Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (347. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
30.224
Cevap
294
Favori
1.547.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CnkYgT C kullanıcısına yanıt
    şu bir gerçek ki liste fiyatından ne kadar indirim yaparsalar yapsınlar vw ile arasında 10 bin fark var. benzinli modellerde hiç yok. alacak olan insan full led gibi donanımlarından ziyade 2. eline bakıyor. en azından 12 bin kişi öyle yapmış. tabi ki ufak bir kitlenin farklı beğenileri ve kriterleri olacaktır. ancak bu donanım işinin sonu yok ki full + full kelimesine kadar gidiyor. 308 de böyle olunca 90 bine satılıyor şu an. ona rağmen koltukları siyah alamıyorsun.

    yani her firma bir yerden tutuyor. rakip firmalar arasında bile anlaşma var. peugeotun en önemli oyuncusu 308 ise bunu güzel pazarlamalı: active paket iyi olabilir( bana göre de yeterli, en azından siyah koltuk var) ancak 84 bin nedir abi ya...

    şu an ki 3 yaşında ve bir alt segment clio4 ümden active pakete geçersem; anahtarsız çalıştırma ve giriş, far ve yağmur sensörü, navi ve koyu arka yan camlardan vazgeçmem gerekiyor. şaka gibi geliyor bana... ben 308 dedikçe hatun diyor ki NEDEN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcas -- 21 Eylül 2015; 18:53:18 >




  • Siyah koltuk alinabilyor diye biliyorum ben siyah aldim belki tesaduf denk geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio 4'ün navigasyonu nasıl, kullanışlı mı?

    Icon , rengi nedir? Onun kırmızısı hiç bir markada yok, captur ve kadjarda da kullanıyor. Kadjar da fena olmamış bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 21 Eylül 2015; 19:38:01 >
  • Vw ile rekabet sadece fiyat veya donanım üzerinden yürümez, uzun soluklu bir mücadele gerektiriyor, tek bir modelle olacak bir sey degil bu, piyasa vw yi bu derece talep ederken rekabet zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desek ki pejo diğer segmentlerde rakiplerine fark attı c hatchback'te üstelemiyor a segmentinde aracı yok 208 zaten satmıyor, 308 görüldüğü üzere , 508'e yeni şanzıman geldi oda passat fiyatında sonucun ne olacağı belli, 3008 ve 5008 mpv sınıfında tekler ama bizim insanımız Suv seviyor riske girmeden QQ alır , kadjar alır . Geriye şirket aracı 301 kalıyor satışları yüksek olsada accent'in bile gerilerinde kalmış . Kısacası hiç bir segmente başarısı liderliğe oynama gibi şansı olmayan bir firmaya nereden geliyor bu özgüvende zam üstüne zam yapıyor .

    Gelelim Leon style'a Led farda led far birinin liste fiyatı 77 bin diğerinin liste fiyatı 92 bin lira . Yaklaşık 7 bin lira olan Leon Style Advanced Paketi (Full Led + Led Gündüz Sürüş Farı + Led Arka Stop Lambaları + Ön-Arka Park Sensörü + Optik Park Sistemi + Medya System Plus + Alcantara Spor Koltuklar + Arka Kol Dayama + 17'' Alüminyum Alaşımlı Jantlar) ekledik araç oldu 84 bin lira. 308'e premium pack ile eklenen özeliklerde geldi ki , 308 için Alcantara koltuk opsiyonu bile yok.

    Şunuda belirtmeden geçmiyim seat leon sahibi falan değilim kendi sahip olduğum araç i30 elite crdi dct'dir aracımı metal renk dahil 76 bin liraya aldım. 308 için istediğim doluluk oranında araç 90 küsürlere geliyordu hemde i30 ile aralarında bir araçta olması gereken özelikleri sağlamıyordu . Ha fiyat olarak yakın olsalardı bu durumları gözardı edebilirdim ama üstüne 15 bin lira fazla para veripde keşke ihtimali yaratacağı için vazgeçtim . Bu fiyatlandırma istikrarında devam ederlerse daha çok müşteri kaybedecekler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukiotoshi

    Merhabalar. Uzun süredir bir 207 kullanıcısıyım. Bagaj küçük geldiği için yeni araçları araştırırken 308'i de takip listeme aldım. Uzun zamandır takip ettiğim içinde fiyatlardaki artışı söyle özetleyebilirim.

