Şimdi Ara

Yeni Porsche Cayman 1,6 Litre ve 2 Litre Turbo Motorlarla Gelebilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
30
Cevap
0
Favori
988
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Markalar ve Modelleri >> Yeni Porsche Cayman 1,6 Litre ve 2 Litre Turbo Motorlarla Gelebilir.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8325 Mesaj
    Porsda oldü



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Satsın diye 1.2 TSI koyacaklar utanmasalar

    Elleri değmişken bari 1 öne 1.0 ecoboost bir de arkaya 1.0 ecoboost koysunlar.Ruhsata da motor hacimlerini toplayıp / motor sayısına bölüp öyle yazsınlar vergiden de avantajlı olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2941 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Spor araca binmenin amacı yüksek hacimdir.. Bazen o rahvan gidişin verdiği hoşluk, bazen hacimden dolayı çıkan ses, yada atmosferik bir motora yapılan eklentiler ile heyecan aramaktır.. Gelişen teknoloji bilmem ne muhabbetine girmeyeceğim.. En basit ama en basit örneğini bugün itibariyle bir adet bmw 5.20d ile bir 5.30d arasındaki farkı kullanın anlarsınız.. daha uzatmaya gerek yok..

    1,600 cc denen şeyden porsche olsa ne olur olmasa ne olur..

    Daha yeni eve gelirken yanımdan makas atarak geçen (ankara, eskişehir yolu) elektirikli bmw i8 sürücüsün sürüştren aldığı keyif falan yok bana göre.. Sadece hız ve olsa olsa görece değişik bir araç ile, hızlı gitmek..

    Mesele sadece hız yada ne bileyim gösteriş veya saçma sapan bol gürültü değil.. Umarım anlatabilmişimdir..

    Kaldı ki bu vergi sisteminde o araç en alt dilimdeki vergi ile bu ülkeye giriş yapsa bile o aracı ithal eden firma belli, çatısı altında bulunduğu bünyenin dünyaca yaptığı skandal belli..

    Yani sonuçta, bu memlekette insanca o araca bindirmezler..

    En basit örneğini şöyle vereyim, 3.20d çıktığında 120 bin tl ye düzgün bir şey alınabiliyordu. ama şuan o paraya benzinli ve 1.600cc olanını alabiliyorsun.. Anlatabildim mi?
    (kur artışı falan meselesi değil)

    İyi forumlar

    Hay agzin bal yesin...

    Mercedes bmw gibi markalarin 1.6sina tam alismadan 3silindir olayina girmelerini hala yadirgiyorum. Porsche nin diwnsizing modasina neden kapildigini anlamiyorum. Satis endiselerimi var arkadas. Ferrari bile 4.3 v8 atmosferik motoru kucultup turboladi 3.8e dusurdu o bile benim yuzumu eşkitti. Insanlar bi takim dogmalari hayatlarindan atmak istesede atamiyor hatta atmiyor atmak icin tereddutte etmiyor.

    Ama 2l caymanda hos olur 300bg falan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kuzuya rakı içirmişler, kurdun yerini sormuş...




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj

    Porshe un buradaki, Almanya'daki ve Avrupa'daki durumunu gayet iyi biliyorum hocam. Sonuçta Türkiye pazarından bahsediyoruz ve burada nadir. 1.6 motor da bizim gibi motor hacmi vergi ikilemi içinde olan ülkeler için.1.6 yaparsa muhtemelen de çift turbo yapar, güçlü bir şey yapar.
    Demem o ki, üç kuruş ile arabayı almaya ve deli gibi sürmeye kalkan bilinçsiz bir kitlemiz var!



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Godvater kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1278 Mesaj
    cayenne 2004de ilk çıktığında çok tepki görmüştü ama cayenne satışları olmasaydı bugün belki porsche batmıştı yada küçülmüştü. bunlardan gelen paralarla gt3 ler yapılıyo
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj
    yorumlara baktım da 2018 1.6 diyor yahu o zamana daha çok değişir işler :D illa kü küçülecek zaten, 2.3 mustang ler örneğin
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1713 Mesaj
    Sonuçda küçülse bile beygir gücü olarak üzmez Porsche. Ancak benim anlamadığım niye küçük hacime geçiyo? Türkiye için olamaz diye düşünüyorum. Yani çoğu ülkede vergilendirmede hacim önemli değil, ÖTV bile yok. Ben ülkemin vergi politikaları nedeni ile downsizing i her daim desteklerim ama nedeni ne?
    _____________________________
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Sonuçda küçülse bile beygir gücü olarak üzmez Porsche. Ancak benim anlamadığım niye küçük hacime geçiyo? Türkiye için olamaz diye düşünüyorum. Yani çoğu ülkede vergilendirmede hacim önemli değil, ÖTV bile yok. Ben ülkemin vergi politikaları nedeni ile downsizing i her daim desteklerim ama nedeni ne?

    Maliyetten dolayı olabilir mi hocam?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7622 Mesaj

    buyuk ihtimalle avrupa birliginin emisyon gibi uygulamalarindan kaynaklaniyor. Hemen hemen her marka amerika pazarinda buyuk hacimli motorlarla boy gosterirken avrupaya daha kucuk hacimli motorlarla satis yapmak zorunda kaliyorlar.
    |
    |
    Doritoch kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türkiye Türklerindir
    Baba bana subaru al

    PSN : Jeopol
  • Çavuş
    68 Mesaj
    1.6 litre ve 200000 bandında gelirse kapıyı yağmalarım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Canlı Tv izle
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.