Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (943. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
20 Misafir - 20 Masaüstü
5 sn
62.450
Cevap
638
Favori
2.483.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 941942943944945
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • carlitoss kullanıcısına yanıt
    Aptoide ile deneyin birde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayalbaz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Ankara Göral dan 192,5 e aldım. Sedefli beyaz. Tekno griyi 191,5 e bırakmışlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carlitoss kullanıcısına yanıt
    Android Auto ülkemzide desteklenmiyor. alternatif market uygulamaları veya internet üzerinden .apk olarak indirip yüklemeniz lazım.
    Aptoide,apkmirror.com, apkpure.com
  • ozandemir- kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar

    bu orjinal passas oalyına fazla takılmayın. Bu tip aksesuar parçalarda orjinal diye bir durum yok zaten. kauçuk paspas en nihayetinde..

    Geçen yıl araç ile birlikte yapı markettten 50 tl ye aldığım paspas ta bir nokta bile aşınma yok. Sol ayak dayama bölünümü uyacak şekilde kesmiştim oraya tam oturttum, bazı arkadaşların şikyet ettiği kayıp direksion miline yaslanma vs olayı da yok. arka koltuk için olan kısımda da bir kayma yok. yeterince derin olduğu için havuzlu paspas denen (bence çirkin duran) ürüne de gerek yok. kalkıp bir sürahi su dökmeyecek iseniz deinrliği makul seviyede olan bir kauluk paspas iş görecektir.

    orjinal olsun, pahalı olsun diye takılmayın. hepsi benzer maliyet ile benzer üretim yerlerinden çıkıyor. bayi stınca orjinal adı altında x3 fiyat oluyor..olay budur :)

    Örneğin karter koruma sacı diye alınan parçada TR de imal edilen ve ülkemizde bu konuda takıntısı olan kişilere satılan bir üründür. normal şartlarda ağırlık ekleme ve olası bir kaza durumunda sıkıntı yaratan bir parçadır..

    Burada TR de üretilen başka pgerçekten Orjinal olan ve fransaya gidip araca takılan parçalar da vardır. Bu parçalar aksesuar niteliğinde olmayan ve direk orjinal araç üzerinde gelen parçalardır, bahsettiğim paspas, karter muhafaza vs gibi parçalar ile farklı kategoridedir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    11.6 v 3008 I çalıştırmaya yetiyor mu tecrübe etme şansınız oldu mu?

    Ben de Kameram için bu sistemi kullanacağım, eşik değeri ayarlanabiliyor bendeki cihazda. Qq aracımda 11.6 V ta araç çalışmadı çünkü otoparkta kaldım ordan bir tecrübem var. Jump start yaparak çalıştırmistik.

    Bu konuda yanıtızı bekliyorum, zira bazı akü üreticileri 11.6V ta akü seviyesini %0 olarak veriyor. bu noktada araç kamerası park halinde çalışırken akü voltajı 11.6V a düştüğünde bahsettiğiniz ürün enerji çekmeyi kesiyor ama 3008 11.6V da çalışacak mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 18 Ocak 2018; 8:33:59 >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Akü voltaj seviyeleri sıcaklığa göre de etkilenebiliyor. Aşağıdaki tablodan görüleceği üzere 11.6da akünün tamamen bittiği de olabilir:)

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Vallahi hocam aku alakam olan bir konu degil:) bekleyip gorecegiz baglantiyi kurunca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroh

    Peugeot'in araçlarından servisler dahil bütün müşteri ayaklarında problem var. Daha aracım 3000 km de 6 kez servise gitttim ve çoğu sorun da çözümsüz kaldı 4 aylık Peugeot maceramda 7. kez servis kaydı açtırmak üzereyim sürücü koltuğu gıcırtısı sebebiyle. Resmen gacırdıyor yirmi yıllık araç gibi. İsteyen istediğini söylesin benim 4 ayda yaşadığım araç benden çok serviste kaldı. Yazıklar olsun böyle araca da markaya da...

