Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (942. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
16 Misafir - 16 Masaüstü
5 sn
62.413
Cevap
639
Favori
2.478.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 940941942943944
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam mantik boyle calisiyor. Sizin kamera guzel kamera ama :)



    Zaten arac kameralari amac degil arac mantigiyla hareket ederek kullanilmali. Bir aksiyon kamerasi gibi doga manzara kaydedip izlemiyoruz sonucta :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    Bu is degil aslinda ogretmenim ben. Atama olana kadar ugrasiyoruz diyelim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carlitoss kullanıcısına yanıt
    Yok hocam. Ben eğer ihtiyaç duyarsam yan taraftan hemen bir iki tıkla halledyorum sonra eski haline getiriyorum. Active donanımın led farla birlikte en büyük 2 ihtiyacı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bizim 3008'in doğum günü.
    Yani trafiğe çıkış tarihinin yıl dönümü.
    1 sene içinde neler yaşadık neler...

    22.000 km.yol yaptık.
    Kabaca 1.320 litre mazot tükettik ve bunun için 6.600 TL harcadık.
    Bu sene zorunlu trafik sigortası için 855 TL ödedim. Kasko için 1.400 TL ödedim.(Hasar başına 4.600 TL muafiyetli)
    Bakım için paspas dahil 700 TL ödedim.
    Bir de MTV'ler var haliyle.
    Tüm giderleri aya bölersek ayda 2.000 km.'ye yakın yol yapmak için 1.000 TL civarı para harcamışız.

    Bu sayede neler kazandık?
    İşe gelip-gitmeler. Keyifli tatiller.Eş-dost-akraba ziyaretleri.
    3008 ile seyahatlerin daha az yorucu olduğunu keşfettim.
    İlk zamanlarda park ettiğim yerlerde gelip sohbet etmek isteyenler ile karşılaştım.
    Tanıdıklar hala memnun musun diye sorar durur.
    Memnunum elbette...

    Tüm 3008 kullanıcılarına selam olsun.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Bugün bizim 3008'in doğum günü.
    Yani trafiğe çıkış tarihinin yıl dönümü.
    1 sene içinde neler yaşadık neler...

    22.000 km.yol yaptık.
    Kabaca 1.320 litre mazot tükettik ve bunun için 6.600 TL harcadık.
    Bu sene zorunlu trafik sigortası için 855 TL ödedim. Kasko için 1.400 TL ödedim.(Hasar başına 4.600 TL muafiyetli)
    Bakım için paspas dahil 700 TL ödedim.
    Bir de MTV'ler var haliyle.
    Tüm giderleri aya bölersek ayda 2.000 km.'ye yakın yol yapmak için 1.000 TL civarı para harcamışız.

    Bu sayede neler kazandık?
    İşe gelip-gitmeler. Keyifli tatiller.Eş-dost-akraba ziyaretleri.
    3008 ile seyahatlerin daha az yorucu olduğunu keşfettim.
    İlk zamanlarda park ettiğim yerlerde gelip sohbet etmek isteyenler ile karşılaştım.
    Tanıdıklar hala memnun musun diye sorar durur.
    Memnunum elbette...

    Tüm 3008 kullanıcılarına selam olsun.




    Nice yıllara....




