Şimdi Ara

Yeni Peugeot 408'in kamuflajlı ipucu görselleri paylaşıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Peugeot 408'in kamuflajlı ipucu görselleri paylaşıldı



    Peugeot, geçtiğimiz haftalarda duyurduğu yeni modeli 408'in tanıtımı için gün sayıyor. Yeni 2022 Peugeot 408, sonbaharda yollara çıkmak için üretime hazırlanırken zorlu testlere tabi tutulmaya da devam ediyor. Yollar, laboratuvarlar ve özel testler dahil olmak üzere kapsamlı testlere tabi tutulan Yeni Peugeot 408’in tüm detayları 22 Haziran’da gün yüzüne çıkacak.



    1 milyon 100 bin kilometre yol kat etti



    Doğrulamadan sorumlu ekipler, yeni Peugeot 408’in yoğun kamuflajlı ilk örneklerini alarak çizgilerin ve hacimlerin algısını bulanıklaştıran grafiklere sahip yapışkan bir film tabakasının altına, illüzyonu tamamlamak için plastik ve köpük elemanlar yerleştirerek test otomobillerini üretti. Yeni Peugeot 408, bu test otomobilleri ile tüm olası koşullarda, farklı yol şartlarında ve birçok iklimde toplamda yaklaşık 1.100.000 km yol kat etti. Su geçiş noktaları, asfalt ve engebeli yollar, çakıl, aşırı sıcak, aşırı soğuk, gece ve gündüz her türlü olası koşul tekrar tekrar test edildi, incelendi ve değerlendirildi.



    Yeni Peugeot 408'in kamuflajlı ipucu görselleri paylaşıldı



    Peugeot 408 Proje Direktörü Emmanuel Lafaury, konuyla ilgili açıklamasında “Amacımız mükemmellik. Yeni Peugeot 408’in sadece teknik niteliklerini değil, aynı zamanda müşteri performansını, yani kullanıcılarının karşılaşabileceği her durumu test etmek için çalışıyoruz. Her testte, yoldaki, laboratuvarlardaki ve test alanındaki zorluğu arttırıyoruz. Hedeflediğimiz mükemmelliğe ulaşmak için kendimizi zorluyoruz. Bu proje üzerinde çok çalışmak gerçekten bir zevk, çünkü her birimiz yeni 408’e aşığız” şeklinde konuştu.



    Ayrıca Bkz.TOGG, temmuz ayının sonunda deneme üretimlerine başlayacak



    Yükseltilmiş gövdeye sahip fastback silüeti



    Yeni 408, yükseltilmiş gövdeye ve büyük jantlara sahip dinamik bir fastback model olarak göze çarpıyor. Bu genel görünüm bizlere Citroen C5 X'i anımsatırken yeni 408'in de tıpkı bu model gibi EMP2 platformunu kullanması bekleniyor. Motor seçenekleri belli değil ancak paylaşılan resmi fotoğraflarda 'PHEV' ifadesine yer verilmiş. Böylelikle yeni 408'de şarj edilebilir hibrit sisteme yer verileceğini de öğrenmiş olduk.



    Yeni model, Çin’de 408X ve Çin dışında PEUGEOT 408 adı altında pazarlanacak. Zira Çin'de halihazırda 408 ismiyle satılan bir sedan model bulunuyor.









  • Herhalde dünyayı Türkiye'den ibaret sanıyorsunuz. Yurtdışında C4 örneğin Almanya'da 19.000'den başlıyor. Ucube dediğiniz araç da yerli yabancı birçok otorite tarafından hem B SUV, hem de C Hatchback kategorisinin en iyi ve en mantıklı araçlarından olarak gösteriliyor. Sizin göz zevkinize hitap etmiyorsa bu sizin kişisel probleminizdir. Bu durum size aracı veya alanları aşağılama hakkı vermez. Kaldı ki Türkiye'deki yeni C4 sahiplerinin birçoğu bu aracı geçen yıl pakete göre 200-400 arasına aldılar
  • eğer satarlarsa ; ben bu kamuflajla arabaya okeyim.

  • Stellantis Citroen'in yeni C4 ile yakaladığı satış rakamlarından etkilenmiş belli ki, aynı tarzı Peugeot'ya da uyarlamış.

  • Evet C4 benzeri bir kasaya sahip olacak gibi...

  • Yükseltilmiş gövdeye sahip bir fastback tanımına takıldım. Eğer bir fastback istiyorsam o zaman neden yükseltilmiş bir gövde isteyeyim, yükseltilmiş bir gövde istiyorsam o zaman gidip bir SUV alırım.

    Crossoverlar ile iyice yaygınlaşan ondan da olsun bundan da diye tasarlanan ama ne sportif, ne de kullanışlı olan tasarım yaklaşımından kurtulsak artık. Coupe - suv tarzı estetik olarak da bir şeye benzemeyen araçlara bir türlü ısınamadım.
  • Ne stellantis mis arkadaş.

    Bıktım be öf.

    Hep aynı tasarımlar.


    Renault bile 10 yıl sonra bunlardan iyi araç tasarlıyacak. Göreceğiz hep birlikte.


    Sanırım artık Stellantis ve diğerleri diye iki gruba ayıracağız tasarımları.


    Korkarım ki 3-5 sene sonra Egea, C-ellyse, 301 hepsi aynı olacak.

    Şu anki doblonun başına gelen gibi :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 20 Haziran 2022; 13:56:21 >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Yeni C4'ün yakaladığı satış rakamları mı?

    850-900 bin liraları bu ucubeye veren var yani öyle değil mi?


    Arkadaş ne kadar kolay para kazanan ve ne kadar kolay para harcayan insanlar var be.

  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    İnsanların zevk ve tercihlerine saygı gösterebilmeyi öğrenebilsek keşke..

  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Herhalde dünyayı Türkiye'den ibaret sanıyorsunuz. Yurtdışında C4 örneğin Almanya'da 19.000'den başlıyor. Ucube dediğiniz araç da yerli yabancı birçok otorite tarafından hem B SUV, hem de C Hatchback kategorisinin en iyi ve en mantıklı araçlarından olarak gösteriliyor. Sizin göz zevkinize hitap etmiyorsa bu sizin kişisel probleminizdir. Bu durum size aracı veya alanları aşağılama hakkı vermez. Kaldı ki Türkiye'deki yeni C4 sahiplerinin birçoğu bu aracı geçen yıl pakete göre 200-400 arasına aldılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 20 Haziran 2022; 15:22:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bize bu kadarı yeter.Daha fazlasını yüreğim kaldırmaz...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • X2 tarzında güzel bir 308 geliyor gibi görünüyor görsellere bakınca.

  • Citroen c5xin peugeottaki muadili bu coupe suv olarak tasarlanmış

    C5x büyük crosssover olarak tasarlanmış iki araçta c+ aks mesafesi ile üretilmiş d segmente yakın ama konfor ve aile aracı olarak c5x daha uygun olut ama ön yüz tasarımı olarak 408 çok daha şık türkiye satış fiyatları şuan 1 milyon tlnin üstünde çıkar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.