Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (2051. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: alwan
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 14 Misafir (1 Mobil) - 13 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
62.416
Cevap
639
Favori
2.479.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20492050205120522053
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    hadi ya :) baya donanımlı geliyormuş evet.. çok ağırmış ama elektrik motor gücü az gibi geldi ama mühendislerin düşündüğü bi şey vardır mutlaka..

    fiyatı duymadan bile ettim emin olun

    min 850-900 bandında geliyordur tahminim
  • es_mycar E kullanıcısına yanıt
    Başlangıç fiyatı 685..
    Full donanım 741.500.

    Çok ucuz dimi sizin tahmine göre :)

    Elektrik motoru ybelli bir hız üzerinde bir işe yaramıyor zaten çok büyük olmasına gerek yok. Araç hibrid.. Full elektrikli değil.
    O açıdan elektrik motorunu çok büyütmeye gerek yok zaelten..
    Maksat şehir içi özellikle dur kalk trafikte, beklemede tüketimi düşürmek ve hatta sıfırlamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 11 Ağustos 2020; 14:21:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar TL de değer kaybı var, tamam da, Peugeot resmen fırsatçılık yapmaya başlamış, 375 bin gerekirse Passata veririm, 3008 vermem, verecek olan da güle güle kullansin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Dostum olmayan bir araç zaten şu an.. 100 yazsan ne 375 yazsan ne.. Ortada ne passat var ne de başka araç...
    Ocak ayından hatta 2021 marttan önce mantıklı fiyatlar beklemeyin. (kur sabit kaldığını varsayarsak bile)..

    Egea 189 bin TL diyor hiç baktınız mı üst donanıma..
    Egea diyorum, çok oturgacli götürgeç v2..

    Bu ekonomi işi kurdan sebep daha da saçmalarise, demedi demeyin 200 bin TL altına 4 teker 1 direksiyon araç kalmayacak.

    Yok artık olmaz demeyin, olmaz denen herşey oldu çok şükür son 5 yılda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 11 Ağustos 2020; 14:24:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Dostum olmayan bir araç zaten şu an.. 100 yazsan ne 375 yazsan ne.. Ortada ne passat var ne de başka araç...
    Ocak ayından hatta 2021 marttan önce mantıklı fiyatlar beklemeyin. (kur sabit kaldığını varsayarsak bile)..

    Egea 189 bin TL diyor hiç baktınız mı üst donanıma..
    Egea diyorum, çok oturgacli götürgeç v2..

    Bu ekonomi işi kurdan sebep daha da saçmalarise, demedi demeyin 200 bin TL altına 4 teker 1 direksiyon araç kalmayacak.

    Yok artık olmaz demeyin, olmaz denen herşey oldu çok şükür son 5 yılda
    İkinci el etkileniyor, dolayısıyla fiyatlar yükseliyor, olmayan araç deyip gecistirmek doğru değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Hesap basit geçen hafta paylaşım. 2016 satış fiyatını eur ya çevirin bugünkü kutla çarpın. Bakın ne çıkıyor...

    Tüm marka model araçlarda bu fiyat artışını göreceksiniz kaçınılmaz,..

    Yerli olanlarda dahil..

    Evet fiyatlar yüksek ama
    Esas Tepki verilmesi gereken yer bence üretici degil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 11 Ağustos 2020; 14:34:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    375 bin TL'yi gerekirse 3008'e vermeyip passata vermek tamamen tercih meselesi. Bu paraları 3008'in haketmeyip passatın hakettiğini düşünmenizi saygıyla karşılıyorum ama mantıklı bulmuyorum.
    3008'i satıp Tiguan almak üzere olan biri olarak söylüyorum bunu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    aracın ağırlığı 2 ton olmasından dolayı yetersiz geleceğini düşündüm.. şehir içi yakıt tasarrufu ve ani hızlanmalarda devreye girecektir.. sitede ds7 nin üst donanımları 700 binlerde olduğundan hybrid olunda buda daha yüksek tuttum açıkçası :))
  • es_mycar E kullanıcısına yanıt
    1.6 benzinli 600 den altta civarı full donanım. 700 değil karışmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prsctr

    375 bin TL'yi gerekirse 3008'e vermeyip passata vermek tamamen tercih meselesi. Bu paraları 3008'in haketmeyip passatın hakettiğini düşünmenizi saygıyla karşılıyorum ama mantıklı bulmuyorum.
    3008'i satıp Tiguan almak üzere olan biri olarak söylüyorum bunu.
    Tiguan tercih etmiyorum, bana hitap etmiyor, Passat D sınıfı ve bildiğim bir arac. 3008 ile Passat arasında kaliyordum, 3008 agirlikliydi, ancak yeni fiyat politikasından sonra 3008 macerası başlamadan bitecek böyle giderse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Kıyaslama işinin sonu yok.
    Bende 375 bine 3008 alacağıma az daha koyar 15-20binde ds7 alır sınıf atlarım derim.. 3008 nere ds7 nere..

    Yani kiyasi yaparken elma elma yapmak lazım.

