Şimdi Ara

Yeni rünler yüzünden oyunu bırakacak var mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lesf

    Kardeş 24 saat pc başında değiliz runleri deniyelim zaten adamlar denemiş en iyi o hero ya o run olduğuna karar vermiş 1-2 oyun atacaz ondada ordan geçiririz ne uğraşalım runleri denemekle senin kafandakiler geliyor rankeda saçma sapan şeyler deniyor sonra feedliyor

    Pre-season bu, ranked olmayacak anlamlı, o yüzden bu döneme denk getiriyorlar zaten. Eski runelar direk stat, o yuzden optimal, en iyi olabilecek setler var, yenisinde özellikle secondarye alınacaklar kişiden kişiye değişir, şimdiki gibi tüm prolar %100 aynı şeyi kullanmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yirikalische -- 17 Ekim 2017; 15:11:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yirikalische


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspiratör

    Yeni rünlerin çoğu çöp.
    Özellikle apler için çok işe yarar bir anahtar kabiliyet yok.
    Adclerin anahtar kabiliyetleri çok iyiyken diğerlerinin ki çok leş.
    Güya tank supportlar için adcsiyle dipdibe durunca aktif olan shield koymuşlar gerçekten çok komik.

    Çeşitlilik olucak diye getiriyorlar ama sırf koyulmak için koyulmuş bazı rünler.





    Electrocute şimdikinin 2 katı civarı vuruyor devamlı, bunu rahat proclayabilen her mage gayet iyi olacak. Comet mesafeden bağımsız olarak her yerden aynı hızla gidiyor, o yüzden poke mageleri de gayet iyi olacak. Xerath w atınca comet kesin çarpıyor mesela.



    Sitesindekinden farklı şuan çogu rune, mesela bir tanesi her kill/assist aldığında ya da level atladığında 5 saniye boyunca bedava skill kullanmana izin veriyor. Bu göründüğünden çok daha güçlü, level atlar atlamaz tüm skillerini kullanabiliyorsun sadece 80 manan kalmış olsa bile, üstüne sonrası için manan kalıyor.



    İsmini unuttum, skill attıktan sonra yakan bir rune var. Matematiğini yaparsan oyunun ilk dakikaları şuanki DFT den fazla vuruyor küçük rune olmasına rağmen.



    Cheapshot diye rune var, true damage vuruyor cc atınca.



    Bütün bunlar birleşince mageler, özellikle lanede, daha fazla vuruyor eskisine göre.



    Supportlar ve junglerlar içinde çok ilginç seçenekler var. Üzerinde yeterince düşünmediğin ve pbedeki son hallerine bakmadığın kanısındayım.

    Rünlerin hepsi pbeden takip ediyorum genede lethal tempo gücünde bir anahtar kabiliyet olduğunu düşünmüyorum.

    Electrocuteün cdsi var devamlı değil.50 ila 25 saniye arasında gidiyor.

    Comete gelirsek cc yada ağır slow uygulanmadığı sürece kimsenin comet yiyeceğini sanmıyorum alanı küçük zaten.

    Sonuçta anahtar kabiliyet en güçlü rün diğerlerinde +sı varsa magelerede +sı olması lazım.Sorcery kısmıyla baya uğraşıcak bence riot.

    Ccli tanklar içim aftershock harici bir seçenek yok belki top lanede tanklar sihirdar büyüsü değiştiren kabiliyeti alabilirler.

    Yanyana durunca kalkan veren şey kesinlikle useless.

    Supportlar için kleptomancy diye bir rün eklemişler yeni o hoşuma gitti sadece o kullanılır heralde.




  • Aspiratör kullanıcısına yanıt
    "Yanyana durunca kalkan veren şey kesinlikle useless."


    Verdiği kalkan değerine bakmadım ama braum / rakan gibi takım arkadaşına dash atabilenler için gayet iyi bence. Sadece bir kaç spesifik şampiyon için bir özelliğin kullanışlı olmasını desteklemiyorum gerçi, riot'un en büyük dengeleme hataları hep buralardan çıkıyor. bkz -> çaydanlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    "Yanyana durunca kalkan veren şey kesinlikle useless."


    Verdiği kalkan değerine bakmadım ama braum / rakan gibi takım arkadaşına dash atabilenler için gayet iyi bence. Sadece bir kaç spesifik şampiyon için bir özelliğin kullanışlı olmasını desteklemiyorum gerçi, riot'un en büyük dengeleme hataları hep buralardan çıkıyor. bkz -> çaydanlık

    Genel olarak düşünmüştüm ben.
    Zaten cdrsi uzun kalkanda sadece 1.5 saniye duruyor çok yetersiz bence keystone için.
    Bonus healthle artıyor bide max healthde değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspiratör


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yirikalische


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspiratör

    Yeni rünlerin çoğu çöp.
    Özellikle apler için çok işe yarar bir anahtar kabiliyet yok.
    Adclerin anahtar kabiliyetleri çok iyiyken diğerlerinin ki çok leş.
    Güya tank supportlar için adcsiyle dipdibe durunca aktif olan shield koymuşlar gerçekten çok komik.

