Şimdi Ara

///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
17.655
Cevap
145
Favori
911.080
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Seat >> ///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Ben araci teslim almadan önce boya ölçümü yaptirmistim. Ne olur ne olmaz diye garantiye almak istedim. Her şeyini kontrol edin. Yağını suyunu vs.vs. Satın aldığınız opsiyonlar varsa katlanabilir aynalar, park sensörü vs. Onlari da kontrol edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yvzz34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    mOnArch | the best ruler..
  • Teğmen
    142 Mesaj

    Ses V kayışından geliyor.Çok masraflı bir arıza değildir. 50-100 TL ye halledebilirsin. Araç ısınınca ses kesiliyordur muhtemel. Kayış değiştirilirken bilyeleride kontrol edin hocam belki bilyelerin de değişmesi gerekebilir.
    |
    |
    emin616 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Her şey gönlünüzce Olsun.
  • Teğmen
    101 Mesaj

    eyvallah hocam, kontrolu kime yaptirdiniz peki, usta mi göturmek gerekir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    chiroptera kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    yok yok. bayiden boya ölçüm cihazı isteyin. onlar getirip ölçüyorlar gözünüzün önünde.
    |
    |
    yvzz34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    mOnArch | the best ruler..
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yvzz34

    yorumunuzu tam anlayamadım hocam, asıl yuksek fiyat verirlerse iptal eden olmaz mı
    quote:

    Orijinalden alıntı: yvzz34

    yorumunuzu tam anlayamadım hocam, asıl yuksek fiyat verirlerse iptal eden olmaz mı

    Kaporayı verirken anlaştığımız fiyatın üstünde, 46500 47000 arasında bir fiyat verirler diye düşünüyorum. 3.zam gelirse diğer bayiler de fiyat yükseltir. Aracı gerçekten almak istiyorsak bu saatten sonra başka bayiye gitmek anlamsız olur, en az 1000 TL zamı kabul etmek durumunda kalırız. Bayiyi aradım bugün açan olmadı bende bi daha aramadım. Kesin fiyatı söyleseler bu kadar hesap yapmaya gerek kalmazdı. :)
    _____________________________
  • Çavuş
    61 Mesaj
    ben de bugün aracı teslim aldım kayadibi otomotivden . çok çok çok hoşuma gitti araba . çok sessiz çalışıyor. malzeme kalitesi gayet iyi. ama yokuş kalkış desteği var mı bu araçta onu çözemedim. Varmı arkadaşlar ne dersiniz bi bilginiz var mı?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VendettaS

    ben de bugün aracı teslim aldım kayadibi otomotivden . çok çok çok hoşuma gitti araba . çok sessiz çalışıyor. malzeme kalitesi gayet iyi. ama yokuş kalkış desteği var mı bu araçta onu çözemedim. Varmı arkadaşlar ne dersiniz bi bilginiz var mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: VendettaS

    ben de bugün aracı teslim aldım kayadibi otomotivden . çok çok çok hoşuma gitti araba . çok sessiz çalışıyor. malzeme kalitesi gayet iyi. ama yokuş kalkış desteği var mı bu araçta onu çözemedim. Varmı arkadaşlar ne dersiniz bi bilginiz var mı?

    Hayırlı olsun hocam. Yokuş kalkış desteği olması gerek. Kaça aldınız kapora verirken anlaştığınız fiyata mı?
    _____________________________




  • Çavuş
    61 Mesaj

    evet hocam anlaştıgım fiyata aldım 45.300 tl . ama satış temsilcisi dedi ki cuma günü teslim alsaydınız eğer zammı koymak durumundaydım. hatta kapora veren birinin kağıdını gösterdi 46.750 tl yazıyordu. Bu arada ümraniyeden beylikdüzüne gelirken 5.2 lt ye kadar düştü trafik oluştu ve 6.0 lt ye cıktı.
    |
    |
    fblimelih kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    oo iyi o zaman :)
    |
    |
    chiroptera kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    şimdi tamam :) ben de ondan korkuyorum, ama inşallah anlaştığımız fiyattan kapatırız..
    |
    |
    fblimelih kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    bu arada sizi aradılar mı hiç melih bey, herhangi bir bilginiz var mı
    |
    |
    Bahsedilenler: fblimelih
    _____________________________
  • Teğmen
    142 Mesaj