  • Peugeot 3008'in her nesil aracı iyidir. Genel olarak kalitesi sınıfının üstünde fiyatı ise altında oluyor. ayrıca servisleri de fena sayılmaz. Ben 2010 dan beri 3008 kullanıyorum. Şu an 2. aracım. Herşeyi iyi güzel ama kronik bir arızaya denk gelirseniz vay halinize. Müşteri hizmetleri dedikleri şey sadece lafta. Garanti dedikleri şey ise genel müdürlük insiyatifinde bir lutuf sanki. Geçenlerde peugeot bir parçayı garantiden karşılamadı dedi servis. Ben de genel müdürlüğü aradım. Sonra bana Güner adlı bir hanım dönüş yaptı. Kendisini sanırım müşterileri bezdirsin de bir daha aramasınlar diye işe almışlar. Gerçekten konuşmaktan rahatsızlık duyulacak bir tavrı ve tarzı var. Servisle sorununuzu servisle halledin diyor bana. Peki o halde siz neden orada varsınız Güner Hanım? Neyse, bu sefer şikayetvar.com a yazdım bu konuyu. Bu sefer Ercan Bey adlı birisi aradı peugeot genel müdürlükten. Servisle sorun yaşamışsınız dedi. Yok dedim, o sorunu çözdük, ben sizin Güner hanımla sorun yaşadım asıl. O konuyu bilemem ben size servis sorununuz için 200 tl indirim yapayım dedi. Yap peki, ama Güner Hanım? O bizim iç meselemiz dedi. Peki dedim, takipçisi olacağımı bilin. Tam telefonu kapatacağımız sırada "aa şimdi tesadüfen gördüm, siz sikayetvar.com'a bir yorum bırakmışsınız" dedi. evet dedim bıraktım. Benim de bir ricam var oraya olumlu yorum ekler misiniz dedi. Olur dedim. Telefonu kapattım, oraya iki satır yazdım indirim yaptılar diye. Ercan denen kişi tekrar aradı. Adam azarlayacak beni utanmasa. Olmamış o yorum, size indirim yapamayacağım demez mi bana. Sen şimdi beni 200 lira indirimle işe mi aldın Ercan kardeşim. Ben artık sana mı soruyorum ne yazmam gerektiğini? Ben ister yorum yazarım, ister yazmam. Sen bir indirim yapacaksan yaparsın. Yapmayacaksan yapmazsın. Ben de kendi doğru bildiğimi yaparım. Sana mı sorucam arkadaşım diyorum, ben sizin arkadaşınız değilim diyor Ercan Bey. Olamazsın ki zaten. Sen yıl sonu hedeflerini tutturmak için yaşayan, ipini kurumsal hayata kaptırmış, insan, ahlak, doğruluk, dürüstlük kavramlarını işe girerken kapıda bırakan biri gibi davranırsan, bana yardımcı olmaya çalışır gibi yapıp aslında benim adımın üstünü çizip bir sonrakine geçmek için sabırsızlıkla bekleyen birisi olarak zaten benim arkadaşım olamazsın. Ben bulunduğu konumun, yaptığı işin hakkını verenlerle arkadaş olurum. Sorunumu çözmek için aramış da dosya önüne şimdi gelmiş miş de benimle konuşurken tesadüfen görmüş müş yorumumu da.siler miymişim. Bir de yalan söylüyor bana.

    Güner Hanım'da, Ercan Bey de Peugeot adına müşterileri aramamalılar. Hele ki servisle derdini servisle hallet demek, internetten bir yorumu sildirmek veya pozitife döndürmek için 200 tl indirim teklif etmek, yazılan yorumdan memnun kalmayıp o indirimi iptal ediyoruz demek falan, bunlar çok ucuz taktikler. Ben 200 liranın peşinde değilim, hakkımın peşindeyim.

    Peugeot çözümsüzlükler diyarıdır. Eğer peugeout alacaksanız bu yazıları yazmaya ve okumaya hazırlayın kendinizi. Ben neden mi bunları yazıp senelerdir gene peugeot alıyorum? Çünkü servisinden çok memnunum. Hem yeri tam ofisimin karşısında, hem de genel müdürlük çalışanlarının aksine servis ekibi çok başarılı. Buradan istanbul Nev Peugeot ekibine selam olsun.




  • Şimdi, Ercan Bey e telefonda bunların hepsini söylediniz mi yoksa ah keşke durumu mu var.
  • Peugeot'in araçlarından servisler dahil bütün müşteri ayaklarında problem var. Daha aracım 3000 km de 6 kez servise gitttim ve çoğu sorun da çözümsüz kaldı 4 aylık Peugeot maceramda 7. kez servis kaydı açtırmak üzereyim sürücü koltuğu gıcırtısı sebebiyle. Resmen gacırdıyor yirmi yıllık araç gibi. İsteyen istediğini söylesin benim 4 ayda yaşadığım araç benden çok serviste kaldı. Yazıklar olsun böyle araca da markaya da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heroh -- 17 Ocak 2018; 15:41:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroh

