Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1546. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.413
Cevap
639
Favori
2.478.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15441545154615471548
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fabrice kullanıcısına yanıt
    Tam hatırlamadım hocam. Bakıp yazarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cngblmr C kullanıcısına yanıt
    Şimdi çalıştırdım hocam devrede diyor. İlginç. Motorda soğuk halen. Dışarıda -2 derece anlamadım valla :)
    Düzenleme: aracı 30 km kadar kullandım start stop devrede aktif lakin hiç stop etmedi motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cngblmr -- 9 Aralık 2019; 18:29:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakgzd

    Değil önemsiz bir eksiklik bence ben kapi acma koluna dokunuyorum kitliyor yai cokmu zor degil uzaklasinca kitlesede daha iyi olurdu ama hayat kurtaram bir özellikmi bence değil abartmayalım
    Belki hayat kurtaran bir özellik değil ama çok kolaylaştıran bir özellik. Renault'da bu özellik benim bildiğim 2012 Fluence lerden beri var ve gerçekten çok büyük rahatlık. Yani sadece bir yazılım işi. Anahtarın yaklaşıp uzaklaştığını anlıyor kerata. Zira motor çalışırken arabadan anahtarla iniince hemen uyarıyor. E madem anlıyorsun motoru kapatıp uzaklaşınca kitle işte ne var yani???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    Belki hayat kurtaran bir özellik değil ama çok kolaylaştıran bir özellik. Renault'da bu özellik benim bildiğim 2012 Fluence lerden beri var ve gerçekten çok büyük rahatlık. Yani sadece bir yazılım işi. Anahtarın yaklaşıp uzaklaştığını anlıyor kerata. Zira motor çalışırken arabadan anahtarla iniince hemen uyarıyor. E madem anlıyorsun motoru kapatıp uzaklaşınca kitle işte ne var yani???

    Alıntıları Göster
    Zor değil ancak belli güvenlik açıkları mevcut.
    Bu sebep ile üretici bir riski almak istiyor.
    Yoksa dediğiniz gibi kolay işlemler.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngblmr

    Şimdi çalıştırdım hocam devrede diyor. İlginç. Motorda soğuk halen. Dışarıda -2 derece anlamadım valla :)
    Düzenleme: aracı 30 km kadar kullandım start stop devrede aktif lakin hiç stop etmedi motor.
    Bir sürü detay var.
    Bir tanesi olmasa sistem devreye girmez.
    Çok da kafaya takmaya gerek yok.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle üstad taktığımdan değil aslında aracı öğrenmeye çalıştığımdan. Maşallah genel anlamda memnunum araçtan. Herkese keyifli sürüşler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar
    Ben de prime edition dizel otomatikle aranıza katıldım.3 nesil corolla kullandıktan sonra ilk Peugeot deneyimim oldu bu araç. İlk izlenimlerim şöyle:
    Corolla dizel en sessiz dizeldir benim bildiğim bunun sesi biraz daha yüksek ama rahatsız edici değil (sonuçta motor farkını da gözönünden alırsak gayet başarılı bence) konfor ve ses yalımı bence gayet iyi.Yol tutuşu başarılı Görüş açısı çok iyi (muadil suvlara göre tiguan,Nissan CHP ye göre) üç aracıda kullanma şansım oldu.Tedirdin olduğum hususlar ise sağlamlık, (zaman gösterecek) elektronik aksam çok olduğundan arıza oluşturma olasılığı, Ayrıca direksiyonun yanında duran cruse kontrol çubuğunu hiç beğenmedim keşke direksiyonun üstünde olsaydı

    İki de sorum olacak

    araç start stop bazen titreyerek devreye giriyor bu normal mi ve aracı ilk kaldırırken el frenini indirmeden kaldırıyorum bir zararı olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mehoze33 M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.
    1. CC kolu PSA araçlarında geçmişten gelen bir tasarım ve ortak. Alışınca gerçekten çok ergonomik. Bende ilk başta tipini yadırgamistim. Ama direk elle hemen yeri bulup kontrol edebiliyorsunuz.
    2. Gaza basınca el freni otomatik bırakır. Sorun yok.
    3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    2013 Peugeot 508 aracımda direksiyondaydı CC. Ve bence direksiyonda olması çok daha kullanışlı. Yine de zamanla alışılabilecek bir durum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 360 görüş severlere gelsin

    Iyi forumlar...


