Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (435. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
22 Misafir - 22 Masaüstü
5 sn
62.440
Cevap
638
Favori
2.482.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 433434435436437
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xcellance X kullanıcısına yanıt
    Kayserideki satış temsilcim orda yaptıkları bir takviyeden sonra airbag beynini değiştirmek zorunda kaldıklarını söyledi. Sistemin o derece etkilenmesi beni pek inandırmadı ama yine de sorayım dedim. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Genel bir rica,

    Araçta problem yaşayan ve servise gitmek durumdan kalan arkadaşların
    Araç model,
    İlgilenen yetkili servis adı
    problemin tarihi ve servisin baktığı tarihi


    paylaşmalarını rica edidoyrum. Sözüm meclisten dışarı, fakat diğer forumlarda geçmiş tecrübelerimde, asılsız problem/iddilar olduğunu malesef gördük. Bunlar hem kullanıcıları gereksiz tedirgin ediyor.
    Fakat gerçeknten yaşanan bir problem var ise detaylırını paylaşalım, diğer kullanıcılarda bilinçli hareket edebilsin. Kendi servislerdine varsa kontrol ettirsin vs.
    Auris aracımda bu şekilde organize olup, Toyota nın kulak üstüne yatmaya çalışıp, organize hareketimze karşı 1 gündü çözüm ürettiğini gördüm..



    Sen beni bloklamıştın sanırım??

    Araç Allure Ep Kum Gri

    Servis Öztek Sancaktepe

    Plaka 34 GS 6868

    Servise giris tarihi bugün araç serviste.

    İsteyen gidip görebilir.

    Benimki tecrübeyle sabit degil fakat forumlarda firmalardan ilgililer de araç sahibi gibi her saniye aracı övüyorlarmış. Bir arkadaşım söylemişti. Sözüm meclisten dışarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alreadyyy

    Teşekkür ederim. Umarım dediğiniz gibi büyük bir sorun değildir. Gelişmelerden haberdar ederim sizleri de. İkinci gün böyle bir sorun insanı soğutuyor gerçekten. Kimsenin başına gelmesini istemem.



    Kim olsa soğur tabi ama şanssızlık işte, daha önce böyle bişey yaşayan olmadı, haberlerinizi bekliyorum merak ettim gerçekten.
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    Ben İzmir deyim ama kayseri deki st İbrahim' oldukça ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Emeğinize sağlık güzel açıklayıcı bilgi olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Haftasonu aracı yakından inceleme fırsatı buldum. Uzun zamandır çok merak ettiğim fakat dijital ortamdan başka bir yerde rastalayamadığım aracı nihayetinde bayiye giderek inceledik. O heybetli çok çık görünen dış tasarım oldukça etkileyiciydi.

    Bayiide kırmızı modeli vardı, gerçekten çok şık ve güzel duruyor tasarım 10 üzerinden 10. Dışında bi tur attıktan Sonra içine geçtiğimde ise aradığım o ferahlığı genişliği o heybeti göremedim.

    Sanki orta alan arabanın içini çok daraltmış gibiydi. Belki içinin komple siyah ve cam tavanı da olmamasından kaynaklı da olabilir ama ben içini hiç ferah bulmadım sıkıcı, bunaltıcı geldi.

    Bagaj yeterli denebilir, arka kısım ise şöyle, önden çok güzel görünüyor ama arka kısma doğru gittikçe alçalan bir tasarım ve en sonunda ufalan yapısı var. Arka koltukların hacmi yeterli denebilir.

    Sonuç olarak tasarım olarak çok çok etkileyici ama Biraz hayal kırıklığına uğradım.

    Babam yetkiliyle epey sohbet etti en dolusuna 160 bin istediler. Bayiden çıktığımızda kendi aramızda arabayı genel olarak beğendiğimizi fakat o miktarı etmeyeceğini kararlaştırdık. Zira babam bunun yerine CR-V nin daha mantıklı geldiğini söyledi. Bende katılıyorum kendisine.

    Tabii ki yazdıklarım öznel düşüncelerimizdir, kimse yanlış anlamasın.

    Herkese kazasız sürüşler.

