Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1227. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Mand1ra_Hekimi , ayhanca10 , icemy Daha Az
3 Kayıtlı Üye (3 Mobil) ve 13 Misafir - 13 Masaüstü3 Mobil2 iOS
5 sn
62.227
Cevap
636
Favori
2.462.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
32. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: önceki 12251226122712281229
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zorunlu trafik sigortası bu sene 785 TL tuttu. Axa sigorta 5 taksit.
    Kasko ise 1.994 TL tuttu. Allianz ile 8 taksit.
  • egeliefe kullanıcısına yanıt
    Nice yıllara kazasız belasız inşallah Hocam

    Bakım maliyeti ne kadar tuttu acaba?

    30.000 km balatalar için erken bir km ama demek ki kullanılan balataların yapısı böyle

    Ben cruise control ünitesini sizin aksinize çok başarılı ve kullanımını sezgisel olarak çok kolay ve pratik buluyorum

    Ben bir de X1'in neden birinci olduğunu merak ettim. ..))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 17 Ocak 2019; 19:41:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cruise kolunu bende çok başarılı buldum. Direksiyondan elimi çekmeden parmaklarım tam oturuyor ve rahat ediyorum. Daha önce direksiyon üzerinden tuşla kontrol edilenleri de kullanmıştım ama bu daha rahat geldi..
  • Arkadaşlar selamlar. Aracım daha 1 aylık, garanti uzatma fikrim var. Garanti uzatma 2 yıl bitimine yakın mı yapılmalı yoksa erken yapmak gerekir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Zorunlu trafik sigortası bu sene 785 TL tuttu. Axa sigorta 5 taksit.
    Kasko ise 1.994 TL tuttu. Allianz ile 8 taksit.
    1.6 gtline 2016 için benim de yenilendi ay basi

    Trafik 774

    Kasko groupama 1927 TL, cam muafiyetsiz 9 taksit. Araç bedeli 199bin TL görünüyor muş. Hasarsizlik %40 olmasına rağmen prim bedeli düşmesi yerine, sıfır araç fiyatlarının uçması ve dövize bağlı yedek parça fiyatlarının da uçması nedeniyle primler oldukça arttı..

    Ama mübarek enflasyon %20 şu %20 yi ne tuketiyorsam hiç göremedim %50in altında...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 17 Ocak 2019; 20:1:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m3hm3tg M kullanıcısına yanıt
    Benzer durumu bir avm nin otoparkından çıkarken yaşadım kar modu açık ve biraz daha hızlanarak çıkabildim. Sport mod kapalı ve biraz hız kazanarak yokuşa girerseniz daha iyi sonuç elde edilebilir. Sport modda lastiklerde çok fazla tork gücü oluyor bunun yerine geriden hızlanıp yumuşak bir şekilde devam etmek işe yarayacaktır.
    Lastikleriniz M+S miydi yoksa kar lastiği mi?
  • s700 kullanıcısına yanıt
    Daha önce Toyota da CC kullanmış biri olarak 3008 dekini daha başarılı buldum bende. Hız arttırıp azaltma SET değerini ekranda görebilme. Basılı tuttuğunda 5 er 5 er tıklayınca 1 er 1 er arttırması tam olarak sabitleyeceğiniz hızı bulma açısından ve daha kontrollü hızlanabilmek için kullanışlı. Diğer araçlarda daha sert bir hızlanma hissederken tek tek arttırdığınızda sakin bir şekilde hızlanabiliyor.
    Active SP paketteki CC de yokuş aşağı giderken frene basıyor mu? Sanki bendeki sadece vites büyütüp deviri arttırıyor gibi geldi.
  • Alpin 5 leri ve 3008 i kar ve hatta buz kaplı zeminde test etme imkanım oldu Eskişehir de dün akşam.

    Özellikle ara sokaklarda çalışma yapılmadigi için karlı ve buzlu yerlere girdim. Grip kontrol yok aracımda 19 alpin 5 lastikler ile esp devreye girmeden ve patinaj yaşamadan çok rahat yol aldım ve deneme için anı frenlerse 1-2sn lik bir ABS müdahalesi ile çok kısa mesafede durdu.

