Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1410. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
16 Misafir (1 Mobil) - 15 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.424
Cevap
638
Favori
2.481.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14081409141014111412
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 2018 1.6 blue hdi eat 6 araç sahibiyim. Benim aracım genelde 2. Viteste duruyor ve bu yüzden de araç titriyor. Araçla çok ama çok yavaş bir şekilde 0 km hıza düşersem sırasıyla D3-D2-D1 i görebiliyorum ama genel olarak D3-D2 sonrasında 0 km ye düşüyorum ve yaklaşık 3 sn sonra D1 i görüyorum. 2. Viteste durduğu içinde de titreme yapıyor. Konu ile ilgili 2 farklı pejo servisine gittim sorun tok dediler. Pejo türkiye ile maiileştim onlarda sorun yok dediler. Mesaj ekine durumu özetler 15 sn lik bir video var ama burdan nasıl gönderildiğini çözemediğim için gönderemiyorum.Sizlerden de bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • syasar81 S kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Kazasız keyifli sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    C5 ile 3008 arasında kabinde ki trim kalitesi, görsel detaylar (her minik parça bir kalıp demek öyle düşünün), daha duzlemsel bir konsol, daha sert plastikler hee biri daha düşük maliyet sağlayan etmenler.
    İncelemem de de bahsetmiştik yalıtım c5 aleyhinde. Burada da bir ucuzlar a söz konusu belli. Ufak ufak ama bir anda farkına belki varmayacafiniz kalemler ile maliye fsrkli olusuyor.
    45.000 TL dediğiniz ötv yi ve kdv yi çıkınca yaklaşık 33.000 TL o da yaklaşık 5200 eur.

    Farka TL yerine euro olarak bakarsanız, daha makul bir kıyaslama yapılabilir.

    Yukarıda bahsettiğim detayları düşüp birde marka değeri diye bir durum var onu da eklerseniz 5200 eur Luk fark açıklanır..


    Şöyle düşünün 3008 veya c5 ile 1500.000 lik. Bir suv arasında gerçekten 6 kat maliyet farkı var mı?
    Cevap basit, tabi ki yok

    Citroën < Peugeot < DS

    PSA içinde ki marka konumlamasi bu şekilde. Buna göre de markaların aldığı marka değerleri olacaktır. Ki bu gayet normal.
    O nedenle iki rakip markayı değil de aynı gruptaki iki markayı koyaslarken farklı düşünmek gerek.

    Superb nin passat tan daha çok donanıma sahipken daha az fiyatlı olması ama yinede passat in tercih edilmesi gibi...


    Konuyu daha özet bir cümle ile ele alırsak,

    Birinci amacınız düşük maliyet ise tercihiniz kesinlikle ve kesinlikle C5 olmalı.
    Özellikle iç tasarım fark yaratsin içine binince kendimi özel hissedeyim, ince detaylar hoşuma gidiyor diyorsanız kesinlikle 3008.

    Yoksa yakıt tüketimi, konfor, yol tutuş, performans zaten ortak platform, motor, sanziman olan iki araç ne. Kadar farkli olabilir değil mi. Side body bile birebir aynı. Tampon farkları ile iki araç arasında uzunluk farkı var ama aslında aynı iskelet üzerinde.

    İki araç arasında kalanlara tavsiyem, araç seçerken (hangi marka model olursa olsun) şu mu iyi bu mu iyi diye sormaktan öncelikle vazgeçin.. Her aracın bir alıcısi vardır. Her araç birisi için iyidir birisi için yetersiz veya diğeri. İçin kötüdür..

