Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: hkn_dh , trschumi Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 18 Misafir (8 Mobil) - 10 Masaüstü10 Mobil1 iOS
39.717
Cevap
463
Favori
2.380.579
Tıklama
Popüler Konular listesinde 70. Sırada  bugün en iyi #12
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Peugeot >> YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1066 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: muhsinmuttaki

    giulia

    zevk sahibiymişsiniz.

    Niye memnun kalmadınız?

    Alfanın en iddialı modellerinden biri halbuki

    Yoksa bir Alfistle mi konuşuyorum.:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 28 Aralık 2017; 13:59:29 >
    _____________________________
    MUTLU ET,MUTLU OL...
  • Teğmen
    206 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: farukisin

    Beyler kokmayan plastik paspas ve bagaj havuzu önerisi olan var mı kullanıp memnun kalan.

    Kimse yok mu plastik paspas alan ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Ac yi istediğiniz zaman kapatabilirsiniz AUTO mode aktif iken dahi. Ben AC kapalı kullanıyorum hep.

    zaten benim bildiğim ac sadece soğutma görevi görüyor. yanlışım varsa düzeltin. sıcak havayı motorun ısısı sayesinde elde edip dışarıdan hava karıştırarak dereceyi ayarlıyor diye biliyorum. yani yaz harici ac açmak gereksiz.
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba,

    yeni kasa 3008 aracım var arka tekerleklerde camurun atılmasını önleyen plastık parca, camurluktan ayrılmış. bu parça üst kısımdan tutunuyor ancak alt kısmı serbest halde ve uzun yolda süratlendikçe tıkırdayarak ses yapıyor.

    böyle bir sorunla karşılaşıp çözüme ulaşan var mı? Gördüğüm kadarıyla tamir edebilmek için lastikleri çıkarmak gerekiyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj

    Ac açık konumda içeriyi ısıtırsan arabanın camları nem yapmıyor ben genelde ac açık kullanıyorum.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ozandemir- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7179 Mesaj

    Dış hava sirkülasyonunu kapatmazsaniz aracın camları buğu yapmaz. AC Kapalı olsa dahi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 28 Aralık 2017; 21:38:42 >
    |
    |
    Asdfg12 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    59 Mesaj
    Arkadaşlar bu advanced grip control aluure elegance packlerde varmı arazide yoksa normal 2 çeker araba gibimi. Birde navigasyona birşeyler yazarken hep yabancı ülkelerin adresleri çıkıyor sesli komutlada sokağı söleyince anlamıyor bir bilginiz varmı ?
    _____________________________
  • Yarbay
    7179 Mesaj

    Grip control opsiyon el olarak M+S Lastikler ile birlikte alınabiliyor.

    Grip control bir dört çeker sistemi değil. Araç önden çekişli standart tahrik grubuna sahip olup esp desteği ile farklı yol koşulları için, on tekerleklerin patinaj yapmaması için gerekli müdahaleyi yapan yazılımsal bir sistemdir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yemen3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj
    Arkadaşlar size bir uzmanlık sorum olacak.Şöyleki önceki araçlarım olan vw cc ve vw passat araçlarımda auto hold özelliği vardı.Işıklarda felan durunca frenden ayağınızı çekseniz dahi gaza basana kadar araç hareket etmiyordu ve fren lambasıda yanıyordu.Bence çok güzel bir özellik.Bizim araçlarda bu özellik bildiğiniz gibi yok.Bazen vitesi N ye alarak el frenini çekmek şeklinde uzun duruşlarda bende buna benzer duruşlar yapıyorum.Şimdi sorum şu:vitesi N ye almadan vites D konumunda iken el frenini çekip ayağımızı frenden çekip dursak yani ışıklarda felan beklesek araca bir zararı olur mu? Fazladan yapacağımız duruşlarda sadece el frenini çekmek olur...Görüşleriniz nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikeb -- 29 Aralık 2017; 9:52:28 >
    _____________________________
    2014 0pel Corsa 1.2 Essentia
    2016 Peugeot New 3008 ALLURE + EP
  • Yarbay
    7179 Mesaj

    Uzun duruşta frene bastığınızda stop start devreye girecektir zaten. Ama siz frene basmak yorucu oluyor diyorsanız, o zaman P ye alınız. Eğer dik bir yokuş ise el frenini de çekiniz.



    Fakat kaç sn lık bir duruş oluyor ki gene basıp stop start kullanmak yerine bu kadar işlemi yapalım..

