Şimdi Ara

Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
12.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    dizel otomatik full donanımlı 2.0 240 bg 500 tork 200 bin tlye premium gösterir misin

    Volvo S60 T5 R-Design 245PS (201.000 TL)
    BMW 330i 2.0 turbo 252PS (En son 190.000 TL idi)
    Audi A4 2.0 TFSI Quattro 252PS (224.000 TL - %10 indirim var)

    Gerek performans olarak, gerek kalite olarak, gerek marka algısı olarak passatın içinden geçerler. Tek farkları benzinli olmaları. Ve gerçek premium bunlar...


    Passat'la denk donanımda almaya kalkarsan bunlar 250bin TL'ye kadar çıkar.
  • 3-4 yaşında bmw m3 al daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barış26

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    dizel otomatik full donanımlı 2.0 240 bg 500 tork 200 bin tlye premium gösterir misin

    Volvo S60 T5 R-Design 245PS (201.000 TL)
    BMW 330i 2.0 turbo 252PS (En son 190.000 TL idi)
    Audi A4 2.0 TFSI Quattro 252PS (224.000 TL - %10 indirim var)

    Gerek performans olarak, gerek kalite olarak, gerek marka algısı olarak passatın içinden geçerler. Tek farkları benzinli olmaları. Ve gerçek premium bunlar...


    Passat'la denk donanımda almaya kalkarsan bunlar 250bin TL'ye kadar çıkar.

    S60 passattan dolu, 330i gibi bir otomobilden bahsediyosan donanımın lafını edemezsin, a4 zaten passatın peygamberi olduğu için donanımın pek onemli olduğunu dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Karşılaştırma işini profesyonellerce yapan kurum veya kişilerce yapılması lazım diyorum.


    Sen profesyoneller karşılaştırma yapsın demiyorsun,Auto bild gibi vag yayın organları superble E serisini falan kıyasladılar ya,aklınca onları profesyonel zannediyorsun
    EE ne diyorsun açayım mı konuyu?

    Ne demişim? Yerli yabancı kaynak...

    Sen autobild anlıyorsan ben nedeyim artık.

    Konuyu aç hocam bu kadar hevesli isen ama burada yazılanların dışında fazla farklı bir yorum bekleme.

    Konu açarken de veriler ile gel ki konunun anlamı olsun.

    Lafla işler yürümüyor o iyidir bu kötüdür diye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • en kisa zamanda direkt senin cumlelerinle konuyu acacagim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 8 Ocak 2016; 19:42:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Anlamadıysan söyle anlayacağın şekilde yazarım sıkıntı değil. Karın ağrısı çekmene gerek yok.

    1.6 dizel Passat iyi satıyor o cepte.

    3 Serisi de hem 1.6 benzinde hem de 2.0 dizelde iyi satıyor o da cepte.

    Peki neden 2.0 dizel Passat satmıyor?

    Hah onun da sebebini ben söyleyeyim. Çünkü millet 2.0 motorun getirdiği vergi yüküne BMW'nin değdiğini düşünürken VW'nin değmediğini düşünüyor.

    Bi de öbür taraftan söyleyeyim; insanlar 2.0 motorlu bir Passat'ı almaya değer görmüyor. Parasına yazık olduğunu düşünüyor.

    Ama aynı insanlar 250-300 binleri 3 Serisi'ne veriyor. Demek ki arada sizin görmeye nail olamadığınız belli başlı farklar mevcut.

    Konuyu kaptın mı ergen ruhlu forum sakini?

    Kimse 3 serine o paraları vermiyor hocam en fazla 200-210 bin lira o da jant için millet farklı renk bile almıyor hem paradan tasarruf hem satarken hızlı satarız diye.




  • Bu Passat BMW tartışmasında söyleyeceğim basit bir şey var.

    İkisi de gözümde aynı sınıf araba. İkisi de 4 çeker. İkisi de dizel. Benim için geriye tartışmamız gereken tek şey olarak performans, güvenlik, güvenilirlik kalıyor. İmajmış, gösterişmiş, yok onda follow me varmış bunda yokmuş, benim için tırt kavramlar. Cahilin parasını söğüşlemek için olan anlamsız donanımlar, iç kalite yüksek-miş gibi- yapmalar...