    Siz, ne istediğiniz sizi neyin mutlu ettiğini belirleyin..
    Kriterlerinizi yazın ve öncelikle ndirin.
    Bir kullanıcı için maliyet birinci öncelik iken diğer kullanıcı biraz daha zorlarım kendimi ama dış tasarım hoşuma gitsin derken, diğeri tasarım çok önemli değil fazla donanım olsun diyebilir. Yine diğer bir kullanıcı xxx markaa model olsun dört teker bir direksiyon olsun önemli değil diyebilir.
    Ustad soru çok sordum ama bu araba işi gerçekten berbat iş.Ben Peugeot 3008,5008-Nissan x trail-citroen c5-hyundai tucson 4x4 .. arsında kaldım.konfor yol tutuş görsellik kalite..Şimdi bu arabalar arasında muhtemelen bir kaçına bakmışındır olumlu olumsuz yada bunlar arasında tercih sebebin ne olurdu. 7 kişilik olması daha cazip kulıyor bazı modellerı ama 4x4 secenekde snaırıö tek tucsonda var. Çokda gereklımı bılemıyorum yolda gıderken 4x2 kullanıp gerektıgınde devreye gıren bır 4x4 sistemi mevcut..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acquiles kullanıcısına yanıt
    C5 için maliyet odaklı sürücülerin tercihi demek ne kadar doğru bilemedim. Hele hele konfor olarak iki aracı bir tutmak aracın özelliklerini bilmeyenler için yanıltıcı olabilir.
    Ben C5 ile ilgili tum yabancı kaynaklı inceleme videolarını izledim, turkiyede ciddi olarak zaten 2 inceleme videosu mevcut henüz. Kendim de 3008i 2 hafta kullanmış, C5i de test etmis biri olarak şunları söyleyebilirim.

    - C5 süspansiyonuyla şu an sınıfının en konforlu aracı. Bu sınıfın zaten en büyük ihtiyacı konfordu, bu açığı kapatmış. 3008 C5 ten sonra çok sert geliyor.
    - kabin içi ses konusunda C5 3008e gore yine üstün. Ds7 deki akustik çift cam kullanılmış, rüzgar ve yol sesi yalıtımı çok daha iyi. Motor sesi 3008 ile aynı
    - İki aracin aks uzunlukları arasında C5 lehine 5 cm fark var. Bu da ic hacmin C5 in daha büyük olmasını sağlamış. Bagaj 580lt, koltukları one cekersen 720 lt oluyor. Sınıfının lideri ve 3008de olmayan bir hacim
    - C5 te arka koltuklar birbirinden bağımsız one arkaya hareket edebildiği icin çocukların oturduğu koltukları one çekerek bagaj hacminden faydalanılabilir. Arkada birbirine eşit 3 koltuk olmasi,2 cocuk arasına oturan anneler icin cok değerli. Mesela ben sırf bu yuzden arabamı değiştireceğim.
    - C5te koltuklarda kullandıkları ozel madde gercekten cok rahat hissettiriyor. 3008 deki nappa haric gelen standart koltukların tasarımıyla yan yana koyunca 3008 hem gorsel hem de rahatlık olarak geride. 3008in en begenmedigim tarafı koltuk tasarımı.
    - 3008 hem iç hem de dış dizayn ve estetik olarak daha iyi, bence sınıfının en yakışıklı arabası. C5in fütüristik tasarımı çoğu kişiye hitap etmiyor.
    -C5 te 18 ve 19inc de grip kontrol var. 3008 de sadece 18inch te geliyor. C5 tarafında bu yuzden baya karışıklık oldu hatta kim gecer C5 inceleme videosunda grip sadece 18inc te geliyor diyor 🤭
    -C5 teki 8inch ekran üstündeki kısım sert plastik. Kapı altları da aynı şekilde. C5 koltuklar dışında kendisini ozel hissettirmiyor, 3008 sürücü koltuğunda ise kendini ozel hissettiriyor.
    - 3008 de piyano tuslariyla menuler arası manuel dugmeyle geçiş yapılıyor ama C5te hepsi dokunmatik. Full dokunmatik bana göre değil.
    - C5 te hafızalı koltuk olmaması ve on yolcu tarafinin manuel ayarlanması eksi bir özellik. kimse 20bin verip c5 için nappa getirmez. He getirirse C5in nappasi 3008e gore kiyaslanmayacak kadar şık.
    - ikinci el 3008 tarafında çok avantajlı. Marka algısı olarak ta önde. Sıfır C5 almak bu anlamda risk.
    - fiyat olarak C5 çok avantajlı. Ben 3 4 sene sonra c5 ve 3008in fiyatlarının birbirine yaklasacagini tahmin ediyorum. Yazalım dursun burda :)

