Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1414. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: tuna6706
1 Kayıtlı Üye ve 26 Misafir (3 Mobil) - 24 Masaüstü3 Mobil
5 sn
62.413
Cevap
639
Favori
2.479.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14121413141414151416
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r2mert

    hayır yok
    Ne kadar sacma olmus önceden full du bu araçlar içine ediyorlar iyice herşeyi sök dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • r2mert kullanıcısına yanıt
    Istanbul Eskişehir 5.4 hatırlıyorum. Sabit hız 100-110 gecmezseniz mümkün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutist

    Tek kamera da geri geri gidince görüntü tariyor, hangi senaryoda işime yarar bilemedim. Varlığıyla yokluğu bir benim icin.
    Arka kamera üzerinden tarama özelliği geri geri giriş yaparken yerdeki saksılarda vs işe yarıyor, çoğu zaman öndeki kameranın yokluğunu hissetmiyorsunuz arka kamera komple görüntüyü tamamlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    19 inch ile grip control olduğu bilgisini teyit edebileceğimiz bir kaynak var mıdır? (bayiler de 19 da grip yok diyor ısrarla)

    Kaynak belirtirseniz Doğru bilgiyi paylaşalım. Bayiler de bazen eksik bilgi olabiliyor.

    Zira citroen TR teknik foyde bu seçenek görünmüyor.
    Yurtdışı kaynaklarda da 19 jant var fakat standart lastik sunuluyor.


    Sizin tercihler de çok geniş bir yelpaze olmuş, sayadinigz modeller arasında C5 i pek alakalı göremedim ama
    Özellikle fpace Xc60 Ds7 alternatifi varken C5 ilginç bir kıyaslama..
    19inch jantlarda grip kontrol mevcut değil, Peugeot'un public servicebox diye bir sitesi var geçmiş zaman bir şekilde oraya girip bakmıştım.




  • Yerdeki saksılar için klasik geri görüş kamerasına artı olarak ne gibi katkı sağlıyor hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    Sistemi kullaninca ne kadar rahat park edildiğini göreceksiniz..
    Anlatılmaz yaşanır diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    arkadaşlar mrb yeni C5 aircross hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim full paket 245.000 aynı paket bizde 3008 GT line modelinde var ve araç 287.000 tabi ki 3008 ile kıyaslamıyorum sadece arada 42.000 farkı peugeot mu koyuyor hemen hemen bütün parçalar aynı (motor ekranlar vites koluna kadar )

    bende araştırıyorum sitelere baktığımda kafam çok karışıyor hele son ilanlar 200.000 lerin iyice üstüne çıktı
    iki seçenegim var
    1. hibrit 3008 beklemek (çok uzun bir zaman alabilir bilemiyorum )
    2. 1,6 motorlu allure alegance bulmak

    1 seçenekten dolayı biraz ağırdan alıyorum ama sanırım daha fazla bekleyemem kasım gibi ya bismillah diyeceğim hayırlısı 190 a bulan arkadaş hayırlı olsun bence iyi fiyat şuan param o kadar çıkmıyor belki ekime-kasıma inş.
    Test etme fırsatım oldu, geçmişte 2016 Allure elgance ve 2017 Active SP kullanıcısıyım, öte taraftan DS 7 araçları bir kaç gün test etme fırsatım oldu.

    Kabin sesi c5 araçlarda 3008'e göre bir çıt daha fazla ama dikkatli olmayan bir kullanıcı fark edemez, hele en kısık seste radyo kullanırken bu farkı anlamak imkansız.

    c5 araçta Süspansiyon ve sürüşü ds7'yi comfort mode da kullanıyormuş gibi yumuşak (3008'den yumuşak sürüş)

    Tümseklerde süspansiyon oldukça başarılı, çukurlarda faydası var ama her iki durumda da limitler dahilinde konforu arttırıyor.

    c5'in en büyük artısı Feel Adva. pack içerisinde yakındaki araç uyarısı, otomatik fren vs özelliği var.

    c5 shine içerisindeki otoyol sürüş desteği diye alınan paket ds7 'deki otonom sürüş v2.özelliklerine sahip (yine ileri seviye tabela tanıma özelliği ds7 ile aynı, 3008'dekine göre bir yeni nesil).

    Lastik yanılmıyorsam c5'te 235 55 18 (grip kontrollü araçta m+s (kar çamur) özellikli) 235 lastik sürüş dinamiklerini olumlu yönde etkileyecektir düşüncesindeyim.)

    c5 alınır mı sorusunun yanıtı, neden alınmasın?