    Birinde plastik artığının denk geldiği yeri nikelaj bant altına denk getirmiş, öbüründe nikelaj yokmuş falan gibi kalite farklarını konuşuyorsunuz aslında. Günümüzde hemen her arabaya baktığımda gördüğüm: Bol nikelajlı ve janjanlı, her yerinden ışıklar saçan, trident marka müzik seti... Simsiyah, ekranı bile olmayan bir Marantz'ın janjanlı Çin oyuncaklarını çiğneyip geri tüküreceği gerçeği değişmiyor.

    Hah! İşte, benim için hemen her araba o "Çin oyuncağı" dediğim Trident müzik seti.

    Bu sebeple, 3.20xd ile Passat 2.0tdi four motion kıyas kabul eder mi? Kesinlikle eder. (Fiyattan bağımsız.)

    İçine binersin. Testini yaparsın. Fiyatlarını karşılaştırır, ikisinden birini seçersin.

    Ancak ben DSG ile yaşadığım problemlerden sonra DSG Passat almazdım. Hoş bu arabadaki DSG de torku sebebi ile DQ200 olamaz. DQ500 falan vardır muhtemelen. Ancak gene de, ne bileyim, o riske giremezdim. Bu DSG kendini kanıtlamış olsa, o zaman gene passat'ı elemezdim. İkisini kullanıp karar verirdim; ama bu hali ile BMW derdim. Ki hiç BMW seven biri değilimdir.

    Araba büyüdükçe konfor artarmış kimine göre... Ne kadar sığ bir yaklaşım. Hayatında gerçek ses yalıtımının ne olduğunu görmemiş, sert; ama mükemmel darbe emebilen adaptif amortisörlü bir arabada uzun yol yapmamış olduğunuz ne kadar da belli. Hayattaki komplekslerimizi başka yerde kaşıyacaklarına, otomobilde kaşıyıp nakte çeviriyorlar. Yerinizde olsam kanmazdım. Size hayatın bir gerçeği: Boyu da işlevi kadar önemli. Size aksini aksettiren yurdum kadını sen kendini iyi hisset, gururun kırılmasın diye susuyor. Bu kadının da kıymetini bil. "Abi Rus kızları şöyle..." muhabbeti yapmadan bunu bir düşün. Yurdum kadını gururun kırılmasın diye özel çaba sarf ediyor.

    Otomobilde ise durum tam tersi... "Önemli olan boyu değil, işlevi" gençler... Konfor aslında doğrudan verdiğiniz para ile alakalı. Arabanın büyüklüğü ile değil. Genel müşteri istekleri küçük arabaya çok para vermeye yönlendirilmemiş. O yüzden konforlu ve küçük araba sayısı çok az. Bu durum otomobilden pek anlamayan, dolayısı ile ne istediğini pek bilmeyen orta sınıfın, üreticiler tarafından yönlendirilmesi sebebi ile böyle. Sizden koparabildiklerinin maksimumunu koparıyorlar. Siz de halinizden memnun görünüyorsunuz.

    Niohahahaha!

    Kısaca büyütmeyin bu konuyu gençler. Her araba güzel. Aynı zamanda her araba kötü. Çoğu araba da sizi yolmak için dizayn edilmiş. Çünkü ne istediğinizi bilmiyorsunuz ve ne istediğinizi size üretici söylüyor. Nereden biliyorum? Şuradan biliyorum: 30 yıl önce Golf'e biniyordun ve küfen şimdiki Polo'dan küçük olan Golf'e sığıyordu. Şu anda Golf sana küçük geliyor. Küfe mi büyüdü? Hayır. Artık arabaların yeni normali bu. Sen cücük kadar şuurlu olsaydın, zaten sığdığın arabanda keyif ve konfor artışı isterdin. Ama nerede o zevk bizde? Yok. Neden? Çünkü biz orta sınıf hödükleriyiz. Dünyayı nüfusen istila ettik ve üretici bizi yolmak için araba üretiyor.