    İstanbul da iseniz MEPA servise götürün.Koltuk ile ilgili problem bende de vardı oradaki usta işin ehli sanırım.İki saatte sorunu halletti.Sizde bir baktırın isterseniz.
  • rangerix R kullanıcısına yanıt
    Öneriniz için teşekkür ederim ama İstanbul'da değilim. 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blueye kullanıcısına yanıt
    işte benimde sorunum bu. qq da 11.6 da araç çalışmadı. benzeri 3008 de olursa, bu satandart 11.6 da voltajı kesen ürünler bir işe yaramayacaktır.
    şahsen ben ayarlı bir cihaz aldım ve min değeri kendim ayarlamak istiyorum .araştırmalarma göre 11.9 altında sıkıntı olabiliyor dediginiz gibi.
  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    :) o zaman tavsiyem 11.6 da araç çalışmaz ise tedarikli olun başka bir araçtan takviye için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcellance

    Aptoide ile deneyin birde

    Aptoide ile yüklendi hocam eyvallah. Uygulamaya tıklayınca bu sefer de "google play hizmetleri çalışmıyormuş gibi görünüyor" diyor. Neyse biraz daha kurcalayım olmazsa hanımın iphone û bağlarım araca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan


    quote:

    Orijinalden alıntı: heroh

    Siz beni buradaki satış temsilcileriyle karıştırdınız herhalde. Bu sorunları kaç kişi yaşadı farkında mısınız. Ben de sonuna kadar yaşadıklarımı yazacağım.

    Sorunları yazmaya kimse bir şey demiyor ki. Amaç zaten yaşadığımız sorunları kendi boyutlarıyla değerlendirip, diğer kullanıcılara bilgi vermek, deneyimleri paylaşmak. Ama kalkıp lastik patladı, bu araç yaramaz lanet olsun düzeyinde yazışmaları buranın amacına da uygun olmadığı son derece açık.

    Koltuk gıcırdadı at arabayı çöpe mantıksızlığınadır isyanım. Her sorunda toptancı yaklaşımla bir sürü karalama yapmaktan başka bir anlam taşımayan mesajlar paylaşmayı marifet saymayın diyorum.


    Çok isterim hemen DSG li bir Seat alın. Koltuğu hiç gıcırdamıyordu. Güle güle binin.

    Bu arada bir tane marka ve model söyleyin de hiç bir sorun çıkartmamış olsun. Sonra hep beraber Peugeot'lardan kurtulup o markayı alırız.

    Bu sorun meselesi goreceli olabiliyor. Kimi insanlar biraz pimpirikli; sorunlari buyutuyor, kafaya takiyor, hatta arabasini bu yuzden satiyor bile.

    3008 esimin arabasi; ben E-200 kullaniyorum. Araba konusunda "uzman" olmasi (tirnak icinde) ve pimpirikliligiyle taninan bir arkadasim araba bindigimde ortaligi ayaga kaldirmisti: "Bu nasil Mercedes, her tarafi dokuluyor, sesler geliyor" Cok samimi soyluyorum, bahsettigi sesi duymak icin disaridan araba gecmeyecek, sokak sesi sifir olacak, nefesinizi tutup arabayi dinleyeceksiniz, o zaman belki duyarsiniz. Bugune kadar kimse bu sesi duyamamisti; hala da duyabildigimi soyleyemem. Simdi guya varolan bu ses icin servise gitsem herhalde aylarca ugrasirim, sonunda cozum uretemezler cunku ortada bir sorun yok :)

    Bir baska tanidigim da arabama binerken ciglik atti: "Allaah, yazik ne olmus! Araban gocmus". Herhalde park halindeyken biri vurdu, yandik dedim. Bir de ne goreyim (goremeyeyim daha dogrusu); buyutecle baksan gorulmeyecek bir "hasar". Var mi yok mu belli degil. Gormek icin bakis acini ayarlarken sekilden sekile girmen gerekiyor.

    Genel olarak bu yapidaki insanlar hicbir zaman arabalarindan memnun olamiyorlar, surekli huzursuz bir sekilde bir servisten diger servise kosuyorlar. Bir diger gozlemim ise; sakinilan goze cop batar misali hep sansizliklarin da bu kisileri bulmasi. Hayatinda ilk kez valeye araba verip de kazali geri alan mi dersin, arabasinin uzerine balkondan saksi dusen mi dersin...

    heroh, sizin icin bu yakistirmalari yapmiyorum, uzerinize alinmayin. Genel olarak basimdan gecen, insanlarin arabalarina yaklasim farklarini gordugum tecrubelerimi paylastim.




