Şimdi Ara

Yeni Renault Captur Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil1 iOS
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 35
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • civcivx (3 mesaj) Hasan07-36 (3 mesaj) commandx (3 mesaj) Elektrikliarabasever (3 mesaj) DH Misafiri (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (4 mesaj) Mini (3 mesaj) (16 mesaj) Uygulama (6 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Yeni Renault Captur Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2342 Mesaj

    Araç değişim kararı verirsem yine Peugeot 2008'i de inceler, fiyat alırım hocam. Kafamda birkaç araç var, en iyisi değiştireceğim zaman karar vermek. Birkaç ay önce Peugeot 2008'i oldukça fiyat/performans buluyordum ama birkaç ay içinde fiyatı çok arttı. O zamanki fiyatlara göre bakmak lazım.
    |
    |
    civcivx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2481 Mesaj
    CVT neden yok ki.

    Clio 5 gibi CVT olan versiyonu da olmalıydı.
  • Misafir Üyelik
    68940 Mesaj
    CH-R Hybrit bayide bulabilirsen alabilirsin dostum :)
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 10 saat 41 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    hybrit araçlarda ötv teşviği mi var acaba, bu araç nasıl dediğiniz rakama geliyor?

    % kaç ötv uygulanıyor bunlara?



    Alıntıları Göster

    Evet ötv teşviği var hocam ama MTV pahalı diy biliyorum fakat aradaki fiyat farkı 10 yıllık MTV'sini öder zaten

  • Binbaşı
    1365 Mesaj

    Cvt çok yüksek torklu motorlarda dayanmıyor o yüzden hep düşük motorlarda var dikkat ettiysen

    Cvt olan bir motorda neden bu modelde yok dersen ağırlık çok bunda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bio technolog -- 16 Kasım 2020; 19:9:44 >
    |
    |
    tanreall kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4145 Mesaj

    çöp

    |
    |
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj

    Tam memur arabası




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2080 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    e d d a i


    Ben hiç beğenmedim,iç tasarım berbat olmuş bana göre
    |
    |
  • Binbaşı
    1245 Mesaj
    Çok para



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1278 Mesaj

    Yahu şu kocaman logoyu öne yapıştırmaktan bıkmadılar çirkin ötesi, ayrıyeten bu fiyatlar... Neyse sürekli aynı muhabbet...

    |
    |
  • Yarbay
    2101 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    Cvt çok yüksek torklu motorlarda dayanmıyor o yüzden hep düşük motorlarda var dikkat ettiysen

    Cvt olan bir motorda neden bu modelde yok dersen ağırlık çok bunda
    Cvt yüksek torka dayanamıyor demek bence çok doğru değil. Abd’de satılan nissan maxima 300 hp ve 353 mn torklu bir v6 ve cvt (xtronic) ile geliyor mesela.






    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    3259 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    Evet ötv teşviği var hocam ama MTV pahalı diy biliyorum fakat aradaki fiyat farkı 10 yıllık MTV'sini öder zaten



    Alıntıları Göster

    şimdi Kocaeli Kaya ile görüştüm. st tam bilgisi olmasa da %100 olan ötv %50 ye çekildi dedi.

    ancak asıl komedi ilk araç temini haziran 2021.

    bu araçların da mtv si benzinli motora göre hesaplanıyormuş, yani yıllık 3600 tl civarı sanırım.

  • Misafir Üyelik
    68940 Mesaj
    Bir yerden bir yere gitmek için bu kadar paraların verilmesi akıl işi değil.

    Biz gibi alt seviyedeki insanlar için konuşuyorum.
  • Teğmen
    177 Mesaj

    İnsanlarda olmayan paraya akıl vermek saçma değilmi kimsenin verdiği yok zaten bir hayal bizim için bu arabalar artık nihat hatipoğlu gibi akıl vermeyelim..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1582 Mesaj
    Artık arabaların özelliklerine falan değil fiyatına bakmak için başlığa giriyorum ... yazık bize geleceğimize...
  • Teğmen
    101 Mesaj

    şu anda aynen öyle yaptım
    |
    |
    cemus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    867 Mesaj

    Daha bu hafta dizel otm allure için 340 fiyat alındı, liste fiyatları şişirmece pejoda, capturun da liste fiyatına göre %7-10 inmesi lazım yoksa satamaz




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Hasan07-36 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    Biz otomobil fiyatlarına bakmıyoruz ! İstesek düşürürüz !!
    |
    |
  • Yarbay
    5282 Mesaj
    Off fiyatı kıskanmamak elde değil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 10 saat 41 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    şimdi Kocaeli Kaya ile görüştüm. st tam bilgisi olmasa da %100 olan ötv %50 ye çekildi dedi.

    ancak asıl komedi ilk araç temini haziran 2021.

    bu araçların da mtv si benzinli motora göre hesaplanıyormuş, yani yıllık 3600 tl civarı sanırım.



    Alıntıları Göster

    Çekmeköy alj mart 2021 dedi ama duruma göre ocak ayındada olabilirmiş teslim.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Webtures SEO;SEO Nedir?
Radyo Dinle
Ekonomi
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.