    Bu işe daha çok bütçem var diyorsanız 3008 gt-line düşünülebilir...

    Prime edition mı? c5 mi ? Görece kalite ve marka algısını bir kenara bırakır hiç düşünmeden c5.(kısıtlı bütçe ise ikinci el Prime edition neden olmasın.) (c5 üzerindeki sürüş destek sistemleri ve öndeki araç yaklaşınca otomatik fren her zaman tercihim)

    Param daha çok donanımlı araç istiyorum, ne yapayım? Temiz bir allure elegance veya gt-line 3008 alınabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: secretcoder

    Normalde bugün servise götürecektim ama ctesi şikayet almıyoruz dediler

    Serviste Cam cıtalarına krom aksesuvar taktırdım ses yapıyor olabilirler,

    Birde Lastik basınçlarını ekranlarda görebiliyormuyuz,
    Son yıllarda araçlarda lastik basınç sensörü bulunmamakta, beyin üzerinden seyir halinde lastik çaplarının dönüşüne bakarak farklı bir dönüş dinamiğine sahip lastiğin patlak olduğu uyarısı geliyor.
  • C5 Dizel Feel adventure için 199, 3008 Benzinli Prime Edition için 190 bin lira fiyat aldım.
    3008'de anahtarsız giriş - çalıştırma ve kablosuz şarj varken C5'te yok. C5'te olan ekstra güvenlik paketi 3008 prime edition da yok.
    Sürüş keyfi ve kullanım alışkanlıklarımı düşününce ben benzinli taraftarıyım, ancak 2.elde büyük çoğunluk dizel konuşuyor.
    Hafta sonu C5'i test edip bir karar vermeye çalışacağım.
    200 bin verip halojen farlı bir araç almak biraz can sıkıcı tabii.
  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Bu iki donanım olarak kıyaslarsak bence kesinlikle C5.
    Görsel olarak beğenip beğenmemek ayrı tabi o zevk meselesi

    Fiili kullanımda kablosuz şarj pek efektif değil.
    1. Android auto ve carplay için usb takmak durumundasınız zaten.
    2. Kablosuz hızlı şarj desteklenmedigi için yavaş şarj oluyor. Telefonu şarj etmek ise amacım quick charge adaptör kullanıyorum. 3 yılda sayılı kullandım o da ilk başta heves ile.
    3. Anahtarsiz çalıştırma güzel bir özellik ama tek başına bir aracı seçmek için yeter ki mı tartışılır tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 10 Eylül 2019; 17:9:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon79 kullanıcısına yanıt
    Aynen imzamı atıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    C5 Dizel Feel adventure için 199, 3008 Benzinli Prime Edition için 190 bin lira fiyat aldım.
    3008'de anahtarsız giriş - çalıştırma ve kablosuz şarj varken C5'te yok. C5'te olan ekstra güvenlik paketi 3008 prime edition da yok.
    Sürüş keyfi ve kullanım alışkanlıklarımı düşününce ben benzinli taraftarıyım, ancak 2.elde büyük çoğunluk dizel konuşuyor.
    Hafta sonu C5'i test edip bir karar vermeye çalışacağım.
    200 bin verip halojen farlı bir araç almak biraz can sıkıcı tabii.
    Az önce test ettim anlatacam brzdan far olayında kanlıkle haklısn sacmalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    C5 Dizel Feel adventure için 199, 3008 Benzinli Prime Edition için 190 bin lira fiyat aldım.
    3008'de anahtarsız giriş - çalıştırma ve kablosuz şarj varken C5'te yok. C5'te olan ekstra güvenlik paketi 3008 prime edition da yok.
    Sürüş keyfi ve kullanım alışkanlıklarımı düşününce ben benzinli taraftarıyım, ancak 2.elde büyük çoğunluk dizel konuşuyor.
    Hafta sonu C5'i test edip bir karar vermeye çalışacağım.
    200 bin verip halojen farlı bir araç almak biraz can sıkıcı tabii.
    100 binlik bir araç için halojen uygun mudur?