    Şubat 2015 308 Allure 1.2 130hp model fiyatı 66,660.00TL
    19 Eylül 2015 308 Allure 1.2 130hp model fiyatı 78,290.00TL

    Başka 308 donanımları ve başka peugeot modelleri de olmasına rağmen fazla karmaşıklaştırmamak için vermiyorum.

    Aradaki fark kura bakılırsa kur artışının bir miktar altı gibi görülebilir. Bu durumda bir sorun yok. Ancak rakiplerinin kampanyalarını da incelemek önemli bir durum.

    VW'nin yeni kampanyasına bakılırsa 308 Allure 1.2 130hp 78,290.00TL iken benzer seviyede olan Golf 1.4 TSI BMT 125 PS Highline donanım fiyatı 75,400.00TL. VW kampanya ile oldukça rekabetçi bir durumda görülebilir. Aradaki fark azalmış durumda. Verilen satış rakamları da Peugeot'un fiyatlandırmada öne geçmek için biraz daha gayret etmesi gerektiğini gösteriyor.

    Ankara'da yaşadığım için iki bayi ile de 308 konusunda yaptığım görüşmeler neticesinde aldığım fiyatlar liste fiyatlarının makul bir miktar altında idi.

    Peugeot 308 de ortalama 6-8 bin tl liste fiyatı üzerinden indirim yapıyorken VW de 1000 lira indirmeniz için çok laf dökmeniz lazım...




  • ukiotoshi U kullanıcısına yanıt
    Yanlışınız var pejo 78 ama golf manuel 75 otomatik olanı 85 bunu da dikkat edin.ve ayrıca dsg elinde patlama gibi bir sıkıntı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence, f/p de 308 dizel, tüm rakiplerinden önde. (Liste fiyatları)

    Bayiler arasındaki indirim oranlarındaki tutarsızlık da bir gerçek tabi. Aynı araca 2.000 ile 8.000 TL. arasında değişen indirimler söz konusu. Hele 8.000'i vereni denk getirdin mi, başka marka almak da zaten manasız kalıyor İster çok hesaplı benzinli alırsın, ister benzinli fiyatına dizel alırsın ister en full olanını alırsın Artık golfe, focusa, astraya da bir baksa mıydım demenin en saçma olduğu an



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 22 Eylül 2015; 1:13:05 >




  • İnsanlar diğer markaların ne kadar satış yaptığını neden bu kadar merak eder anlamış değilim. Peugeot 308'in satış rakamlarını Peugeot Satış Müdürü filan düşünsün.

    Türkiye'de belkide dünyanın en fahiş ve mantıksız araç ve yakıt vergilendirme sistemi var. Döviz kurları da son dönemde ipini kopardı. Firmalara bu kadar yüklenmek anlamsız. Benzer özellik ve donanımdaki araçların fiyatları birbirine yakın zaten.

    Peugeot-Citroen grubu çok başarılı benzinli ve dizel motorlar üretiyor. 308 modelindeki Aisin tork konvertörlü otomatik şanzıman da motorla (1.2 lt 130 hp benzinli motor için konuşuyorum) son derece uyumlu ve verimli, teknolojik bir şanzıman. Bunun bir maliyeti olacağı açık. 308'de arkada tam bağımsız gelişmiş ve pahalı bir süspansiyon sistemi olsaydı (Golf 9'da da yok zaten, Focus ve C-Max'da var) çoğu alıcının bunu anlayıp takdir edeceğini zannetmiyorum. "Ama Golf, ama Golf, ama VW, ama VW" dediklerini duyar gibi oluyorum...