  • norad N kullanıcısına yanıt
    Güzel bir fotoğraf çekmişsiniz

    Hanımda bana aynısını yapıyor. Kapıdan ses geliyor diyorum, cevap basit oluyor "hangi ses?" :)



    Başkasının aracına binince de 40 tane kusur buluyorum ama söylemiyorum zira adamın canını sıkmaya gerek yok. Farkında bile değil ve ona sıkıntı yaratmıyor..



    İsim geregi otomotiv plastik parçaları her gün içli disliyim. Bazı 3008 parçalarida dahil..

    Size burada hata listesi yazsam, sizde bari gidip araçta "aaa hakikaten hata varmış burda" deseni, değil 3008 premium dahil her araçtan soğursunuz.ozellikle görünmeyen, koltuk altı, yani, trim arkalarında gibi yerlerde göze batacak tonlarca şey var..



    Bu kadar detaya takılmamak gerek yoksa hayat geçmez :)



    Tabi sorun ilerleyecek, büyüyecek, herkes tarafından görülen ve duyulan bir sorun değil ise.. Özellikle ses konusu değerlendirmesi çok zor bir durum. Referans alınan değer herkes için farklı oluyor ve bu da görüş farklarını ortaya çıkarıyor haliyle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlitoss

    Beyler ne yaptımsa Android auto yu yükleyemedim. Vpn indirdim apk indirdim olmuyor. Telefon z3, anroid 6 yüklü. Google play e girince uygulama ülkenizde desteklenmiyor diyor. Play i durdur diyorun apk yüklenmiyor. neden böyle şeylerle uğraşmak zorunda kalıyoruz.

    Aynı durumdayız

    Ama Allah’tan i phone var da sorunu onunla çözüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Bugün bizim 3008'in doğum günü.
    Yani trafiğe çıkış tarihinin yıl dönümü.
    1 sene içinde neler yaşadık neler...

    22.000 km.yol yaptık.
    Kabaca 1.320 litre mazot tükettik ve bunun için 6.600 TL harcadık.
    Bu sene zorunlu trafik sigortası için 855 TL ödedim. Kasko için 1.400 TL ödedim.(Hasar başına 4.600 TL muafiyetli)
    Bakım için paspas dahil 700 TL ödedim.
    Bir de MTV'ler var haliyle.
    Tüm giderleri aya bölersek ayda 2.000 km.'ye yakın yol yapmak için 1.000 TL civarı para harcamışız.

    Bu sayede neler kazandık?
    İşe gelip-gitmeler. Keyifli tatiller.Eş-dost-akraba ziyaretleri.
    3008 ile seyahatlerin daha az yorucu olduğunu keşfettim.
    İlk zamanlarda park ettiğim yerlerde gelip sohbet etmek isteyenler ile karşılaştım.
    Tanıdıklar hala memnun musun diye sorar durur.
    Memnunum elbette...

    Tüm 3008 kullanıcılarına selam olsun.




    Aynı şekilde, hala araca binerken özellikle avm otoparklarında

    "Memnun musunuz?"

    "İçini merak ediyorum. bakabilir miyim?"

    "Alınır mı?" diyenler var.



    Geçen gün daha garibi başımdan geçti :)

    Yoğun Trafikte ilerlerken solundaki aractan birinin el işareti yaptığını fark ettim. Adres soracak diye düşünerek camı acıp "Buyrun yardımcı olayım dedim"

    Aracı soracaktım. Bu araclar kac para, memnun musunuz? Diye sordu.



    Forumda dolaşan ufak tefek problemler dışında. Maşallah aracımız çok güzel ve ilgi çekici.



    Peugeot tarihinde 3008in bir milat olacağını düşünüyorum.



