Şimdi Ara

yeni s80 D5 ikinci el pazarı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
7.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 gün 17 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ylçntş (9 mesaj) hesheit (8 mesaj) honestwriter (8 mesaj) noktanınsâbiti (8 mesaj) noyton (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaslar,
    Sizinde dikkatinizi cektimi bilmiyorum ama 2. el ilanlarında bolca 2008 S80 D5 ler var.Bende yeni kasa t6 arıyorum ama ne t6 nede normal t bulmak ımkansız.Merak ettıgım acaba D5 lerde bır problemmı varkı bukadar az kullanıp satılıyor?

    yorumlarınızı bekliyorum...

    Saygılar



    |
    |
  • D5lerde problem yok ama 2.0T o kasanın altında zayıf kaçar. T6 almak da hem vergi hem de yakıt açısından her baba yiğidin harcı değil. O yüzden %90 oranında D5 satıldığı için ikinci eldekiler de hep D5 motorlu. Bu ara, D5 çok başarılı bir motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    D5lerde problem yok ama 2.0T o kasanın altında zayıf kaçar. T6 almak da hem vergi hem de yakıt açısından her baba yiğidin harcı değil. O yüzden %90 oranında D5 satıldığı için ikinci eldekiler de hep D5 motorlu. Bu ara, D5 çok başarılı bir motordur.
    babamda var 2.0T ben hic agirligini gormedim :) hatirladigim kadariyla 180 beygir zaten. S80 biraz daha agirbasli bi arac, performans araci olmadigindan 2.0t bence en mantiklisi. Ama zevk meselesi tabi. Ayrica dizel motorlarin benzinlilere gore sorun cikarma olasiginin daha fazla oldugunu ve omrununde benzinliler kadar uzun olmadigini hepimiz biliyoruz sanirim. Dolayisiyla ben s80 gibi en az 10 sene kulllanacagim bi arac alsam benzinli alirdim... 3 kurus daha az yaksin istiyorsam zaten s80le isim olmaz, tork istiyorsam zaten dedigim gibi s80 performans araci degil :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    babamda var 2.0T ben hic agirligini gormedim :) hatirladigim kadariyla 180 beygir zaten. S80 biraz daha agirbasli bi arac, performans araci olmadigindan 2.0t bence en mantiklisi. Ama zevk meselesi tabi. Ayrica dizel motorlarin benzinlilere gore sorun cikarma olasiginin daha fazla oldugunu ve omrununde benzinliler kadar uzun olmadigini hepimiz biliyoruz sanirim. Dolayisiyla ben s80 gibi en az 10 sene kulllanacagim bi arac alsam benzinli alirdim... 3 kurus daha az yaksin istiyorsam zaten s80le isim olmaz, tork istiyorsam zaten dedigim gibi s80 performans araci degil :)

    Alıntıları Göster
    bende suanda zaten 2.0 T kullanıyorum.
    oldukca da memnunum ama bırtane daha almam gerekıyor.Yenı kasa zaten 2.0 yok min 2.5 var hafıf gelmesı mumkun degil zaten.Fakat ben genede tercihimi T6 dan yana kullanacağım yada belki R.

    Ama hala anlamıs değilim neden 2.4 D5 tercıh ediliyorda benzinli versiyon tercih edilmiyor.Ve neden bukadar cabuk satılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    bende suanda zaten 2.0 T kullanıyorum.
    oldukca da memnunum ama bırtane daha almam gerekıyor.Yenı kasa zaten 2.0 yok min 2.5 var hafıf gelmesı mumkun degil zaten.Fakat ben genede tercihimi T6 dan yana kullanacağım yada belki R.

    Ama hala anlamıs değilim neden 2.4 D5 tercıh ediliyorda benzinli versiyon tercih edilmiyor.Ve neden bukadar cabuk satılıyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: honestwriter

    bende suanda zaten 2.0 T kullanıyorum.
    oldukca da memnunum ama bırtane daha almam gerekıyor.Yenı kasa zaten 2.0 yok min 2.5 var hafıf gelmesı mumkun degil zaten.Fakat ben genede tercihimi T6 dan yana kullanacağım yada belki R.