  • CnkYgT C kullanıcısına yanıt
    Ben active dizel otomatik 6 haziranda 68bin tl ye aldim 2yil ek garanti hediye edildi, i30baktim test sürüşü yaptim dik yokuslarda 3000devre kadar ikinci vitese almayip motoru bağrıtmasi (bir onceki aracim tek kavrama otomatik 308de böyleydi) yine i30un kalkislarda sık sık patinaja düşmesi, eskiyen yüzü hoşuma gitmeyen iç mekanı sebebiyle tercih etmedim, leonada baktim ic ve dış tasarimi hosuma gitmedi, i30 style 68bin leonu 70bin tl ye veriyorlardi dizel otomatik versiyonlari, 308 henüz yeni kasa tasarımı daha hoşuma gitti yine iç mekani çok beğendim, ayda 10 adette satilsa benim için farketmez, satış rakamlarini gösteren tabloyu hakettiği yerde olmadigini anlatmak icin paylaştım, zamana ihtiyac var, düşük hacimli benzinli turbo motor ve çift kavrama ayarinda bir şanzıman için peugeot rakiplerinden 6-7 yil geride kaldi daha önce cözmeliydi bu sorunu, bir iki yil sonra pazar payini artirabilir, birde bakıyorum her yer golf ve i30 dolu 308in az olmasida aslında hoş bir durum, hocam sanki 308 sizin aklınızda kalmış gibi geldi bana, bende tercihimi yapmadan once baktigim araclar leon i30 veya rapid den birini alsaydim 308 hep aklimda kalicakti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçen hafta ön lastiğe vida girmiş sonradan farkına vardim, lastik basınç uyarısı veriyor ekranda sürekli, bir kac kez hava bastım sabahları yine hep uyarı verdi, oysa lastik patlakmış, sistem çok iyi çalışıyor, servise aradım lastikciye gitmeden evvel, levyeyi sibobun yakınından sokmasin sensör kırılır dedi, lastikciyi önceden uyarmis oldum, bunu sizlerede yazmak istedim, yedek lastiklerimizde küçük boy ebatta bunuda bu vesile ile öğrenmiş oldum, ben tam boy biliyordum, önceki 308 de öyleydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otmotvmhndsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukiotoshi

    Merhabalar. Uzun süredir bir 207 kullanıcısıyım. Bagaj küçük geldiği için yeni araçları araştırırken 308'i de takip listeme aldım. Uzun zamandır takip ettiğim içinde fiyatlardaki artışı söyle özetleyebilirim.

    Şubat 2015 308 Allure 1.2 130hp model fiyatı 66,660.00TL
    19 Eylül 2015 308 Allure 1.2 130hp model fiyatı 78,290.00TL

    Başka 308 donanımları ve başka peugeot modelleri de olmasına rağmen fazla karmaşıklaştırmamak için vermiyorum.

    Aradaki fark kura bakılırsa kur artışının bir miktar altı gibi görülebilir. Bu durumda bir sorun yok. Ancak rakiplerinin kampanyalarını da incelemek önemli bir durum.

    VW'nin yeni kampanyasına bakılırsa 308 Allure 1.2 130hp 78,290.00TL iken benzer seviyede olan Golf 1.4 TSI BMT 125 PS Highline donanım fiyatı 75,400.00TL. VW kampanya ile oldukça rekabetçi bir durumda görülebilir. Aradaki fark azalmış durumda. Verilen satış rakamları da Peugeot'un fiyatlandırmada öne geçmek için biraz daha gayret etmesi gerektiğini gösteriyor.

    Ankara'da yaşadığım için iki bayi ile de 308 konusunda yaptığım görüşmeler neticesinde aldığım fiyatlar liste fiyatlarının makul bir miktar altında idi.

    Peugeot 308 de ortalama 6-8 bin tl liste fiyatı üzerinden indirim yapıyorken VW de 1000 lira indirmeniz için çok laf dökmeniz lazım...

    quote:



    Peugeot VW'e göre liste fiyatında daha iyi indirimler yapıyor. Bu indirimler de özellikle benim gördüğüm kadarıyla en çok BlueHdi modellerde yapılıyor.

    Bir de opsiyonlar 2015 başında çok daha rahat seçilebilirken artık 3 paket içerisine gruplandığından istediğiniz bir şeyi alabilmek için istemediğiniz opsiyonları da almak zorunda kalıyorsunuz. Bunlar da fiyatları gereksiz yere arttırıyor.