    Yukarıdaki yorumlarından sonra bana gore ;
    3008 şık iç ve dış tasarımı, sürücü odaklı olmasi, ikinci el avantajı ve popülerliginden dolayı tercih edilir. Her türlü soru ve sorunda daha hızlı cevap alınabilecek bir araç. Forumda bile kac sayfa olmuş.
    C5 ise tartışmasız konfor, fiyat, çocuklu aileler icin hacim ve extra bahaj hacmi olarak one çıkıyor. He birde yollarda cok fazla olan araçlari tercih etmeyen bir kitle var, o kitle icin bulunmaz firsat çünkü hiç yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mesutist -- 8 Eylül 2019; 7:27:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Yine yazımda belirttiğim konuya takildiniz.
    Siz ne istiyorsunuz?
    4*4 sizin için gerekli mi?
    5008 deki 7 koltuk sizin için gerekli mi?
    Once bunları belirleyin tercihiniz otomatik ortaya çıkacaktır.

    Yol tutuş olarak 3008(205 lastikler dışında)iyi. C5 lastik farkı ve süspansiyon farkı nedeniyle bir tık daha iyi. Konfor olarak C5 bir tık Önde iken kalite algısi olarak geride.
    Xtrail büyük bir araç ve model olarak eskidi artık zaten kasa değişecek artık.
    5008 3008 in arkası uzamış hali sadece. Görsel olarak bence 3008 in havasını bozuyor. 7 koltuk lazım değilse ve bagajin büyük olması şart değilse 3008 in üstüne para vermek yersiz.
    Bu arada Xtrail 7 koltuk alırsanız koltuklar sabit. 5008 de üçüncü sıra koltuklar çıkabiliyor tamamen.

    Tucson Bence bu saydığınız araçların içine şahsi görüşüm, motor sanziman, yakıt tüketimi, vs her türlü eleniyor. Bazi nedenlerden dolayı kore markalarının halen eksikleri var. O nedenle kore araçlarında sadece görsele aldanmayın. Ve dikkat ederseniz kore araçlarında donanım fazladir ve janjanli oyuncaklar koymayı severler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    fiyat olarak C5 çok avantajlı. Ben 3 4 sene sonra c5 ve 3008in fiyatlarının birbirine yaklasacagini tahmin ediyorum. Yazalım dursun burda :)
    Tam da bundan bahsediyorum... Fiyat yükselirse (ki Citroën lansman fiyatı bunlar fiyatlar artacak diyor göreceğiz, ibre 3008e kayar her türlü, c5 için fiyatın ilk sirada ki kriter olduğu bir gerçek, fiyat 3008e yaklaştığı an cazibesini kaybeder. Zaten bu olmayacaktır aynı grup içinde olduğu için)


    Siz hangi aracı aldınız karar verdiniz mi?

    Birde c5 te 19 in te grip var demişsiniz fakat sadece 18 lastikler (normal ve ms olan) teknik dokumanda yer alıyor.
    19 ile hangi lastik geliyor grip desteği olan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 8 Eylül 2019; 9:59:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar mrb öncelikle soruma cevap veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim

    işin doğrusu (biraz kafanızı karıştırayım) Almanya da test ettiğim BMW i3 tam elektrikli bir araç almaktı eşimde bende çalışıyoruz aylık en az 1500 km yol yapıyorum yakıttan gına geldi aylık ortalama 600-700 TL yakıt giderim var (çoğunuz bu meblağı çok görmeyebilirsiniz ) BMW samsuna gittim sarj istasyonu yok vede teknik destek vermiyorlar sonra renault zoe yi inceledim sarj istasyonu var ama araç ciddi pahallı bmw ondan 3 4 kat daha kaliteli vede futuristik (yanlış yazdıysam özür) ama fiyatlar yakın

    BMW i3 2. el 140-190bin arası sıfırı 330 bine yaklaşmış (2.el menziller 150-200km sıfırı pil değiştiği için menzil 450km)
    zoe 2.el 90-150 bin arası sıfırı 255 bin (aynı durum 2.el menziller 150-200km sıfırı pil değiştiği için menzil 450km)


    ben o yüzden hibrit 3008 dedim zira günlük şehir içi en az 50 km 3008 hibritte şehir içi 50-60 sunacak

    citroen 2025 yılında her modelinden hibrit vede elektrikli araç çıkarmayı düşünüyor

    sanırım 1-2 yıla ciddi değişimler göreceğiz bende tam bu değişim arasında araç almaktan korkuyorum zira aldığım araçları en az 7 yıl kullanıyorum


    sonuca gelecek olursak ekim-kasım gibi 2. el 3008 alma oranım dahada artıyor çünkü bekledikçe zarar ediyorum bu konuda bana yardımcı olduğunuz için teşekkürler tekrar umarım aklıma takılan noktalarda fikir alışverişi yapabiliriz tekrar.