    Aracı detaylı incelememişsiniz, model olarak hangisine baktığınızı bilmiyorsunuz, en önemliside test sürüşü yapmamışsınız, iç tavan siyahsa o model gtline dır kasvetli gelebilir ama beyaz tavan döşemeye bakarsanız gayet ferah duruyor.
    Sonradan pişman olmamanız adına söylüyorum, çalıştığım şirketteki arkadaşlarımda her türlü suv var, crv sahibi arkadaşım benim araca hayran kaldı alıcaktı fakat yeni 5008 in çıkacağını duyunca, 3 tanede çocuğu olduğundan dolayı onun çıkmasını bekliyor şu an. Ama keşke beklemeseydi ötv falan fırladı gitti. Ben derimki 3008 ile ve crv ile test sürüşü yapın bakarak araba almak pek doğru değil.

    İncelediğim Araç bu.https://drive.google.com/open?id=0B_ER_bWAq_x0S1RxSWMxZkh3d1U

    Detaylı inceledim. Konumu da karanlık bir bölgedeydi zaten belki ondan da sıkıcı gelmiş olabilir. Donanım seviyelerini bilmiyorum bayideki araca yönelip incelemeye başladım satış elemanı da bişey demedi müdahale etmedi. Ben Manuel olduğunu görünce otomatiği Yok mu dedim var dedi cam tavanlı bej döşeme olarak alabiliyor muyuz en dolusu ne kadar dedim bu başlangıç modeli 120bin lira en dolusu 160bin lira ama açık renk döşeme Yok dedi.

    Test sürüşü konusunda haklısınız lakin pazar olduğu için yapılamadı. Haziran gibi 5008 gelecekmiş bakalım onu bekleyelim birde. Zaten şimdilik acelemiz Yok bakıyoruz sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    Ben İzmir deyim ama kayseri deki st İbrahim' oldukça ilgili

    Kayserideki ST İbrahim'e bişey demedim ki ben. Hala konuşuyoruz, ilgili ve ne yaptınız diye soruyor arızayla ilgili. Ben yolda (Kayseri-İstanbul arası) molalarda aracı stop ettigimde problemin olmamasına şükrediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Genel bir rica,

    Araçta problem yaşayan ve servise gitmek durumdan kalan arkadaşların
    Araç model,
    İlgilenen yetkili servis adı
    problemin tarihi ve servisin baktığı tarihi


    paylaşmalarını rica edidoyrum. Sözüm meclisten dışarı, fakat diğer forumlarda geçmiş tecrübelerimde, asılsız problem/iddilar olduğunu malesef gördük. Bunlar hem kullanıcıları gereksiz tedirgin ediyor.
    Fakat gerçeknten yaşanan bir problem var ise detaylırını paylaşalım, diğer kullanıcılarda bilinçli hareket edebilsin. Kendi servislerdine varsa kontrol ettirsin vs.
    Auris aracımda bu şekilde organize olup, Toyota nın kulak üstüne yatmaya çalışıp, organize hareketimze karşı 1 gündü çözüm ürettiğini gördüm..



    Yani arkadaş bir problem yaşamış yazmış bilgi verdik, ne yapicaksiniz servis bilgisi tarihi saati, herkestede ayni sorun olmamış olsa tamam, ayrica kullanicilarin neyini tedirgin edicek varsa sorun servis çözuyor zaten, asılsız problem iddia nedir arkadaş araca sahip olmuş zaten, o dediğiniz karalama genelde Doğuş grubu araclara yapılır, peugeot niye saldırsin zaten satislar sürünüyor, organizasyonda ne yapicaksin burdan 5kisi peugeot arayip baskimi yazacak, ayrıca kulak üstüne yatilacak bir konu değil araç çalışmıyor, servisteki ustalar aracla ilgili tecrübeleri az telefonla peugeot merkezle görüşüp sorunu çozemediklerinde teknik ekip (sahada gezen teknik elemanlari) gelir tamirati onlar yapar daha 2hafta önce bende bu durumu yasadim, ( hem öğrenmis ol lazim olur), daha yazilan maile geri dönüş yapmıyor Peugeot Türkiye senin baskınla hiç ilgilenmez, forumun sahibi gibi saniyorsun kendini, 4.peugeot sıfır aracim ile 2002den beri peugeotyu iliklerine kadar anlamış biriyim, bir arabayi göklere çıkarıp sorun oldugunda konuşmalardan rahatsız olanlardan hoslanmam, birde ufak sorunlari buyutunlerden, daha öncede dedim forumun sahibi degilsin isteyen istediğini yazar, ikincisi paylaştığın yabanci dil makale linklerinden çevirileri ya anlamıyorsun yada kasitli yanlış bilgi paylaşımında bulunuyorsun, bloklama işinde aslinda şu forumda tek blok koyulacak kişisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Genel bir rica,