    Çeşitlilik olucak diye getiriyorlar ama sırf koyulmak için koyulmuş bazı rünler.





    Electrocute şimdikinin 2 katı civarı vuruyor devamlı, bunu rahat proclayabilen her mage gayet iyi olacak. Comet mesafeden bağımsız olarak her yerden aynı hızla gidiyor, o yüzden poke mageleri de gayet iyi olacak. Xerath w atınca comet kesin çarpıyor mesela.



    Sitesindekinden farklı şuan çogu rune, mesela bir tanesi her kill/assist aldığında ya da level atladığında 5 saniye boyunca bedava skill kullanmana izin veriyor. Bu göründüğünden çok daha güçlü, level atlar atlamaz tüm skillerini kullanabiliyorsun sadece 80 manan kalmış olsa bile, üstüne sonrası için manan kalıyor.



    İsmini unuttum, skill attıktan sonra yakan bir rune var. Matematiğini yaparsan oyunun ilk dakikaları şuanki DFT den fazla vuruyor küçük rune olmasına rağmen.



    Cheapshot diye rune var, true damage vuruyor cc atınca.



    Bütün bunlar birleşince mageler, özellikle lanede, daha fazla vuruyor eskisine göre.



    Supportlar ve junglerlar içinde çok ilginç seçenekler var. Üzerinde yeterince düşünmediğin ve pbedeki son hallerine bakmadığın kanısındayım.

    Rünlerin hepsi pbeden takip ediyorum genede lethal tempo gücünde bir anahtar kabiliyet olduğunu düşünmüyorum.

    Electrocuteün cdsi var devamlı değil.50 ila 25 saniye arasında gidiyor.

    Comete gelirsek cc yada ağır slow uygulanmadığı sürece kimsenin comet yiyeceğini sanmıyorum alanı küçük zaten.

    Sonuçta anahtar kabiliyet en güçlü rün diğerlerinde +sı varsa magelerede +sı olması lazım.Sorcery kısmıyla baya uğraşıcak bence riot.

    Ccli tanklar içim aftershock harici bir seçenek yok belki top lanede tanklar sihirdar büyüsü değiştiren kabiliyeti alabilirler.

    Yanyana durunca kalkan veren şey kesinlikle useless.

    Supportlar için kleptomancy diye bir rün eklemişler yeni o hoşuma gitti sadece o kullanılır heralde.

    Sayısal değerler çok güçlü ya da güçsüz olması durumunda editlenebilir, o büyük sıkıntı değil. 30-80 çok güçlü olursa lethal tempo için 30-60 a çekerler, cd eklerler, halledilemeyecek iş değil.

    Electrocute devamlı olsa zaten aşırı güçlü olur, cd olması normal. Şuanki thunderlordun iki katı (late'de daha da fazla) damage vuruyor, 25-15 yerine 50-25 yapmışlar cd'yi, bence gayet güçlü ve eskisinden daha dengeli. Bazı championlar tek skill ile thunderlordu proclayabiliyordu ve bu dengesizliğe yol açıyordu. Şimdi Syndra 3 kere vurman gereken şeyi bir tek ultiye basarak kullanamayacak. Onun dışında bu burst'ü tercih ederim.

    Comet bazı championlar için iyi zaten. Gördüğüm kadarıyla team fight ortamlarında o comet birine değiyor en az ve cooldownı oldukça az, birkaç defa görebiliyorsun tek savaşta. Zaten slowu olan pek çok champion için güzel bir rune. Anivia Velkoz vs düşün, skillerinde zaten slow var, birini çarptırsan direk cometi yiyor ve sürekli damage yaptıkları için cooldownı da azalıyor damage yaptıkça. Bu damage yaptıkça cd azalma olayını yeni getirdiler, daha buffa ihtiyaç olursa bufflarlar, adamlar test ediyor zaten.

    Mageler bence oldukça güçlü, sadece DFT yerine geçecek düzgün bir kombinasyon göremedim, malzahar brand gibi championlara bir güzellik yapmaları gerekebilir, yoksa baya uyumsuz olacaklar. Onun dışında mage'i daha fazla güçlendirmeye gerek yok, onun yerine adclerin gücü azaltılabilir gerekirse.

    Tank konusunda haklısın, runelarının çoğu dandik gözüküyor geri kalanlara oranla, aftershocku daha yeni buffladılar belki o biraz etki eder. En çok bunların değişikliğe ihtiyacı var gibi hissediyorum.

    Kalkan veren rune iyi aslında tanklar için, ama 45 saniye cooldown gerçekten saçma. Early game'de 45 saniye idare eder ama birkaç levelda 1 azalıp 15-20'lere kadar inmesi gerekiyor bana kalırsa. Tek seferlik kullanım resmen.




  • Bence amaç tamamen metayı çeşitlendirmek. Bu sayede muhtemelen 3 metayı aynı anda oyunca görebileceğiz.

    Bir bakmışsın bir takımda sejuani-hecarim-leona var diğer takımda varus, graves, quinn var ama aynı dönemde iki kompozisyon da meta.

    Tsm bir şeyler yaparsa önümüzdeki yıl katakulleye getirip yapar, yoksa yapamaz :)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.