    Peugeot'in araçlarından servisler dahil bütün müşteri ayaklarında problem var. Daha aracım 3000 km de 6 kez servise gitttim ve çoğu sorun da çözümsüz kaldı 4 aylık Peugeot maceramda 7. kez servis kaydı açtırmak üzereyim yolcu koltuğu gıcırtısı sebebiyle. Resmen gacırdıyor yirmi yıllık araç gibi. İsteyen istediğini söylesin benim 4 ayda yaşadığım araç benden çok serviste kaldı. Yazıklar olsun böyle araca da markaya da...

    Dünyada ki tep Peugeot sizde o da berbat bir şey.. Satın kurtulun böyle araca bineceğinize.

    Yıllarca kullanıp, periyodik bakım dışında bir sorunla karşılaşmayanlara ne diyeceksiniz?


    Merak ediyorum, acaba birileri böyle mesajlar paylaşılsın diye bonus falan mı veriyor sizlere?


    Benim aracımda tık yoktu kardeşim. Şirkette 3 tane 301 var, onlar da sorunsuz çalışıyor. 15 bin de bir bakıma gidiliyor ve araçlar tıkır tıkır iş görüyor. Hem ekonomik, hem kullanışlı hepsi.

    Ama böyle bir arabaya binip yüz yılı aşkın süredir araç üreten, Almanlar'ın GM destekli olduğu halde batan OPEL'ini alan, son yıllara kadar BMW'ye motor satan bir markayı anında çöpe atacak kadar bilgiç bu beyefendilerin ne iş yaptıklarını ve dünya çapında hangi büyük başarılara imza attıklarını merak etmemek elde değil.




  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Siz beni buradaki satış temsilcileriyle karıştırdınız herhalde. Bu sorunları kaç kişi yaşadı farkında mısınız. Ben de sonuna kadar yaşadıklarımı yazacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroh

    Siz beni buradaki satış temsilcileriyle karıştırdınız herhalde. Bu sorunları kaç kişi yaşadı farkında mısınız. Ben de sonuna kadar yaşadıklarımı yazacağım.

    Sorunları yazmaya kimse bir şey demiyor ki. Amaç zaten yaşadığımız sorunları kendi boyutlarıyla değerlendirip, diğer kullanıcılara bilgi vermek, deneyimleri paylaşmak. Ama kalkıp lastik patladı, bu araç yaramaz lanet olsun düzeyinde yazışmaları buranın amacına da uygun olmadığı son derece açık.

    Koltuk gıcırdadı at arabayı çöpe mantıksızlığınadır isyanım. Her sorunda toptancı yaklaşımla bir sürü karalama yapmaktan başka bir anlam taşımayan mesajlar paylaşmayı marifet saymayın diyorum.


    Çok isterim hemen DSG li bir Seat alın. Koltuğu hiç gıcırdamıyordu. Güle güle binin.

    Bu arada bir tane marka ve model söyleyin de hiç bir sorun çıkartmamış olsun. Sonra hep beraber Peugeot'lardan kurtulup o markayı alırız.




  • heroh H kullanıcısına yanıt
    Forumdaki satış temsilcisi listesi varsa paylaşırsaniz biz de öğrenmiş oluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Passat:) sorunsuz ve muhteşem ötesi bir araçtır. Forumda anlatılmaz yaşanır diye bir yorum yapan da olmuştu geçen yıl.. :)



    Ben tarihte passat kullanıp da sorun yaşadığını söyleyen henüz görmedim. Servise giden passat lar da hava almaya gidiyor zaten.

    Ayrıca dsg dünyanın en sorunsuz sanzimani dır lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: norad

    Allure elegance grip kontrolluyu Aralik ortasi 155bine aldim.

    2. El mi aldınız? Sıfır 1.6 dizel allure+elegance 155'e aldıysanız piyango gibi bişi olmuş...


    dizelde grip control yok diye biliyorum, benzinlidir bu fiyata, 1.6 dizel ep beni 169 alabildim aralık ortasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Passat:) sorunsuz ve muhteşem ötesi bir araçtır. Forumda anlatılmaz yaşanır diye bir yorum yapan da olmuştu geçen yıl.. :)



    Ben tarihte passat kullanıp da sorun yaşadığını söyleyen henüz görmedim. Servise giden passat lar da hava almaya gidiyor zaten.