    Ohhh, rahatladım. Şimdi gidip biraz teknemle oynayayım. (Not: 30 yaşında adam RC tekne ile oynar mı? Şu işi bitireyim, ilk işim FPV RC uçak işine girişmek olacak) Görüldüğü gibi, sizleri kerizliye kerizliye, bize binecek araba bırakmadılar. Bütün arabalar kalas oldu. Ben de ümidi kestim artık. Saatte 100km hıza çıkan teknelerle falan oynuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 20 Ocak 2016; 14:46:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    VW kullanıcılarına marka fanatiği diyen arkadaşlar C ve BMW3'ü savunuyor olması da ilginç.

    Neden mi ilginç?

    Öncelikle Mercedes C serisinden beklentisi nedir? 170 bin gibi bir fiyatı 1.6 136 bg 4x2 dizel araca bağlayınca ne gibi kazanımları olacak? Donanım yönünden, sürüş dinamikleri yönünden, en barizi performansı yönünden, hacim yönünden Passat 2.0 240 bg 4x4'ten ne katkı sağlayacak? Bunlara cevap verebiliyor musunuz?

    BMW3 için konuşalım. Dizel 2.0 bunlarda. Fiyat olarak C180 ile aynı gibi. Bu yönden zaten kafadan Mercedes'ten daha avantajlı. Xdrive 4x4 yapınca 10 bin daha farkediyor. M paket vb gibi ilaveler olunca da Passat parası ediyor. Bir aile olsam mesela asla ıslak zeminde durmayan bu aracın yüzüne bakmam. Yine donanım yönünden çok iyi değil, hacim konusunda ise çok küçük. Hatta Jetta'dan bile dar. D sınıf araç alıyorsunuz 200 bin gibi rakama beğenmediğiniz Jetta'dan küçük ve tehlikeli. Motor daha zayıf.

    Bu üç aracı da servise soktuğunuzda yüzünüzü VW güldürür diğerleri sadece gir çık için bile 1000 liranızı alır.
    Bana izah edin Passat 2.0 240 PS 4X4 aracın veremediğini C ve 3 serisi mi veriyor? Yoksa C ve 3 serisinin veremediğini Passat mı veriyor? Bana göre 2. seçenek..

    Evet aslında bazı hususlara katılıyorum. Mesela direksiyon. Farklı bir direksiyon ile yıldız logosu olsa çoktan uuuvvv süper araç demiştiniz. İşte bu marka fanatikleri Mercedes diyor.
    Mercedes benim kitabımda E serisinden BMW ise 5 serisinden başlar. Alt gruptaki araçların ciddi rakipleri var ama bu araçlar gerçekten bambaşka. İşte premium araç dediğiniz de bunlardır.

    Passatin malzeme kalitesi, f30 dan iyi demek icin beyni filan aldirmak lazim ciddiyim. Ya da fena bi trollsun.

    Bmw 5 serisinden baslar ne ya bi de? Harbi yil oldu 2016, hala su sundan baslar muhabbeti donuyor forumda.

    Bence de vw polo dan baslar, golf'te biter. Nasil, oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sen aldırdın galiba arkadaşım memnunsun ki bize de tavsiye ediyorsun.

    1) Ben nerede yazmışım malzeme kalitesi daha iyi diye?

    2) BMW 5 serisinden, Mercedes E serisinden başlar dediğimde ne anladın çok merak ediyorum. Ben neyi vurgulamak istemişim. Anlayabildin mi?


    Beyin nakli yaptır kendine.

    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    aynen bende fiyatını yüksek buluyorum ama 2.0 motor vergisi dağıtıcı karı donanım şanzıman güç olarak bakınca yapacak bişey yok mercedes 1.6 motora 180 bin tl isterken vw 200 bin istemiş çok mu

    Niye cok olsun böyle zihniyet yüzünden zamlar müstehak bize zaten Vw e 200 bin cok muymuş vay be halk arabası vw yahu

    Passat 2.0 TDI Highline: 45.500 Euro
    Mercedes C200d Limousine: 39.000 Euro

    Yukarıda belirttiğim fiyatlar 2 aracın Almanya fiyatları. Mercedes 1.6 litrelik motoru ile %45 ÖTV'ye magruz kalırken, Passat 2.0 litrelik motoru ile %90 ÖTV'ye mağruz kalıyor. Ama ülkemizde ne hikmetse çok yakın fiyatlara satılıyorlar. 200 bin lira VW marka bir otomobil için saçma ama bu farkın ekmeğini yiyen devlet. Bence bu konuda sorgulanması gereken Passat'ın fiyatı değil. Ülkemizde 1.6 litre dizel otomatik tercih eden kitleyi otomobil firmalarının nasıl yolunacak kaz gördüğüdür

    İşte insanlardaki ama abi Mercedes zihniyetini yükledikten sonra 1.6'lık arabayı 2.5 motorlu arabayla aynı fiyata bile satarsın.

