Şimdi Ara

yeni peugeot 308 ilk izlenimler (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
38.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu arada;uzun zamandır yazacağım unutuyorum sanırım aynalar avrupa standartlarına uygunluk açısından kör noktaları daha net gösterebilmesi için özel olarak dizayn edilmiş ve yakın zamanda çıkan araçların tamamında bu tip aynalar olacakmış diye duydum yada okudum hatırlayamıyorum.Yanlışta olabilir bilgiyi eleştirmeyin lütfen.
  • 1.5 ay önce arkadaşım nekadar konuşsamda ikna edemedim
    gitti 308 stil paket 1.6 90bg araç aldı.
    kendince mennun gel bakalım senin golfe benziyormu dedi .
    peki dedim geçtim direksiyona.
    ilk izlenimin 307 dekigibi suspansiyonlar sert
    görüş güzel 307 gibi ferah
    motor yalıtımı güzel tatlı bir dizel dışında bir ses yok
    plastik kalitesi sıfır
    kapılar hala bahçe kapısı gibi kapanıyor
    önde motoru koruyacak bir güvenlik tertibatı yok
    tampona elle bastırın komple ön şasiye kadar oynuyor araç
    fitillerin arasında taşmış yapışkan kimyasal izleri.
    arka cam kenarları sanki kullanılmış gibi solmuş ve mat.
    araç içindeki sinyal far vb kol takımları narin ve yanlışlıkla zorlasan elinde kalacak hissi veriyor.
    farlar 307de bile mercek fardı 308in farları çok sırıtıyor.
    öyle bana 2milyon km yi çıkaracak bir aracgibi gelmedi.
    golfte ben kapıyı kapadığımta basınçtan kulaklarım tıkanır.
    308 kapıyı kapadında sanki açıkta biyer varmış gibi geliyor.
    150 km kadar kullandım ve yine pug batırmış bırakmış.

    İnsanlar ucuz diye ilgi duyuyorlar fakat hep pişman olumuştur pug kullanıcı sonunda..

    İşcilik:3
    Motor sesi: 9
    Konfor: 6
    Sürüş keyfi: 4
    Görüş: 10
    Aynalar: 8
    Yol gürültüsü: 6
    Süspansiyon: 5
    Frenler: 8
    Direksiyon hassasiyeti: 7
    Vites geçişler: 6




  • Aslında insan her denediği araçta "kendi kullandığı aracın sürüş konforunu veya hissini arıyor" desem sanırım yanlış olmaz. Bir Golf sahibi olarak kendi aracınızda alıştığınız şeyleri 308'de arıyorsunuz. Doğrudur ve normaldir. Kapılarda ki o "tokluk" vermeyen kapanma seslerini bende he r zaman vurguladım. Bu konuda hem fikiriz. Hidrolik direksiyon 307'de de, 308'de de hidrolik hissi malesef vermiyor ve ağır kalıyor. Ancak süspansiyonları, yol gürültüsü, sürüş keyifi bence 307'ye göre kat kat iyi. İşçilik konusunda 3 puan bence biraz acımasız olmuş. Siz gidin bir de Megane'A bakın. Sanırım sıfır verirsiniz.

    Ben 308 modelini başarılı buldum. Ancak Allah var ki koşa koşa gidip 308 alacak değilim. GOLF VI kuşak şöyle sağlam bir şekilde çıkarsa ve beni tatmin ederse neden Golf olmasın? Olabilir. Ancak denemeden olmaz tabi.
  • İşçilik konusunda Megane'a para veririm Pug'a para vermem hocam.

    @DarthVader_'ın dediklerine özellikle de işçilik kısmına katılıyorum. Puanlamayı da kendime göre yaptım. @DarthVader_ hocam acımasız davranmış biraz. İşçiliği yine sallama gibi yapmış. Ama beğenir gibi oldum. Daha önceden çıkan bazı Pug sorunları çıkmayacak gibi duruyor. Ama unutmayalım ki sürdüğümüz araç şu anda yeni ve motor rodaj dönemini doldurmadı. Sıfır kokusu çıkmadı üstünden. 50.000'e geldiği zaman anlaşılır herşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 18 Aralık 2007; 21:51:22 >
  • Peugeot 407 modelini tek zorlayacak araç yeni çıkacak Citroen C5 olacaktır. Ben büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum bu aracı...

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    İşçilik konusunda Megane'a para veririm Pug'a para vermem hocam.

