. Guneslikte olmayan aydinlatma lambasi
    4. Elektrikli park freni yoki
    5.olmasi gerekenden 2 cm yüksek
    Suan aklima gelen bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taylor1956 -- 6 Ağustos 2014; 22:58:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otopark' çılar haklı ama abartılılar. Çünkü aracın zıplaması ve arkadan biraz fazla kayması süspansiyonla ilgili. Tek sıkıntı bu. O da limitleri zorlayınca oluyor. Düşük ve orta limitte sorun oluyorsa servise gidilebilir. Sonuçta forumda da yazıldı, bazı arkadaşların arka süspansiyonları değiştirilmiş. Ses yalıtımına gelince belki sınıfının en iyisi değildir ama sonuçta belli bir standarttadır. C sınıflarının hemen hepsi içeriye yol ve rüzgar sesi alır. Araç 100 kilo hafiflediği için ( Örneğin camı arkadaşın yazdığına göre 0.5 mm inceltmişler ) tabiki bunu yapabilmek için bazı parçaları azaltmak, inceltmek lazım, o yüzden ses yalıtımı biraz etkilenmiş olabilir. Bence yine de parasını hakeden birkaç arabadan biri.
  • İnsan psikolojisinde şöyle bişey var. 55 Tl' ye aldığı bişeyi az sonra başka dükkanda 50 Tl' ye görse sanki 55 Lira fazla para vermiş gibi hissediyor. Halbuki 5 Tl fazla ödediği halde. Bir araçta da ses yalıtımı normalin biraz azıcık altında olsa, örneğin sınıf ortalamasının % 2-3 düşüğü olsa o araç artık yandı bitti kül oldu gitti gözümüzde. sanki o sınıftaki, hatta üst sınıfındaki en iyi araç bile %0 ses alıyor içeriye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkanilginli

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-nadir-den-2013-yeni-kasa-octavia-ambition-1.2-tsi-16-valf-105-hp-173793971/detay bu ilanın videosunda 237 yi görüyor yolda eğim bile olsa bu aracın bu km lere çıkması ilginç.

    Orası tahmin ettiğim yolsa boşta 130 a çıkıyor değer normal bence




  • Sahsen ben yalıtım kotu dıyenlerı anlamıyorum.. octavia 1.6 tdi, golf 7 tdi den cok daha az motor sesı alıyor cok samımı soyluyorum golfte var olan barız motor gurultusu octavıada neredeyse yok..octavıa yol gurultusunu bıraz fazla yansıtıyor ıcerı hepsı bu..ayrıca golf 7 tahmın ettıgım gıbı bı arac cıkmadı kı octavıyaya gore darlıgı kasvetlı havası ve o bagımsız olmayan arka suspansıyonlarının verdıgı rahatsızlıkta cabası emın olun octavıa vag grubunun orta sınıf araclarında uyguladıgı malıyet dusurme polıtıkasının getırdıgı bu acıgı genıslıgının verdıgı konforla kapatmasını cok ıyı bılıyor.. İnanın su an kullandıgınız araclar pıyasada c segmentının neredeyse en ıyısı... Hepınıze araclarınızla kazasız mutlu gunler dılerım..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 365366367368369
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.