Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: mfy, Asdfg12, oguzhantezel92 Daha Az
3 Kayıtlı Üye, 22 Misafir Kullanıcı, 24 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
30.876
Cevap
363
Favori
1.874.880
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Esk-3008

    Sıcak bir havada tekrar deneyeceğim artık

    Bugün 3-5 derece arasıydı Eskişehir

    Dpf zaten belli peryodlarda kendini otomatik olarak temizliyor olmalı ona yapacak birşeyim yok

    Belki alternatörde de problem olabilir



    Start stop u sevdiğimden değil ancak neden çalışmaz kısmında gıcık oluyorum

    Alıntıları Göster
    Uzun rotanız yok ise çalışmaması gayet doğal.


    Bizim 2018 gt line da aynı durumda, ancak 300 km yol yapınca çalışır hale geliyor.


    Zaten işe yarar bir donanım değil, zamanında hesap edip verilen fazla parayı geri almak için 20 yıl gerektiği sonucuna ulaşmıştık.


    2012 yılında arkadaşım sıfır 5008 e benden 8000 tl fazla ödemişti ve bu farkı stop&start ekonomisi ile geri kazanmak için yılda 100.000 km yapmak ve aracı istanbul trafiğinde kullanmak şartı ile 20 yıl süre gerekiyordu.





    İyi forumlar...



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Peugeot 3008 GT LINE 1.6 BlueHDi 120HP Eat6 300Nm Tork, Ultimate Kırmızı, Parçalı Deri Döşeme, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia, Touch Control Gearbox System, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    LG 55 LB 652V / LG 65 UB 950V / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / SONY BDV-E300 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX / NOTE 9 512 GB / HONDA KINETIX ZX








  • Binbaşı
    1377 Mesaj

    Bu start stop un sadece.km ile alakali degil sanki ..arkadasimin polo sunda tak diye aliyor uzun yada kisa girmesi so4un olmuyor.


    Sanki pejo da bu sistem cok iyi değil .. bilmiyorim cok iyi calisan kac kisi var desek cok cikmaz gibime geliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    melodramm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    639 Mesaj

    Bugün hava güneşli, çalıştı benimkisi :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Black_Mamba24 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1050 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24



    Bu start stop un sadece.km ile alakali degil sanki ..arkadasimin polo sunda tak diye aliyor uzun yada kisa girmesi so4un olmuyor.



    Sanki pejo da bu sistem cok iyi değil .. bilmiyorim cok iyi calisan kac kisi var desek cok cikmaz gibime geliyor



    Aksine şimdiye nerdeyse kullanmadığım marka kalmadı ve aralarında en iyi en sessiz ve hızlı sarsıntısız çalışan Peugeot grubundaki SS

    Bunu sadece ben değil tüm test yapanlarda aynı şeyi söylerler



    Kaldı ki SS klasik marş dinamosu ile değil de farklı bir alternatörle çalıştırıldığından çok çok hızlı ve sarsıntısız çalışıyor. Hatta bazen açılışmışım hissedilmiyor bile



    Benim önerim 30 saniye üzeri duraklamalarda devreye almanız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 20 Ocak 2019; 13:22:14 >
    _____________________________
    MUTLU ET,MUTLU OL...




  • Yarbay
    8199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24



    Bu start stop un sadece.km ile alakali degil sanki ..arkadasimin polo sunda tak diye aliyor uzun yada kisa girmesi so4un olmuyor.



    Sanki pejo da bu sistem cok iyi değil .. bilmiyorim cok iyi calisan kac kisi var desek cok cikmaz gibime geliyor



    Aksine şimdiye nerdeyse kullanmadığım marka kalmadı ve aralarında en iyi en sessiz ve hızlı sarsıntısız çalışan Peugeot grubundaki SS

    Bunu sadece ben değil tüm test yapanlarda aynı şeyi söylerler



    Kaldı ki SS klasik marş dinamosu ile değil de farklı bir alternatörle çalıştırıldığından çok çok hızlı ve sarsıntısız çalışıyor. Hatta bazen açılışmışım hissedilmiyor bile



    Benim önerim 30 saniye üzeri duraklamalarda devreye almanız

    Alıntıları Göster
    Aynen;



    PSA stop&start teknolojisinde en iyisi.



    Mercedes BMW marş motoru ile "gıy gıy" marş basarken PSA grubu anlaşılmadan hızlıca motoru çalıştırıyor.



    Burada kırılım akünün marş anında tükettiği enerjiyi yerine koyabilecek kadar süre motorun çalışıp çalışmadığı verisine bağlı.