    Bana arkası buzdolabı konmuş gibi sedan hitap etmiyor mesela. Ne marka olursa olsun. Şu ana kadar beğendiğim tek sedan yeni 508. Beğendim ama yine de dsuv tercih ederim mesela. Tercih olayı bu.
    Fiyatı yüksek Türkiye de çok tutuluyor diye passat ile kıyaslamam yada başka birşey ile..
    O zaman işin içinden çıkamazsınız :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıyaslama değil, tercih diyelim, zevkler diyelim.Sahsim adına 375.000 3008 e vermem diyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    O zaman hiç sıkıntı yok
    Ben de vermem :) 2017 başı 160bin nappa versiyon Du.. Sinir bozucu.
    Eklersek 400 e geliyor neredeyse onu veren dediğim gibi az daha ver ds7 al. Passat neymiş derim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prsctr

    375 bin TL'yi gerekirse 3008'e vermeyip passata vermek tamamen tercih meselesi. Bu paraları 3008'in haketmeyip passatın hakettiğini düşünmenizi saygıyla karşılıyorum ama mantıklı bulmuyorum.
    3008'i satıp Tiguan almak üzere olan biri olarak söylüyorum bunu.
    Fiyatı 375.000 TL olan bir arabanın vergisiz çıplak fiyatının yaklaşık 23 Bin Euro olduğunun farkındasınız değil mi?
  • Phantom7 P kullanıcısına yanıt
    Passat için de aynı durum geçerli değil mi?
    Pejonun ne suçu var? Euro 8.55 TL olmuş ve ÖTV+KDV+Ötv'nin kdvsi şeklinde bir vergilendirme var. Arabanın fiyatı değil ülke olarak ekonomik durumumuz sıkıntılı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Phantom7 P kullanıcısına yanıt
    Bu konu paradox gibi zaten.

    Turkiyede son yıllarda hiç değişmedi.

    Otv artar
    Bu paraya Xxx almam, araba almam, satamazlar

    Kur artar
    Bu paraya Mercedes BMW ikinci el alırım, satamazlar

    Otv dilimi artar
    Almam...

    Yahu, mevzu aynı işte.. Aracın satış fiyatı eur bazında bırakın artmayi 2016 den beri düşmüş.. Evet düşmüş hesabı basit...

    Bu üreticiler babamızın oğlu mu.. Yahu yerli üretim diye gaza gelinen markalar bile aynı durumda, herşey kura ve vergiye bağlı. Yerli olunca araç maliyeti yarı yarıya düşmüyor..

    Birde yerlilik oranı var hani clio da bile %69 kusur olan toyoda da %48 elre. Düşen ( yerli etiketi alması için %51 yerli parça olmalı)..
    O yerli parçalar da ne kadar yerli bu. Sorgulanmyor.

    Örneğin far grubu.. Faturayı kim kesiyor yerli firma. O zaman far grubu yerli oluyor..
    Peki far grubunun içinde hangi parçalar yerli hangileri değil. Onu da geçtim. Farin ana kısmı neresi lens yani sizin ellediginiz şeffaf büyük plastik parça ve ana gövde.. Bunlar yerli mi, yerli..
    Peki ne kadarı yerli? Cevap vereyim %65 i Hammaddde.ve hammadee yerli değil..

    E şimdi bizim yerli dediğimiz parça bile eur ya dolara endeksli mi, endeksli..

    Şimdi gençler,

    Siz firma kurdunuz araba yapıyorsunuz. Girdiler in çoğunluğu dovi, bazlı. Üstüne kontrol etme şansınız olmayan bir vergi.

    Ne yapardınız?
    Cepten yermiydiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, isteyen 3008 alır, isteyen Tiguan, isteyen başka araç, artık bir yerden sonra araç seçimi tercih işidir.
    Neden Passat tercih ediyorum, bir kere D sinifi, ikinci olarak 2.eli çok hızlı, üçüncü olarak Passat daha saglam ve oturaklı bir araç, 3008 albenili, gösterişli ancak saglam bir SUV değil, nerden biliyorum, 2 hafta kiraladım ve kullandim.
    Şahsım adıma 375.000 TL vermem, verilmez demiyorum, verecek gücüm var ama vermem diyorum, bu ayrımı yapalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 11 Ağustos 2020; 15:15:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Mevcut şartlarda GT line 375bin eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng

    Tiguan tercih etmiyorum, bana hitap etmiyor, Passat D sınıfı ve bildiğim bir arac. 3008 ile Passat arasında kaliyordum, 3008 agirlikliydi, ancak yeni fiyat politikasından sonra 3008 macerası başlamadan bitecek böyle giderse.

    Alıntıları Göster
    Passatlarda damping indirim olacakmış..
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Tercihleri tartismiyoruz zaten.. Herkesin keyfi başka..

    Passat a bedava versen binmem ben. Bu benim tercihim. Dikdotgenler prizmasi 4 tekerlek binek araç. Bana göre..
    Toyota rav 4, saçma sapan bir tasarım çizgi filmden çıkmış gibi 400 küsür fiyatı var.. Üste para versen binmem..


    Ama passat 380 bin verilmez, rav 4 e 400 kusur bin verilmez. diyemem zira eur fiyatı belli kur belli ötv kdv belli..

    Doğru argüman şu olur, 380 bin TL param var ben 3008 tercih ederim, ben passat tercih 3derim bir başkası c5 tercih eder..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20492050205120522053
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.