    Araçta problem yaşayan ve servise gitmek durumdan kalan arkadaşların
    Araç model,
    İlgilenen yetkili servis adı
    problemin tarihi ve servisin baktığı tarihi


    paylaşmalarını rica edidoyrum. Sözüm meclisten dışarı, fakat diğer forumlarda geçmiş tecrübelerimde, asılsız problem/iddilar olduğunu malesef gördük. Bunlar hem kullanıcıları gereksiz tedirgin ediyor.
    Fakat gerçeknten yaşanan bir problem var ise detaylırını paylaşalım, diğer kullanıcılarda bilinçli hareket edebilsin. Kendi servislerdine varsa kontrol ettirsin vs.
    Auris aracımda bu şekilde organize olup, Toyota nın kulak üstüne yatmaya çalışıp, organize hareketimze karşı 1 gündü çözüm ürettiğini gördüm..



    Yani arkadaş bir problem yaşamış yazmış bilgi verdik, ne yapicaksiniz servis bilgisi tarihi saati, herkestede ayni sorun olmamış olsa tamam, ayrica kullanicilarin neyini tedirgin edicek varsa sorun servis çözuyor zaten, asılsız problem iddia nedir arkadaş araca sahip olmuş zaten, o dediğiniz karalama genelde Doğuş grubu araclara yapılır, peugeot niye saldırsin zaten satislar sürünüyor, organizasyonda ne yapicaksin burdan 5kisi peugeot arayip baskimi yazacak, ayrıca kulak üstüne yatilacak bir konu değil araç çalışmıyor, servisteki ustalar aracla ilgili tecrübeleri az telefonla peugeot merkezle görüşüp sorunu çozemediklerinde teknik ekip (sahada gezen teknik elemanlari) gelir tamirati onlar yapar daha 2hafta önce bende bu durumu yasadim, ( hem öğrenmis ol lazim olur), daha yazilan maile geri dönüş yapmıyor Peugeot Türkiye senin baskınla hiç ilgilenmez, forumun sahibi gibi saniyorsun kendini, 4.peugeot sıfır aracim ile 2002den beri peugeotyu iliklerine kadar anlamış biriyim, bir arabayi göklere çıkarıp sorun oldugunda konuşmalardan rahatsız olanlardan hoslanmam, birde ufak sorunlari buyutunlerden, daha öncede dedim forumun sahibi degilsin isteyen istediğini yazar, ikincisi paylaştığın yabanci dil makale linklerinden çevirileri ya anlamıyorsun yada kasitli yanlış bilgi paylaşımında bulunuyorsun, bloklama işinde aslinda şu forumda tek blok koyulacak kişisiniz.

    Şu yazdıklarının altına imzamı atarım fasson. Duygularıma tercüman olmuşsun resmen. Desteğin için teşekkür ederim.

    Sorun bu elbette çözülecek, çözecekler. Çözemezlerse yapmayacaklar bu işi. Burda forumdaki kişiler nasıl ve ne kadar sürede çözdüklerini öğrenecek sayemde ya da başka birinin sayesinde. Hepsi bu..

    Zan altında bıraktı adam bizi resmen :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alreadyyy -- 11 Şubat 2017; 19:15:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılma olmasın hocam ben sizinle ilgilensin diye yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    Yanlış anlaşılma olmasın hocam ben sizinle ilgilensin diye yazdım.

    Estağfurullah hocam. İbrahim bey gayet ilgili ama Kayseri'de. Ben İstanbul'dayım. Şu an kimsenin ilgisizliğinden şikayetim yok zaten. Öztek'te de ilgililer. Araç yeni olduğundan bilgisizlikleri belli oluyor biraz. Araçta ne olduğunu bilmemekte beni geriyor. Yoksa sağolsunlar bugun ikame araç dahi verdiler bi tane. Beklemekten başka yapacak bişey yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. Forumu uzun suredir takip ediyorum. Bu ilk mesajım. Araci alali yaklaşık 3 ay oldu. Araçtan memnunum.

