Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (929. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
12 Misafir (2 Mobil) - 10 Masaüstü2 Mobil
5 sn
30.222
Cevap
294
Favori
1.547.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 927928929930931
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: syphonfilter

    Selamlar herkese,

    Yıl sonuna doğru araç değiştirmeyi düşünüyorum biraz erken ama yavaştan araştırmalara başladım. Mevcut olarak dizel fiesta kullanıcısıyım. 99bin km yaptım bütün yükümü çekti bu zamana kadar sağolsun ama artık otomatik araç istanbul trafiği için şart olmaya başladı. Bu arada fiestanın yakıt konusunda gayet memnunum, istanbul için yol bilgisayarı şu anda 5.6 göstermekte, bu değer yeterli benim için.

    Bu konuya yazma sebebimde birçok araç düşündüm halen kafada birkaç araç daha var ama 308 nedense sade tasarımı ve 2. eldeki fiyatları sebebiyle hoşuma gitmeye başladı iyice. Merak ettiğim en önemli ilk durum yakıt, 2. side active ve allure donanımları arasındaki farkların konfora etkisi.

    -Yılda yaklaşık 20 bin km yapan biriyim son 2-3 yıldır, bu sebeple sizce benzinli otomatik alsam yakıt konusunda beni üzermi yılda 20 bin km yaptığımı göze alırsak? Bu km nin yarısı istanbul içi, yarısı uzun yol olarak düşünün. Birde hem benzinli hemde dizel kullanıcıları güncel olarak yakıt verilerini paylaşabilir mi?
    -Allure donanım cidden fark yaratıyor mudur?
    -Bu arada araç 2. el alınacak, alırken nelere dikkat etmek lazım, kronik bir problem var mı kontrol etmemiz gereken?

    Teşekkürler şimdiden, herkese kazasız sürüşler.

    Selamlar.

    Öncelikle hangi aracı alırsanız alın iyi günlerde kullanmanızı dilerim.

    1 yıldır 308 active BlueHdi Eat6 kullanıcısıyım. 36 bin km yol yaptım. Ağırlıklı olarak şehirler arası kullanıyorum. Yaklaşık 10 bin km kadarını da İstanbul içinde yaptım.

    Yanılmıyorsa Fiest B hatcback bir araç. Öncelikle 308'e geçerseniz C Hatcback'e geçmiş olacaksınız. Bu ister istemez kalite algınızda olumlu bir fark yaratacaktır.

    Genel olarak 308 BlueHdi için şunları söyleyebilirim.
    1-Otomatik vites kutusu oldukça sağlam. Çok ender arıza çıkartıyor.
    2-Sessiz sayılacak bir dizel araç. Ben en fazla arka tekerleklerden yol sesi duyarım pütürlü yollarda.
    3-Yol tutuşu iyidir.
    4- Rüzgarlarda fazla etkilenmez.
    5-Mantıklı kullanımlarda oldukça ekonomiktir. Ankara İstanbul arası 444 km lik yolu ortalama 103 Km hızla geldiğim halde 4 litre ortalama tüketimi yakalamış biri olarak ekonomik bir araç olduğu söyleyebilirim. Bazı arkadaşlar çok daha iyi değerler yakalanabileceğini iddia etselerde daha iyi rakam henüz göremedim. Ama bu değer bile oldukça iyi.
    6- Şehir içi bende 5.5 Lt en yüksek rakamlara ulaşıyorum. Karma kullanımlarda ise 4.5- 5 Litreler arası görüyorum
    7- Bende garanti kapsamında addblue kablo demedi ve triger seti serviste herhangi bir arıza olmadığı halde Fransa'dan gelen talimatla değiştirildi. Sorun çıkabilir dediler.
    8- Klima ayağı 1700 devirlerde uğultu yapmaya yol açıyordu onun için 508 ayağı takıldı.
    9 Bazı 308 lerde travers ses yapıyor. bende yapmadı ama garantiden değiştirenler oldu.
    10 Bagaj hacmi sınıfına göre iyi.
    11- Arka koltuk diz mesafesi bence dar. Keşke dediğim en önemli eksikliği burası.
    12- Müzik sistemi idare eder.
    13- Cam tavanlı ve ger görüş kameralı olursa daha keyifli olur. Ben iyiki öyle tercih etmişim diyorum.

