Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1415. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: serdenboduroglu
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 14 Misafir - 14 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
62.446
Cevap
638
Favori
2.483.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
52. Sırada  bugün en iyi #21
Sayfa: önceki 14131414141514161417
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Aktif fren candır. Hayat kurtarır ciddi kazalarda hafif hasarla kurtarmanızı sağlar.

    Umarım kullanamazsınız ama kullanmak başınıza geldiğinde, Keşke diyor insan...

    Araçlarda Abs gibi standart olmalıdır.
    Bu donanım olmayan araç Velar olsa almam..zira bu sistemin çok faydasını gördüm.. Güvenlikten vaz geçmeyin.

    Unutmayin, araba dediğiniz 2mm sac parça ve çoğunluğu evinizdeki leğen in malzemesinden yapılan plastik parcalardan oluşuyor..

    Sizi güvende tutan en temel etken aracın doğru zamanda durabilmesi
    Pejoda unuttum bakmayı direksiyon mili citroen gibimi? Arka taraftan baktım c5 mili ortadan pedalın oraya orda bir delik motora gidiyor bu nasıl saçmalık anlamadım kabak gibi ortada..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Aynı. Mil açıkta. DS de ayni

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 10 Eylül 2019; 20:51:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Aynı. Mil açıkta. DS de ayni

    Ds pejo citroen aynı şekil yani? ama iki aracında direksiyonu pamuktu hatta citroen belki bi tık daha pamuk. Ama malzeme çok iyi değil.danışman daha iyi olursa fiyatı artar diyor.zaten dedim fiyatlar ucuz değilki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemstoneblue -- 10 Eylül 2019; 20:56:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 350 binlik X1’de koltuğu öne alma çubuğu çıplak metaldi. Üreticiler maliyetleri nereden kısarım da kar marjımı maksimize ederim diye düşündükleri için böyle açıkta bırakılan direksiyon mili gibi özensizlikler olmaya devam edecek. Eğilip bakmadığınız sürece göz hizasında olmayan detaylar işte.

    Bu arada acquiles güvenlik konusunda aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. Aynı görüşteyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    350 binlik X1’de koltuğu öne alma çubuğu çıplak metaldi. Üreticiler maliyetleri nereden kısarım da kar marjımı maksimize ederim diye düşündükleri için böyle açıkta bırakılan direksiyon mili gibi özensizlikler olmaya devam edecek. Eğilip bakmadığınız sürece göz hizasında olmayan detaylar işte.

    Bu arada acquiles güvenlik konusunda aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. Aynı görüşteyiz.
    Eğilip baksam keşke. Arkada oturdunmu kabak gibi bağrıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    Ne demek istediğinizi anlamadım?
    Yani satın aldığımız aracın fiyatı ile bize mal oluşu arasında korkunç fark var.

    Araç 100 bin TL. Ama satın almaya kalkınca vergiler, plaka, vs. vs geliyor fiyat çıkıyor 200 bin TL'ye. Ama üretici aslında 100 bin TL lik araç satmış oluyor. O araç için de halojen belki de normaldir diyorum. Olamaz mı?
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Aynen.
    Şu an prime edition vergi limitinde mesela. Bir. Çok araç da oylr.
    50eur luk donanım eklerseniz kaç katına zıplıyor vergili hali.

    Sunu artık kabul etmek durumundayız, her geçen gün (kur artacağı için) aynı alım. Gücüne daha az donanımlı araçlar alabileceğiz..bir süre sonrada dah alt modele düşeceğiz..

    3 sene önce 100bin TL olan araç olmuş 200bin.

    Hangi TC vatandaşının maaşı X2 olmuş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan

    Yani satın aldığımız aracın fiyatı ile bize mal oluşu arasında korkunç fark var.

    Araç 100 bin TL. Ama satın almaya kalkınca vergiler, plaka, vs. vs geliyor fiyat çıkıyor 200 bin TL'ye. Ama üretici aslında 100 bin TL lik araç satmış oluyor. O araç için de halojen belki de normaldir diyorum. Olamaz mı?

    Alıntıları Göster
    Hayır.distribğtorlar az bundan az şundan onu bunu çıkar muhabbeti yapıyorlar. Xenon sistemi fabrika malıyetı nedirki. Bizimkiler çıkartıyor işte fiyatı uygun tutabilmek için.muhakkak orda halojenli seçenek vardır burdaki gibi nadirdir bizde 5 paket varsa 4 ü halojen hatta baxılarında opsıyonel.iyice cılkını cıkardılar.Maliyeti 1000 tl geçmeyecek hayaletlerı bıle cogu aracta opsıyonel. şeytan dıo al 2015 e180 155 hp benxınlı bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Aynen.
    Şu an prime edition vergi limitinde mesela. Bir. Çok araç da oylr.
    50eur luk donanım eklerseniz kaç katına zıplıyor vergili hali.