    Ama hala anlamıs değilim neden 2.4 D5 tercıh ediliyorda benzinli versiyon tercih edilmiyor.Ve neden bukadar cabuk satılıyor

    Daha az yaktığı,torku fazla olduğu için




  • 2.0T motor S80 için yeterli bulunmuş ama düşünün ki S80 gibi bir araca biniyorsunuz S60 gelip sizi geçiyor. Yol tutuş daha iyi, araç daha keifli ve konforlu ama motor gücü eksik olduğu için düz yolda bile geride kalıyorsunuz. Ben bunu kabul etmezdim doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    2.0T motor S80 için yeterli bulunmuş ama düşünün ki S80 gibi bir araca biniyorsunuz S60 gelip sizi geçiyor. Yol tutuş daha iyi, araç daha keifli ve konforlu ama motor gücü eksik olduğu için düz yolda bile geride kalıyorsunuz. Ben bunu kabul etmezdim doğrusu.
    quote:

    2.0T motor S80 için yeterli bulunmuş ama düşünün ki S80 gibi bir araca biniyorsunuz S60 gelip sizi geçiyor. Yol tutuş daha iyi, araç daha keifli ve konforlu ama motor gücü eksik olduğu için düz yolda bile geride kalıyorsunuz. Ben bunu kabul etmezdim doğrusu


    İşte bu bir karar noktası,normal 1.6D 2.0D ve 2.0 benzinlilerle cok rahat dalga geçilebiliyor hatta 2.4D bile yeterli mesafe oldugunda geçilebiliyor.

    S80 in konforu ve prestiji ile s60 ın spor kişiliği arasında gidip geliyorum.O yuzden Yeni s80 T6 "ki daha 2.elini bulamadım" ile S60 R a bakıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    2.0T motor S80 için yeterli bulunmuş ama düşünün ki S80 gibi bir araca biniyorsunuz S60 gelip sizi geçiyor. Yol tutuş daha iyi, araç daha keifli ve konforlu ama motor gücü eksik olduğu için düz yolda bile geride kalıyorsunuz. Ben bunu kabul etmezdim doğrusu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    2.0T motor S80 için yeterli bulunmuş ama düşünün ki S80 gibi bir araca biniyorsunuz S60 gelip sizi geçiyor. Yol tutuş daha iyi, araç daha keifli ve konforlu ama motor gücü eksik olduğu için düz yolda bile geride kalıyorsunuz. Ben bunu kabul etmezdim doğrusu.


    hocam bunun sonu yok ki,

    s40 t5 de s80 t6 yı geçer.

    arkadan c30 t5 gelir selektör manyağı yapar vs...

    rs6 ya geçilmiyecem diye m5 almamak gibi birşey yani :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    2.0T motor S80 için yeterli bulunmuş ama düşünün ki S80 gibi bir araca biniyorsunuz S60 gelip sizi geçiyor. Yol tutuş daha iyi, araç daha keifli ve konforlu ama motor gücü eksik olduğu için düz yolda bile geride kalıyorsunuz. Ben bunu kabul etmezdim doğrusu.


    hocam bunun sonu yok ki,

    s40 t5 de s80 t6 yı geçer.

    arkadan c30 t5 gelir selektör manyağı yapar vs...

    rs6 ya geçilmiyecem diye m5 almamak gibi birşey yani :)

    Alıntıları Göster
    Benim derdim kim kimi geçerden çok bazı motorların bazı araçlar için tam uygun olduğu idi. Ülkemiz şartlarında S60 için en uygun motor 2.0T ki bu motor çoğu ülkede satılmaz bile. Ancak vergiden ötürü bize çok uygun. Bundan küçüğü de S60'ı kaldırmazdı. Aynı motor şüphesiz eski kasa S80 için de çok uygundur; ancak, S80 gerçekten gemi gibi araç. Motor hakkı bence 2.5T, torkundan ötürü D5 ve de şüphesiz T6'dır. Ülkemizde de petrol krizine kadar bol miktarda T6 motorla satılmıştır. Bugün ikinci elde de en çok T6 motorla satılıyor. Yeni kasa ise petrol krizi sonrası çıktığı için en çok D5 ile satıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Benim derdim kim kimi geçerden çok bazı motorların bazı araçlar için tam uygun olduğu idi. Ülkemiz şartlarında S60 için en uygun motor 2.0T ki bu motor çoğu ülkede satılmaz bile. Ancak vergiden ötürü bize çok uygun. Bundan küçüğü de S60'ı kaldırmazdı. Aynı motor şüphesiz eski kasa S80 için de çok uygundur; ancak, S80 gerçekten gemi gibi araç. Motor hakkı bence 2.5T, torkundan ötürü D5 ve de şüphesiz T6'dır. Ülkemizde de petrol krizine kadar bol miktarda T6 motorla satılmıştır. Bugün ikinci elde de en çok T6 motorla satılıyor. Yeni kasa ise petrol krizi sonrası çıktığı için en çok D5 ile satıldı.