    @DarthVader_'ın dediklerine özellikle de işçilik kısmına katılıyorum. Puanlamayı da kendime göre yaptım. @DarthVader_ hocam acımasız davranmış biraz. İşçiliği yine sallama gibi yapmış. Ama beğenir gibi oldum. Daha önceden çıkan bazı Pug sorunları çıkmayacak gibi duruyor. Ama unutmayalım ki sürdüğümüz araç şu anda yeni ve motor rodaj dönemini doldurmadı. Sıfır kokusu çıkmadı üstünden. 50.000'e geldiği zaman anlaşılır herşey.

    @Ünal Korkmaz
    Sizin kendi aracınız nedir acaba?




  • Yeni Astra Elegance
  • quote:

    Orjinalden alıntı: citroen picasso

    308 guzel arac ama bagagina cocunuzvara ve onun pusetini koyarsaniz yerkalmadini gorursunuzben ce 407 peugeotun eniyisiderim tabi 608rwc den sonra


    Dikat edin bagajdaki baston puset değildir. Açıldığında epeyce büyük bir bebek arabası olmaktadır.

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Yeni Astra Elegance

    Astra'nın 1.3 HB dizelini kullandım. Tüm samimiyetimle eğer 1.6 dizeli olsa idi 307'ye tercih edilebilir bir araçtı diyebilirim. İç mekan kalitesi çok güzel Astra'nın. Birde vitesinin ergonemikliği ve geçişleri çok mükemmel. Debriyaj hissi de aynı şekilde. Güle güle kullanın.
  • Sağol. 1.6 değilde yakın zamanda 1.7 gelecek diye bilgi geldi Opel'den. 20082de gelecek diye söylediler Opel'e mail attığımda.

    Easytronic kullandınız mı bilmiyorum ama düz vites gibi geçiş hissi var. Sanki otomatik değil de siz vites değiştiriyorsunuz. Bu bazılarına göre sorun bazılarına göre değil mesela. Düzünü hiç kullanma fırsatım olmadı Astra'nın.
  • 308 test etme firsatim oldu ve 307 kullanicisi olarak goruslerimi sizlerle paylasayim

    (+) direksiyon 307 e gore cok daha yumusak cok rahat donuyo
    (+) on konsolun egimli olmasi ve krom kaplamalar cok kaliteli gosteriyor araci
    (+) vites gecisleri daha yumusak ve rahat
    (+) vitesin yeri ve el freni cok guzel
    (+) on ve yan tasarim harika premium packin arka tasarimida cok guzel

    (-) on konsoldaki kulluk toros kalitesinde gacur gucur aciliyo
    (-) on konsoldaki 5 li cd chenger icin birakilan bosluk kotu duruyo isin kotusu 5 li cd changer mp3 okumuyo taktirmakta cok luzumsuz orasi oyle bos kalacak mecbur
    (-) direksiyonda radyo/cd kumandasi olmamasi gercekten cok kotu kamyon direksiyonu gibi duruyo
    (-) sinyal far vs gibi kontrolleri saglayan dugmeler 206 da kullanilan ile ayni yillardir ayni kollari kullaniyolar cok eskidi artik
    (-) premium pack disindaki modellerin arka tasarimi hic hos degil cok basit

    bunlar disinda test ettigim hdi modelinin performansi beni memnun etti ses ve titresim vardi ama benim hosuma gitti.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n

    308 test etme firsatim oldu ve 307 kullanicisi olarak goruslerimi sizlerle paylasayim

    (+) direksiyon 307 e gore cok daha yumusak cok rahat donuyo
    (+) on konsolun egimli olmasi ve krom kaplamalar cok kaliteli gosteriyor araci
    (+) vites gecisleri daha yumusak ve rahat
    (+) vitesin yeri ve el freni cok guzel
    (+) on ve yan tasarim harika premium packin arka tasarimida cok guzel

    (-) on konsoldaki kulluk toros kalitesinde gacur gucur aciliyo
    (-) on konsoldaki 5 li cd chenger icin birakilan bosluk kotu duruyo isin kotusu 5 li cd changer mp3 okumuyo taktirmakta cok luzumsuz orasi oyle bos kalacak mecbur
    (-) direksiyonda radyo/cd kumandasi olmamasi gercekten cok kotu kamyon direksiyonu gibi duruyo
    (-) sinyal far vs gibi kontrolleri saglayan dugmeler 206 da kullanilan ile ayni yillardir ayni kollari kullaniyolar cok eskidi artik
    (-) premium pack disindaki modellerin arka tasarimi hic hos degil cok basit

    bunlar disinda test ettigim hdi modelinin performansi beni memnun etti ses ve titresim vardi ama benim hosuma gitti.