    5 km 10 km rotası olan arkadaşlar stop & start neden devreye girmiyor diye hiç düşünmesinler



    Iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 20 Ocak 2019; 19:28:39 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1377 Mesaj
    Dogrudur yani forumda sunu anladim kisa.mesafe 5 km lik yolda cok bekleme diyosunuz.ama ışıkda bekliyorum istiyorum çalışsin ama anlamadim bu isi aküyü de bi kontrol ettirelim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    Dogrudur yani forumda sunu anladim kisa.mesafe 5 km lik yolda cok bekleme diyosunuz.ama ışıkda bekliyorum istiyorum çalışsin ama anlamadim bu isi aküyü de bi kontrol ettirelim
    Aynen hocam;


    Bizim 3008 de stop&start hep devre dışı.


    100 km yol yapınca kendine geliyor ama bir hafta yatınca yine devre dışı kalıyor.


    Buna yapacak birşey maalesef yok.


    Siz uzun yol yapınca stop&start devreye girmeye başlar


    Iyi forumlar...



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Peugeot 3008 GT LINE 1.6 BlueHDi 120HP Eat6 300Nm Tork, Ultimate Kırmızı, Parçalı Deri Döşeme, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia, Touch Control Gearbox System, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    LG 55 LB 652V / LG 65 UB 950V / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / SONY BDV-E300 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX / NOTE 9 512 GB / HONDA KINETIX ZX




  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba,

    Bu hafta İstanbul, Erzincan arası yolculuk yapma durumum oldu.

    Git gel 2000 km yol yaptım. Belli bölgelerde yollar buzluydu. Yol tutuşu vs açısında herhangi bir sıkıntı yaşamadım.

    Ortalama 5.4 lt yakıt tüketimi oldu. Normal hız radar bölgeleri hariç 100-120 gibi düşünebiliriz. Ekranda ortalama hızın 79 yazmasının sebebi birkaç saatlik süre boyunca aracın çalışır vaziyette sabit kalması.

    Grip kontrolü kullanarak resimdeki yoldan 500 m gibi bir mesafe gidebildim ama daha sonra yolda kaldım. 4x4 zincirsiz bir aracın beni çekmesine rağmen arabayı ilerletemedim hatta bir miktar kayma oldu tabi bunda araç beni çekmeden önce benim biraz zorlayıp lastiklerin altındaki karı ezmemin etkisi de olmuştur. Allahtan gitmeden önce araç için zincir almıştım. Onları bir süre uğraştıktan sonra takınca. Rahat bir şekilde çıkabildim yolun geri kalanını.Zinciri baştan takmamamın sebebi grip kontrolü denemek istememdi.

    Sonuç olarak M+S lastiklerden kış lastiği, Grip kontrolden 4×4 performansı beklemeyin.

    Anladığım kadarıyla grip kontrol İstanbul sıcaklığındaki yerlerde düz ve hafif eğimli yollarda yeterli olabilir. Ama resimdeki gibi bölgelerde ihtiyacı tam olarak karşılamıyor. Belki kış lastiği olsaydı daha farklı olabilirdi sonuç ama onu da denemeden bilmek zor. Si yine de sadwce Grip kontrole güvenip böyle yolculuklara yanınızda zincir veya kış lastiği olmadan çıkmayın.

    Yeni lastik alma döneminde ben de yaz ve kış lastiği moduna döneceğim.













    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi p_a_k_o -- 21 Ocak 2019; 8:17:22 >
    _____________________________
    --- 2018 1.6 EAT6 Prime Edition ---




  • Yüzbaşı
    639 Mesaj
    M+S mud and light snow şeklinde açılıyor.

    Yani resimdeki gibi mucizeler bence hayal olur,

    Bende grip kontrol yok Alpin5 kış lastikleri ile Eskişehir’de şimdilik problem yaşamadım,

    Kışın kış lastiği olmadan çıkmak büyük risk bence

    Sizede çok geçmiş olsun



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    6167 Mesaj

    M+S bir kış lastiği gibi sonuç veremez haliyle bahsettiğiniz şartlarda. Başka bir araç lta bende benzer sorun yaşamıştım. Grip ise daha önce çok tartıştık, mucizevi bir özellik değil zira yazılımsal bir konudan ibaret..


    Kış lastiğiniz var ve sürüş tekniklerine hakimseniz, bir çok kış şartında sorun yaşamazsınız. Sürüş teknikleri kısmını hafife almayın, yaz lastiği ile herkesin kaydığı bir yolda, alman misafirimiz direksiyona geçip bizi bursaya götürmüştü ve orada gözümle gördüm sürüş tekniği nedir tecrübe nedir diye :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    p_a_k_o kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8199 Mesaj
    Grip kontrolden mucize beklemenin anlamı yok.



