Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
62.225
Cevap
636
Favori
2.462.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_r_k

    Reno motoru kullanmiyorum hic de kullanmadim 97 model broadwayimden beri ama reno dizel motor konusunda cok iyi belki de en iyi marka. Dci motorlarin yakit verimliligi vs. gayet iyi hatta bakimi da 20 binde bir. F1 de pek cok markaya motor saglayan bir uretici. yanilmiyorsam 2 sezon vettel sampiyon olurken redbulun motoru da renoydu. Formulae'de de elektirik konusunda basi cekiyorlar. Mercedesin f1de de reno motoru kullanmisligi var.
    Demek o ki mercedes reno motoru kullaniyorsa bir bildigi var maliyet meselesi degil. Dacia motorlu gla demek yerine reno motorlu dacia demek gerekli. Zira kaliteli bir motoru uygun fiyata vermekte dacia.

    Konuya iyi girmişşiniz ama "mercedes reno motoru kullaniyorsa bir bildigi var maliyet meselesi değil" diyerek yanlış bağlamışsınız, şöyle ki:

    1.5 Dci moturunun 65 bg olanını Renault kangoo da 25.000 km, Clio Symbol de 30.000 km, 80 bg olanını megane 2 hb aracımda 15.000 km ve son olarak 110 bg olanını da dacia duster da 50.000 km bizzati ben sürerek kullandım.
    Yani motorun artılarını eksilerini sizden çok çok daha iyi bildiğimi iddea ederim, tıpkı bakım aralığı 20.000 km dediğiniz bu motorun halen farklı markalarda 10.000 15.000 ve 20.000 km olduğunu bildiğim gibi.

    Ama konumuz bu değil, hiç bu olmadı.Ben gla dan örnek verirken motorun gla yetmediğini, uymadığını söylemedim. Mercedes in elinde onlarca tipte motor mevcuttur. Bu motoru üretme maliyeti renaulttan alma maliyetinden düşük olsaydı hiçbir zaman gla da olmayacaktı.
    Bir yanda dci motoru kullanan markaları, onların çeşitli modellerini, onlarında versiyonlarını düşünerek üretim adedlerine göre maliyeti düşün, bir de bir markanın global piyasalarda da satışa sunduğu (her yerde bizimki gibi hacme göre vergi alınmıyor) bir modelinin bir versiyonun dizel seçeneklerinden birinin
    kaç adet üretileceğini düşünerek tasarım-test-üretim maliyetini hesapla..

    Bu yüzden gla:

    1-) 1.5 motorlu, yani daha düşük vergilendiriliyor,
    2-) Motoru Renaulttan alıyor, kendi üretmediği için ucuza geliyor,
    3-) Küçük hacimli, boyutu segment olarak bir aşağıda kalıyor.

    olmasına rağmen, açıklanan 3008 en dolu ve ek opsiyonlu tipin donanımından eksik de olmasına rağmen 177 bin tl den satılarak, fayda/maliyet aracı olmaktan çıkıyor, 'bana göre'.

    Haa alan alır, zevk meselesidir, parası çoktur, vs.vs. saygı duyarım beni ilgilendirmez ama bu satış fiyatı çok çok yüksektir, distribitörün kazığıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom1259

    Hocam 110 a gt line verseler o bayileri yıkar bizim milletimiz ekmek sırası gibi sıra olur valla. Benim tahminim gt line 135 derler gibi geliyor. Çünkü adamlar araca çok ilgi olduğunu biliyorlar bu fırsatı kaçırmazlar maalesef.

    Araç denildiği kadar iyiyse ben allure modeline 110 veririm ,tutup 115 derlerse almam ,yani benim psikolojik sınırım 110...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • savas1000 S kullanıcısına yanıt
    Elbet ki fiyat avantaji vardir ama mesela multijet de alabilirdi mercedes renoyu tercihinde bir neden olmali bence. Dcide yakit konusunda 110 bg yeni nesillerin avantaji da ortada bir de hacim konusuna deginmissiniz bilmem takip ediyor musunuz ama ornegin f1de motorlar 1600 cc bunu dakikada 22000 devir civarinda ceviren bir teknolojiden bahsediyoruz. Tabi normal araclar bu devirlere cikmiyor ama motor hacminin aracin kategorisi icin pek onemi kalmadi o eskidendi. 3000 cc motor 220 bg 250 bg gibiydi son 6 7 yilda kucuk hacimden yuksek guc alinmaya basladi. Vergi avantaji da tabi ki var ama bu araci sadece bizim icin uretmiyor mercedes bunu da diklate almak lazim. 1600 cc mercedesin klasmaninin alti diyorsak bmwnin 1.6 176 bg motoru ne olacak? Mercedesin kendi 1.6 benzinlisi ne olacak? Neyse burasi mercedes konusu da degil zaten uzatmayalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SLKKVK S kullanıcısına yanıt
    Anladım.1.6 motor yarışına girildiğinden beri performans olarak zaten belli çapta araçlar arasında performans farkı kalmadı sayılır yine segment olarak yukarı çıkılmadıkça kaliteyi de ayırt etmek zorlaşıyor, güvenlik konusu kişiden kişiye değişir ancak donanım bazında almanlar dan cömert olduklarını düşünüyorum yalnızca prestij konusu tartışmaya kapalı lakin fransızlar zaten halk arabası iddiası ile işe kalkışmış ve o yolda devam ediyor gibiler. Onun dışında 3008 in x1 e boyun eğecek bir yapısı zaten olmayacaktır. Sizde marka takıntısı yok gibi duruyor, araç alıp uzun yıllar kullanma durumunuz var ise kafa kafaya veya yakın değişimler gerçekten iyi fikir gibi duruyor, tabii bunu aracınızın 2016 model olmadığını varsayarak söylüyorum.

