Şimdi Ara

yeni peugeot 308 ilk izlenimler (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
38.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • doğrudur sürüş konforu daha iyidir.Süspansiyonlar daha törpülenmiştir.Tamam hepsine OK! ama bu demek değil ki 307 araç içine rüzgar sesi alıyor.Yada yüksek hızda direksiyonda titreşimler yapıyor.Otobanda 110 hp ile 200 km hıza çıktım(ihbar kabul edilmesin) en ufak bir korku verecek titreşim yaşamadım.İnanın bana ellerimi bıraksam dahi kısa sürede olsa güvenli sürüş yapabileceğimi bile hissettim.Rüzgar sesi de yoktu.Rüzgar ve titreşim probleminin 307 de kronik bir sorun olmaqdığını anlatmak istiyorum.Demek oluyor ki bu sorun varsa o araçta spesifik sorun vardır.308 kasası daha toktur sac kalınlığı daha fazladır.Doğrudur.Ama bu demek değildir ki kokpit dizaynınada aynı estetiği katmışlar.Bence daha basit olmuş.Ön panele yol bilgisayarını sıkıştırmaya çalışarak özellikle.Çizgileride albea çizgileri gibi basit olmuş bence.Fikirlerim elbette sadece beni bağlar.Tepkim sadece renault9 benzetmesine(agresif bir tepki değildir bu arada)Sonuç makyajlı 307(makyaj becerileride tartışılır ama)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: apolloapollo

    doğrudur sürüş konforu daha iyidir.Süspansiyonlar daha törpülenmiştir.Tamam hepsine OK! ama bu demek değil ki 307 araç içine rüzgar sesi alıyor.Yada yüksek hızda direksiyonda titreşimler yapıyor.Otobanda 110 hp ile 200 km hıza çıktım(ihbar kabul edilmesin) en ufak bir korku verecek titreşim yaşamadım.İnanın bana ellerimi bıraksam dahi kısa sürede olsa güvenli sürüş yapabileceğimi bile hissettim.Rüzgar sesi de yoktu.Rüzgar ve titreşim probleminin 307 de kronik bir sorun olmaqdığını anlatmak istiyorum.Demek oluyor ki bu sorun varsa o araçta spesifik sorun vardır.308 kasası daha toktur sac kalınlığı daha fazladır.Doğrudur.Ama bu demek değildir ki kokpit dizaynınada aynı estetiği katmışlar.Bence daha basit olmuş.Ön panele yol bilgisayarını sıkıştırmaya çalışarak özellikle.Çizgileride albea çizgileri gibi basit olmuş bence.Fikirlerim elbette sadece beni bağlar.Tepkim sadece renault9 benzetmesine(agresif bir tepki değildir bu arada)Sonuç makyajlı 307(makyaj becerileride tartışılır ama)

    308 kullandınız mı? Yoksa sadece görsel değerlendirme mi yapıyorsunuz?




  • hangi özelliklere dayanarak 308i seçtin bu araçlar arasından bizi aydınlatır mısın?
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin




    C4 kullanıcısı olarak Çok merak ediyorum 308 i. İşten güçten fırsat bulup bi test edemedim. En çokta süspansiyonları merak ediyorum yine seslimi diye. Şuan C segment HB de , İ30, Golf, Astra, Focus içinde alınacak tek araba 308 bence. Düşünen ler şu HDİ motoru bi deneyin. Dizelde 1 numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caballos -- 3 Aralık 2007; 17:01:37 >
  • Fuarda gördüğüm 308 ile satılan en yüksek donanımlı 308 arasında dağlar kadar fark var-bu fransızlar bunu hep yapıyor fuarlarda süper malzeme kalitesi işçilik ama iş üretüme gelince fos.fiyatları benim tabirimle korkunç sviyesinde-almaya kararvermeden önce Alman markalarınıda gidip test edin.
  • hayır kullanmadım.Kokpit ve konsol için değerlendirmem tamamen görsel temellidir.Ama dikkat ederseniz işçilik konfor motor performans aklınıza ne gelirse daha iyi olması konusunda itirazım yok.tek itirazım 308 övülürken 307 nin at arabasına benzetilmesi.Bu kadar haksızlık doğrumu diyorum.Üstelik hakkaten caballos arkadaşa katılıyorum.Bu araç c segmenti içinde en iddialı araçmı ya.Ne var böyle golf ü bile ezip geçebilecek kadar çok merak ettim.En kısa zamanda test edeceğim.308 in iyileştirilen süspansiyonlarınıda Türkiye şartlarında ne kadar idare edilebileceğini göreceğiz.Yarın bir gün servisler amortisör burçları değişimi için tekrar dolar gibi geliyor:))Yapılan test sürüşlerinin 3-4 km lik düz yolda yapıldığınıda hesaba katarsak bu kadar övgü ve mazhara değermi bir daha sorguluyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apolloapollo