    Ayrıca dsg dünyanın en sorunsuz sanzimani dır lütfen

    Dilerim hangi marka ve model olursa olsun alanlar sorunsuz şekilde kullanır. Passat sahipleri de.:)

    Ben DSG'den ağzı yananlardanım. Ama bir kere olsun DSG'li arabalar çöptür anlamına gelecek cümle kurmadım. VW Forumlarında kullanıcılara bu marka berbattır demedim. Bir daha almam o kadar. Var olanı da zararına bakmadan sattım zaten. Hem şikayet edip hem de kullanmayı da doğru bulmuyorum.

    Ama kullanıp memnun olanlar da var. Hem de çoğunlukla öyle olmalılar ki en çok satan araçlar sıralamasında hep başlarda hatta 1 numara olmaya devam ediyor. O nedenle kötü anlamda piyango bana çıkmış kabul ediyorum. Yoksa bir model araba alıp bütün markayı karalamak en azından haksızlıktır.




  • farukisin F kullanıcısına yanıt
    Grip kontrol motor tipi ile ilgili bir opsiyon değil. Benzinli veya dizel de opsiyon olarak satinalabilirsiniz. Lastikler 18" ve M+S oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bagajı tam kapatmamışım. Düğmeye bastım çıktım sonra gelince farkettim aynalar kapalı değil, kapıyı açtım açık, Allah Allah dedim kilit bozuk sandım. Meğerse tüm kapılar kapanmadan kilitlemiyormuş arabayı. Aynaların kapanmasından kilitki olduğu anlaşılıyor. Bir daha bakacağım aynalara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carlitoss kullanıcısına yanıt
    Yeni nesil araçlarda merkezi kilit sistemi bu şekilde çalışıyor.

    Bazıları sesli ve/veya ekranda görsel olarak da uyarıyor..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanriseven


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-

    servisten aldığım orjinal paspas ayağım gazdayken topuğun biraz dik açıyla paspasa yaslanması sonucu paspas delindi. kışın yağmurda çamurda biniyoruz leke olmasın alt döşeme diye kauçuk paspas aldık orjinal servisten. bu kadar kalitesiz olacağını düşünmemiştim. bi ara servise uğrayıp söyleyeceğim. sileceklerde izli silmeye başladı. burda bir arkadaş vardı 6 ay 10 bin garanti var diye. daha 6 ay olmadı onları da değiştirelim fakat değiştikten sonra aynı seviyeye gelirse 4 ayda yine kıymeti yok.

    Servisin orijinal diye sattığı ürün aslında orijinal olmayabiliyor.

    Yani şöyle; bana hediye ettikleri aynı Peugeot logolu falan orijinal görünümlü üründü fakat yerli üretimdi. Muhtemelen standart halı paspas ile gelen araçlara hediye vermek için Peugeot tarafından sipariş ile üretildi.

    Ben ekstra orijinal 16 164 350 80 kodlu ürünü temin ettin, o direk Peugeot'nun kendi ürünüydü.

    Belki yerli üretim olanlar daha kalitesizdir...

    https://www.parcagonder.com/YENI-3008-KAUCUK-HAVUZLU-PASPAS-SEKILLENDIRILMIS-LASTIK-HALI-TAKIMI-ON-VE-ARKA,PR-1792652.html

    şu üründen var bende. direk servisten aldım. servise uğrayıp söyleyeceğim. bu kadar kalitesiz olmasını beklemiyordum açıkçası.




  • Beyler ne yaptımsa Android auto yu yükleyemedim. Vpn indirdim apk indirdim olmuyor. Telefon z3, anroid 6 yüklü. Google play e girince uygulama ülkenizde desteklenmiyor diyor. Play i durdur diyorun apk yüklenmiyor. neden böyle şeylerle uğraşmak zorunda kalıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 940941942943944
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.