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunkerops kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, size de hayırlı olsun, kazasız belasız keyifle kullanın. Bahsettiğiniz tüketim değerlerine rahatlıkla ulaşacaksınızdır. Bugün kışıklarımı da aldım (nokian 225 55 18) ama bana biraz sert geldi, hava 37 psi bastılar ama ben olması gerekene dikkat de etmedim. Önceki aracınız benzinliymiş, bu konuda tecrübelisinizdir, benzinde hangi markayı önerirsiniz?
  • Oyncu O kullanıcısına yanıt
    Lastikleriniz hayırlı olsun ne kadar ve nerden aldınız acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 100-120 arası direksiyon titremesinden şikayetçiyim. Her gün Ankara çevre yolunu kullanıyorum. O yüzden her gün bu sorunu yaşıyorum. Artık arabayı kullanmaktan soğudum. Hepinizin bildiği gibi servis sallamadı. Lastiktir, yoldur, odur, budur, şudur dedi. Ben de istanbul ana merkezi arayıp durumu anlattım. Servis aracı istedi, verdim. 3 gun kaldı, uzman gelip incelemiş. Km sayacindan baktım bu arada, 50 km yapmışlar, demek ki yalan söylemiyorlar, bakmışlar. Ancak sonuç yine aynı. Evet titreme var ama tolerans dahilinde imiş. Aracı geri verdiler. Sonra kışlık lastik aldım, sonuç maalesef yine aynı. Bu arada aracım 2019 model 1.5 prime edtion, 8 aylik araç ve daha 8000 km de. Ayrica bu sorunu 200 km den beri yaşıyorum. Defalarca servise girdi, kayıtları var. Bıktım bu titremeden. Tüketici mahkemesine falan gidip dava mı açayım ya da arabayı satıp herkese peugeot'yu kötüleyip sakın almayın mı diyeyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu da belirteyim. Bana en son test aracı kullandırdılar. 1.5 eat 6 olanlardan, 1 ay olmadı daha. Yine çevre yoluna çıktık. Onda da vardı titreme. Sadece benimkinden daha azdı. Test aracı ayrıca daha 300 km deydi. Bana kalırsa çoğu 3008 de var bu problem. Ancak şehir içi normalde 100 üstüne çok çıkılmadığı için insanlar fark etmiyor olabilir. Şunu da ekleyeyim eşimde de 2011 model 3008 var, thp motor. Hala kullanıyoruz. Hiç titreme olmadı. Ondan once de 206 vardı, çok uzun süre kullandık. O da sorunsuzdu. Benim gibi sadık bir peugeot müşterisini mağdur etmek ve sorunu çözümsüz bırakmak hiç kabul edilebilir değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada araç göral Ankara çıkışlı. Hem konya yolu hem de eskişehir yolu görala ayrı ayrı gidildi, durum anlatıldı. İlk başlarda normal rot balans yapıldı, sonuç aynı. Sonra araç üzerinde balans "finish" diye tabir ettikleri balans işlemi yapıldı. Sonuç aynı. Dediler ki lastikler bozuk, atlama yapıyor. Araçta continental gelmişti. Ben de ankara continental ana dagıtıcıya gittim. Lastikler söküldü, incelendi, fabrikaya yazı yazıldı, soruldu vs testler sonucunda lastikler hatasızdır raporu aldım. Tatmin olmadım. Kendi çabamla bir lastikçiye daha gidip test yaptırdım. Sonuc aynı, lastikler sağlam. Zaten tüm bu raporları da mail attıktan sonra peugeot istanbul genel merkez aracı incelemeye aldı. Gerçi zaten belirttiğim gibi gecen hafta kış lastigi alinca ve öyle de aynı sorunu yaşayınca bu problemin lastik kaynaklı olmadığı ortaya çıktı. Tekrar belirtiyorum, aracım 2019 model eat8 1.5 prime edition. Daha 8000 km lerde, 1 yaşinda bile değil. Peugeot bu sorunu kabul etti ama çözmedi, ciddiye almadı, ben de işin peşini bırakmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyncu O kullanıcısına yanıt
    Önceki aracımda yakıt olarak shell fuelsave kullandım, bunda da aynı şekilde devam ediyorum. Esasen depoyu henü 1 kez fullledim :)
    Lastik havası konusunda kapıdaki basınçlara bakmanızı tavsiye ederim, yüksüz kullanıyorsanız 37 fazla 32psi öneriliyor. Yüklü iken önler 36 arkalar 42psi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gocabolulu G kullanıcısına yanıt
    N11 den aldım, 100 tl yakıt hediyeyi çıkarsak 4 ü 3980 tl civarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakgzd B kullanıcısına yanıt
    Hocam benimkinde 360 türetilmiş görüntü yok yani ön kamera yok bende ama bahsettiğim özellik ön kamerası olan donanımlarda mevcut ben de yok. Kaldı ki bunu menüden on/off yapma imkanı da var onlarda, aynen benim arka cam sileceğinin geri vites ile otomatik çalışmasını seçebilmek gibi.
    Benim canımı sıkan şey ekstra bir donanım, parça, motor vs. eklemeden yalnızca bir kodlama ile maliyet artırmadan katılacak bir özelliğin eksik olması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunkerops kullanıcısına yanıt
    Bir çok marka model de bu tip maliyeti görünmeyen ama araca konmayan özellik Mebcut.
    Neticede bunlar donanım özelliği olarak satılıyor ve buna göre fiyatlandırma yapılıyor. Bu özelliğe para veriyorsunuz yani.
    Telefondaki video oyunlarında büyü yapacam diye para veriliyor günümüzde :)

    Nissan sene 2020 kapı kollarında dugmelerde ışık yok.. Hiç bir donanimda. Bunu da anlamak mümkün değil mesela ama oluyor işte :)

    Aracınızın keyfin çıkarın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15441545154615471548
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.