    Herkese keyifle kullanması dileğiyle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3008_RIDER

    Peugeot 3008'in her nesil aracı iyidir. Genel olarak kalitesi sınıfının üstünde fiyatı ise altında oluyor. ayrıca servisleri de fena sayılmaz. Ben 2010 dan beri 3008 kullanıyorum. Şu an 2. aracım. Herşeyi iyi güzel ama kronik bir arızaya denk gelirseniz vay halinize. Müşteri hizmetleri dedikleri şey sadece lafta. Garanti dedikleri şey ise genel müdürlük insiyatifinde bir lutuf sanki. Geçenlerde peugeot bir parçayı garantiden karşılamadı dedi servis. Ben de genel müdürlüğü aradım. Sonra bana Güner adlı bir hanım dönüş yaptı. Kendisini sanırım müşterileri bezdirsin de bir daha aramasınlar diye işe almışlar. Gerçekten konuşmaktan rahatsızlık duyulacak bir tavrı ve tarzı var. Servisle sorununuzu servisle halledin diyor bana. Peki o halde siz neden orada varsınız Güner Hanım? Neyse, bu sefer şikayetvar.com a yazdım bu konuyu. Bu sefer Ercan Bey adlı birisi aradı peugeot genel müdürlükten. Servisle sorun yaşamışsınız dedi. Yok dedim, o sorunu çözdük, ben sizin Güner hanımla sorun yaşadım asıl. O konuyu bilemem ben size servis sorununuz için 200 tl indirim yapayım dedi. Yap peki, ama Güner Hanım? O bizim iç meselemiz dedi. Peki dedim, takipçisi olacağımı bilin. Tam telefonu kapatacağımız sırada "aa şimdi tesadüfen gördüm, siz sikayetvar.com'a bir yorum bırakmışsınız" dedi. evet dedim bıraktım. Benim de bir ricam var oraya olumlu yorum ekler misiniz dedi. Olur dedim. Telefonu kapattım, oraya iki satır yazdım indirim yaptılar diye. Ercan denen kişi tekrar aradı. Adam azarlayacak beni utanmasa. Olmamış o yorum, size indirim yapamayacağım demez mi bana. Sen şimdi beni 200 lira indirimle işe mi aldın Ercan kardeşim. Ben artık sana mı soruyorum ne yazmam gerektiğini? Ben ister yorum yazarım, ister yazmam. Sen bir indirim yapacaksan yaparsın. Yapmayacaksan yapmazsın. Ben de kendi doğru bildiğimi yaparım. Sana mı sorucam arkadaşım diyorum, ben sizin arkadaşınız değilim diyor Ercan Bey. Olamazsın ki zaten. Sen yıl sonu hedeflerini tutturmak için yaşayan, ipini kurumsal hayata kaptırmış, insan, ahlak, doğruluk, dürüstlük kavramlarını işe girerken kapıda bırakan biri gibi davranırsan, bana yardımcı olmaya çalışır gibi yapıp aslında benim adımın üstünü çizip bir sonrakine geçmek için sabırsızlıkla bekleyen birisi olarak zaten benim arkadaşım olamazsın. Ben bulunduğu konumun, yaptığı işin hakkını verenlerle arkadaş olurum. Sorunumu çözmek için aramış da dosya önüne şimdi gelmiş miş de benimle konuşurken tesadüfen görmüş müş yorumumu da.siler miymişim. Bir de yalan söylüyor bana.

    Güner Hanım'da, Ercan Bey de Peugeot adına müşterileri aramamalılar. Hele ki servisle derdini servisle hallet demek, internetten bir yorumu sildirmek veya pozitife döndürmek için 200 tl indirim teklif etmek, yazılan yorumdan memnun kalmayıp o indirimi iptal ediyoruz demek falan, bunlar çok ucuz taktikler. Ben 200 liranın peşinde değilim, hakkımın peşindeyim.

    Peugeot çözümsüzlükler diyarıdır. Eğer peugeout alacaksanız bu yazıları yazmaya ve okumaya hazırlayın kendinizi. Ben neden mi bunları yazıp senelerdir gene peugeot alıyorum? Çünkü servisinden çok memnunum. Hem yeri tam ofisimin karşısında, hem de genel müdürlük çalışanlarının aksine servis ekibi çok başarılı. Buradan istanbul Nev Peugeot ekibine selam olsun.



    Nezaket çerçevesinde kalmaya gayret ederek söylenmesi gereken şeyleri söyledim. İçimde kalmadı. Ayırca şikayette ettim. Takibini de yapacağım. Üstüne bir de bu adam ve kadın temsilciler konusunda tatmin edici bir çözüm elde edene kadar hergün bir mecrada konuyu yazıyorum. Adam resmen bana sikayetvar sitesindeki yorumu kaldırayım diye rüşvet teklif etti yahu. 200 liraya satın alacak beni aklı sıra.