    200 bin TL ye satılan bir aracın gerçek fiyatı faturasında yazar. Bir inceleyin isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Sizinle hemfikirim. Feel Adventure’ın artıları Prime Edition’dan daha anlamlı benim için de. Kabine giren motor sesine bir kulak vereceğim testte.
    Bu aktif güvenlik freni Subaru XV’de güzel çalışıyordu. Fakat şehir içi kullanımda birden araya giren araçlarda etkinleşmeme gibi sorunlar olabileceği söylendi, nitekim kendim de deneyimledim. Sanırım uzun yolda daha etkili çalışan bir sistem.
    Bir de toplam kalite 3008’e göre ne kadar geride onu da görmek istiyorum. Şu distribütörler araçları 18-19” jantlarla, koyu camlarla getireceklerine anahtarsız çalışma led gece farı vs sunsalar kendi adıma daha mutlu olurdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Ne demek istediğinizi anlamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    C5 Dizel Feel adventure için 199, 3008 Benzinli Prime Edition için 190 bin lira fiyat aldım.
    3008'de anahtarsız giriş - çalıştırma ve kablosuz şarj varken C5'te yok. C5'te olan ekstra güvenlik paketi 3008 prime edition da yok.
    Sürüş keyfi ve kullanım alışkanlıklarımı düşününce ben benzinli taraftarıyım, ancak 2.elde büyük çoğunluk dizel konuşuyor.
    Hafta sonu C5'i test edip bir karar vermeye çalışacağım.
    200 bin verip halojen farlı bir araç almak biraz can sıkıcı tabii.
    C5 tahminimden iyi çıktı şaşırdım ufak değil ilk testim c5 ile amortisor olayını çokta anlamadım çukurlarda falan shine donanım test aracıydı.Araç ağır olmasına rahmen bende dizel sevmem ama gidiş kaçış heleki sport mode baya lezzetliydi iç malzemelerde kalitesiz yönler olsada çokta hissedilmiyor konforu iyiydi.bağımsız arka koltuklar çok iyi.feel advanture modelınde elektrıklı bagaj olmaması ve xenon elektrıklı koltuk eksikliği gerçekten sıkıntılı durum birde içindeyken dıreksıyon altına bakınca direksıyon demır cubugunun motora girişini açık açık görüyorsun neymıs ustalar rahat hızlıca mudahele edip kolay tamır yapabılıyormus. Nasıl mantık anlamadım. O ağırlıkta performans gerçekten iyiydi.ses olayı tam ortam musaıt olmasada azıcık klıma kapatıp denedım azcık dızel aesı duyuluyor.
    Diğer araç 5008 allure selection 3008 yoktu sanırım.seninke aynı fiyatları verdiler.
    5008 kokpit malzeme kalitesi gerçekten iyi c5 ile aynı motor olmasına rağmen (1.5 130 hp dizel) o performansı hissedemedim muhtemelen oda pedal tepkimesinden kaynaklı spor modda ise c5 gibi değildi geç tepki veriyor ama gidiyor yani her iki araçtada 3 kişi olup 200 kg artı olarak düşün.c5 in performansını amortısor kaynaklı olaraktab yolda gidiş aerodinemıgını 5008 te görmedım ama 5008 kucuk dıreksıyon sımıdı ve hızlı dıreksıyon tepkılerı ıle albenılıgını koruyor gibi. Shine paketı 210 civarı olsa mesela muhtemel o tercıh edılır.danısman arkadas bı kac ay sonra 40 bıne yakın zam olur dıyor.skoda ve vw grubunuda ınceledım bugun skoda grbunda kodiaq veya karoq olabılır suanda kodiaq olmadığını en dusuk donanımlo paketler ellerınde oldugunu soylıyorlar lafa göre gelmemıs dıyorlar.aynı şeyi pejoda söyledi.kafa karıstırıcı durumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    . (nokta)
    , (virgül)

    Güzel noktalama işaretleridir

    Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
    Fakat
    Sonuna kadar okuyamadım mesajınızı bir yerden sonra kelimeler birbirine girdi malesef...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 10 Eylül 2019; 20:5:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Aktif fren candır. Hayat kurtarır ciddi kazalarda hafif hasarla kurtarmanızı sağlar.

    Umarım kullanamazsınız ama kullanmak başınıza geldiğinde, Keşke diyor insan...

    Araçlarda Abs gibi standart olmalıdır.
    Bu donanım olmayan araç Velar olsa almam..zira bu sistemin çok faydasını gördüm.. Güvenlikten vaz geçmeyin.

    Unutmayin, araba dediğiniz 2mm sac parça ve çoğunluğu evinizdeki leğen in malzemesinden yapılan plastik parcalardan oluşuyor..

    Sizi güvende tutan en temel etken aracın doğru zamanda durabilmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    . (nokta)
    , (virgül)

    Güzel noktalama işaretleridir

    Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
    Fakat
    Sonuna kadar okuyamadım mesajınızı bir yerden sonra kelimeler birbirine girdi malesef...
    Vallaha usta telefondan yazarken zaten sinir basıyor inanki noktalama işretleriyle aram iyi değil. :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Farkettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14121413141414151416
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.