    hayır kullanmadım.Kokpit ve konsol için değerlendirmem tamamen görsel temellidir.Ama dikkat ederseniz işçilik konfor motor performans aklınıza ne gelirse daha iyi olması konusunda itirazım yok.tek itirazım 308 övülürken 307 nin at arabasına benzetilmesi.Bu kadar haksızlık doğrumu diyorum.Üstelik hakkaten caballos arkadaşa katılıyorum.Bu araç c segmenti içinde en iddialı araçmı ya.Ne var böyle golf ü bile ezip geçebilecek kadar çok merak ettim.En kısa zamanda test edeceğim.308 in iyileştirilen süspansiyonlarınıda Türkiye şartlarında ne kadar idare edilebileceğini göreceğiz.Yarın bir gün servisler amortisör burçları değişimi için tekrar dolar gibi geliyor:))Yapılan test sürüşlerinin 3-4 km lik düz yolda yapıldığınıda hesaba katarsak bu kadar övgü ve mazhara değermi bir daha sorguluyorum...


    308'i test ettikten sonra lütfen fikirlerinizi paylaşırmısınız? Yorumlarınız güzel, test değerlendirmenizinde akılcı olacağını düşünüyorum. Renault 9 benzetmme kinayeden ibarettir. Ancak hakikaten sıcağı sıcağına 307'den inip akabinde 308'e binince çok fark etti. Kaldı ki ben dobrayımdır. Neyse onu yazarım. 308 bana hayal kırıklığı yaşatmadı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: perperek

    Fuarda gördüğüm 308 ile satılan en yüksek donanımlı 308 arasında dağlar kadar fark var-bu fransızlar bunu hep yapıyor fuarlarda süper malzeme kalitesi işçilik ama iş üretüme gelince fos.fiyatları benim tabirimle korkunç sviyesinde-almaya kararvermeden önce Alman markalarınıda gidip test edin.


    aynı şey çoğu marka için geçerli.sadece peugeot için değil...ki yabancı ülkelerde yapılan bi fuara hiç gitmeyin derim bence.hayal kırıklığı yaratıyor resmen.özellikle c segmentinde birbirinden değişik devasa navigasyon ekranlı modelleri görünce...
  • Sayın OtoTurk.Meseleyi kişisel algılamamanızı rica ederim.Kesinlikle tartışma ortamı yaratmaya çalışmıyorum.Sonuçta biz çok güzel birşey yapıyoruz.Konuşuyoruz....
    En kısa zamanda test edeceğim inşallah.Olabildiğince parkuruda uzatmaya çalışacağım ki stabilize yollarda da kullanabileyim.Hatta biraz fazla bile inceleyeceğim diyebilirim.Foto makinemle gidiyorum:))
    Dikkat edeceğim çok mesele var 8 ayda 35 kez servise giren birisi olarak(bakımlar hariç)....Sizleride bilgilendiririm.
    Hoşçakalın.Sevgiyle kalın...
    Not:Sayın OtoTurk bir fırsatınız olursa premium 307 inceleyip fikirlerinizide yazarmısınız.Çünkü sizin aracınız comfort herhalde ve ben de comfort modeli sürmedim henüz.Rast gelirsem bende bakacağım farkına.Hoşcakalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apolloapollo -- 4 Aralık 2007; 21:31:59 >
  • Belki Premium 307'lerde yalıtım ve konfor biraz daha iyileştirilmiş olabilir. Fırsat yakalarsam bakacağım.
  • Bugün çektiğim bir resmi düzenleyerek buraya koyuyorum. Mükemmel bir dizayn...

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler
  • Aracın tamponunun alt kısmında plakaya yakın ileri doğru çıkık kısımlar aracın önyüzüne müthiş bir görünüm veriyor. Çok sinirli ve atak bir görünüm bu.Bilhassa görünmesini istedim. Renk Şeytan kırmızı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    Aracın tamponunun alt kısmında plakaya yakın ileri doğru çıkık kısımlar aracın önyüzüne müthiş bir görünüm veriyor. Çok sinirli ve atak bir görünüm bu.Bilhassa görünmesini istedim. Renk Şeytan kırmızı...



    ÇOK GÜZEL ÇOK BU TASARIMLA ARACA RÜZGARIN ETKİSİ DAHADA AZALTILMIŞ C4 NEZAMAN YENİLER ACEP??
  • Dostum C4'ü bilemem ancak C5 çok güzel olmuş. 407'den bile daha hoş olmuş bence. 407 acilen bir atak yapmalı...
  • 308 guzel arac ama bagagina cocunuzvara ve onun pusetini koyarsaniz yerkalmadini gorursunuzben ce 407 peugeotun eniyisiderim tabi 608rwc den sonra
  • Ben yarın size bırakın Puseti kocaman bebek arabası konulmuş bagajı göstereyim o zaman... Puset dediğin nedir ki benim koyduğum arabanın yanında. Sağ tarafında kocaman yer bile kalıyor...