    İkinci sorum, uzun bir duruşta aracın kontak kapatmadan sadece sabit kalmasını neden ihtiyacınız var, belki buna göre alternatif bir çözüm uretebiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 29 Aralık 2017; 9:59:53 >
    |
    |
    Elektrikeb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    590 Mesaj

    Bütün otomatik vitesli araçlarda olduğu gibi, EAT6 da D pozisyonunda ve araç çalışırken vites kutusu hidrolik basıncına maruz kalıyor. Dolayısıyla uzun süre ayak frende veya el freni çekik çalışır durumda bırakmak şanzıman sağlığı açısından iyi bir şey değil. Bu sizin eski araçlar için çok daha hayatiydi. DSG zayıf bir vites kutusu olduğundan bu tür zorlamalar ömrünü daha da kısaltıyor.

    Araç S&S durumunda ise vitesin D de durması bence önemli değil ama bu sefer de ayak frende durmak zorunda. Uzun süre bekleyecekseniz vitesi N'ye alıp el frenini çekip ayağınızı frenden kaldırabilirsiniz. Yol açıldığında D'ye aldığınızda araç çalışır ve el frenini boşaltıp hareket edebilirsiniz.
    |
    |
    Elektrikeb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    s7 edge
    |
    |
    acquiles kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    51 Mesaj

    Otomatik start stop sayesinde bu basınç olmuyor zaten. durduğumuzda araç stop ediyor zira...
    |
    |
    IronHasan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    660 Mesaj

    Uzun beklemelerde özellikle rampalarda yada araç kapama öncesi
    1-N
    2-El freni
    3-P(zorunlu P e geçiş istiyor kapama öncesi)yapıyorum.
    faydası olurmu göreceğiz.
    |
    |
    IronHasan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7179 Mesaj
    Meraklısına ds7 fiyatı.

    Hollanda ocakta satışa çıkıyor. Gazete deki bilgi.





    TR fiyatını buraya yazmıyorum zira o para verilir mi diye gereksiz tartışma manasız olacak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    59 Mesaj
    Arkadaslar surus ozel kadranlar gibi secenek olan ekranda ozeli secip yakit anlik tuketimi koymak istiyorum nasil yapiliyor bu islem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    590 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: honour16

    Otomatik start stop sayesinde bu basınç olmuyor zaten. durduğumuzda araç stop ediyor zira...

    Doğru. Zaten araç stop moda geçmişse sorun yok. Ayak frende beklemek istenmiyorsa, N'ye alıp el freni aktif hale getirilebilir. İşe yarar ve yeterli bence.

    P'ye illa alınmasında bir yarar görmüyorum. Sonuç olarak aracı park etmiyoruz. Ayrıca N'de el freni yeterli.

    Sık hareket eden trafikte ise D'de Stop ve ayak frende yeterli.
    |
    |
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.
  • Yüzbaşı
    590 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Esk-3008

    Uzun beklemelerde özellikle rampalarda yada araç kapama öncesi
    1-N
    2-El freni
    3-P(zorunlu P e geçiş istiyor kapama öncesi)yapıyorum.
    faydası olurmu göreceğiz.

    N ve El freni yeterli bence.. P abartılı bir durum gibi geliyor. Park edip gitmiyoruz.


    Zaten soru ayağımızı frenden kaldırma talebiydi. El freni bu sorunu çözmeye yeter. Araç hareket etmez.



    Ama dediğinize aracı park ediyorsak tamamen katılıyorum.

    N'ye al El frenini aktifleştir ve P'ye alıp stop etmek en sağlıklı parkta bırakma şekli. Özellikle de yokuşlarda park ederken çok çok önemli.
    |
    |
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.
  • Yarbay
    4561 Mesaj
    Arabam 21.000 km.'de. Dizel otomatik.
    Ataşehir-Gebze otobanında 100 km.ortalama hız ile 50 km. yol yaptım. Tüketim 4,6 litre oldu.
    (Uzun ve açık yolun gözünü seveyim.)

    Son 10.000 km.ortalamam ise hala 30 km.hız ile 6,4 litre.
    |
    |
    _____________________________
    Araba Geçmişim: 1994'de 73 model 1303 VW ve 94 Renault Spring, 98'de Broadway, 99'da Polo, 2001 Polo Classic, 2003 Peugeot 206, 2005 Ford Focus C-max, 2008 C4, 2009 C4 Picasso, 2011 BMW 1.16İ, 2013 BMW X1, 2014 C4,2017 Peugeot 3008
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yemen3

    Arkadaslar surus ozel kadranlar gibi secenek olan ekranda ozeli secip yakit anlik tuketimi koymak istiyorum nasil yapiliyor bu islem

    kadranları değiştirdiğin direksiyonun sol tarafındaki tekerlekten özeli seç direk sağ tarafa anlık bilgileri sol tarafa da devir saatini koyuyor zaten.
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
SEO
emek server
kolayoto.com
Media Sözlük
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,984
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.