Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (2202. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
17 Misafir - 17 Masaüstü
5 sn
62.433
Cevap
638
Favori
2.482.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22002201220222032204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Bir konu da yardım isteyecektim.

    Kayınpederin 2016 aralık ayında alınmış 3008 dizel otomatik allure aracını peryodik bakım için servise götürecegim.

    4 yıllık uzatılmış garantisi 13 aralık da bitiyor.
    Araç henüz 15 bin km de.

    Sizden ricam kronik bir problem varmıdır bu araçda .
    Varsa nelerdir acaba.
    Malumnson şansımız eger daha sonra arıza olursa cebimizden yaptırmak zorundayız.

    Bu garanti paketi ayrıca fren balatalarını da kapsıyor.
    Söylesek balataları yenilerler mi acaba.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracim Dizel otomatik ve 3000km oldu. Bakima kac bin km de gitmem gerekiyor?

  • mehmetersanuzun M kullanıcısına yanıt

    1 yıl yada 15.000 km de bir kez. Hangisi önce dolarsa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • riderman R kullanıcısına yanıt
    Hiç bir bakım planı fren balatalarını kapsayacağını sanmıyorum. Bakım planları üretici tarafından belirlenmiş düzenli periyotlarda değişmesi gereken sarf malzemeleri kapsar, kullanıma bağlı değişkenlik gösteren sarf malzemelerini değil. Örneğin bir silecek, bir lastik bir debriyaj veya fren balatası bu kapsama girmez ama motor yağı , filtreler vs gibi unsurlar girer...
    zaten sanayi ve ticaret Bakanlığı genelgelerinde ilk saydıklarımın garanti süresi 6 ay olduğu açıkça yazar...

    Kronik hususlara çok hakim değilim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riderman

    Merhaba arkadaşlar.
    Bir konu da yardım isteyecektim.

    Kayınpederin 2016 aralık ayında alınmış 3008 dizel otomatik allure aracını peryodik bakım için servise götürecegim.

    4 yıllık uzatılmış garantisi 13 aralık da bitiyor.
    Araç henüz 15 bin km de.

    Sizden ricam kronik bir problem varmıdır bu araçda .
    Varsa nelerdir acaba.
    Malumnson şansımız eger daha sonra arıza olursa cebimizden yaptırmak zorundayız.

    Bu garanti paketi ayrıca fren balatalarını da kapsıyor.
    Söylesek balataları yenilerler mi acaba.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
    Sanırım araçta full servis paketi tanımlanmış
    Oradaki kapsam su şekilde,
    Siz klasik şekilde servise gittiğinizde, balata ve tjm filitreler değişimi yapılır. (Balata 6mm kaldığında bile degisim derler, 6 mm balata %40 kullanılmış, %60 ömrü olan balatadir)
    Ancak full servis paketiniz var ise, durum değişir ve motor yağı, yag fitresi ve hava filitresi değişimi yaoar gonderirler.
    Sonuç olarak biz türküz.

    Türk kendine yakışanı yapar

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, geçenlerde aracımın altından gelen sesler için aracımı yetkili servise götürdüğümü sizinle paylaşmıştım, Z rotların arızalı olduğunu ve garantiden değişeceğini söylediler. 2 hafta kadar bekledim, servisten ses çıkmayınca kendilerini aradım, parçanın daha gelmediği söylediler, tamam dedim kapattım. 3 hafta oldu, aradım, yine aynı muhabbet.


    Bugün servisin bana verdiği forma baktım servise ne zaman gitmişim diye; yetkili servise 05.11.2020 tarihinde gitmişim, bugün ayın 1 i oldu, tam 18 iş günü geçti, hala cevap yok, 20 işgünü içinde parçayı tedarik etmek zorundalar diye biliyorum, yanlışım varsa lütfen düzeltin.


    Arkadaşlar, burada beni kimse tanımaz, o yüzden yazmakta sıkıntı görmüyorum, önceki araclarım sırasıyla sıfır satın alınmış Bmw 5.20 F10, Mercedes C 180 205, Vw CC diye gidiyor, boş araç binmediğim için bütün araçlarımın en dolusunu aldım, Vw CC özel sipariş gelmişti, tam 4 ay bekledim, şimdiki aracım da Gtline zaten. Bunları neden yazıyorum, çünkü servisleri karşılaştıracağım aşağıdaki yorumlarımda.


    Bu markaların arasında en rezalet, en mahalle esnafı ağzı ile çalışan firma Peugeot arkadaşlar, emin olun, Ankaradaki yetkili servis ziyaretlerimde bunu gördüm. Servis danışmanının müşteri ile olan diyalogları, garantiden gelecek basit bir parçanın 18 işgünü olmasına rağmen gelmemesi, yetkili servise randevu saatinde gittiğinizde Corona var gerekçesiyle dışarda buz gibi soğukta 15 dakika bekletilmek, hepsi var. Bütün bu yaşadığım sıkıntıları çalışanların ismini vererek firmaya söylemiyorum, çünkü biliyorum ki o insanlar oradan ekmek yiyor ve art niyetli değiller, zaten Peugeot daki sıkıntı bireysel anlamdan ziyade firma anlayışında, sıkıntı firmanın müşteriye bakışından kaynaklı.