    Eğer grip 4x4 gibi olsaydı kimse 4x4 yapmazdı.



    Grip kontrol yazılımını araca yükler yola devam ederdi.



    Bu arada 4x4 'ün de çakma versiyonu olan adaptif 4x4 ler türedi.



    2xh 4xl ve 4x4h seçeneği olmayan hiçbir araç 4x4 sınıfına girmez.



    Audi quadro ise bu türde en başarılısı ve her zaman almak istediğim bir araç olmuştur







    Iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 21 Ocak 2019; 9:18:31 >
  • Binbaşı
    1050 Mesaj

    Grip kontrol kesinlikle 4x4'ün yerini tutamaz ama normal bir araçtandan da yol tutuşu olarak çok farklı bir seviyededir.



    Bahsettiğiniz hava koşulları fotoğraftan da anlaşılacağı gibi biraz ekstrem bir örnek ve burda da yanlış anlaşılmasın ama sürücü faktörü de devreye girmelidir. Karda araç kullanmanın çok farklı bir tekniği vardır. Siz de bahsetmişsiniz patinaja düşüp çekişi olan lastiğin altını buza çevirdikten sonra yapacak bir şey kalmamıştır zaten.



    Grip kontrol elbette bir mucize değildir ama kullanan çoğu arkadaş ve youtube'daki onlarca video incelenirse kesinlikle takdire şayan bir donanımdır.



    Ve iyi bir karda sürüş tekniği ve M+S lastiklerle bahsettiğiniz koşullarla bile başa çıkabilecek bir opsiyondur.
    |
    |
    p_a_k_o kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    MUTLU ET,MUTLU OL...
  • Yarbay
    8199 Mesaj
    Yorumsuz...


    Iyi forumlar..








    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Peugeot 3008 GT LINE 1.6 BlueHDi 120HP Eat6 300Nm Tork, Ultimate Kırmızı, Parçalı Deri Döşeme, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia, Touch Control Gearbox System, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    LG 55 LB 652V / LG 65 UB 950V / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / SONY BDV-E300 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX / NOTE 9 512 GB / HONDA KINETIX ZX




  • Yarbay
    6167 Mesaj

    Yakın geçmişte araçlarda kar tuşu vardı vitesi yanında. Buna basınca araç ikinci viteste kalkmaya ve patinaj önlemeye çalışırdı. Grip control de bunun bir tık üstü gibi oluyor bir nevi.





    Audi Quattro gerçekten efsanedir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    melodramm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Bir tane de ben almayı düşünüyorum da fiyatlar uçuk.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: p_a_k_o

    Hocam ne kadar fiyat veriyorlar 1.5 prime editionlar için

    Alıntıları Göster
    Ben ötv indirimli 148 e alacaktım ama olmadı, ehliyeti yenilemem lazımmış kaldi şimdilik. Kısmet. C5 aircross u bekleyeceğim sonra karar vereceğim artık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmza
  • Yarbay
    6167 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    639 Mesaj

    Hayırlısı

    C5 AC özellikle boyut anlamında 3008-5008 arası bir araç

    İnşallah mantıklı fiyatlarla gelir



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    m044010 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Yakın geçmişte araçlarda kar tuşu vardı vitesi yanında. Buna basınca araç ikinci viteste kalkmaya ve patinaj önlemeye çalışırdı. Grip control de bunun bir tık üstü gibi oluyor bir nevi.





    Audi Quattro gerçekten efsanedir

    Alıntıları Göster
    Bizim araçlarda kar moduna esp den gelen veriye göre kendisi geçiyor.


    Iyi forumlar...



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Peugeot 3008 GT LINE 1.6 BlueHDi 120HP Eat6 300Nm Tork, Ultimate Kırmızı, Parçalı Deri Döşeme, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia, Touch Control Gearbox System, Novatek96655 A118 Araç Kamerası.
    LG 55 LB 652V / LG 65 UB 950V / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / SONY BDV-E300 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX / NOTE 9 512 GB / HONDA KINETIX ZX








  • Yüzbaşı
    357 Mesaj
    arkadaşlar iyi günler 2018 model 3008 aracımı kasım ayında teslim aldığımda 778 lira mtv ödemiştim bu ayki mtv 899.50 tl çıktı tutara zammı geldi acaba?
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
seo paketleri
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.