    Arabam active 1.6 spor paket sedefli beyaz. 115 bin tl ile almıştım. Bugün ekran donma sebebiyle servise gittim. Kutup başlarını söküp taktılar. Sebebini sordum usb yapabilir dediler. Androidauto güncelleme sordum. Güncelleme sizin araçlara olmuyor dediler. Her sorduğum soruya tatmin edici bir cevap alamadım anlayacağınız.

    Mirrorlink sordum ne olduğundan bi haberler. Yani servis elemanları iyi bir eğitim almalı bence.

    Bu arada arti 2 yıl garanti uzattım fiyat 1780 tl

    Kauçuk bagaj havuzu 140 tl

    Krom egzos çıkışları gtline gibi 330 tl

    Ön pacalik takımı 30 tl aldım.

    Fiyatlar sizce nasıl makul mu. Birde android auto güncellemesi sadece navigasyonlu araçlara mı yapılıyor. Katalogdan hatırladığım kadarıyla active pakette de olmalıydı. Yardımlarınızı bekliyoruz.

    Aracım şu an 960 km

    Yakıt tüketimi 7.8 sizce nasıl.

    Teşekkürler iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fasson kullanıcısına yanıt
    Bu konudan şikayetçi ben tek değilmişim.Son iki gündür bende yazıyorum.Burada pejo ya laf söyletmeyen arkadaşlarımız pejo ile sorun yaşarlarsa tavrı ne olur?(İnşaallah yaşamazlar)
    Halbuki bendede 11 yıllık tecrübe var.Her firmada var ve olabilir çözüm varmı ona bakmak lazım.O zaman kimse birşey yazmasın.Bu büyük sorunu yaşayan arkadaşımızı zan altında bırakmak hoş olmamış.Kendisinden sorunun akıbetinide paylaşmsını rica ediyorum.Herkese saygılar.
  • Gelişmeleri paylaşıcam hocam.. Selamlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    Boşver takma tabiki yazicaksiniz yoksa burda işimiz ne, bilgi paylaşımı ve yardımlaşma ben çok faydasını gördüm, yaşadıklarımıda paylaşıyorum ki yardımı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Haftasonu aracı yakından inceleme fırsatı buldum. Uzun zamandır çok merak ettiğim fakat dijital ortamdan başka bir yerde rastalayamadığım aracı nihayetinde bayiye giderek inceledik. O heybetli çok çık görünen dış tasarım oldukça etkileyiciydi.

    Bayiide kırmızı modeli vardı, gerçekten çok şık ve güzel duruyor tasarım 10 üzerinden 10. Dışında bi tur attıktan Sonra içine geçtiğimde ise aradığım o ferahlığı genişliği o heybeti göremedim.

    Sanki orta alan arabanın içini çok daraltmış gibiydi. Belki içinin komple siyah ve cam tavanı da olmamasından kaynaklı da olabilir ama ben içini hiç ferah bulmadım sıkıcı, bunaltıcı geldi.

    Bagaj yeterli denebilir, arka kısım ise şöyle, önden çok güzel görünüyor ama arka kısma doğru gittikçe alçalan bir tasarım ve en sonunda ufalan yapısı var. Arka koltukların hacmi yeterli denebilir.

    Sonuç olarak tasarım olarak çok çok etkileyici ama Biraz hayal kırıklığına uğradım.

    Babam yetkiliyle epey sohbet etti en dolusuna 160 bin istediler. Bayiden çıktığımızda kendi aramızda arabayı genel olarak beğendiğimizi fakat o miktarı etmeyeceğini kararlaştırdık. Zira babam bunun yerine CR-V nin daha mantıklı geldiğini söyledi. Bende katılıyorum kendisine.

    Tabii ki yazdıklarım öznel düşüncelerimizdir, kimse yanlış anlamasın.

    Herkese kazasız sürüşler.

    Aracı detaylı incelememişsiniz, model olarak hangisine baktığınızı bilmiyorsunuz, en önemliside test sürüşü yapmamışsınız, iç tavan siyahsa o model gtline dır kasvetli gelebilir ama beyaz tavan döşemeye bakarsanız gayet ferah duruyor.
    Sonradan pişman olmamanız adına söylüyorum, çalıştığım şirketteki arkadaşlarımda her türlü suv var, crv sahibi arkadaşım benim araca hayran kaldı alıcaktı fakat yeni 5008 in çıkacağını duyunca, 3 tanede çocuğu olduğundan dolayı onun çıkmasını bekliyor şu an. Ama keşke beklemeseydi ötv falan fırladı gitti. Ben derimki 3008 ile ve crv ile test sürüşü yapın bakarak araba almak pek doğru değil.