    Kısacası Peugeot yetkili servisleri rezalet, 3008 Gtline gibi süper bir araçları olmasa bu firmanın uzağından yakınından geçmem, o derece net yazayım.


    Mercedes, Bmw ve Vw bu firmalar kurumsal olarak çalışan firmalar. Bu firmaların arabalarını kullandım ve verdikleri hizmetten de memnun kaldım. Özellikle Esenboğa Havalimanın olduğu taraftaki Bmw'nin ücretsiz havaalanı servisi, siz dönene kadar aracınızı garajlarında ücretsiz muhafaza etmeleri, döndükten sonra sizi havalaanından ücretsiz transfer etmeleri takdire şayandı.


    Kısacası Peugeot yetkili servisleri küçük mahalle esnafı ağzı ile çalışıyor gördüğüm kadarıyla. Basit bir Z rot parçası bile 18 iş günü olmuş hala gelmemiş, bakın 18 gün demiyorum, dikkat edin, 18 iş günü diyorum. Müşteri memnuniyeti odaklı değiller, 3008, 2008, 508 gibi araçlarla gelen prestij, servislerin kötü hizmeti ile devam ederse herkes ilk fırsatta başka markaya kaçar, açık yazayım.


    Son olarak şunu yazayım bitireyim, firmadaki sıkıntı çalışanlarda değil, firmanın zihniyetinde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 1 Aralık 2020; 9:59:47 >




  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Evet full servis paketi satın alınmıştı.

    2016 yılı aralık ayında.

    4 yıllık 70.000 km üst sınır.

    3.750 tl ödenmişti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng

    Arkadaşlar, geçenlerde aracımın altından gelen sesler için aracımı yetkili servise götürdüğümü sizinle paylaşmıştım, Z rotların arızalı olduğunu ve garantiden değişeceğini söylediler. 2 hafta kadar bekledim, servisten ses çıkmayınca kendilerini aradım, parçanın daha gelmediği söylediler, tamam dedim kapattım. 3 hafta oldu, aradım, yine aynı muhabbet.


    Bugün servisin bana verdiği forma baktım servise ne zaman gitmişim diye; yetkili servise 05.11.2020 tarihinde gitmişim, bugün ayın 1 i oldu, tam 18 iş günü geçti, hala cevap yok, 20 işgünü içinde parçayı tedarik etmek zorundalar diye biliyorum, yanlışım varsa lütfen düzeltin.


    Arkadaşlar, burada beni kimse tanımaz, o yüzden yazmakta sıkıntı görmüyorum, önceki araclarım sırasıyla sıfır satın alınmış Bmw 5.20 F10, Mercedes C 180 205, Vw CC diye gidiyor, boş araç binmediğim için bütün araçlarımın en dolusunu aldım, Vw CC özel sipariş gelmişti, tam 4 ay bekledim, şimdiki aracım da Gtline zaten. Bunları neden yazıyorum, çünkü servisleri karşılaştıracağım aşağıdaki yorumlarımda.


    Bu markaların arasında en rezalet, en mahalle esnafı ağzı ile çalışan firma Peugeot arkadaşlar, emin olun, Ankaradaki yetkili servis ziyaretlerimde bunu gördüm. Servis danışmanının müşteri ile olan diyalogları, garantiden gelecek basit bir parçanın 18 işgünü olmasına rağmen gelmemesi, yetkili servise randevu saatinde gittiğinizde Corona var gerekçesiyle dışarda buz gibi soğukta 15 dakika bekletilmek, hepsi var. Bütün bu yaşadığım sıkıntıları çalışanların ismini vererek firmaya söylemiyorum, çünkü biliyorum ki o insanlar oradan ekmek yiyor ve art niyetli değiller, zaten Peugeot daki sıkıntı bireysel anlamdan ziyade firma anlayışında, sıkıntı firmanın müşteriye bakışından kaynaklı.


    Kısacası Peugeot yetkili servisleri rezalet, 3008 Gtline gibi süper bir araçları olmasa bu firmanın uzağından yakınından geçmem, o derece net yazayım.


    Mercedes, Bmw ve Vw bu firmalar kurumsal olarak çalışan firmalar. Bu firmaların arabalarını kullandım ve verdikleri hizmetten de memnun kaldım. Özellikle Esenboğa Havalimanın olduğu taraftaki Bmw'nin ücretsiz havaalanı servisi, siz dönene kadar aracınızı garajlarında ücretsiz muhafaza etmeleri, döndükten sonra sizi havalaanından ücretsiz transfer etmeleri takdire şayandı.


    Kısacası Peugeot yetkili servisleri küçük mahalle esnafı ağzı ile çalışıyor gördüğüm kadarıyla. Basit bir Z rot parçası bile 18 iş günü olmuş hala gelmemiş, bakın 18 gün demiyorum, dikkat edin, 18 iş günü diyorum. Müşteri memnuniyeti odaklı değiller, 3008, 2008, 508 gibi araçlarla gelen prestij, servislerin kötü hizmeti ile devam ederse herkes ilk fırsatta başka markaya kaçar, açık yazayım.