    Alıntıları Göster
    ewet hesheit haklısın ,
    Araca uygun motor cok onemli o yuzden t6 da ısrar edıyorum .2.0t ıyı ama arada hernekadar max200 kg oynasada ,bu motor s60 ın vucuduna daha ıyı oturuyor
    Bir diğer nedenide iki tane aynı arabadan almak mantıklı gelmıyor.

    D5 harici yeni kasada malesef yok denecek kadar az.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    ewet hesheit haklısın ,
    Araca uygun motor cok onemli o yuzden t6 da ısrar edıyorum .2.0t ıyı ama arada hernekadar max200 kg oynasada ,bu motor s60 ın vucuduna daha ıyı oturuyor
    Bir diğer nedenide iki tane aynı arabadan almak mantıklı gelmıyor.

    D5 harici yeni kasada malesef yok denecek kadar az.

    Alıntıları Göster
    T6 motorlu S80 bulursanız kaçırmayın zaten. S80'i, XC90'ı vs. T6 -yüksek basınç turbo motor- ile binen kişi o aracı çok bilinçli almış, markayı çok iyi tanıyor, demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    T6 motorlu S80 bulursanız kaçırmayın zaten. S80'i, XC90'ı vs. T6 -yüksek basınç turbo motor- ile binen kişi o aracı çok bilinçli almış, markayı çok iyi tanıyor, demektir.

    Alıntıları Göster
    Walla üstad,pusuya yattım bekliyorum.

    2004 var birtane ama yeni kasa olsun istiyorum. yazı var kışı var şimdiki aracımıda ilan verildikten 15 dk sonra sansa görmüştüm akşam 22:30 gibiydi .Buda kısmet bakalım,nezaman karşımıza çıkarsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    Walla üstad,pusuya yattım bekliyorum.

    2004 var birtane ama yeni kasa olsun istiyorum. yazı var kışı var şimdiki aracımıda ilan verildikten 15 dk sonra sansa görmüştüm akşam 22:30 gibiydi .Buda kısmet bakalım,nezaman karşımıza çıkarsa

    Alıntıları Göster
    Yeni kasa daha iyi olur tabii. SWlere ilginiz var mı bilmiyorum ama T6 motor yeni kasa bir XC70 için de bir pusu atabilirsiniz Türkiye'de satılması zor bir model ama, en azından teorik olarak mümkün. Ankara sokaklarında V70 R görmüş biri olarak bu da olabilir diyorum

    Renk olarak da aşağıdakinin aynısıydı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Yeni kasa daha iyi olur tabii. SWlere ilginiz var mı bilmiyorum ama T6 motor yeni kasa bir XC70 için de bir pusu atabilirsiniz Türkiye'de satılması zor bir model ama, en azından teorik olarak mümkün. Ankara sokaklarında V70 R görmüş biri olarak bu da olabilir diyorum

    Renk olarak da aşağıdakinin aynısıydı.



    Alıntıları Göster
    Oldum olası SW lara birturlu ısınamadım,bu bir zevk meselesi herseyden once , o yuzden ben suankı mevzimden memnunum beklemeye dewam elbet bir gun sıra bana gelecek

    yinede tavsıyeniz ıcın tesekkur ederım,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    Oldum olası SW lara birturlu ısınamadım,bu bir zevk meselesi herseyden once , o yuzden ben suankı mevzimden memnunum beklemeye dewam elbet bir gun sıra bana gelecek

    yinede tavsıyeniz ıcın tesekkur ederım,

    Alıntıları Göster
    Hazır burda konu devam ediyor. Bende sizlere birşey sorayım. Ben yıllardır Volvo S40 T4 hayranıyım. Gerek motor gerek full gelmesi Türkiye'ye ve fiyatının uygun olması (2. el). Seneye bir sorun çıkmaz ise üniversiteden mezunda oluyorum. Almayı düşündüğüm araba Volvo 2001 model civarı S40 T4 (mümkünse siyah). Ne dersiniz bu işe?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bonuss

    Hazır burda konu devam ediyor. Bende sizlere birşey sorayım. Ben yıllardır Volvo S40 T4 hayranıyım. Gerek motor gerek full gelmesi Türkiye'ye ve fiyatının uygun olması (2. el). Seneye bir sorun çıkmaz ise üniversiteden mezunda oluyorum. Almayı düşündüğüm araba Volvo 2001 model civarı S40 T4 (mümkünse siyah). Ne dersiniz bu işe?