  • MAS207 M kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araçlar için altyapı ülkemizde hazır değil malesef. Daha çok yolumuz var.
    Hibrid lerde ise csuv gibi bir aracta fiyat farkı çok fazla. Tabi bunda ötv etkisi yüksek.
    O farkı baştan verip kaç sene de çıkarirsiniz (ayda 1500km) ile hesaplamak lazım ama bence çok zor..
    Yanılmıyorsam 3008 hibrid baz modeli vergisiz 33-34 bin eur. Buna vergileri ekleyince fiyat astronomik artıyor.
    Kur la çarpmak bile istemedim

    Yakıt ekonomisi sizin için önemliyse halen ülkemizde dizel tercih edilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 8 Eylül 2019; 10:25:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Benim istediğim C5 şu an ellerinde yok o yüzden henüz araç almadım. 2 ay vaktim var bebek icin koltuk olunca almam şart. DS7, C5, discovery sport,hatta düşes olursa f-pace ya da xc-60. Bunlardan sadece C5 sıfır olacak, diğerleri 2.el.
    Lastik olayıni bugun bayiye gidince sorarim. 19 inch te grip scroll var ama lastik konusunu bilmiyorum. grip ilgilendiğim bir ozellik değil olmasa da olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    19 inch ile grip control olduğu bilgisini teyit edebileceğimiz bir kaynak var mıdır? (bayiler de 19 da grip yok diyor ısrarla)

    Kaynak belirtirseniz Doğru bilgiyi paylaşalım. Bayiler de bazen eksik bilgi olabiliyor.

    Zira citroen TR teknik foyde bu seçenek görünmüyor.
    Yurtdışı kaynaklarda da 19 jant var fakat standart lastik sunuluyor.


    Sizin tercihler de çok geniş bir yelpaze olmuş, sayadinigz modeller arasında C5 i pek alakalı göremedim ama
    Özellikle fpace Xc60 Ds7 alternatifi varken C5 ilginç bir kıyaslama..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 8 Eylül 2019; 11:9:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Tucson 4x4 ü 2 ay kullandim. 3008 in tam 2 kati yakit maliyeti var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Yine yazımda belirttiğim konuya takildiniz.
    Siz ne istiyorsunuz?
    4*4 sizin için gerekli mi?
    5008 deki 7 koltuk sizin için gerekli mi?
    Once bunları belirleyin tercihiniz otomatik ortaya çıkacaktır.

    Yol tutuş olarak 3008(205 lastikler dışında)iyi. C5 lastik farkı ve süspansiyon farkı nedeniyle bir tık daha iyi. Konfor olarak C5 bir tık Önde iken kalite algısi olarak geride.
    Xtrail büyük bir araç ve model olarak eskidi artık zaten kasa değişecek artık.
    5008 3008 in arkası uzamış hali sadece. Görsel olarak bence 3008 in havasını bozuyor. 7 koltuk lazım değilse ve bagajin büyük olması şart değilse 3008 in üstüne para vermek yersiz.
    Bu arada Xtrail 7 koltuk alırsanız koltuklar sabit. 5008 de üçüncü sıra koltuklar çıkabiliyor tamamen.

    Tucson Bence bu saydığınız araçların içine şahsi görüşüm, motor sanziman, yakıt tüketimi, vs her türlü eleniyor. Bazi nedenlerden dolayı kore markalarının halen eksikleri var. O nedenle kore araçlarında sadece görsele aldanmayın. Ve dikkat ederseniz kore araçlarında donanım fazladir ve janjanli oyuncaklar koymayı severler..
    Benım takıldıgım noktalara değinmisin sagol buyuk arac istıyorum bu durumda birde kodiaq var aslında bugun gidip bakacam bazılarına..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Büyük araç istiyorsanız c5 büyük araç sınıfında değil bence.
    Zira bagaja verelim derken arka diz mesafesinden kismislar mesela.