    Sunu artık kabul etmek durumundayız, her geçen gün (kur artacağı için) aynı alım. Gücüne daha az donanımlı araçlar alabileceğiz..bir süre sonrada dah alt modele düşeceğiz..

    3 sene önce 100bin TL olan araç olmuş 200bin.

    Hangi TC vatandaşının maaşı X2 olmuş?
    Ah o vergiler.... hayatımda bu kadar sacma vergı sıstemı duymadım ben . kur artsa bile otv olmasa yine iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemstoneblue

    Hayır.distribğtorlar az bundan az şundan onu bunu çıkar muhabbeti yapıyorlar. Xenon sistemi fabrika malıyetı nedirki. Bizimkiler çıkartıyor işte fiyatı uygun tutabilmek için.muhakkak orda halojenli seçenek vardır burdaki gibi nadirdir bizde 5 paket varsa 4 ü halojen hatta baxılarında opsıyonel.iyice cılkını cıkardılar.Maliyeti 1000 tl geçmeyecek hayaletlerı bıle cogu aracta opsıyonel. şeytan dıo al 2015 e180 155 hp benxınlı bin.

    Alıntıları Göster
    Anlaşılması zor bir arkadaşsın. Canın ne istiyorsa onu al bence.

    Vergiler böyle yüksek olduğu sürece, araç üst dilim vergi aralığına girmesin diye ithalatı yapanlar nasıl başka bir yol bulsun? Herşeyi koydursunlar ama aracın vergi dilimi değişmesin böyle bir seçenek var mı?


    Sonuç olarak 100 bin TL lik araçlar alıyoruz. Bunlar için 200 bin Tl civarında para ödüyoruz. Sorun 100 bin TL lik araç alıp 200 bin TL lik araç beklentisine girmemizde. Ya da bu vergi sistemini değiştirecek bir girişimde bulunmamakta. Seç beğen al..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan

    Anlaşılması zor bir arkadaşsın. Canın ne istiyorsa onu al bence.

    Vergiler böyle yüksek olduğu sürece, araç üst dilim vergi aralığına girmesin diye ithalatı yapanlar nasıl başka bir yol bulsun? Herşeyi koydursunlar ama aracın vergi dilimi değişmesin böyle bir seçenek var mı?


    Sonuç olarak 100 bin TL lik araçlar alıyoruz. Bunlar için 200 bin Tl civarında para ödüyoruz. Sorun 100 bin TL lik araç alıp 200 bin TL lik araç beklentisine girmemizde. Ya da bu vergi sistemini değiştirecek bir girişimde bulunmamakta. Seç beğen al..

    Alıntıları Göster
    He işte o girişimde bulunalım.en azından oranları düşürsünler birazcık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Opelde de boyle tum araclarda bu boyle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Sonuç olarak fazla vergi koymak fazla vergi toplamak anlamına gelmiyor. Akılcı bir yönetime ihtiyacımız var.

    Otomobil pazarı %60 lar civarında daraldı. Hepsi vergi olsa neye yarar? Ayrıca satılmayan araçlar yüzünden kapanan bayiler, ikinci el satıcıları, binlerce yeni işsiz, kapanan veya küçülen servis, yedek parça satıcıları, yakıt istasyonları vs.

    Zincirleme olumsuz etki yayılıyor.
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Ayne oyle ama demekki büyüklerimizin bildiği(!) birşey var.

    Sadece araç değil, geçen yıl kurumlar vergisinden de çok ciddi kayıp var. Çünkü kur farkı nedeniyle bir çok firma terse döndü TL bazında ve vergi vermedi ya da çok komik vergiler odedi.
    Halbuki kurumlar vergisi %20 den %22 ye arttırılmışti.

    Sanırım birilerinin SÜRÜMDEN KAZANMAK konusunu hazine/maliye bakanlığına anlatması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Düz mantık ile kaliteli düşünce arasındaki farkı yaşıyoruz. Sonumuz hayırlı olur umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan

    Yani satın aldığımız aracın fiyatı ile bize mal oluşu arasında korkunç fark var.

    Araç 100 bin TL. Ama satın almaya kalkınca vergiler, plaka, vs. vs geliyor fiyat çıkıyor 200 bin TL'ye. Ama üretici aslında 100 bin TL lik araç satmış oluyor. O araç için de halojen belki de normaldir diyorum. Olamaz mı?