    Alıntıları Göster
    yakıt problem olmaz dıyorsanız gayet iyi bir tercih derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Yeni kasa daha iyi olur tabii. SWlere ilginiz var mı bilmiyorum ama T6 motor yeni kasa bir XC70 için de bir pusu atabilirsiniz Türkiye'de satılması zor bir model ama, en azından teorik olarak mümkün. Ankara sokaklarında V70 R görmüş biri olarak bu da olabilir diyorum

    Renk olarak da aşağıdakinin aynısıydı.



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Yeni kasa daha iyi olur tabii. SWlere ilginiz var mı bilmiyorum ama T6 motor yeni kasa bir XC70 için de bir pusu atabilirsiniz Türkiye'de satılması zor bir model ama, en azından teorik olarak mümkün. Ankara sokaklarında V70 R görmüş biri olarak bu da olabilir diyorum

    Renk olarak da aşağıdakinin aynısıydı.





    bir tane V70 R satılıyor Emrecan'da:http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1665810?MarkaModel=2007-VOLVO-V-70-R-AWD
    bir tane de S60 R var:http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1574348?MarkaModel=2004-VOLVO-S-60-R

    ben bu S60 R'a baktım beğenmedim ama belki isteyen olur. Fiyatı da düşürmüşler. 32 idi 28 olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    yakıt problem olmaz dıyorsanız gayet iyi bir tercih derim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: honestwriter

    yakıt problem olmaz dıyorsanız gayet iyi bir tercih derim


    Alır almaz sıralı sistem LPG taktırmayı düşünüyorum. T4'üne LPG taktıran illaki olmuş ya da duyan olmuştur. Yakıt giderleri hakkında bilgisi olan var mı? Hem 100 km de kaç litre yaktığı hemde 1 km de kaç lira yaktığı. LPG & Benzin olarak. Teşekkürler şimdiden.

    Birde bu volvo tarafı çok sönük kalmış forumda biraz renklendirsek diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bonuss

    quote:

    Orjinalden alıntı: honestwriter

    yakıt problem olmaz dıyorsanız gayet iyi bir tercih derim


    Alır almaz sıralı sistem LPG taktırmayı düşünüyorum. T4'üne LPG taktıran illaki olmuş ya da duyan olmuştur. Yakıt giderleri hakkında bilgisi olan var mı? Hem 100 km de kaç litre yaktığı hemde 1 km de kaç lira yaktığı. LPG & Benzin olarak. Teşekkürler şimdiden.

    Birde bu volvo tarafı çok sönük kalmış forumda biraz renklendirsek diyorum

    Alıntıları Göster
    quote:


    quote:

    Orjinalden alıntı: honestwriter

    yakıt problem olmaz dıyorsanız gayet iyi bir tercih derim


    Alır almaz sıralı sistem LPG taktırmayı düşünüyorum. T4'üne LPG taktıran illaki olmuş ya da duyan olmuştur. Yakıt giderleri hakkında bilgisi olan var mı? Hem 100 km de kaç litre yaktığı hemde 1 km de kaç lira yaktığı. LPG & Benzin olarak. Teşekkürler şimdiden.

    Birde bu volvo tarafı çok sönük kalmış forumda biraz renklendirsek diyorum



    Dostum ben 2 seneden fazladır LPG li S80 kullanıyorum,sehir içinde 1 km de 200kr-250kr arası yakıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    quote:


    quote:

    Orjinalden alıntı: honestwriter

    yakıt problem olmaz dıyorsanız gayet iyi bir tercih derim


    Alır almaz sıralı sistem LPG taktırmayı düşünüyorum. T4'üne LPG taktıran illaki olmuş ya da duyan olmuştur. Yakıt giderleri hakkında bilgisi olan var mı? Hem 100 km de kaç litre yaktığı hemde 1 km de kaç lira yaktığı. LPG & Benzin olarak. Teşekkürler şimdiden.

    Birde bu volvo tarafı çok sönük kalmış forumda biraz renklendirsek diyorum



    Dostum ben 2 seneden fazladır LPG li S80 kullanıyorum,sehir içinde 1 km de 200kr-250kr arası yakıyorum.

    Alıntıları Göster
    ford volvoyu satıyormuş adam gibi bi firma alsında araç ford kumanda elemanlarından ve teknolojisinden bi nebze kurtulsun marka




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.