    Yorumunuz için teşekkürler...




  • Araç sanırım gerekli patlamayı yapamadı. Otomobil genelde konu açılmış hakkında çünkü. Ortalarda yok. Yeni çıkan araca çok talep olduğu halde ülkemizde, hala 308 tutmadı gibi. Linea hesabı mı olacak yoksa. Koca Ankara'da 3 tane gördüm 1 tane test ettim 4 yaptı. 1 çinde bu kadar az araç. Linea bile ilk çıktığında 308'den daha çok satmıştı. Bunun sebebi ne sence OtoTurk.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Araç sanırım gerekli patlamayı yapamadı. Otomobil genelde konu açılmış hakkında çünkü. Ortalarda yok. Yeni çıkan araca çok talep olduğu halde ülkemizde, hala 308 tutmadı gibi. Linea hesabı mı olacak yoksa. Koca Ankara'da 3 tane gördüm 1 tane test ettim 4 yaptı. 1 çinde bu kadar az araç. Linea bile ilk çıktığında 308'den daha çok satmıştı. Bunun sebebi ne sence OtoTurk.


    Peugeot 307 sonrası 308'in işi zor. Bir sürü sebep sayılabilir ancak 307'nin malesef "sorunlu" şeklinde bir imajının oluşması bu modelin devamı niteliğinde ki 308'in işini zorlaştırıyor. Mesela 207'de böyle birşey olmadı ve etrafta bir sürü dolaşıyor. Neden? Çünkü 206'nın mirasına kondu da ondan. Bugün bir sitede 206 için makyaj yapıldığını okudum. Yani 2008'de 206'nın makyajlı versiyonu piyasaya çıkacak ve ön çehresi 207 gibi imiş...

    308 olayına tekrar bakarsak bir diğer sebep araç güzel ancak 307 sahiplerini çok fazla tatmin edecek bir değişim rüzgarı estirmedi. Direksiyonu bile değiştirmemişler adamlar. Yani ben beğendim ancak 308 için yanıp tutuşmuyorum doğrusu. Aracımdan memnun olduğumdan değiştirmeyi düşünmüyorum. Bir diğer husus alternatif araç çok fazla piyasada. 2008 de beklenen bir çok araç var aynı segmentte. Millet Golfü bekliyor, Makyajlı Focusu bekliyor, Mitsu Lancer bekleniyor örneğin veya Fiat Bravo bekleniyor. Bu noktada 308'in işi zor görünüyor. Dediğiniz gibi beklenen patlamayı yapmadı ancak 2008 'de bu durum bence 308 lehine bozulacaktır. Aracı alıp kullanan ve memnun kalanların sayısı arttıkça 308'de bence piyasaya 2008'de oturacaktır.




  • 206'da sanırım Astra Classic gibi olacak. Sürekli makyaj yiyerek bayağı bir zaman piyasada duracak.

    İmkanım olsa 206 gibi bir araç almak isterim aslında. Ama boş değil. GT tarzı full paketli.

    Peugeot inşallah hüsrana uğramaz 308 konusunda. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş hesabı.
  •  yeni peugeot 308 ilk izlenimler

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler


    su 2 modele bakinca hakkaten 308 in isi zor gibi. en azindan bu modellerde cikana kadar. ben yeni araba alcak olsam kesinlikle megane3 ve golf vi nin piyasaya cikmasini beklerdim.
  • Megane III böyle ise arka kapısı çok küçük kalmış. Golf zaten fake resim...
  • Arkadaslar ben 2003 ten beri 307 kullanıcısıyım.2006 da yeni kasa dizele çevirdim .90 bg tecnopack oldu.. arabalarım sorunsuzdu.. ama 308 bende de umulan isteği yartmadı..2008 de yeni bir araç almayı düşünüyorum.. ama şu anda aklıma yatmaya başlayan tek araç NİSSAN QASHQAİ 1.5 dci 106 bg . bu renault un 1.5 dcı motorunu 75 bg olanını 2002 den beri zaten kullanıyorum.. 300.000-400.000 km yaptığım ve problemsız sattığım 3 kangoo iş arabam oldu.. motor problemsız . kasa malum euro-n-cup ta 37 de37 puan..bide 4*4 havası var .(olmasa bile..)ve aksesuarda full sayılır..fiyat ta 50.000 ytl..her arabada kusur var veya pahalı ..bence fiyat- kalite indexi gayet iyi bir araba... tabiki kişiden kişiye değişebilir ancak ömrüm boyuncada aynı marka arabaya binmek istemiyorum..3.ye pug beni bozar artık alanlara hayırlı olsun...
  • Peugeot kullanıcısı değilim. Yarı fan bi şekilde opelciyim. Ancak otomobillere olan merakımdan dolayı tüm markalar ile ilgili topic leri zaman zaman okurum.