    Hayırlı olsun hocam kazasız belasız sürüşler. Renk nedir acaba? şöyle güzel bir fotoğraf atsaydınız şahane olurdu
    Birde anladığım kadarıyla aracı anadolu yakasından aldınız. Avrupa yakasına kendiniz getirdiniz. En uygun fiyatı anadolu yakası verdiği için mi oradan aldınız aracı yoksa aradığınız model ve renk sadece orada mı vardı?
    |
    |
    VendettaS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Her şey gönlünüzce Olsun.
  • Çavuş
    61 Mesaj

    teşekkürler hocam hepimiz kazasız belasız kullanalım inşallah. açıkçası ben estrella gümüş rengi istiyordum ve hiç bir bayide yoktu. sıra sıra hepsini aradım hiç biri olmadığını, gelse bile aralıkta vs. geleceğini söyledi. bu aradıklarım içinde kayadibi de vardı. artık vazgeçmiştim 14 ekimde zam gelmeden bir gün önce. 15.00 civarlarında kayadibi otomotivden rahmi bey aradı. mehmet bey siz hangı renk istiyorsunuz ben size o rengi başka bayilerin siparişlerinden bulucam diye. öyle bir ilgi olunca ben de memnun oldum ve fiyatı da hiç değiştirmediler. doğuş oto esenyurtun soğuk tavırlarındansa bu adamın böyle ilgilenip de bişeyler için çabalaması beni cezbeden nokta oldu.ayrıca da en uygun fiyatı da kayadibi verdi. doğuş oto esenyurt 45.550 vermişti, kayadibi 45.300. o yüzden aldıgım bayiyi sizlere de önerebilirim. yarın bir fotoğraf atayım unutmadan :)
    |
    |
    jacobs37 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yvzz34

    bu arada sizi aradılar mı hiç melih bey, herhangi bir bilginiz var mı
    quote:

    Orijinalden alıntı: yvzz34

    bu arada sizi aradılar mı hiç melih bey, herhangi bir bilginiz var mı

    Yok aramadılar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj

    Aracin hayirli ugurlu olsun yokus kalkis destegini sormussun gerci simdiye coktan cozmussundur yokusta frene bastiginda otomatik devrede zaten kaydirmaz 3-5 saniye civari gule gule kullan kazasiz belasiz oyi surusler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    VendettaS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    Bugün itibariyle liste fiyatları 1000 TL artmış. Geçmiş olsun.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fblimelih

    Bugün itibariyle liste fiyatları 1000 TL artmış. Geçmiş olsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: fblimelih

    Bugün itibariyle liste fiyatları 1000 TL artmış. Geçmiş olsun.

    Dün demiştim yarın 1000 TL zam gelecek diye :) Allah'tan etkilenmiyorum dün faturayı kestirmiştim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    Biraz önce mbu yu aradım. Kesin fiyat hala vermediler. Pazartesi kesin bilgi vereceğini söyledi temsilci.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj

    hocam memnun musunuz araçtan? bende kararsız durumdayım..
    |
    |
    Class teacher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    310 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mo_Cuishle`

    hocam memnun musunuz araçtan? bende kararsız durumdayım..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mo_Cuishle`

    hocam memnun musunuz araçtan? bende kararsız durumdayım..

    Araçtan memnun olmaz mi hocam.çok memnun.Allah memnuniyetini arttirsin.zam gelmeseydi hepimiz memnun olacaktik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Canlı Tv izle
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.