Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1897. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: icemy , icemy , Murat0316
3 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 14 Misafir - 15 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
62.449
Cevap
638
Favori
2.483.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
33. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 18951896189718981899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilmavi

    Selam arkadaşlar uzun bir araştırmadan sonra 3008 almaya karar verdim. Aracı çok beğendim gerçekten herşeyiyle 10 numara. Bir araç pazarlığım var 2018 120.000 km, km biraz çok ama kaza hasar yok, fiyat olarakta sınıfında avantajlı. Bu km'lerde aracı olan veya önerisi olan var mı?
    3008 değil ama o araçla aynı motor ve şanzımanı olan 308 kullandım. 185 bin km tek sorun yaşamadım.

    Ardından 508 aldım. Yine aynı 1.6 BlueHDI motor ve EAT6. Onunla da şu anda 90 bin Km deyim. Motor bakımları yetkili yerlerde, standartlara uygun yağlarla yapılmışsa bir sorun çıkacağını sanmıyorum..

    Aldıktan sonra arıza olmayan ama karşılaşma olasılığınız olan 2 tane durum var. Büyük olasılıkla 150 bin civarında devirdaim ve triger seti değişecektir. Ayrıca DPF sıvısı denen bir litrelik sıvı var. O yine 150 bin Km civarında bitiyor. 750 TL civarında maliyeti olacaktır.



    Hayırlısı olsun.

    Not: Ben de aracın dizel olduğunu varsayarak yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Necdet_Pek -- 24 Mayıs 2020; 23:47:6 >




  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Malesef piyasa uçuyor, 3 5 ayda araç katlanıyor ve böylede devam edecek. Temiz az km uygun araç yok artık, fiyatlar şiştikçe şişiyor. Her geçen gün geç kalıyoruz almak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smoc76 S kullanıcısına yanıt
    Bahsettiginiz anahtar tan basılı tutup perde/cam kapatma 2016 da ilk çıktığından beri var zaten yeni birşey değil. Fakat aracı kilitleyin e kendi kendine kapatmaz. Aracı. Kilitleyip giderseniz ve camlar açık ise açık kalmaya devam eder.

    Super kilit ise ilgisi yok bu konuyla. Super kilit, kilitleme yapıldıktan sonra içeriden açılmayı da engelleyen bir husus. Ülkemiz için üretilen araçlarda bulunmuyor zira alarm olan 3008 lerde mevcut.. Tr ye alarm li 3008 gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ds4 D kullanıcısına yanıt
    2008.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    O kiyasta 1.2 toz alır arkadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smoc76 S kullanıcısına yanıt
    Hocam size bir sorum olacak. Şubat ayında siz 212000 TL aracınızı alırken 1.5 GT line fiyatları ne kadardı hiç sordunuz mu? Bende yurt dışı 1.5 GT line paketli bir aracı almak üzereyim. Şuan bu araçlara 290 bin istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    icemy İ kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum beygir gücünün ne kadar önemli olduğu videoda net bir şekilde belli oluyor. Hatta tork konusundaki farkı bile kapatıyor. Torku yüksek dizel araç başlangıçta torkun etkisi ile ufak bir avantaj sağlayıp öne atılsa da sonradan beygir gücü yüksek araç uzayıp gidiyor.

    Fakat tahminim bu durum 1,2 benzinli 1,5 dizel kıyasında değişir. Beygir güçleri eşit olsa da tork olarak 1,2 benzinli 230 nm 1,5 dizel 300 nm dolayısıyla dizel avantajlı oluyor. Hele ki 1,5 dizel eat 6 ise daha da avantajlı olur.

    Böyle bir kıyaslama yapılmadı ancak benim 3008 özelinde merak ettiğim 1.6 benzinli 180 bg eat 8 ile 1,5 dizel eat 6 nasıl performans gösterir konusu zira bildiğiniz gibi 2019 kasım ayından bu yana vergi limiti meselesinden dizeller gt line hariç eat 6 ile geliyor. En son allure selectionun bile eat 6 olduğunu göz önünde bulundurursak dizellerin çoğu eat 6 diyebiliriz.

