Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (1172. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.908
Cevap
97
Favori
1.413.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11701171117211731174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çınar bey

    Aracı aldığımdan beri bugün 4850km gelince adblue ekleme yapın son 2400 km diye uyarı geldi yarın eklemeyi yapacağım
    Lastikleri kış lastiği ile değiştirince sarfiyatta biraz artış oldu 6-6,5 a yükseldi tabi kalorifer sileceklerin
    buğu çözücünün çalışması havanın 6-8 derecelere düşmesi motoru geç ısıttığı İçin tüketimin artması doğal


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çınar bey Ç kullanıcısına yanıt
    Bu adblue da başa bela

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigerman82

    Bu adblue da başa bela
    Çevreci olmak İçin adblueya el mahküm 😀😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çınar bey Ç kullanıcısına yanıt
    Bizim araclarin bagaj kapısını bir başkası cok sert kapatıyor. Ben aracin icindeyken kapattilkarinda taak die sert bir ses geliyor. Sanarsın ki kırılacak gibi. Hatta bazen kızarım kirsaydin diye😀bu kadar sert kapamalarından sorun cikar mi acaba ya ben kiyamiorum bu kadar sert yapmiyorum hic

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigerman82

    Bizim araclarin bagaj kapısını bir başkası cok sert kapatıyor. Ben aracin icindeyken kapattilkarinda taak die sert bir ses geliyor. Sanarsın ki kırılacak gibi. Hatta bazen kızarım kirsaydin diye😀bu kadar sert kapamalarından sorun cikar mi acaba ya ben kiyamiorum bu kadar sert yapmiyorum hic
    Bagajı aşağıya kadar indirip 15-20 santimden bırakıp kendi gücüyle kapanırsa nispeten daha az ses çıkartıyor ve bayağı yumuşak kapanıyor.ah bide elektrikli yapsalardı ne iyi olurdu😜😜

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çınar bey Ç kullanıcısına yanıt
    Aynn elektrikli olmalıydı birde buyuk yanlışlardan biri yakit depo kapağı yil olmus 2020 halen dışarıdan açılıo yani bir başkası rahatlıkta acip kırabilir kapağı .içeriden acilmaliydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler kontak kapattıktan sonra otomatik dikiz aynasının kapanmasını iptal edin, soğuk havalarda buz tutarsa mekanizma zorlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigerman82

    Aynn elektrikli olmalıydı birde buyuk yanlışlardan biri yakit depo kapağı yil olmus 2020 halen dışarıdan açılıo yani bir başkası rahatlıkta acip kırabilir kapağı .içeriden acilmaliydi
    Depo kapağı içeriden düğme ile açılmalı olmalıydı.
    Arka bagaj kapağı elektrikli olmalıydı.
    Farlar, adabtif viraja duyarlı led olmalıydı.
    Koltuklar elektrikli ve hafızalı olmalıydı.
    Ve dahili navigasyon olmalıydı

    2011 model sedan arabaya bu özelliklerin hepsini koyuyor, ama 2019 model araca bunları koymuyor.
    Ama pardon, 3-4 sene sonra makyaj geçirdiği zaman bu saydığım özelliklerin bir kaçını ekleyip, yeni özellik! diye reklam yapacaklar değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Depo kapağı içeriden düğme ile açılmalı olmalıydı.
    Arka bagaj kapağı elektrikli olmalıydı.
    Farlar, adabtif viraja duyarlı led olmalıydı.
    Koltuklar elektrikli ve hafızalı olmalıydı.
    Ve dahili navigasyon olmalıydı

    2011 model sedan arabaya bu özelliklerin hepsini koyuyor, ama 2019 model araca bunları koymuyor.
    Ama pardon, 3-4 sene sonra makyaj geçirdiği zaman bu saydığım özelliklerin bir kaçını ekleyip, yeni özellik! diye reklam yapacaklar değil mi

    Alıntıları Göster
    kısmen katılıyorum. led farlar çok pahalı hele adaptif olunca. ufak bi kazada çok yüksek masrafı olacak, kasko primi yükselecek, düşünsenize, b,r araç manevra yaparken farı kırdı 20-30 bin hasar kaydı olacaktı. sıfır aracın fiyatı da haliyle uçaçaktı bence. ben üstündeki donanımları yeterli buluyorum

    dahili navigasyonu ben pek sevmiyorum hem yavaş arama yapması vs zor. biri konum atsa o konumu bulacaksınız da elle yazacaksınız. en iyisi bence android auto google haritalarla bağlanmak. tek kötü tarafı her seferinde kablo takmak gerek.
    keşke andoid auto wireless bağlantısı olsaydı araç multimedyanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    kısmen katılıyorum. led farlar çok pahalı hele adaptif olunca. ufak bi kazada çok yüksek masrafı olacak, kasko primi yükselecek, düşünsenize, b,r araç manevra yaparken farı kırdı 20-30 bin hasar kaydı olacaktı. sıfır aracın fiyatı da haliyle uçaçaktı bence. ben üstündeki donanımları yeterli buluyorum

    dahili navigasyonu ben pek sevmiyorum hem yavaş arama yapması vs zor. biri konum atsa o konumu bulacaksınız da elle yazacaksınız. en iyisi bence android auto google haritalarla bağlanmak. tek kötü tarafı her seferinde kablo takmak gerek.
    keşke andoid auto wireless bağlantısı olsaydı araç multimedyanın.

