Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ilkeryalcin Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
33.131
Cevap
394
Favori
1.968.508
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Sadık müşteri desteği kaybedilecek ise 200 fazla verilip yetkili servise gitmek mantıklı olacaktır.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Euro Repar lar Peugeot tarafından desteklenen servislerdir. Dolayısıyla servis bağı kopmuş olmuyor.

    Hatta garantisi bitmemiş araçlara da hizmet vermekteler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.
  • Yarbay
    8428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan

    Euro Repar lar Peugeot tarafından desteklenen servislerdir. Dolayısıyla servis bağı kopmuş olmuyor.

    Hatta garantisi bitmemiş araçlara da hizmet vermekteler.



    Alıntıları Göster
    Istanbul merkezi konu ile ilgili aradım ancak doyurucu cevap alamadım.
    Servise gittiğimde detaylı bilgi alacağım.

    Iyi forumlar...



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Peugeot 3008 GT LINE 1.6 BlueHDi 120HP Eat6 300Nm Tork, Ultimate Kırmızı, Parçalı Deri Döşeme, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia, Touch Control Gearbox System, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    LG 55 LB 652V / LG 65 UB 950V / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / SONY BDV-E300 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX / NOTE 9 512 GB / HONDA KINETIX ZX


  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skoralp

    c5 shine ile 3008 allure arasında kararsız kaldım acıkcası
    her iki aracı mutlaka test ediniz.
    |
    |
    _____________________________
    Citroën C5 Aircross FEEL ADVENTURE 1.5 BlueHDi 130 HP EAT8 Tam Otomatik

    *Özelden gelen indirim kartı, indirimli bilet vs için para taleplerine lütfen yanıt vermeyiniz... Olası bir dolandırıcılık girişimi olabilir.
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Istanbul merkezi konu ile ilgili aradım ancak doyurucu cevap alamadım.
    Servise gittiğimde detaylı bilgi alacağım.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Örnek: Peugeot'un kendi sayfasında yayınladığı bir haber
    https://www.peugeot.com.tr/peugeot-hakkinda/haberler/euro-repar-car-service-agi-Turkiye-de-yapilaniyor/
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.




  • Onbaşı
    34 Mesaj

    Ben de merak ettim baktım.
    PSA'nın kendi yapılanması anladığım kadarıyla ama garanti devamı açısından durum ne olur onu tam çözemedim.

    https://www.peugeot.com.tr/peugeot-hakkinda/haberler/euro-repar-car-service-agi-Turkiye-de-yapilaniyor/
    |
    |
    melodramm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    --- 2018 1.6 EAT6 Prime Edition ---
  • Onbaşı
    34 Mesaj

    aynı yazıyı paylaşmışız :)
    |
    |
    IronHasan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    --- 2018 1.6 EAT6 Prime Edition ---
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: p_a_k_o

    aynı yazıyı paylaşmışız :)
    |
    |
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: p_a_k_o

    Ben de merak ettim baktım.
    PSA'nın kendi yapılanması anladığım kadarıyla ama garanti devamı açısından durum ne olur onu tam çözemedim.

    https://www.peugeot.com.tr/peugeot-hakkinda/haberler/euro-repar-car-service-agi-Turkiye-de-yapilaniyor/

    Garanti konusunda daha önce de yazmıştım bire bir yaşadığımız bir konu oldu.

    Aracın garantisi 2018 başında bitti. Biz Euro Repar'a hep gidiyoruz. Yaz aylarında traversten çık çık sesleri
    geldi.

    Euro Repar'a götürdük. Yetkili servise pas etti. Önceki Euro Repar faturalarını gösterdik.
    Servis merkeze sordu ardından Travers onarımı, köpük sıkılması, bağlantıların değişimi gibi işler ücretsiz olarak yapıldı. Euro Repar faturaları yerine başka yerin faturaları olsa o işlemi ücretli yapmak zorunda kalacaktık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IronHasan -- 20 Eylül 2019; 13:59:57 >
    |
    |
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.




  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    TSE 12047 belgeli servislerde, orjinal parça ile yaptırılan bakımlar üretici garantisini bozmuyor. Ancak, garanti için gidildiğinde faturaları ibraz etmek gerekecektir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2603 Mesaj

    https://www.otokokpit.com/makyajli-2020-peugeot-3008-goruntulendi/ 4-5 haber sitesini okuyunca devreler karıştı...mart da cenevre otomobil fuarında gösterilecekmiş..(eğer haber eski değil ise)
    |
    |
    acquiles kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    533 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    https://www.otokokpit.com/makyajli-2020-peugeot-3008-goruntulendi/ 4-5 haber sitesini okuyunca devreler karıştı...mart da cenevre otomobil fuarında gösterilecekmiş..(eğer haber eski değil ise)
    Takribi temmuzu bulur buraya gelmesi..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj

    Kendi web sayfalarında garanti ile ilgili bir yazı paylaşmışlar.

    Yoruma açık. Ama PSA nın da açıkça ilan ettiği ve destakladiği bir servis ağı anladığım kadarı ile.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    melodramm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    Yasa gereği orjinal yedek parça ile herhangi bir serviste araç bakımı yaptırdığınızda (mutlaka fatura saklanmalı ve faturada ürünler net bir şekilde gözükmeli) Garantiniz sürmekte ancak 2 yıl yasal garanti bitimi sonrasında bir çok firmanın 5 seneye kadar uyguladığı 'iyi niyet' garantisi uygulanmaya bilmekte.

    kabaca iyi niyet garantisi: yıllarca yetkili servisimde bakım yaptırıyorsun yaşa veya km ye göre bozulan parça vs de bir miktar destek oluruz demek.