    Bu sabah ta park etmek için kar nede itle görmediğim biraz derin (10cm kadar) bir yere girdi on teker.

    Once patinaj gibi yaptı ama sonra çıktı.

    Bunu da gördükten sonra kis lastiğinin önemini daha iyi kavramış oldum

    Grip control olsaydı keşke diyeceğim bir durum olmadı(ki ben halen etkisini elzem görmüyorum şahsi görüşüm) zira bu yoğunluktan daha yoğun bir kar da buz durumunda zaten araçla çıkmadım herhalde



    M+S lastikler ile denemek isterdim açıkçası ama yine şahsi fikrim yaz lastiği ve kış lastiğinin değişimli kullanılması yönünde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum hocam. Bolu highway avm nin açık otoparkında 20 cm karda Michelin alpin 5 ile aracı zorlayarak test ettim gayet başarılı. Kış lastiğinin yeri farklı çünkü hamur yapısı ve deseni çok şey katıyor. Grip kontrol, devir kesmenin dışında bir işe yarıyor mu bilmiyorum ama çok hayati bir özellik olsa 1200 TL gibi düşük bir fiyattan satmazlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanb47

    Arkadaşlar selamlar. Aracım daha 1 aylık, garanti uzatma fikrim var. Garanti uzatma 2 yıl bitimine yakın mı yapılmalı yoksa erken yapmak gerekir mi?
    İmkanınız varsa şimdi yapın bence. Fiyatı sürekli artıyor meretin. Ben aracı alınca yaptıramamıştım 2 yıl uzatma 1400 lira civarındaydı. Sonra 1890 lira oldu yaptırsam mı sonraya mı bıraksam derken 3000 küsür liralara çıktı. Tanıdık bir servis aracılığıyla fiyatı yükseldiği hafta eski fiyat üzerinden uzatımı yapabildim.
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Kötü yakıtla ilgisi yok, hem motor arıza ışığı yanıyor hem de üre yani adblue ışığı yanıyor hem de egzos emisyon arızası uyarısı veriyor büyük ihtimalle scr sistemi bozuldu ya da dpf tıkandı, dpf tıkansa araba çekişten düşerdi aksina araba eskiye oranla daha iyi gidiyor bu da demektir ad blue sisteminde sorun var muhtemelen adblue püskürten enjektör gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Alpin 5 leri ve 3008 i kar ve hatta buz kaplı zeminde test etme imkanım oldu Eskişehir de dün akşam.

    Özellikle ara sokaklarda çalışma yapılmadigi için karlı ve buzlu yerlere girdim. Grip kontrol yok aracımda 19 alpin 5 lastikler ile esp devreye girmeden ve patinaj yaşamadan çok rahat yol aldım ve deneme için anı frenlerse 1-2sn lik bir ABS müdahalesi ile çok kısa mesafede durdu.

    Bu sabah ta park etmek için kar nede itle görmediğim biraz derin (10cm kadar) bir yere girdi on teker.

    Once patinaj gibi yaptı ama sonra çıktı.

    Bunu da gördükten sonra kis lastiğinin önemini daha iyi kavramış oldum

    Grip control olsaydı keşke diyeceğim bir durum olmadı(ki ben halen etkisini elzem görmüyorum şahsi görüşüm) zira bu yoğunluktan daha yoğun bir kar da buz durumunda zaten araçla çıkmadım herhalde



    M+S lastikler ile denemek isterdim açıkçası ama yine şahsi fikrim yaz lastiği ve kış lastiğinin değişimli kullanılması yönünde..
    Bende ayni fikirdeyim sn.acquiles.Isim geregi surekli 4x4 arazi araci kullanmaktayim. Isuzu mitsubishi amarok navara vb.Sunu gordumki arac kesinlikle 4 ceker ve diferansiyel kilitli olcak.Aracim active dolayisiyla grip control mevcut degil. Lastige gelince bu araclarda bile bf ile vasat bir kis lastiginin kis sartlarinda ciddi yol tutunma farkliliklari ortaya cikiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Alpin 5 leri ve 3008 i kar ve hatta buz kaplı zeminde test etme imkanım oldu Eskişehir de dün akşam.