    Alıntıları Göster
    Navigasyon un bu şekilde olmasını bende seviyorum, en azından telefon da güncel tutabiliyoruz;dahili olsa güncellemek sorun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maxpayne1975 M kullanıcısına yanıt
    Arac navigasyonlari ztn berbat bsy olmamasi daha iyi ama dediginiz gibi android autonun kablosuz olmasi lazim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracta geri vitese alinca biraz gidip frene basarsam frenden bir ses geliyor. Ama bu ses ileri surus modunda olmuyor. Sizde de boyle bir durum var mi acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracı mı yikattiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çınar bey

    Bagajı aşağıya kadar indirip 15-20 santimden bırakıp kendi gücüyle kapanırsa nispeten daha az ses çıkartıyor ve bayağı yumuşak kapanıyor.ah bide elektrikli yapsalardı ne iyi olurdu😜😜

    Alıntıları Göster
    doğru kapanma şekli bu bende bu şekilde kapatıyorum

    kerem hocamıza da izah etmiştim diye hatırlıyorum

    bir kez daha sorununu dile getirmişti.önceden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigerman82

    Aynn elektrikli olmalıydı birde buyuk yanlışlardan biri yakit depo kapağı yil olmus 2020 halen dışarıdan açılıo yani bir başkası rahatlıkta acip kırabilir kapağı .içeriden acilmaliydi
    hayallerimiz ve isteklerimiz sınırsız şüphesiz...

    lakin burada donanımları belirleyen faktör sınıf ve diğerleri..

    makas kullanan,arka camı kelebekli sürgülü ve 2.0 motordan 102 hp alabilen bir sınıfta

    aısın tam otomatik tork konvertörlü 8 ileri şanzıman bile başlı başına bir devrim bence..

    diğer donanımlara hiç girmiyorum bile..

    o saydıklarımı eklersek araç farklı bir sınıf ve fiyat olurdu

    şimdilik ve diğerlerine bakarak yapıyorum bu bahsi.

    ekmek ve köfte hesabına dönüyorum özetle.

    bu paraya bu köfte çok ama çok iyi.

    bu anki şartlarda..




  • Çınar bey Ç kullanıcısına yanıt
    Kapak kendi gucuyle bırakılırsa kapanmıyor ki ışık acik kalıyor ekranda bagaj acik uyarisi gelio. Mecbur ittirmem gerekio

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigerman82

    Kapak kendi gucuyle bırakılırsa kapanmıyor ki ışık acik kalıyor ekranda bagaj acik uyarisi gelio. Mecbur ittirmem gerekio
    Kerem öğretmenim ben pedagojik formasyon dersi almadım..
    2 sene iktisat/iktisad bölümü okudum,kitap okumayı severim

    mesleğimiz icabı hizmet sektöründe görev yapıyorum teknik bir insanım vs vs.
    müşterilere bazı konuları empati denen bir yaklaşım açısı ile anlatırız onlarında anlayabileceği orandır bu.

    yanımıza gelen bu mesleği öğrenmek isteyen meslek erbapları çıraklar içinde geçerli bu.

    bir kere anlatırız,anlayabileceği düzeyde hemen anlarlar.

    gelelim sizin olaya..

    kapı ağır ve yerçekimi ve fizik kanunları siz kapıyı kapama yönüne doğru ittiğinizde ağırlığını kendinden dahada ağır bir kütleye dönüştürüyor..

    karşıdaki mandalı o şiddetle kaçırması kapanmaması ve esneyip tırnağı tutmaması gayet normal..

    kolu tutmanız ağırlığı almanız ve 20 santim kala çıt diye kapatmak bu kadar kolay..

    öyle bam güm değil.

    biraz empati kurun olaylarla.

    dahada yapamadım derseniz servise gidin size yardımcı olsunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Depo kapağı içeriden düğme ile açılmalı olmalıydı.
    Arka bagaj kapağı elektrikli olmalıydı.
    Farlar, adabtif viraja duyarlı led olmalıydı.
    Koltuklar elektrikli ve hafızalı olmalıydı.
    Ve dahili navigasyon olmalıydı

    2011 model sedan arabaya bu özelliklerin hepsini koyuyor, ama 2019 model araca bunları koymuyor.
    Ama pardon, 3-4 sene sonra makyaj geçirdiği zaman bu saydığım özelliklerin bir kaçını ekleyip, yeni özellik! diye reklam yapacaklar değil mi

    Alıntıları Göster
    ne veriyim abime..

    millet makaslı arabalara servet ödüyor
    siz nelerin peşindesiniz.

    PEUGEOT un bundan haberi varmı..pehh




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çınar bey

    Çevreci olmak İçin adblueya el mahküm 😀😀

    Alıntıları Göster
    kullanımı daha kolay katalitik konvertörle uğraşmayan bilemez..

    DPF dersek herkes bilir,öyle dökmekle olmaz egzos sistemi kesilir diye başlar

    onarım işi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çınar bey

    Aracı aldığımdan beri bugün 4850km gelince adblue ekleme yapın son 2400 km diye uyarı geldi yarın eklemeyi yapacağım
    Lastikleri kış lastiği ile değiştirince sarfiyatta biraz artış oldu 6-6,5 a yükseldi tabi kalorifer sileceklerin
    buğu çözücünün çalışması havanın 6-8 derecelere düşmesi motoru geç ısıttığı İçin tüketimin artması doğal
    araçtaki her elektrikli donanım yakıt tüketiyor bilgimiz olsun

    veya sonuca katkısı..

    yarın servise bırakıyorum aslanımı kısmetse..




  • 
Sayfa: önceki 11701171117211731174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.