Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (432. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Goday , adalya17
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 13 Misafir (2 Mobil) - 12 Masaüstü3 Mobil
5 sn
62.439
Cevap
638
Favori
2.482.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
36. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustimi

    Dostum çok dikkatlisin.

    İşte bu parça yüzünden papaz olduk. O parçayı tekrar almak istedim. Adam da dedi ki "uğraşamam. Ya hepsini yaparım. Ya da tek parça için tezgahın başına geçmem"

    Bu arada zaten tezgahın başımdaydı. O inat yüzünden araba kel kaldı. Kardeşime sattım. O da kel kel biniyor.
    Tüm parçaları yapıyorlar

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Bende 5008 gt line bekliyorum, onda sanırım kromlar standart olarak geliyor.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün 3008 e bir zam daha GT LİNE 168.000 TL metalik boya dahil.Çaktırmadan üçer beşer zam.Beğenirseniz.ÖTV indirimi olabilir dediler ya.Kur iniyor fiyat çıkıyor.
  • rangerix R kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rangerix

    Bugün 3008 e bir zam daha GT LİNE 168.000 TL metalik boya dahil.Çaktırmadan üçer beşer zam.Beğenirseniz.ÖTV indirimi olabilir dediler ya.Kur iniyor fiyat çıkıyor.

    Lansmanda gtline ile ep arasında 7 bin lira fark vardı, sonra bu fark 5 e düştü, tekrar farkı 7 yaptılar demekki zam olsa bütün modellere gelirdi. Ötv ve kur farkı zamlarına yapılacak bişey yok ama bu iş saçma bir hareket olmuş zaten ortalık karışık bıraksalarda öyle kalsaydı bari, 5 bin farkta fazlada yine kabul edilebilir bir değerdi ama 7 binlik bir fark bana göre yok. Mart, nisan aylarında beklenen satış olmazsa mayıs gibi ötv indirimi gelebilir, yada referandumdan önce gelebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi underdog -- 10 Şubat 2017; 17:18:40 >




  • Merhaba ;

    1- Önceki aracım olan Mondeo da TRTFM i kendisi bulunduğun yere göre otomatik buluyordu,3008 de durum nasıl?
    2- Radyo ayarları bende pasif durumda, seçemiyorum. Neden olabilir ? Teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagmak85 -- 10 Şubat 2017; 18:4:1 >
  • underdog kullanıcısına yanıt
    Bu zamların kur farkı ile ilgili olduğunu sanmıyorum.Zira son yirmi günde üçüncü zam. 155 den 168 bin TL ye.Diğer model ve markalarda yok.3008 e özel.Çok tutulup beğenildi ya.
    Ayrıca bu fiyat ile satışının beklenenin altında kalacağı muhakkak.170.000 veren biraz daha üstüne koyup alternatifleri çoğaltabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rangerix -- 10 Şubat 2017; 18:27:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: menemen23

    Dün serviste arka tampon altı kromaj egzos çıkışını ben de taktırdım..Arabanın havası değişti...Arkadan görüntü çok şık oldu...Sanırım ben de sadece bu değişiklikle yetineceğim...Bu arada fiyatları da artmış...İşçilik dahil 400Tl'ye taktılar!!! @Leon79

    Ben de bugün Konya uyararslan pejo da

    İşçilik almadılar pazarlıkla 315 e işlemi tamamladım

    Başta gereksiz gibi düşünüyordum ama cidden çok yakıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rangerix R kullanıcısına yanıt
    Satış hedefini biliyor musunuz? Belki sizin hayal ettiğiniz gibi çok yüksek değildir. Bunu da düşünün..

    Ayrıca maliyetleri etkileyen farklı sebepler de olabilir eur bazında.

    Sadece TL olarak düşünmeyin..

    Sadece farklı bir bakış açısı Peugeot ile bir akrabaligim yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARAZAY


    quote:

    Orijinalden alıntı: menemen23

    Dün serviste arka tampon altı kromaj egzos çıkışını ben de taktırdım..Arabanın havası değişti...Arkadan görüntü çok şık oldu...Sanırım ben de sadece bu değişiklikle yetineceğim...Bu arada fiyatları da artmış...İşçilik dahil 400Tl'ye taktılar!!! @Leon79

    Ben de bugün Konya uyararslan pejo da

    İşçilik almadılar pazarlıkla 315 e işlemi tamamladım

    Başta gereksiz gibi düşünüyordum ama cidden çok yakıştı

    bu yapılan işlem o bölgeye yapıştırma mı? yoksa tırnak gibi birşeye takılmak üzere mi takılıyor? zira yapıştırma türü işlemler ne kadar kuvvetli olursa olsun bir süre sonra çıkıyor ve insanı yaptığına pişman ediyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Hocam o ayrı ama diğer markalar bu kadar üst üste zam yapmadı kur Mur biraz hikaye burda eğri oturup doğru konuşalım .. ..onu geçtim diğer modellerine de üst üste zam yapmadı pejo ... şahsi fikrim şu şartlar da beklemekten başka yapacak bişey yok .pejo da kaymak yesin yesin de az satıp kar marjı yüksek tutmak mi daha akılcı bilmiyorum tabi.. pejo tr ne düşünür bilinmez ama 3008 in de 160 bin edeceği konusu tartışılır... artık ev fiyatı bu araba işleri yazık...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yada pejo arabanın içi dışı süper..herkes beğendi ayda 50 -60 tane satıp yeterli karı elde ediyorum der mi bilemeyiz tabii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segment hiç bir araba 160 bin etmez. Bunu defalarca tartıştık zaten. Golf te 120 etmez, veya Xtrail 185.loste zar gider. Bu üreticilerde ilgili bir durum değil.