    Teknik verilerde 1,5 eat 8 ile eat 6 arasında 0-100 hızlanma değerlerinde fark olduğunu görüyorduk zaten ama ben gerçekte de farkı gözlemledim. Bir arkadaşın 2019 mayıs ayında aldığı 1,5 dizel eat 8 skypack aracı var, benimki 2020 1,5 eat 6 prime edition. Geçende ufak bir deneme yaptık önce onun aracına sonra benim araca sırayla bindik hem ben hem kendisi kullandık. Eat 6 da vites sayısı daha az olduğu için vites oranları daha uzun bu da aracin daha fazla devirlenmesini ve daha keyifli ivmelenmesini sağlıyor. Eat 8 aynı hıza çıkmak için daha çok vites değiştiriyor. Bu yakıt ekonomisi açısından fayda sağlıyordur mutlaka çünkü iki arac da aynı hızla giderken özellikle yüksek hızlarda eat8 1 veya 2 vites yukarıda daha düşük devirde seyrediyor ancak daha fazla vites değişimi daha fazla zaman kaybı demek.
    Ayrica belli bir hızda (90 km civarı) kickdown yapınca da eat6 da hafif de olsa bir koltuğa yapışma hissedilirken eat 8 bu konuda daha nazlı davranıyor.
    Vites geçiş hızı açısından iki şanzıman arasında hissedebilir bir fark göremedik.

    Tabi bizimkisi oldukça amatörce bir deneme ama hem arkadaşımın hem benim görüşümüz eat 6 nın hissedilir şekilde seri olduğu şeklinde oldu.

    1,6 benzinli eat 8 ile 1,5 dizel eat 6 videodaki gibi profesyonelce karşılaştırılmış olsa benim tahminim 1,6 benzinli eat 8 tabi ki testi önde bitirir ancak 1,5 dizel eat 6 daha az fark yer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ebasal E kullanıcısına yanıt
    Yalnış hatırlamıyorsam o dönemde 1,5 dizel gt line ı 280 bin civarına bırakıyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prime edition pakette olmayan ayak aydınlatmayı ekledim, tesisat var sadece aydınlatmayı alıp takıyorsunuz.


    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • civilengineer23 C kullanıcısına yanıt
    Işık yuvasının hemen oralarda mı hocam tesisat, aramak gerekiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben açarak buldum ama hiç gerek yok buna, hemen ışık yuvalarının kenarında bir göze sokmuşlar.
    Kablo Uçları ortada açıkta değil ama bulması kolay. Elinizi sokup ararsanız elinize geliyor kablolar boşta durdukları yuvadan çıkarıp aldığınız aydınlatmaya takabilirsiniz. Serviste 70 tl demişlerdi tanesine internetten 90 tl ye geldi ikisi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • civilengineer23 C kullanıcısına yanıt
    Aracınız kaç model ve dizel mi? Link verebilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    2019 1.6 benzinli. Aldığım ürünün linki;

    https://www.parcagonder.com/urun/torpido-alti-led-ayak-aydinlatma-orjinal-1-adet-9813171980

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OOgg

    İyi bayramlar herkese , 2018 active prime edition 3008 aldık acaba gösterge panelinin gt line dakilerle değişitirilebilme durumu var mıdır ? Teşekkürler
    Maalesef mümkün değil, komple sistem değişimi gerekiyor.
    Navigasyon olmayan modellerin üniteleri ve navsigasyon olan modellerin üniteleri farklı.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • civilengineer23 C kullanıcısına yanıt
    Biyerleri sökmeden çıkarmadan ,tesisatı bulabilirmiyiz acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknologi

    Uygun bir zamanda video cekerek gosterebilirim
    Sevinirim.
    Arac versiyonu nedir ?

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilmavi

    Araç prime edition 210 bin gibi bir rakama bitecek.
    Eğer maddi durumunuz elveriyor ise şartları zorlayıp 2017 yada 2016 model allure elegance bakmanızı öneririm.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrlsnl M kullanıcısına yanıt
    Ben şöför tarafını elektrikli bagaj için söktüklerinde buldum ama yolcu tarafını sökmeden çıkardım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ebasal E kullanıcısına yanıt
    Ben 20 yada 22 şubatta sorduğumda 302.000 TL demişlerdi ancak araçlar Mart sonu Nisan başı diyorlardı...
    fakat işler çok değişti

    Şimdi ki dinamik gtline ise Türkiye gtline dan farklı haberiniz olsun ...
    Benim tespitim sunfoof yok , elektrikli koltuk yok eller serbest bazılarında yok bazılarında kamera bile yok , ses sistemi aynı değil vs vs ama başka araç ta yok
    Ben muhtemelen Temmuz gibi Türkiye gtline gelir diye umut ediyorum, fiyatta 310-320 arası olabilir ama uzun vadede yıl sonunda da kampanya yaparlar veya devlet ÖTV istisnası uygular fiyatlar 309 - 315 e falan gelir diye tahmin ediyorum...

    Çünkü piyasalar terste , şu an kim ne bulursa tutturduğuna satıyor...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineer23

    Prime edition pakette olmayan ayak aydınlatmayı ekledim, tesisat var sadece aydınlatmayı alıp takıyorsunuz.

    Vay arkadaş bunu da çalmışlar.
    Ben tüm donanımlarda var sanıyordum

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 18951896189718981899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.