  • Ağustos ayı Auto Motor & Sports dergisinde her segmentteki satışlarda ilk 3'e giren markalar verilmişti. Peugeot sadece 2008 modeliyle 3. sırada yer bulmuştu bu değerlendirmede. 3008'i de gözlerim aradı ancak ilk 3'te değildi. 308 gayet güzel bir araç ama daha önce yazıldığı gibi daha zamana ihtiyaç var. Genelde bu tip durumlarda rakiplerine göre daha uygun fiyat modelin tanınmasına ve yayılmasına yardımcı oluyor. Bu sebeple başka firmalar indirim yaparken haliyle biz 308 severler olarak bir indirim bekliyoruz.

    Açıkçası kur 2015 başındaki yerde olsa şimdiye çoktan almıştım 308'i. Bundan sonra beklemekten başka yapacak bir şey yok gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ukiotoshi -- 22 Eylül 2015; 9:23:50 >
  • ukiotoshi U kullanıcısına yanıt
    Evet peugeot şanssız bir zamana denk geldi kur artışı fiyat avantajını engelledi ama kur her marka için arttı sadece peugeot ya değil, ilk çıkış fiyatıda yüksekti gerçi yüksek indirimler sunuldu ama bir çok bayi bunu uygulamadi ankarada 2 bayi, birde istanbulda bir bayii 8-9bin tl indirmi uyguladi, evimin 2km yakinndaki bayi 73.500tl den inmedi gittim bir baska bayi 72.000tl dedi, 18km ötedeki bayiden 68.000bin tl ye aldim, tutarlı bir fiyat oluşmadi, düşünün biri 75bin tl ye arac alıyor ayni araci bir başkası ayni hafta 70bine alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu daha önce dile getirdiğimde eksi manyağı yapmışlardı beni yine söylemekten zarar gelmez. Mükemmel bir firma mükemmel bir araç yok , illaki her aracın emsal rakiplerine karşı + - yönleri oluyor burada'da tüketicilerin istekleri devreye giriyor.

    308'de benim gözüme batan eksiklikler . Hatchback bir arada 430 lt bagaj hacmi koyabilmek için , iç hacimden heragat etmeleri . Yolcu koltuğunu sürücüden ileri alma gibi müşteriyi kandırıcı oyunlar yapmaları benim gözümde bir eksi puan oldu.

    Arka havalandırma kanalları 308'de bulunmuyor . Bazı arkadaşlar var dedi bazıları koltuk altlarından geliyor dedi ama benim incelediğim allure donanımda mevcut değildi .

    Gelelim jant konusuna 308 için premium ve performans pack olsun istedim karşıma 18" jant çıktı eee bu arabada torsiyon var bağımsız değil şehir içinde eziyet çekeceğiz . Lastik değiştirmek istediğimde bir dolu para ödeyeceğim . 16" allure jantı takalım 18"leri alalım eee fiyatta bir şey değişecek mi yok aynı fiyat .

    Neyse dedim bir fiyat alalım geçmiş zaman tam net olmasada 91-93 arası bir şey söylenmişti.

    Seat Leon'u arabayı minimum 5 sene kullanacağım için direk eledim dsg ile uğraşmak istemiyordum. Hyundai i30'a gittim . 308'de gözüme eksik gelenler i30'da yoktu . i30'da eksik yok mu elbetteki var. bi xenon far , içerisinde 7-8" ekran olmaması , ağır araba olması . Tüketim tüketim deniyor ama izmirde 6-7 litre arası geziyorum . Eksikliklerin yanında i30'da yarı deri koltuklar ve elektrikli sürücü koltuğu beni cezbetti . Birde 76 bin lira gibi bir fiyat alınca içimden 308 için 15-16 bin lira fazla para vermek gram aklıma gelmedi . Aralarında fiyat farkı olmasa kararım ne olurdu inanın bilmiyorum




  • CnkYgT C kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle araba zevk işi ve bütçe meselesi, i30 güzel araç, güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CnkYgT

    Bu konuyu daha önce dile getirdiğimde eksi manyağı yapmışlardı beni yine söylemekten zarar gelmez. Mükemmel bir firma mükemmel bir araç yok , illaki her aracın emsal rakiplerine karşı + - yönleri oluyor burada'da tüketicilerin istekleri devreye giriyor.

    308'de benim gözüme batan eksiklikler . Hatchback bir arada 430 lt bagaj hacmi koyabilmek için , iç hacimden heragat etmeleri . Yolcu koltuğunu sürücüden ileri alma gibi müşteriyi kandırıcı oyunlar yapmaları benim gözümde bir eksi puan oldu.