    Ben araçların vergi öncesi fiyatlarına bakıyorum.

    Burada büyük farklar yok aynı segmente araçlarda.

    Peugeot un qq gibi çok yüksek bir aylık hedefi (ilk yıl TR için) olduğunu sanmıyorum. Zaten aksi bir durum. İçin üretim kapasitesi yeterli mi o da ayrı.



    Herzaman çok satmak çok kar etmek değildir.

    Toyota Chr ile 120 yıllık hedef ve kapasite olanı ile girdi. Hatta bu teorik hedefti.su an revize hedef geldi talebe göre, 200.000.

    Bu çok ciddi bir rakam tr fabrikası için. Kapasite hesapları yapılıyor sadece ana sanayi değil, tekadsrikci firmalar içinde. Bunların hepsi bir maliyet ve zaman meselesi.

    Peugeot yıllık kapasitesine belirledi. Ona bakmak lazim

    Diyelim 100.000 araç diye çıktılar ve bunu %kaçını tr ye ayırdılar? Tr malumunuz en düşük kar marjı olan ülkelerin başında geliyor.

    Yani 3008, 15.000 idnruim yapsa toplamda, gelecek talebi karşılayacak bir kota/kapasite var mı?



    Bu sorunun net cevabını bilmeden, üreticiye fiyat olarak yüklenmek ticari olarak mantıklı değil.



    Ha, bu fiyata bu araç alınır mı noktası farklı bir durum. Almayız olur biter. Alternatiflere yönelin. Neticede 1 araba yok piyasada, mecbur değiliz. Şu an bu fiyata ben almam. Çok net.

    Aldığım araca an itibariyle yaklaşık 18 bin zam geldi. Daha 4ocakta teslim aldım. Şu an araba var buyrun gelin deseler ve aracim olmasa, bu parayı vermem, veremem.

    Ama Peugeot özelinde değil, bu segment hiç bir araca 150-160 bin vermem,veremem.ama bu benim, başkası verebilir.



    Umarim düşüncemi anlatabilmisimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • concordet72 C kullanıcısına yanıt
    Yapıştırma değil,tırnaklı plastiği çıkarıp yerine aynı şekilde krom olanı takıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Distribütör 've servis esas parayi hizmet 've yedek parcadan kazanirlar.yani piyasada ne kadar cok aracın varsa gelirin o oranda artar.oto sektoru masrafli bir sektör.satiş hedeflerininde yuksek olmasi gerekmez mi?

    Aksini benim aklim almadi.degerli gorusleriniz icin tesekkur ederim.deneyimlerinizden bu aracla ilgili cok yararlandim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008 in fazladan zamlanmsının nedenlerinden en önemlisi lansman fiyatlarından normal satış fiyatlarına dönüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, 3008'im olmasa da konuyu ilgiyle takip ediyorum. Bugün şöyle bir haber düştü telefonuma , belki yapılan zamları açıklayabilir...



    http://europe.autonews.com/article/20170209/ANE/170209809

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rangerix R kullanıcısına yanıt
    Doğru. Üreticiler araçtan değil yedek parçadan para kazanır.

    Çok araç, çok potansiyel.

    Fakat ilk çıkışta, özellikle böyle radikal bir tasarım ile, heleki yakın geçmişinde böyle bir araç yapamamış bir firmanın ilk dönem kapasitesi çok yüksek olmayabilir.

    Buna paralel satış hedefi de çok yüksek olmayabilir.

    Fakat arkadaşımızın dediği gibi lansman dan normal satış fiyatına dönüş te söz konusy gibi geldi bana da.

    Şahsi fikrim yaza doğru mevzu belli olacak. Hem memleketin karışık durumu, hemde Trump meselesi. Şu an genelde satışlar düşük olacaktır bir süre. %10 benim beklentim yerli piyasada en az.

    Ama sezonluk dalgalanma ile geçerse özellikle rerandum sonrası ekonominin biraz daha oturmasına paralel araçların esas fiyatları ve satışları belli olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • santacruz kullanıcısına yanıt
    Bu düşüncemi destekliyor. Kapasite limitli ve zaten yurtdışında karlı çok satıyor. Neden tr de hayrına versin,yerinde bir karar 5008 ertelemesi de. Hatta tr ye getirmese olur, 200 bin üstü olur araç :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARAZAY

    3008 in fazladan zamlanmsının nedenlerinden en önemlisi lansman fiyatlarından normal satış fiyatlarına dönüş

    lansman fiyatı düşük giren 3008'e rağmen, Ötv farkı ve kur halen daha tamamen fiyata yansımadı, bakıldığında kur artışları ve ötv zamının (tam yansıtılmadığı) halen altında fiyat ile satılıyor, yukarı yönde fiyat düzenlemeleri ufakta olsa olacaktır, diğer arkadaşların karlılık yorumlarına katılıyorum, az satıp daha cok kazanmak, az satıp tedarik çıkmazına girmemek, çok satıp az kazanmak, çok satıp çok kazanmak firmaların tamamen iç stratejileri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ilk kez otobana çıktım. Boluda çok yoğun sis vardı. Adaptif cruise control gerçekten siste hayat kurtarabilir. Önünde araç çıksa hemen yavaşlatıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.