Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (296. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
30.216
Cevap
294
Favori
1.546.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Arkadaşlar son hız olarak ne gördünüz?

    220, 230?

    Bu gün 115 e-HDi ile Edirne otobanında 3 kişi klima açık şekilde hafif eğimde 210 gördüm. Düzde 190-200 gibi havlu atıyor.

    Eğimli kısımda zorlasam bilmiyorum daha ne kadar giderdi, (eski 110'luk 307'mde 220'ye kadar çıkmıştım).

    6.vites bayağı uzun, sonunu görmek bu motorla zaten mümkün değil. 6. viteste 4000 devir çevirebilmesi için hızın 250 olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    160km hıza çıkmıyor demedik, 180km yede 200km yede çıkar, tek kavrama yada çift kavrama gibi değil tork konvektorü, 130km hiza kadar çok çok iyi, sonrasinda akıcı bir hizlanma yok yada S modunu açmak gerekiyor, eren tekin 150km araba kullanıp yorum yapiyor, eski 308 ile 190bin km yaptim, yeni 308 de 5000km oldu, kendi aracımı kötülemem, gerçekçi yorum yapiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson

    160km hıza çıkmıyor demedik, 180km yede 200km yede çıkar, tek kavrama yada çift kavrama gibi değil tork konvektorü, 130km hiza kadar çok çok iyi, sonrasinda akıcı bir hizlanma yok yada S modunu açmak gerekiyor, eren tekin 150km araba kullanıp yorum yapiyor, eski 308 ile 190bin km yaptim, yeni 308 de 5000km oldu, kendi aracımı kötülemem, gerçekçi yorum yapiyorum

    Hocam bunun sebebi şanzımanın yapısı değilde vites oranları olabilir mi acaba? Şanzımandan kaynaklı bir unsur olsa yani şanzıman gücü baltalıyor olsa spor modda'da bir fark olmaması gerekir diye tahmin ediyorum sonuçta spor moda alınca mekanik olarak bir şey değişmiyor sadece vites geçiş devirleri değişiyor. Spor modda iken 130'da bir alt viteste hızlanıyor olabilir araç.




  • fasson kullanıcısına yanıt
    Arabanızla tekrar deneyin. Ben dediğinizi anlayamadım spor mod falan. Spor modda kullanmak için S e Almayada gerek yokta yüksek hıza çıkacağınız da gaz pedalını yapıştırıyordum. Araç otomatik S moduna geçmiş oluyor durup kalkış yapıldığında yüksek devire çıkıp sonra değişim yapıyor. Belli hızla giderken yaptığımda iki kademeli olan gaz pedalı ilk kademede Vitesi 1 düşültüyor, gaz pedalını yapıştırdığınızda iki vites bazen 3 vites düşürüyor. 130'dan sonra hızlı bir şekilde 0-130 nasıl geldiyse aynen devam ediyor 180 den sonra artık yeter diyor 180 ne kadar hız göstergesinde yavaşlama olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feriterk -- 2 Ağustos 2015; 2:27:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • feriterk F kullanıcısına yanıt
    Iste S modu sizin dediğiniz gibi sadece vites küçültme degil bu araçta bir önceki 308de evet öyle çalışıyordu, bunda ki her vitesin iki kademesi var gibi, 4.viteste giderken s tuşuna bastığıniz anda hemen 3 alip hizlanma yapmiyor bazen, yine 4 de ama daha canli, tabiki gaz pedalina yüklenince arac hizlanicak son hizi ne aciklanmissa o hiza kadar, benim anlatmak istediğim bu degil, 110luk eski 308 bundan daha iyiydi 130km den sonra, anlatmak istedigim 130km siniri o aracta 170km/h dan sonra oluyordu, hocam neyse size anlatamicam bu durumu ama ayni araci kullaniyorsak 0-130a geldiği gibi
    130-170 arasini gelemiyor; hafif nefesi kesiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle katılıyorum, eski 16 Valfli 110 hp motoru 300bin km'yi aşkın kullandım, 3000 devir üzerinde, yüksek hızlarda daha canlıydı.

    8V motorun karakteri bu, alt devirleri daha atak ama üstlerde kesiliyor hafiften.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JusT_SmiLe

    Sonradan okudum teşekkürler. Ekranda bir ikaz ile belirtiyor ise sorun yok. Ben o kadar anlamam arabadan motor sesinden :)

    hocam her araçta farklı galiba. Corsa marka aracımda yay gibi bir işaret yanıp sönüyordu. ancak clio 4 marka aracımda herhangi bir işaret çıkmadı. daha sakin ve arka planda yapıyor galiba. yapmaması da imkansız çünkü 33 binde.

    atra yeni motorlarda aynı zırt pırt çıkıyormuş. 30 binden sonra devirli kullanmayan insan haftada bir bu işaretle uğraşıyor.

    bu işaret sadece buz dağının görünen yüzü. sonrasında DPF iptali, temizlenmesi ya da yenilenmesi daha maliyetli bir durum. en ucuzu bin tl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson

    160km hıza çıkmıyor demedik, 180km yede 200km yede çıkar, tek kavrama yada çift kavrama gibi değil tork konvektorü, 130km hiza kadar çok çok iyi, sonrasinda akıcı bir hizlanma yok yada S modunu açmak gerekiyor, eren tekin 150km araba kullanıp yorum yapiyor, eski 308 ile 190bin km yaptim, yeni 308 de 5000km oldu, kendi aracımı kötülemem, gerçekçi yorum yapiyorum

    Tork Konvektör lü şanzumanda güç kaybı kaçınılmaz doğası gereği, aynı aracın manüeli tabiki daha yüksek hızlara daha çabuk ulaşacaktır, benim araç 1.2 130hp eat6 çok yüksek hızlara çıkmadım ama 160-170 lere çok çabuk çıkıyor sonrasını deneyemedim. Pejo bu şanzumanda güç kaybını minumuma indirdiğini iddaa etse de kayıp kaçınılmaz. Daha önceki aracımda klasik otm idi ama bu janzuman gerçekten konforlu sadece dip gaz yapıldığında biraz daha hızlı tepki verseymiş harika olacakmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İphone 5s ve 6 baglanmiyor araca iphone 5 ve 4s baglaniyor 5s ve 6 ile sorun yasayan varmi arac 2014 active degisik telefonlarlada denedim aynisi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Hocam stabilite nasıl??

    Bu araçlar çok hafif olduğu için bazen sıkıntı olabilir.

    3 kişi olması iyi aslında.

    2 tonluk arabalar çok başka gidiyor
  • BMW'de "tork konvertörlü" 8 ileri otomatik kullanıyor.

    Premium markalardan hangisi BMW'den daha seri, Mercedes mi, Audi mi?

    Daha iyidir demiyorum, daha iyi hızlandığını ve buna ilave olarak daha iyi yol tuttuğunu iyi biliyorum.



    Not: VOLVO'da yeni nesil motorlarında 8 ileri tam otomatiğe geçti(AISIN). Bir zaman sonra, Ford'dan kalan 1.6 D Powershiftler de kalmayacak.

    Gidiş yönünü çok düşünmeye gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 2 Ağustos 2015; 23:59:59 >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    Ben size değil, "weba"ya yazmıştım;

    Sizin yorumunuzu arkaya alıp, fırsat bilip gerçek dışı bir yorum yapmış. "İki bayiye gidilmiş, nasıl bir test parkurları ise, 130 km'nin üstüne de çıkılmış, her yer radar dolu. Foruma "salgın" yaymaya çalışılmış Bunu fark edince yazmadan duramadım
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Stabilite ağırlık merkezi ile alakalıdır.

    Aracın ön tarafı 3 ton, arka tarafı 2 ton, ortası 1 ton olup, toplamda 6 ton olsa da, önü arkası ayrı oynar.

    C ve D segmentlerinde 2 tonluk araç kalmayalı seneler oldu......zırhlı araçlar hariç.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 2 Ağustos 2015; 21:25:25 >
  • Selam arkadaşlar 308 allure koltuk dosemeleri siyah nasıl durur sizce genelde acik renk goruyorum acaba pisman olurmuyum aracta cam tavanda yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doktor-xx D kullanıcısına yanıt
    Tork konvertörlü şanzımanlar şuanda çift kavramaları patatese çevirir durumda. Çift kavramalar çok yakında tarih olacak. Aisin 8 tork konvertörlü ama takır takır geçiyor sıfır kayıp. aisin 6 aynı şekilde. Nasıl kullanıyorsunuz bilmiyorum ama bende sıfır kayıp vardı. Zf'den örnek bile vermiyorum. En iyisi o. ardından aisin 8 sonra aisin 6. Çift kavramaların bir esprisi kalmadı artık.
  • almeida3434 kullanıcısına yanıt
    6 bağlanıyor 5s'de bağlanıyor.

    ** Sen az ama öz yazarım diyen soytarı değil misin? ikiside bağlanmıyor, rütbelerimizi sökemediler, o biraz sıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feriterk -- 2 Ağustos 2015; 21:19:21 >
  • reco038 R kullanıcısına yanıt
    Ben, Allure alacak olsaydım, siyah döşeme isterdim, kullanımı kolay, güzel de duruyor. Cam tavan da istemezdim. Pişman olmazdım kesinlikle. Zaten, baştan, Allure, siyah döşeme, cam tavansız var mı elinizde derdim.

    Ama "Ben" böyle tercih ederdim. Herkesin olmazsa olmazları da farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 2 Ağustos 2015; 21:23:06 >
  • Bayide tekno gri siyah doseme arac vardi butcemde cam tavana yetmiyordu zaten benzinli camtavan dusunuyordum son karar dizeli sectim hayirlisiyla sali aliyorum araci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    S serisi hocam

    Öyle bi gidiyor ki sanırsın mermi

    200'le gidiyor ve tık yok ve sanırsın 70'le gidiyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reco038

    Bayide tekno gri siyah doseme arac vardi butcemde cam tavana yetmiyordu zaten benzinli camtavan dusunuyordum son karar dizeli sectim hayirlisiyla sali aliyorum araci

    Hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz. Güle güle kullanın kazasız belasız.
  • 
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.