    Mesela Fiat ve tofaşcılar fanatik bir tavır sergilerler. Arabalarında hiç kusur bulamazlar bulanlarıda sevmezler.

    Ancak burda Peugeot 308 ler hakındaki yorumların siz Peugeot severler ve kullanıcılar tarafından bu kadar "tarafsız" olması çok hoşuma gitti. Mutlaka her arabanın iyi ve kötü yanları vardır. Bizleri arabalarımıza bağlayan sadece üstün özellikleri değil onların tasarımlarındaki karakterleri ve bizim beklentilerimize aldığımız yanıtlardır sonuçta.

    Corsacıların topiğinden sonra sanırım burası da oldukca nezih bir topic olmuş.

    Hepinize arabalarınızla mutlu günler...
  • "OtoTurk " çokgüzel özetlemişsiniz.
    eşimin babasının (kayınpederimin )arabası 2005 model 307.ne kadar doğru söylediniz aşağıdaki açıklamalarla inanamazsınız.
    eski 307 daha sevildi sayıldı ve tutuldu.bir sonraki (308 den önceki sürüm) nedense bu satış konusunda ivmeyi azaltan bir tutum sergiledi.çünkü bir gören eski sürüm daha güzel ve kullanışlı olmasından bahsedildi durdu.yeni 308 de malesef bu tutumu devam ettirdiler. ön taraftan farı makyaj ederek iç mekandan bir iki bir şeyi değiştirerek yine eski 307 yi (bana göre ) 308 diye millete astmaya çaba gösterilecek gibime geldi.

    yeni 308 deki direksiyon tam bir fiyasko.!!!!

    saygılarımla.....



    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Araç sanırım gerekli patlamayı yapamadı. Otomobil genelde konu açılmış hakkında çünkü. Ortalarda yok. Yeni çıkan araca çok talep olduğu halde ülkemizde, hala 308 tutmadı gibi. Linea hesabı mı olacak yoksa. Koca Ankara'da 3 tane gördüm 1 tane test ettim 4 yaptı. 1 çinde bu kadar az araç. Linea bile ilk çıktığında 308'den daha çok satmıştı. Bunun sebebi ne sence OtoTurk.


    Peugeot 307 sonrası 308'in işi zor. Bir sürü sebep sayılabilir ancak 307'nin malesef "sorunlu" şeklinde bir imajının oluşması bu modelin devamı niteliğinde ki 308'in işini zorlaştırıyor. Mesela 207'de böyle birşey olmadı ve etrafta bir sürü dolaşıyor. Neden? Çünkü 206'nın mirasına kondu da ondan. Bugün bir sitede 206 için makyaj yapıldığını okudum. Yani 2008'de 206'nın makyajlı versiyonu piyasaya çıkacak ve ön çehresi 207 gibi imiş...

    308 olayına tekrar bakarsak bir diğer sebep araç güzel ancak 307 sahiplerini çok fazla tatmin edecek bir değişim rüzgarı estirmedi. Direksiyonu bile değiştirmemişler adamlar. Yani ben beğendim ancak 308 için yanıp tutuşmuyorum doğrusu. Aracımdan memnun olduğumdan değiştirmeyi düşünmüyorum. Bir diğer husus alternatif araç çok fazla piyasada. 2008 de beklenen bir çok araç var aynı segmentte. Millet Golfü bekliyor, Makyajlı Focusu bekliyor, Mitsu Lancer bekleniyor örneğin veya Fiat Bravo bekleniyor. Bu noktada 308'in işi zor görünüyor. Dediğiniz gibi beklenen patlamayı yapmadı ancak 2008 'de bu durum bence 308 lehine bozulacaktır. Aracı alıp kullanan ve memnun kalanların sayısı arttıkça 308'de bence piyasaya 2008'de oturacaktır.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.