    Özellikle ara sokaklarda çalışma yapılmadigi için karlı ve buzlu yerlere girdim. Grip kontrol yok aracımda 19 alpin 5 lastikler ile esp devreye girmeden ve patinaj yaşamadan çok rahat yol aldım ve deneme için anı frenlerse 1-2sn lik bir ABS müdahalesi ile çok kısa mesafede durdu.

    Bu sabah ta park etmek için kar nede itle görmediğim biraz derin (10cm kadar) bir yere girdi on teker.

    Once patinaj gibi yaptı ama sonra çıktı.

    Bunu da gördükten sonra kis lastiğinin önemini daha iyi kavramış oldum

    Grip control olsaydı keşke diyeceğim bir durum olmadı(ki ben halen etkisini elzem görmüyorum şahsi görüşüm) zira bu yoğunluktan daha yoğun bir kar da buz durumunda zaten araçla çıkmadım herhalde



    M+S lastikler ile denemek isterdim açıkçası ama yine şahsi fikrim yaz lastiği ve kış lastiğinin değişimli kullanılması yönünde..
    karlı zeminlerde kesinlikle kış lastiği kullanılması gerekiyor. bende şöyle bir tecrübemi paylaşayım. geçtiğimiz hafta bursada kar yağışı oldu ve yollarda etkilendi bu durumdan. aracım active sp üzerinde m+s lastikler ve grip kontrol var. biraz eğimli yolda grip modu normalde iken hafif hafif patinaja düştüğü sırada kar moduna aldığımda herhangi bir sıkıntı yaşamadan yoluma devam ettim. birebir tecrübe ettiğim için bence kesinlikle faydası olduğunu düşünüyorum. grip artı kış lastiği ile kış şartlarında bu araç sıkıntı yaşamaz.
  • Kış lastiği zaten kar kış için. Bizim öğrenmek istediğimiz kış lastiği yok, m+s lastik ve grip kontrol var yeterli olur mu kış ❄️ şartları için?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozandemir- kullanıcısına yanıt
    Tam bu noktada merak ettiğim, patinaj olan noktada kış lastiği olsaydı yine patinaj olur muydu? (grip yokken)



    Ben çok zorladım patinaj yapmadı alpin 5te.zorladim derken direk gaza yüklenme değil, yoğun kar buz ama gaza kontrollü basıp lastiğin yola tutunmasina yardımcı oldum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Tabiki de kış lastiği m+s lastikten daha iyi tutuş perfprmansı gösterecektir diğer yandan m+s lastikte grip fark yaratıyosa kış lastiği ile desteklenirse daha iyi tutuş sağlayacağını düşünüyorum ben. Grip in tek olayı zaten lastiklere giden gücü yol şartlarına göre ayarlamak. Biz kendimiz gaz tepkilerini zemine göre ayarlıyoruz ama bilgisayar kadar hassas olamadığımızdan olabilir grip bu konuda devreye giriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Ben bir de X1'in neden birinci olduğunu merak ettim


    X1 aracım 2013 yılında sıfır olarak almıştım. 1,6 benzinli ve 143 beygirdi. Arakadan itişliydi. 8 vitesli otomatik şanzımandı.
    Araba daha çevik, daha atik ve çok sessizdi. BMW marka olarak malumunuz daha önde yer alıyor.
    Ancaaaakkk X1; İstanbul şehiriçi 10-11 litre benzin tüketiyordu. O yıllarda benzin mazot farkı 50-60 kuruştu.
    Zaten 1 yıl kullanıp satmamın tek sebebi bu tüketim oldu.

    Şu an 3008 ile en az bir yıl daha devam edeceğim.
    Aracımdan gayet memnunum.
  • ozandemir- kullanıcısına yanıt
    aracım active sp üzerinde m+s lastikler ve grip kontrol var demişsiniz, benim de 2018 active sky pack, aracı yeni aldım daha ama grip kontrol yok, farklı versiyonları mı var acaba
  • maytekin M kullanıcısına yanıt
    SP skypack değil Sport pack bu arada. Fark ordan geliyor olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maytekin M kullanıcısına yanıt
    Skypack de yok galiba bildiğim kadarıyla bendeki sport pack

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12251226122712281229
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.