    Son olarak şunu yazayım bitireyim, firmadaki sıkıntı çalışanlarda değil, firmanın zihniyetinde.

    Ankara bu konuda biraz sıkıntılı.
    Hem cahiller, hemde küstahlar.
    Ben araç alımında gitmiştim, ciddi kalite sorunlari var.
    Benim gittiğim bayii göral servis idi.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: riderman

    Evet full servis paketi satın alınmıştı.

    2016 yılı aralık ayında.

    4 yıllık 70.000 km üst sınır.

    3.750 tl ödenmişti.

    Balata değişimi talep edin.
    Zaten kapsamdaki parçalar olduğu için değişimde sorun çıkarmazlar.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tegmen74 T kullanıcısına yanıt

    Hocam GT diye yazdıgınız GT selection heralde yoksa GT 1.5 dizeli opsiiyonsuz 7500 lansman indirimli 457.000 aldığını paylaştı bir üye face grupta. Daha aşağısını dizelde paylaşan olmadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dumanlı84 -- 1 Aralık 2020; 11:48:19 >
  • Tegmen74 T kullanıcısına yanıt

    Gt pakette ön koltukların baldır desteği yok mu yani?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dumanlı84

    Hocam GT diye yazdıgınız GT selection heralde yoksa GT 1.5 dizeli opsiiyonsuz 7500 lansman indirimli 457.000 aldığını paylaştı bir üye face grupta. Daha aşağısını dizelde paylaşan olmadı.

    457.000 demek istediniz herhalde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atakan -- 1 Aralık 2020; 11:10:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan

    Gt pakette ön koltukların baldır desteği yok mu yani?

    Lite versiyondur bu.
    Zaten panjurda kamera da yok

    Iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 1 Aralık 2020; 11:11:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tegmen74 T kullanıcısına yanıt

    Hocam bu arac GT değil. GT selection. GT lerde ekran 10 inc. Bu arada GT selectionda bile ekran makyajsız kasadaki gibi. Dolayisiyle GT dışında makyajlı kasaya geçmek mantıklı değil.

  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Tavsiyeniz için teşeklürler.

    Ayrıca bu aracın kamera kalitesi çok kötü.

    Varmı bunun bşr çaresi acaba.

    Renault da cam gibi görüntü var.

    Peugeot da görüntü kalitesi çok kötü.


    Birde eskiden hatırladıgım ad blue deposu ile ilgili sorunlar vardı bazı araçlarda.

    Garanti kapsamında değişim olmuşdu.

    Neden di acaba ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • riderman R kullanıcısına yanıt

    Kamera malesef bu şekilde. Tamamen yeni kasa 3008 çıkana kadar da değişmeyecektir.

    Zira ds de dahi aynı kameralar kullanılıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tegmen74 T kullanıcısına yanıt

    evet bizim araç da 1.6 dizel eat6 .

    ad blue depoda ne gibi sorun yaşanmıştı acaba ?

  • Aracım 2017 allure elegance, kumanda pilini değiştirdim kitapçıktaki gibi direksiyon kolonuna yerleştirerek eşleştirme yapıyorum ama maalesef işlev görmüyor.her seferinde tekrar kolona yerleştirip aracı çalıştırabiliyorum.kapıları ne kumandaya basarak ne de dokunarak açabiliyorum,stop edemiyorum Servise sordum ne eşleştirmesi diye şaşırdılar.pili değişince bir şey yapmaya gerek yok diyorlar.Ne yapabilirim?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Ankara bu konuda biraz sıkıntılı.
    Hem cahiller, hemde küstahlar.
    Ben araç alımında gitmiştim, ciddi kalite sorunlari var.
    Benim gittiğim bayii göral servis idi.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster

    Eyvallah, bugün Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğe göz gezdirdim üstünkörü, azami tamir süresinden emin olmak için. 20 işgünü değil, 30 işgünü görünüyor yönetmelikte, bunun da buradan bilgisini vermiş olayım.


    Her ne kadar 30 işgünü de olsa azami tamir süresi, müşteri memnuniyeti ve olumlu geri dönüş adına 15 gün, bilemedin 20 günde sonuçlandırılmaydı değişim işi. Coronayı bahane ediyor firmalar, Corona en çok firmalara yaradı, bahane hazır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 1 Aralık 2020; 17:41:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: verso

    Aracım 2017 allure elegance, kumanda pilini değiştirdim kitapçıktaki gibi direksiyon kolonuna yerleştirerek eşleştirme yapıyorum ama maalesef işlev görmüyor.her seferinde tekrar kolona yerleştirip aracı çalıştırabiliyorum.kapıları ne kumandaya basarak ne de dokunarak açabiliyorum,stop edemiyorum Servise sordum ne eşleştirmesi diye şaşırdılar.pili değişince bir şey yapmaya gerek yok diyorlar.Ne yapabilirim?

    Kullanma kılavuzuna baktınız mi ?

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 22002201220222032204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.