    O zaman Xtrail ve 5008 e bakmanız gerekir. Orda da Xtrail artık son deminde yeni kasa gelecek, motor ve sanziman kiyasi da yaparsak 5008 tercihi isabetli olur diye düşünüyorum. Koltukların çıkabilir olması da ihtiyaç olmadığında ve bagaj lazım olduğunda (uzun yol vs) koltukları evde bırakabilirsiniz.

    Kodiaq da ebat olarak ihtiyacınızı karşılar ama DSG konusu soru işareti orada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 8 Eylül 2019; 12:33:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutist

    Benim istediğim C5 şu an ellerinde yok o yüzden henüz araç almadım. 2 ay vaktim var bebek icin koltuk olunca almam şart. DS7, C5, discovery sport,hatta düşes olursa f-pace ya da xc-60. Bunlardan sadece C5 sıfır olacak, diğerleri 2.el.
    Lastik olayıni bugun bayiye gidince sorarim. 19 inch te grip scroll var ama lastik konusunu bilmiyorum. grip ilgilendiğim bir ozellik değil olmasa da olur.
    Karoq c5 peugeot 3008,5008 git gellerderyim bugun bakacam gelip..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Kıyaslama konusunda haklısın :) iç dunyamda değişik kurgular içindeyim 😁 Alım gücü açısından cok sukur alabilirim hatta açıkçası f pace xc 60 gibi bir aracı 5 sene once alırdım. Şimdi ise ülkenin siyasi ve ekonomik durumlarindan dolayi bu parayı arabaya gömmekte tereddütteyim. Ancak düşes denk gelirse alabilirim. Marka takıntım yok, su an bmw sahibiyim ve muhtemelen citroene geçeceğim. Citroenin konforu beni premium kadar tatmin etti açıkçası.
    Grip kontrol konusunda ilk arıza çıkartanlardan biri benim. O zaman hem Citroen genel müdürlüğü hem de bayi ile tartıştık. Sonuc olarak genel müdürlükten beni aradılar ve citroenin ürün sorumlusu bu konuda net olarak grip ve 19u teyid etti. Benim ayirttigim aracta da grip düğmesi ve 19inc mevcut. Fakat dediğim gibi lastik konusunu tekrar genel müdürlüğü arayarak teyid etmek gerekebilir. Ya da bayiden yazılı cevap istenebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Büyük araç istiyorsanız c5 büyük araç sınıfında değil bence.
    Zira bagaja verelim derken arka diz mesafesinden kismislar mesela.

    O zaman Xtrail ve 5008 e bakmanız gerekir. Orda da Xtrail artık son deminde yeni kasa gelecek, motor ve sanziman kiyasi da yaparsak 5008 tercihi isabetli olur diye düşünüyorum. Koltukların çıkabilir olması da ihtiyaç olmadığında ve bagaj lazım olduğunda (uzun yol vs) koltukları evde bırakabilirsiniz.

    Kodiaq da ebat olarak ihtiyacınızı karşılar ama DSG konusu soru işareti orada.
    C5 ile 3008 ebat farkı yoksa aralarında 3008 olabılır kodiaq ve 5008 fırsat aracı olmaz ise bütçem yetmez muhtemel. c5 yada 3008 olur.işin acıkcası xtraıl ve hyundai uyuz oluyorum nissan daha önce kullandım ufak araba ısınamamıstım. Birley daha 3008 p edtıon da aktıf xenon ve grıp control öevcutmu acaba??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemstoneblue -- 8 Eylül 2019; 12:52:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    190 bin prime için hangi bayiden teklif aldınız acaba
  • Arkadaşlar Active sky spor Paket arasına ne fark var birde allure var bunları nerden öğrenebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brokenwings kullanıcısına yanıt
    Teknik broşürde donanım farklarını görebilirsiniz

    https://www.peugeot.com.tr/model-brosurleri.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknologi kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    190 a prime veren bayinin ismini paylaşabilirseniz ben de 1 tane almak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14081409141014111412
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.