    İyi niyet garantisi en çok Vw grubu araçlarda Mekatronik beyin, dsg kavramaları vs'de ihtiyaç duyulan bir durum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Citroën C5 Aircross FEEL ADVENTURE 1.5 BlueHDi 130 HP EAT8 Tam Otomatik

    *Özelden gelen indirim kartı, indirimli bilet vs için para taleplerine lütfen yanıt vermeyiniz... Olası bir dolandırıcılık girişimi olabilir.
  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    Merhaba. Şoför tarafı cam motoru ile ilgili sıkıntı yaşayan oldu mu hiç? Mandalı aşağı doğru 4, 5 kere indirmeme rağmen zor açılıyo. Gişelerde fln sıkıntı yaratıyo. Servise götürdüm. Üstün körü baktılar. Sıfırladık dite gönderdiler. Bir de dışarda balata değişimi yapan oldu mu? Olduysa hangi marka takıldı ve memnuniyet olarak nasıl. Teşekkürler.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    70 Mesaj
    Elinde gt olan bayi var mı acaba



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2702 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Sadık müşteri desteği kaybedilecek ise 200 fazla verilip yetkili servise gitmek mantıklı olacaktır.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Sadık müşteri hizmeti nedir. Sadık öpülme merkezimi. Nedir yani araba ile ilgili bir şey olunca garantisi bitmiş araca vw gibi mi yaklaşacaklar. Şu bana aracı satarken binbir çakallık yapan bayiler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    80 Mesaj
    Merhaba, uygulamadaki bu ortalamada 7 günler ifadesi son 7 günün ortalaması anlamında mı yoksa genel ortalama mıdır?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Göleli_At_Hırsızı

    Sadık müşteri hizmeti nedir. Sadık öpülme merkezimi. Nedir yani araba ile ilgili bir şey olunca garantisi bitmiş araca vw gibi mi yaklaşacaklar. Şu bana aracı satarken binbir çakallık yapan bayiler

    Alıntıları Göster
    Yasa dolayısıyla üretici firmalar araclarından 2 yıl yasal olarak sorumlu, ikinci senenin sonunda sadık müşteriyseniz, büyük sorunlarda insiyatif kullanma hakkına sahipler, bakımları özel serviste yaptıran müşteriler için haklı olarak firma garantiden çıkmış araç için insiyatif kullanmayacaktır. Kendi adıma ilk 5 sene (sadık müşteri ve olası merkezden gelecek destekler nedeniyle) yetkili servis dışında servis kullanmazdım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Citroën C5 Aircross FEEL ADVENTURE 1.5 BlueHDi 130 HP EAT8 Tam Otomatik

    *Özelden gelen indirim kartı, indirimli bilet vs için para taleplerine lütfen yanıt vermeyiniz... Olası bir dolandırıcılık girişimi olabilir.




  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79

    Yasa dolayısıyla üretici firmalar araclarından 2 yıl yasal olarak sorumlu, ikinci senenin sonunda sadık müşteriyseniz, büyük sorunlarda insiyatif kullanma hakkına sahipler, bakımları özel serviste yaptıran müşteriler için haklı olarak firma garantiden çıkmış araç için insiyatif kullanmayacaktır. Kendi adıma ilk 5 sene (sadık müşteri ve olası merkezden gelecek destekler nedeniyle) yetkili servis dışında servis kullanmazdım.

    Alıntıları Göster
    Teorik olarak haklısınız.

    Ancak tüm dünyada olduğu gibi bizde de yetkili servislerdeki sıkıntılar hepimizi üzüyor.

    1- Çok pahalılar
    2- Randevu alınmak zorunda kalınıyor.
    3- Bir saatlik iş 3 saatten az sürmüyor
    4- Onarım sırasında araçla bağınız kalmıyor
    5- Ustalar ile diyaloğunuz olmuyor, çok mekanik ilişki kuruluyor.

    Başka maddelerde eklenebilir. Bu durumdan şikayetçi olmayan sanırım yoktur. İşte bu şikayetler de göz önüne alınarak Euro Repar türü özel ama anlaşmalı servisler çoğalıyor. Avrupa da Euro Repar'lar hemen hemen her marka araca hizmet veriyor ve garantilerine bir zarar getirmiyor. Bizde ise şimdilik sadece PSA grubu araçlarda garanti konusunda sıkıntı yok. Diğer araçlara da bakıyorlar.

    Daha hızlılar, daha ucuzlar, iletişim doğrudan ustalarla kurulabiliyor, aracı gördüğünüz yerde onarım veya bakım işlemi yapılıyor. Ayrıca isterseniz orjinal parçalar ile isterseniz de yine PSA'nın onay verdiği Euro Repar parçalar kullanabiliyorsunuz.

    Uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum.
    |
    |
    _____________________________
    Yanlış bildiğin yolda herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda tek başına yürü.




  • Yarbay
    8428 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Göleli_At_Hırsızı

    Sadık müşteri hizmeti nedir. Sadık öpülme merkezimi. Nedir yani araba ile ilgili bir şey olunca garantisi bitmiş araca vw gibi mi yaklaşacaklar. Şu bana aracı satarken binbir çakallık yapan bayiler

    Alıntıları Göster
    2011 model aracım
    3 yaşında iken arka amortisörler.
    5 yaşında iken direksiyon simidi
    6 yaşında iken enjektorleri (4 adet)

    Garantiden değişti.

    Öpülme konusunu bilemiyorum
    Servisinizi değiştirin

    Iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 22 Eylül 2019; 10:59:2 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Göleli_At_Hırsızı




HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Bey Azura
son dakika
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,781
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.