  • norad N kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızın altına imzamı atarım. Çok güzel gözlem ve yaklaşımlar.

    Bir şekilde katkı yapmak istesem şunu ekleyebilirim. Örneğin aracınıza binip " bu araba dökülüyor" diyen kişinin kalkıp bir de " Mercedes araba mı ya? ne biçim marka bu?" diye feryat etmesindeki abartıya dikkat çekmek isterim.

    Mercedes'ini, BMW'sini benzin döküp yakmaya kalkan insanların videoları youtube'da var. İsteyen izleyebilir. Ama bunların hiç biri dünyanın en köklü otomobil üreticilerinin yaptıklarını değersiz kılmaz. Araçları "çöp" haline getirmez.

    Araçlarınızı güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin. Adı üstünde bunlar "ARAÇ" hayatımıza renk katarlar, işe yararlar, hobilerimizi gerçekleştirmeye yararlar vs. zamanla da değişirler. Olay budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IronHasan -- 18 Ocak 2018; 14:5:52 >
  • Android cihazınızda bir problem yok ise, Android Auto uygulamasını .apk olarak indirip yüklemeniz yeterlidir (bilinmeyen kaynakların yüklenmesine onay vermiş olmanız gerekir).
    bunun dışında sorun yaşıyor iseniz, problem kullandığınız cihaz kaynaklıdır (yazılım ve/veya donanım). başka bir android cihazda deneyiniz.
    VPN, DNS ayarı vb gibi ekstra bir işlem yapmanız gerekmemektedir.
    Not: Android Auto için min. Android 5.0 versiyonu gerekmektedir.
  • İlginç bir yazı olmuş. Ben maceranızı okurken benzer ne kadar çok konu yaşadığımı düşündüm. Hayatın bir çok alanında benzer tavır ve davranışlarla karşılaşmamak imkansız. Sahadan haberi olmayan tırnak içindeki yöneticiler veya halkla ilişkiler uzmanları ne yazık ki söz ettiğiniz konulara benzer şekilde bir yandan karşısındakileri aşağılarken bir yandan da dünyanın en büyük, en önemli işini yaptıklarını sanıyorlar. Evdeki klimanın arızası sırasında da çok benzer şeyleri yaşamıştım. Önceki aracımın şanzıman arızaları sırasında da yaşadıklarım çok farklı değildi. Ne olacak ki rahatlığıyla davranabiliyorlar. Onlar için bir an önce baştan savılması gereken, sorun çözülsün ya da çözülmesin sesi kesilmesi gereken varlık muamelesi görebiliyorsunuz.

    Nev deyince aklıma geldi. Bizim iş yerindeki 301 lerden birinin ön takımından bir "lak" sesi geliyor diye şöför NEV'e gidiyor. Ciddi bir sıkıntı olabilir bir bakarmısınız diyor. Oradaki yine tırnak içindeki servis sorumlusu, "randevunuz yok bakamam" deyince biz devreye girdik. Araba randevu vererek arıza yapmıyor. Bir bakın, sorun acilse kullanmayalım, ya da idare edecek bir şeyse randevu verin o zaman gelelim. Bu ne biçim tavır dedik. Servis müdürü falan araya girip, özür dileyerek aracı test ettiler falan. Üstelik garanti kapsamındaki araçtan söz ediyorum.

    Şimdi o servis sorumlusu yaptığı için bilincinde olsa, önce müşteri memnuniyeti derdi. Ama onun kafası her gün gelen "lanet" arabaları bir an önce bitirip işimi yaptım demek düzeyini aşamamış olduğu için karşısındakini dinlemeyi bile beceremiyor.

    Benzer örnekler çok ve ne yazık ki iş yine bizlere düşüyor. Hakkımızı sonuna kadar aramak bu arada da doğru diyalogları kurarak sorunu yönetmek zorunda kalıyoruz. Ya da bu marka 5 para etmez diye durumu özetleyip işin içinden çıkıyoruz.:)




  • 
Sayfa: önceki 941942943944945
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.