    14- Motor güçlü ve dayanıklı. Oldukça da seri bir makina. 0-100 Km hızlanması sınıfında 10 saniyenin altındaki ender araçlardan
    15- EAT6 güzel bir otomatik şanzuman. Vites geçişleri yumuşak. Yumuşak kullanımlarda kedi gibi. Sport moda alırsanız panterleşiyor.


    Aklıma gelenler bu kadar. Hayırlısı olsun.

    ALTINA imzamı atarım.
    Bende 1 yıldır 20 bin km boyunca 2015 bluehdi eat 6 active araç kullanıyorum.
    Araçtan çok memnunum c sınıfı hb olarak keşke alsaydım dediğim araç yok.
    Sadece bir iki şeye alışamadım.
    1. dokunmatik ekrandan klima ayarı ve müzik seçimi zor oluyor. hala alışamadım.
    2. kolçak ve kolçak yeri ile bardak koyma yerine alışamadım bir türlü.
    3. düşük devirlerde Klima uğultusu
    böyle basit şeyler.
    sana geçen sene bana c sınıfı araç tavsiye et deselerdi ilk 5 içinde aklıma 308 gelmezdi.
    ama şimdi herkese tavsiye ediyoum.
    c sınıfı rakiplerine göre 15 bin civarı daha düşük bir fiyata b sınıfı araç fiyatına alınabiliyor.




  • bjk1903besiktas B kullanıcısına yanıt
    evet düşük devirlerde az yakıyor paylaştığım sadece deneme yapmak istedim 100 km hızla
    istanbul da yaşıyorum iş giriş ve çıkış trafik felç oluyor istesem de yüksek devirde kullanamıyorum zaten :)

    aslında istanbul da olsanız sizinle aynı yola çıkıp yüksek devirlerde kullanıp şöyle 100 km gidip ne kadar yaktığımızı ölçmek isterdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi almeida3434 -- 20 Eylül 2017; 16:21:15 >
  • hkinali52 kullanıcısına yanıt
    klima uğultusu için servis bir parçada değişim yapıyor
  • almeida3434 kullanıcısına yanıt
    yazılımlı araç sadece düşük devirli kullanımlarda az yakar, onun dışında aynı, hatta daha fazla yakar. yani az yaksın diye bir aracı yazılımla kırbaçlamaktan başka birşey yapılmıyor.

    yüksek hızlarda faydası yok dediniz, düşük hızlarda da 0-100'de 1-2 saniye faydası var dediniz, o halde az yakmasının dışında yazılımın başka ne gibi bir faydası olabilir.
  • bjk1903besiktas B kullanıcısına yanıt
    siz vites geçişlerini hep yüksek devirlerde mi yapıyorsunuz ?
  • almeida3434 kullanıcısına yanıt
    Hayir cabuk hizlanmam ve yuksek hiz yapmam gereken durumlar haric normal devir araliginda degistiriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjk1903besiktas -- 20 Eylül 2017; 16:39:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker_ilbey


    quote:

    Orijinalden alıntı: feylesof2150

    Merhabalar,

    1.2 EAT allure şehir içi ayrı zamanlardaki tüketimler sakin kullanım.

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Merhaba bende 1.2 turbo otomatik kullanıcısıyım. Sizin aracınızla en son kaç km/s hıza çıktığınızı merak ediyorum ben malesef aldım alalı 3 defa denememe rağmen 175 km hızı geçemedim daha öncekş aracımın fabrika verisi 190 km idi ve bir çok defa o hıza çıktım bu araçların fabrika verisi 206 km ama nedense 170 km den sonra araç kesiliyo acaba benşm aracımdamı probkem var

    Lpg takılmıyor değil mi bunlara

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sivrihisar TSOF tesislerinden herkese günaydın selamlar


    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Edit fotoğrafı ceviremedim :(
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Günaydın Batman :D
  • Arkadaşlar herkese selamlar, 308 alma arifesindeyim. Bir kaç sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim.

    Donanımlı bir 308 almak istiyorum. İkinci el Classic Edition Plus ve Allure araçlara bakıyorum. Hangisini önerirsiniz, donanım olarak hangisi daha iyi?