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OtoTurk -- 10 Aralık 2007; 14:57:00 >
  • 308 sınıfına göre yeterli bagaj hacmina sahip bende. Hatchback bir araba olduğunu unutmayalım
  • Geçen gün bende deneme sürüşü yaptım.

    Puanlama olarak göstermek istiyorum

    Motor sesi: 7
    Konfor: 9
    Sürüş keyfi: 9
    Görüş: 9
    Aynalar: 8
    Yol gürültüsü: 8
    Süspansiyon: 8
    Frenler: 8
    Direksiyon hassasiyeti: 9
    Vites geçişler: 7
    Vites aralığı: 7

    Sinyal sesine uyuz oldum. Motor sesi çok geliyor. Gaz, fren ve debriyaj çok hassas. El freni çok havada. Uçakların joysticleri gibi duruyor çekince. beğenmedim. Görüş açısı çok iyi. Ön cam yaklaşık 45 derecelik açıyla durması yol görünümünü olumlu etkiliyor. Frenleri beğendim. Malzeme ve işçiliği de beğenir gibi oldum. Ama yeni direksiyon simidi koymamış. Eski geleneği devam ediyor. yeni araca o direksiyon simidi yakışmamış. Aynalar enlemesine büyük değil sağa sola takmaz. Ama düküne verdiği için görüş açısı biraz dar. Konforu iyi. Astra kullanıcısı olarak beğendim. Vites aralıkları çok büyük. Normalde sola rahat çekmeyle geçeceğini düşünürken iyice sola yapıştırmak lazım 1. vitese almak için. 2'ye geçerkende öyle. Boşa aldığında tam ortada duruyor 1'e almak için sola yapıştırmak gerekiyor. Daha önce böyle vites kutusu görmedim yani. Göstergelere pek dikkat etmedim ama güzel göstergeleri var. 4000 devire kadar çıktım 2. viteste ama araba kendini belli devirden sonra atması gerekirken bunu hissedemedim. Palio ile o devirlere gelince araba uçacakmış gibi hissediyordum ama 308'de bunu göremedim. İç panel bayağı zengin gördüm. Direksiyonun yanında bulunan radyo kontrol tuşlarını kullanmadım Megane gibi olmuş biraz. Ona benzettim. Son olarak anahtarı sustalı tarzında yapmamaları kötü olmuş çünkü bayağı büyük anahtar. Biraz daha küçültülseymiş daha iyi olurmuş ya da sustalı tarz yapılsaymış daha güzel olurmuş.

    Ben genel olarak beğendim. Bir kaç noktada beğenmesemde güzel araç. Kullandığım 1.6 HDI motordu sanırım. (Sanırım diyorum çünkü dizel olduğuna eminim ancak 1.4'mü 1.6'mı onu bilmiyorum. Peugeot araçlarını beğenmem genelde ama bu araç gözümde güzel yer aldı.




  • 1.4 ü zaten yok ki nasıl kullanacaksın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baytar17

    1.4 ü zaten yok ki nasıl kullanacaksın


    Peugeot'u takip edemiyorum kusura bakma ağam. Hangi motorları çıkarttı bilmiyorum kusura bakma. Hani 307'de 1.4 kullanıldı ya hani. Belki bunda da çıkartmışlardır dedim. Yanlış ettim ağam.
  • Hafta sonu 308 i test etmeye gittim.İzlenimlerimi yazmaya gerek bile görmüyorum.307 fanatiği birisi değilim fakat premium 110 hp dizel modeline 44.500ytl vermek yerine excutive 407 ye 53.000 vermenin daha akıllıca olduğuna karar verdim.308 in kesinlikle konfordan uzak yüksek sürüş modeline hiç ama hiç içim ısınmadı.BMW ortaklı motoruna pek lafım yok ama BMW 1 serisi arka kasa ve hondadan aşırma elfrenli tipiyle(ki bunlar sadece birkaç maddeden ibaret değil) makyajlı 307 olarak 307 nin tahtına oturamayacak ve hakettiği değeri göremeyecek gibi geliyor bana.Özellikle de premium versiyonunun bu kadar pahalı olması ayrı bir eksi.Satıcının söylediğine göre bu araç aksesuar satıyormuş.Yani motoru seç baz modelin üzerine ne eklersen ekle diyor.Pazar yeri gibi.Bu iyi olabilir ama eklenen her opsiyonun fiyatı ne kadar arttırabileceğini tahmin edersiniz.308 e uçuk kaçık fiyatlar vereceğime üst sınıf bir araca 407 ye yönelmek en mantıklısı galiba.Belkide müşterinin benim gbi düşünmesi amacıyla çıkarılmış bir araçtır.Nedersiniz?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.