    Arka havalandırma kanalları 308'de bulunmuyor . Bazı arkadaşlar var dedi bazıları koltuk altlarından geliyor dedi ama benim incelediğim allure donanımda mevcut değildi .

    Gelelim jant konusuna 308 için premium ve performans pack olsun istedim karşıma 18" jant çıktı eee bu arabada torsiyon var bağımsız değil şehir içinde eziyet çekeceğiz . Lastik değiştirmek istediğimde bir dolu para ödeyeceğim . 16" allure jantı takalım 18"leri alalım eee fiyatta bir şey değişecek mi yok aynı fiyat .

    Neyse dedim bir fiyat alalım geçmiş zaman tam net olmasada 91-93 arası bir şey söylenmişti.

    Seat Leon'u arabayı minimum 5 sene kullanacağım için direk eledim dsg ile uğraşmak istemiyordum. Hyundai i30'a gittim . 308'de gözüme eksik gelenler i30'da yoktu . i30'da eksik yok mu elbetteki var. bi xenon far , içerisinde 7-8" ekran olmaması , ağır araba olması . Tüketim tüketim deniyor ama izmirde 6-7 litre arası geziyorum . Eksikliklerin yanında i30'da yarı deri koltuklar ve elektrikli sürücü koltuğu beni cezbetti . Birde 76 bin lira gibi bir fiyat alınca içimden 308 için 15-16 bin lira fazla para vermek gram aklıma gelmedi . Aralarında fiyat farkı olmasa kararım ne olurdu inanın bilmiyorum

    Size katılıyorum. O sebeple beklemedeyim. Dediğiniz gibi her aracın + ve -'leri var. 308'de elektrikli koltuk, son alarak kullanılan aktif kafalıklar, şerit takip sistemi gibi eksiklikler. Ayrıca acil fren destek sistemi 50km/saat hızın altında çalışmıyor ki sıkışık trafikte önemli bir güvenlik unsuru olduğunu düşünüyorum.

    308 her ne kadar listemde önde olsa da son gelen zamlar sebebiyle bir çok başka aracı da değerlendiriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    Clio 4'ün navigasyonu nasıl, kullanışlı mı?

    Icon , rengi nedir? Onun kırmızısı hiç bir markada yok, captur ve kadjarda da kullanıyor. Kadjar da fena olmamış bu arada

    hocam, navi berbat ötesi. 308 de de çok farklı değil galiba. benzer paylaşımlar vardı. zaten harici navi kullandığım için hiç açmıyorum bile. bazen haritasını sokakları görmek için açıyorum.

    navigasyon dediğin tek kelime ile hızlı aramasının olması gerek. ayrıca iyi bir işlemci ile anında tepki vermeli. adres yada koordinat bildikten sonra ben oraya giderim zaten. onun için bence hiçbir navi opsiyonuna 1 kuruş vermek doğru değildir.

    aracımın rengi beyaz. ben kırmızıyı sevmiyorum.

    308 in allure paketi, beyaz renkli ise gece stopları dehşet güzel.




  • CnkYgT C kullanıcısına yanıt
    jant konusunda kesinlikle haklısınız. zaten iz mesafesi ile aks mesafesini son limite kadar genişletmişler. yani yol tutuş astra gibi bir şey olmuş. bir de kalkıp 17 jant koymuşlar. paket alınca 18 oluyor diye + bir şeymiş gibi anlatıyorlardı.

    bana göre açıkçası allure pakette 16 jant, içi siyah ve arka havalandırma olmaması en büyük eksikliği. arka diz mesafesi sorun değil. çok uzun boylu değiliz. 16 bin tl ciddi bir rakam. İ30 un en büyük eksiği her şeye rağmen yakıt. 308 olsaydı 2 litre az yakardı bence.
  • ukiotoshi U kullanıcısına yanıt
    dizelleri fiyatlandırırken fahiş bi şekilde fiyatlandırdıkları için haliyle indirim miktarı da daha yüksek oluyor. Acrupa ülkelerinde dizel benzinli fiyat farkı bu kadar yüksek değil.
  • 
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.