    Mercedeste , Vw'de , Volvo'da ticari bir firma amaçları var. Yüksek kâr ile araç satmak. Yani size hayrına üretmiyorlar. Kimisi diyor ki ben 10 yıl çok kaliteli yapayım sonra benim ismim,namım büyüsün kalitesiz yapayım nasıl olsa namım var güzel fiyatlardan alırlar diyor, kimisi de sağlam yapalım çoluğunu çocuğunu düşünende bizi alsın diyor, kimisi de Bende hepsinin ortasını yapayım biraz güvenli biraz prestijli biraz kaliteli falan fistan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 31 Mayıs 2016; 13:16:38 >




  • Üreticilere bu kadar kar manyağı muamelesi yapmayın , kar manyağı olan kim gözünüz nereye bakıyor.Arabanın fiyatı 94 bin , vergisi 117 bin satış fiyatı 211 bin.Arabanın parasından fazlasını vergi olarak veriyoruz.Devlete arabanın aynısından alıp üstüne para veriyoruz , bizim devlete aldığımız passat lar 320 ler neri kim kullanıyor? Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksea533 -- 31 Mayıs 2016; 15:22:42 >
  • 2016 2.0 TDI 240 PS DSG Highline 203.200 TL

    2017 2.0 TDI 240 PS DSG Highline 257.200 TL

    1 yılda 54 bin tl zam gelmiş way be :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 17 Şubat 2017; 0:39:23 >
  • New Turkey
  • Vw düşmanları olduğu kadar vw grup düşmanlarida baya varmış.. passat delisi insanlar var memlekette parasi olan alır almayan almaz. Bu arada skoda premiumdur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hop güncel fiyat Passat 2.0 TDI SCR 240 PS 4M DSG
    Highline
    514.400,00 TL :D
  • ReiseReise kullanıcısına yanıt
    2016 da 3 serisi c serisi ile karşılaştırırlardı ona göre fiyat tartışması olurdu artık bu fiyat ile passat e serisi 5 serisi

    fiyatına yaklaşmış eskiden 200 bine alınabilir diyorduk ama 514 bin tl param olsa vw bayisine gitmem mercedes bmw bayisine giderim

    zaten chip tuning ile arabalar daha güçlü oluyor artık passat 2.0 240 bg almanın bir anlamı kalmadı
  • Merhabalar

    Faydalı bir konu. Bunun için teşekkür ederim.

    Aracın fiyatına gelecek olursam 200 bin civarına göre şu anda yine alınabilecek 4 arabadan biridir. Konforu 320 ied den çok üstün. Performans olarak yine aynı şekilde daha üstün. 320d ile kapışır cinste. Her ne kadar 20d 190 hp passat 240 hp olsa da Bmw sürüş keyfi açısından bu farkı kapatıyor.

    Sıfır olarak zaten söylemiyorum. Çünkü bu saatten sonra bu aracın sıfırına 500 bin değil 350 hatta 300 bin bile verilmez. 500 e çıkınca ikinci yeni el anlamında S class 7.30 Short 550 ye Range varken bu fiyatlar imkansız..

    Chip tuning görüşünüze katılmıyorum. Stage 3 ü geçtim stage 2 de dahi sıkıntı çıkaran yeterince kişi biliyorum. En güzeli orijinali..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55smsn

    200000 liraya passat almak
    Şuan fiyatları 400 üstü falandır herhalde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konudaki fiyat 3 yıl öncesinin

    Araç 500 bin şu an

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 203.200 mü

    şimdi aynı araba kim bilir kaç para....
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.