Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1412. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
16 Misafir (1 Mobil) - 15 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.450
Cevap
638
Favori
2.483.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14101411141214131414
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Sayın gemstone blue

    Araç alma niyetindesiniz sanırım fakat 3008 7 koltuk mu sorusunu soruyorsunuz..
    Tabi soru sorabilirsiniz ama en azından araçları test edip, bir bayide inceleyip teknik foyleri okumanızı tavsiye ederim.

    Tek tek soru cevap ile giderseniz pek sağlı sonuç alamazsiniz


    Sorularınızın hepsinin cevabı modellerin TEKNİK FOY dokumanlailrinda mevcut. Bu dokümanları da markaların internet sitesinden kolayca indirebilirsiniz.

    Yine de yardımcı olayim
    Boyutlar ile ilgi sorunuzun cevabı söyle

    C5
    Uzunluk 4500
    Aks mesafesi 2730

    3008
    Uzunluk 4447
    Aks mesafesi 2675

    5008
    Uzunluk 4641
    Aks mesafesi 2840

    DS7
    Uzunluk 4573
    Aks mesafesi 2738
    İnan bana o foylere bakmaktan test videolarına bakmaktan beynım bulandı citroenın pdf formatında ölçülerin bulanık yazmıyor sanki kasıtlı yapılmış gibi.üstteki verilere göre c5 3008 ile aynı şasiye oturtulmus dediğin gibi koltuk oynamalarından dingil farkı olmus gibi. Sizin baktığınız model c5 ile 3008 prime ed olması gereken özellik farkı varmı nedir acaba? Özellikle 360 derece camera aktif xenon advanced cruise grip controller olması tercih ederim.araçları yarın inşallah bakacam ilk bilgi gözlem önemli o yüzden fikir alıyorum incelemelerin iyi çünkü.ben bırdan ayrıyetten de kontrol ediyorum. :)




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    360 derece PSA grubunda 4 kamera ile yapılmıyor onu bilin öncelikle.
    Arkada tek kamera varken de bunu türetilmiş görüntü ile sağlıyor.
    O yüzden ne istediğinizi bilin.

    Zira çift kamera illa olsun deyince üst donanima ziplamaniz şart.
    Ayrıca grip e de o kadar takılmayın derim.

    3008 gripsiz ep mi, gripli c5 mi. Deseniz her türlü 3008 ep derim mesela..

    Tabi herkesin ihtiyacı farklı. Ama grip den ne bekliyorsunuz onu iyi bilin sonra bu benim beklentimi karşılamadı demeyin.
    Zira bazı bayiler halen arazi modu var, arazide gidebilir gibi satış öncelikli cümleler kuruyor ve kullanıcıyı yanıltıyor. Kullanicinin beklentisi yükseliyor ve sanki 4*4 araç almış gibi düşünüyor.

    Bu noktada sistemi detaylı inceleyin ve ihtiyacınız var mı, yok mu ona göre karar verin.
    Grip zaten opsiyon olarak da yukeske bir maliyet değil 3008de bir ara 1000 TL idi sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    360 derece PSA grubunda 4 kamera ile yapılmıyor onu bilin öncelikle.
    Arkada tek kamera varken de bunu türetilmiş görüntü ile sağlıyor.
    O yüzden ne istediğinizi bilin.

    Zira çift kamera illa olsun deyince üst donanima ziplamaniz şart.
    Ayrıca grip e de o kadar takılmayın derim.

    3008 gripsiz ep mi, gripli c5 mi. Deseniz her türlü 3008 ep derim mesela..

    Tabi herkesin ihtiyacı farklı. Ama grip den ne bekliyorsunuz onu iyi bilin sonra bu benim beklentimi karşılamadı demeyin.
    Zira bazı bayiler halen arazi modu var, arazide gidebilir gibi satış öncelikli cümleler kuruyor ve kullanıcıyı yanıltıyor. Kullanicinin beklentisi yükseliyor ve sanki 4*4 araç almış gibi düşünüyor.

    Bu noktada sistemi detaylı inceleyin ve ihtiyacınız var mı, yok mu ona göre karar verin.
    Grip zaten opsiyon olarak da yukeske bir maliyet değil 3008de bir ara 1000 TL idi sadece.
    3008 veya 5008 kamera sistemleri 4 lü olan yokmu citroende durum nedir? Tek yada 2 li kamerada görüntü eklemeli sistem çalışıyor bana biraz tuhaf geldi.grip çokda önemli değil ama olmuşken olsun yani :)) adaptif xenon 3008 pe de varmı acaba.cevaplar için sağolasın yorduk seni.




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    360 derece PSA grubunda 4 kamera ile yapılmıyor

    Pes ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 8 Eylül 2019; 18:36:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    360 derece PSA grubunda 4 kamera ile yapılmıyor

    Pes ettim
    sagol ama psa grubunu anlamadım tahmınıme gore pejo fransız grubu cıtroende dahıl demek istedın.opsıyon olarak olabılırmı dıye dusundum cunku bazı pejolarda sankı var gıbı aklımda kaldı ondan dolayı. Saygılar.
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    PSA grubu markaları

    PEUGEOT, CITROEN, DS, OPEL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Bu mesaj silindi.
    Fiyatı tersmi yazdın acaba??
  • C5 360 park assit soranlar bu videoyu izlerse kafasında soru işareti kalmaz.
    https://www.youtube.com/watch?v=fixpkU1H214&feature=youtu.be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Bu mesaj silindi.
    3008 210 eylül ayı hangi bayı acaba??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutist

    C5 360 park assit soranlar bu videoyu izlerse kafasında soru işareti kalmaz.
    https://www.youtube.com/watch?v=fixpkU1H214&feature=youtu.be
    Park asist ve 360 çevre görüşün shine donanım da opsiyon olduğunu ve henüz bu donanimda aracın gelmediğini belirtelim.su an satılan shine donanimda tek kamera mevcut Park assist bulunmuyor
  • Son günlerde konu C5 forumuna döndü maşallah
    O iç ve dış tasarımla hayatta tercih etmem şahsen. Daha uygun fiyata fazla donanım isteyen de 2.el 30bin km alti mis gibi 2017 allure epler var onlardan alsın derim. Hele 200 civarı sıfır active alana kadar bunlar bana çok daha mantıklı geliyor ama hepsi tercih meselesi iste. 3008 keyfi allure ep den başlar bence...
  • Grip ve lastik konusunu sordum bugun bayiye. 19inc te grip kontrol var ama yaz ve kış ayri lastik almak gerekiyor dedi. Grip donanımı ilgimi cekmedigi icin çok bilgi sahibi değilim ama grip videolarını izlediğimde ayni lastikle çakıl benzeri dik bir yokuşu grip kapaliyken 3008 cikamazken grip açtığında çıkıyordu. Yani sanki amac tek lastikte 4 mevsimi yasamak degil de bulunduğu zeminde daha iyi performans elde etmek gibi. Zaten 1.5cc 130hp 2 çeker ve yerden yuksekligi standart olan olan bir Fransız dan dağda karda bayırda nasıl bir beklentim olur bilemiyorum. Öyle bir ihtiyacım olsa japon ve almanlara yonelirdim sanki.
  • Blueye kullanıcısına yanıt
    %100 katılıyorum model tercihi için benim şahsi görüşüm de öyle.

    C5 PSA grubu olması, 3008 ile. Aynı platform olması vede 3008 ile çok arada kalan kullanıcı olması sebebiyle paylaşımlar arttı.
    3008e de konu değdiği için biraz c5 ağırlıklı oldu gündem.

    Yakında dengelenir zira c5 e de zam gelir, buna bu parayı verene kadar gider passat alırım deyip kapatırız konuyu
  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    Videolara değilde fiziksel olarak sistemi test etmenizi öneririm. Bununla ilgili çok tartıştik konuda tekrar aynı konu ile diğer kullanıcıları sikmayalim :)

    Sorum şu 19 incte grip var ise yaz lastiği ile nasip oluyor bu iş?
    Zira grip control deki keramet büyük oranda lastikte.
    Lastik yaz lastiği olursa şahsi fikrim grip düğmesi sadece düğme den ibaret olur bence.
    Gerçi maliyet olarak çok cüzi olduğu için koyalım olsun, arazi modu diye satarız diye düşünmüş te olabiller. Ki bence bu argüman çalışıyor.
    Bugün bayide bir çok kullanıcı kendi arasında "abi arazi modu var araçta düğme den seçiyorsun" diyordu. Demekki çalışıyor sistem :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 8 Eylül 2019; 20:31:31 >
  • Blueye kullanıcısına yanıt
    Valla haklısın ben C5 yazılarını okumak ya da yorum yazmak için foruma girdiğimde en az yazı c5 ana konuda var 🤣 C5 icin en cok yazilar burda ve c5 3008 hangisi başlığında :) büyük ihtimalle c5 ana konuya bakanlar hic bir sey yazılmamış diye geri çıkıyorlar..
  • Tek kamera da geri geri gidince görüntü tariyor, hangi senaryoda işime yarar bilemedim. Varlığıyla yokluğu bir benim icin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutist

    Grip ve lastik konusunu sordum bugun bayiye. 19inc te grip kontrol var ama yaz ve kış ayri lastik almak gerekiyor dedi. Grip donanımı ilgimi cekmedigi icin çok bilgi sahibi değilim ama grip videolarını izlediğimde ayni lastikle çakıl benzeri dik bir yokuşu grip kapaliyken 3008 cikamazken grip açtığında çıkıyordu. Yani sanki amac tek lastikte 4 mevsimi yasamak degil de bulunduğu zeminde daha iyi performans elde etmek gibi. Zaten 1.5cc 130hp 2 çeker ve yerden yuksekligi standart olan olan bir Fransız dan dağda karda bayırda nasıl bir beklentim olur bilemiyorum. Öyle bir ihtiyacım olsa japon ve almanlara yonelirdim sanki.
    Yani sonucta 4x2 arac fıyatlarda az değil o yüzden kodiaq alternatifi olabilir diyorum.




  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    Geri giderken sorun yok da, one doğru manevra yapınca on kamera olmadığı için sıkıntı olabiliyor bazen..
    3008 de alışmıştım ds7 de araç daha da büyük oldugu için aradım. Kendim takacağım zaten.
    Ama C5 on kısım görüşü acısı ve kaput tasarımı çok sıkıntılı değil bu konuda. Sadece arka kamera ve on sensörler is yapar gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutist

    Tek kamera da geri geri gidince görüntü tariyor, hangi senaryoda işime yarar bilemedim. Varlığıyla yokluğu bir benim icin.
    Dar yerlere park etmez vs elbet bir şekilde yarar bayan kullanır falan işe yarar
  • Aynı segmentte aynı grubun rekabeti yoğunlaştırmak, pazarı hareketlendirmek için ürettiği iki model. Kıyaslanması normal sanırım.
    Teknik föylere bakınca şunu fark ettim. Dizel C5, dizel 3008'den 75 kilo daha ağır. Ama aynı motor şanzıman ikilisiyle bir şekilde 0.9 saniye daha hızlı.
    3008'in 11.5, C5'in 10.6.
    Katalog verileri ne kadar doğruysa artık.
  • 
Sayfa: önceki 14101411141214131414
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.