    Aracın donanım,boyut, rahatlık gibi konularda aşırı beklentiler olmadığı sürece bekleyenlerini üzmeyeceğinden kuşkum yok ancak maddi yönler aracın kaderini belirlemede ana etken olacağı için bu yönleri 2. planda kalacak gibi görünüyor evvela aracı öven inceleme yazılarını forumda da okuma günleri yakındır. Hafta sonu bende bir uğrayabilirim bakalım pejonun son eserine. Yeni 2008 güzel ancak özellikle 3008 ve 5008 fazla güzel.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlar belli oldumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 128.500 allure haydi hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç niyetim yokken lansmana gideceğim :) Ataşehir Can oto da araç siyah örtü altında bekliyor.
    En son pegout bayine 2005 yılında 307 bakmaya gitmiştim. İlgisiz ve ukela tavırlardan dolayı çıkıp 2 gün sonra astra almıştım.

    Ondan sonrada herhangi bir pegeout ile ilgilenebileceğim aklıma gelmezdi. İnşallah kandırmazlar :)
  • Ben lansmandayim foto cekemiyiruk şarj %5 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirTemel B kullanıcısına yanıt
    bu yazıyı okuduğumda 2011 model allure 3008 araca sahiptik.
    sene başında premium olsun diye x1 e geçtik malesef 2016 model ve bizde mevcut olan dolulukta bir araç şuan borusan da 180 bin üzerinde.
    bmwnin türkiye+comfort +luxury+ xline + elektirikli ön koltuklar + ileri geri ayarlanabilir arka koltuk olmak üzere baya bir doldurmuştuk aracı.
    hanım bmw sinden vazgeçermi emin değilim yakıt vs onu pek bağlamadığından :)
  • Lansmana gidenlerin konuyu şenlendirmesini bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SLKKVK S kullanıcısına yanıt
    Yahu yakit koymuyorsa binin bmwye. Ne kadar oyuncak olsa da bmwnin surusu ile kiyas kabul etmez bence. Tabi test etmek lazim ikisini de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gt line 140 olursa fitim. Tamamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lansmana giden bir arkadaşımız periscope yayını yapsa varya on numara olur.😜

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • freedom1259 kullanıcısına yanıt
    Aklımdan geçeni yazmışımız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @sahinturk85
    7 gibi periscope da yayındayım arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olaya bak. ilk defa byle bir seyle karsilasiyorum. Sanki telefon alicaz fiyatini son anda ogreniyoruz. Hayret bir sey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drrad

    Gt line 140 olursa fitim. Tamamdır.

    Yok artık daha neler.
    İnsanlar bu paraları vermeye razıysa firmalar tabi kökler dibine kadar kazığı..
    Hayırlı olsun şimdiden..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drrad

    Gt line 140 olursa fitim. Tamamdır.

    140 az değil mi hocam ? Araç zaten E serisine rakip .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drsahinturk D kullanıcısına yanıt
    Eyvallah dostum beklemedeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a_r_k A kullanıcısına yanıt
    ben burada şunu anlatmak istedim aslında.
    tabular yıkılabilir körü körüne bmw mercedese saplanıp kalmak gereksiz.
    yeni şeyler üreten gerçekten kalite yapan ürününe sattıktan sonrada sahip çıkan markalara sahip çıkmak ve hemen refüze etmemek.
    Marka dediğimiz amblem canavarının cebimizden hakettiğinden daha fazla parayı sırf eskiden çok iyi olduğu için almasına izin vermemeliyiz.
    marka algısından kurtulup günümüz şartlarında iyi kim fiyat fayda orantısına iyi bakmak ve hatta ülkemizde üretim yapan firmalara destek olmak gerek.
    okuyoruz duyuyoruz yok mercedes reno motoru bmw psa motoru vs.
    bu premiumlar bu motorları bir sebepten alıyorlar ve araçlarında kullanıyorlar boynuz kulağı geçer mi geçer.
    psa örneğin işi motor yapmak birçok markada bosch parçaları kullanıyor. otomobil üreticisinin tüm parçaları kendisinin üretmesi ne kadar fizıbıl olabilir.
    daha ekonomik olanı üreticiden almak ve buda son kullanıcıya ekonomik olarak fayda getirecekse her şekilde bu imkan değerlendirilmeli.

    bu yazdıklarım pug a özel değildir her marka için geçerli.
    İyi işler yapanların fiyatlarınında yükselmesi normal.
    mesela eğer pug aisin şanzıman kullandıysa bir aracında qq dan daha fazla para ödenmesi gayet doğal olacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.