    İncelediğim Araç bu.https://drive.google.com/open?id=0B_ER_bWAq_x0S1RxSWMxZkh3d1U

    Detaylı inceledim. Konumu da karanlık bir bölgedeydi zaten belki ondan da sıkıcı gelmiş olabilir. Donanım seviyelerini bilmiyorum bayideki araca yönelip incelemeye başladım satış elemanı da bişey demedi müdahale etmedi. Ben Manuel olduğunu görünce otomatiği Yok mu dedim var dedi cam tavanlı bej döşeme olarak alabiliyor muyuz en dolusu ne kadar dedim bu başlangıç modeli 120bin lira en dolusu 160bin lira ama açık renk döşeme Yok dedi.

    Test sürüşü konusunda haklısınız lakin pazar olduğu için yapılamadı. Haziran gibi 5008 gelecekmiş bakalım onu bekleyelim birde. Zaten şimdilik acelemiz Yok bakıyoruz sadece.

    Baktığınız araç active paket tavan döşemesi açık renk, siyah iç döşemeden bende hoşlanmıyorum o yüzden ve birkaç sebepten elegance paket aldım en dolusu yani gt line nın, elegange paketten donanım olarak tek farkı focal ses sistemi, geri kalanlar siyah iç dış tavan ve aynalar, krom egzoz ucu, krom cam altı çıtası gibi görsel farkları var. Krom egzoz uçlarını sonradan ekletebiliyorsunuz. Elegance paketi görün ve test edin derim baktığınız araçla çok farkları var, tamponu bile farklı. Test sürüşünde de komforunu süspansiyonları ve yol tutuşunu göreceksiziniz.




  • rangerix R kullanıcısına yanıt
    Kimseyi takmayin sorun ve bilgi paylasimina devam, heryerde bu durumlar yaşanıyor önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    Mesajımı yanlış anlamışsınız.

    İsteyen istediğini yazamaz nerede demişim?

    Yanlış bilgi paylaştığım mesajimida belirtirseniz sevinirim, bir ithamda bulunuyorsaniz genel değil spesifik belirtin lütfen.

    İlla test algilamak istiyorsanız sizin tercihim tabiki..

    Uslubunuz malesef hoş değil, bu benim fikrim, katılmak zorunda değilsiniz tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Y3008 Y kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, şu an yayınlanmaya başlayan sürüm Navigasyonlu araçlarda geçerli gibi görünüyor.

    Navigasyonsuz için de gelecektir diye düşünüyorum ama belki 1-2 ay geç olabilir.

    Haklısınız, servis aracın özellikle bu tip teknolojik detaylarına henüz hakim değil. Hatta ST lerde yanlış bilgi paylaşımı da olabiliyor (telefon ekranını araca yansitabilirsiniz gibi, ama malesef bu mu. Kin değil mirrorscreen dediğimiz olay)

    7.8 şehiri içi ve kısa mesafe ise özellikle normal. Veya biraz performanslı kullanmayı tercih ediyor olabilirsiniz. Ama her türlü 3binden sonra bir miktar daha düşecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnızaslan kullanıcısına yanıt
    Underdog a katiliyorum. Fiyat olarak aklınıza yatan donanım neyse ona bakın ve aracı test edin mutlaka.

    Özellikle Active donanım diğer üst donanım para göre oldukça farklı. Crv motor ve tercih ederseniz 4*4 olarak tabi ki üst bir tahrik grubuna sahip. Böyle bir ihtiyacınız var mı ona bakmak lazım.

    Ama ger yoksa, iç hacım ve diğer donanım özellikleri, ses yalıtımı, vibrasyon vs için test etmeniz önemli tabi ki.

    Su konuda size katılıyorum, bende ilk testimde yadirgamistim çünkü, on konsol tasarımı nedeniyle cockpit dar geliyor. Ama 5008 de farklı değil bu açıdan. Cokpit aynı. Arkaya 2 ilave koltuk geliyor arac uzuyor. Eğer iç hacimdeki basikliktan kastınız şoför mahalli ise 5008 de farklı bir hissiyat vermeyecektir.

    Fakat ilginç bir şekilde alıştım ve basık gelmiyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 433434435436437
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.