    Bluehdi allure olanlara da baktım, fakat fiyatları çok yüksek. Bütçem 70-75 aralığında manuel vites.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-2016-11.000-km-de-tertemiz-483584954/detay/

    Yukarıdaki aracı satıcı 71.000 TL'ye kadar bırakıyor. Ne diyorsunuz alınır mı? Tek endişem aynı araca 85-90 yazanda olmuş, 75-80 yazanda. Bu fiyatlar neden böyle değişken? Satıcı ilan açıklamasına ev alacağını yazmış. Sıkışık ya da acil paraya ihtiyacı olsa piyasanın 10.000 altında vermez diye düşünüyorum. Veya hiç uğraşmadan gider galeriye ya da peugeot bayisine falan satar.

    Bu aracın ikinci el satış fiyatı nedir? Ne kadara alınır? Fiyatı diğerlerine göre oldukça uygun, ilandaki araçta bir sıkıntı var mıdır?




  • okan_sestek O kullanıcısına yanıt
    Kazası belası yoksa hiç düşünmeden alın satan adam da 73 e sattığına yansın ne diyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan_sestek O kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hocam 308 alma arifesindesiniz ve ilk mesajınız mı? İlginç.. CEP ve Allure konusu geçmiş sayfalarda bolca konuşuldu, inceleyebilirsiniz.
    Kısacası iki model arasında fark yok CEP' in paketsiz Allure' a karşılık ekstra donanımları var. CEP' in ikinci el piyasası tam oturmadı. İlandaki araçta sıkıntı olup olmadığını sanıyorum burada kimse bilemez. Hayırlısı olsun, umarım gönlünüze göre bir araç alırsınız..
  • okan_sestek O kullanıcısına yanıt
    Aracın ilk sahibi ise ve dediği gibi kaza / boya yoksa düşünmeden alın.

    servis kayıtlarına ve garanti durumuna mutlaka bakın servise sorun.

    pişman olmazsınız. Bu fiyata hangi donanım seviyesini alırsanız alın pişman olmazsınız.
  • cliff_26 C kullanıcısına yanıt
    cep ve allure arasında ki en büyük fark cepte euro5 motor Allurede euro 6 motor var.fark yok demeniz yanlış olmuş.
  • N7K kullanıcısına yanıt
    Eyvah yine CEP ve fiyat konusu.
  • N7K kullanıcısına yanıt
    Hocam, Okan Bey manuel istiyorum diye yazmış. Allure' ın manueli de e-hdi euro5, yani aynı motor. Allure' ın otomatiği euro6 blue hdi..



    Edit: İmla ve resim ekledim..Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cliff_26 -- 21 Eylül 2017; 11:19:35 >
  • Arkadaşlar yanıtlar için teşekkür ederim.

    @ahmetgox 73 değil, 71 bine bırakıyor. neden öyle dediniz, fiyatı çok uygunsa ve araçta kaza yoksa kaçırmamak lazım?

    @cliff_26 çok fazla sayfa var, hangi sayfalarda tartışıldı? hangisi daha iyi? aracı gösterirken nelere dikkat edelim? anladığım kadarıyla cep araçlar paket olmayan allure araçlardan daha donanımlı.

    @tolgasu ilk sahibiymiş, sadece marşpiyelde ufak bir sürtme varmış onuda çok önemsemedim.

    @N7K 2017 model allure modellerine güç yetmez, eski model allure bluehdi hariç euro5 motor diye biliyorum yanlış mıyım? 2014-2015 model 1,6 manuel vites allure araçlar euro6 motor mu? Eğer öyle ise 2014-2015 model allure almak daha mantıklı.
  • cliff_26 C kullanıcısına yanıt
    Resim bulunamadı diye uyarı veriyor, otomatik araçlar hariç euro5 motor diye biliyorum bende.

    Donanım seviyelerine baktım az önce. Classic edition plus araçlar allure araçlardan çok daha donanımlı görünüyor. Her ikiside euro5 motor, aynı şanzıman, aynı motor.

    Cam tavan, kör nokta, otomatik park pilotu gibi artıları var classic araçların.
  • Aracını satmayı düşünen varsa bana özelden yazabilir.

    İlgilendiğim araç, manuel vites classic edition plus veya paketli allure. Fiyatı uygun olursa euro6 otomatik active araçta olabilir.
  • okan_sestek O kullanıcısına yanıt
    Sayfalarını hatırlamıyorum hocam. E-HDI modeller Euro-5, Blue-HDI Euro-6. 308 dizel araçlarda manuel modeller E-hdi yani Euro-5, otomatik modeller Blu-hdi yani Euro-6.

    Yeni 3008' lerde manuelde Blue-hdi var..

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)
  • 
Sayfa: önceki 927928929930931
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.