    Alıntıları Göster
    Tabii olabilir. Avrupa’da 30 bin euroya satılan araçlar bunlar neticede. Birim olarak bakıldığında ki öyle bakmak daha doğru sonuç daha da vahim.
    Ancak 26.500 euroluk başlangıç fiyatı olan boş Audi A3 sportback de bile gündüzler led, geceler xenon. Farklı segment araçlar olsa da cepten çıkan miktarlar benzer olduğu için karşılığında ne alıyorum hesabına giriyoruz.
    Öte yandan 3008 ve C5’in sunduğu donanımların, teknolojinin bir kısmı da A3’te yok.
    Ötv dilimi meselesi ve karlılıklar yüzünden distribütörler kırk takla atıp paketler oluşturuyor. Borusan Yeni 3 serisini 330 binden başlatıyor; led far var, arka kol dayama ve havalandırma yok araçta.
    Bu noktada bizim tüketici olarak genel eğilimlerimizi inceleyip en çok tercih edilen, istenen donanımları eşit miktarda paketlere, modellere bölüştürme yoluna gidiliyor.
    Benim için hiçbir cazibesi olmayan 18-19” jantlar, kış lastikleri, yokuş iniş destekleri, grip controller sunulurken ledler en üst pakete dahil ediliyor.
    Elbette yüzlerce farklı konfigürasyon oluşturulurken herkesi memnun etmek mümkün değil.
    Bir Fransıza, Almana, Kırgıza, Bulgara göre 6.5 kat daha fazla harcayıp aracımı yenileyeceksem bu tip memnuniyetsizlikler daha da büyüyor haliyle.
    Yoksa fatura edilen araçların net fiyatlarından elbette haberdarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    Tabii olabilir. Avrupa’da 30 bin euroya satılan araçlar bunlar neticede. Birim olarak bakıldığında ki öyle bakmak daha doğru sonuç daha da vahim.
    Ancak 26.500 euroluk başlangıç fiyatı olan boş Audi A3 sportback de bile gündüzler led, geceler xenon. Farklı segment araçlar olsa da cepten çıkan miktarlar benzer olduğu için karşılığında ne alıyorum hesabına giriyoruz.
    Öte yandan 3008 ve C5’in sunduğu donanımların, teknolojinin bir kısmı da A3’te yok.
    Ötv dilimi meselesi ve karlılıklar yüzünden distribütörler kırk takla atıp paketler oluşturuyor. Borusan Yeni 3 serisini 330 binden başlatıyor; led far var, arka kol dayama ve havalandırma yok araçta.
    Bu noktada bizim tüketici olarak genel eğilimlerimizi inceleyip en çok tercih edilen, istenen donanımları eşit miktarda paketlere, modellere bölüştürme yoluna gidiliyor.
    Benim için hiçbir cazibesi olmayan 18-19” jantlar, kış lastikleri, yokuş iniş destekleri, grip controller sunulurken ledler en üst pakete dahil ediliyor.
    Elbette yüzlerce farklı konfigürasyon oluşturulurken herkesi memnun etmek mümkün değil.
    Bir Fransıza, Almana, Kırgıza, Bulgara göre 6.5 kat daha fazla harcayıp aracımı yenileyeceksem bu tip memnuniyetsizlikler daha da büyüyor haliyle.
    Yoksa fatura edilen araçların net fiyatlarından elbette haberdarım.

    Alıntıları Göster
    Valla birader kafam çorba oldu kime kızacağımıda şaşırdım.200 küsür bin tl’lik araba düşün halojen koy bagaj kapağıda gülle elektrik destekli değil.1.5 hdi 3008 pe paket 203 bin dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu c5 e dönmüş. C5 konuşanlar ilgili konuya gitsin. 3008 konusu çok kirlenmiş. Lütfen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Bu iki donanım olarak kıyaslarsak bence kesinlikle C5.
    Görsel olarak beğenip beğenmemek ayrı tabi o zevk meselesi

    Fiili kullanımda kablosuz şarj pek efektif değil.
    1. Android auto ve carplay için usb takmak durumundasınız zaten.
    2. Kablosuz hızlı şarj desteklenmedigi için yavaş şarj oluyor. Telefonu şarj etmek ise amacım quick charge adaptör kullanıyorum. 3 yılda sayılı kullandım o da ilk başta heves ile.
    3. Anahtarsiz çalıştırma güzel bir özellik ama tek başına bir aracı seçmek için yeter ki mı tartışılır tabi
    Kendi telefonum kablo ile CarPlay'e bağlıyken eşim de telefonu kablosuz şarj yerine koyuyor şarj olması için. Bu tarz bir kullanımda kullanışlı oluyor :)
  • Suan araba alsam c5 suv alirdim ya
    Daha guzel duruyor sanki

    En full paket otoyol paketini ekledin mi tadindan yenmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14131414141514161417
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.