Şimdi Ara

Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
12.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golf 4 var hararet göstergesi 0 da kimildamiyo yükselme yok hic

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yahu arkadaş bu anti vw ve premium şakçakçısı tayfaya anlatamadık gitti. Ya da anlamak istemiyorlar.

    Almanya'da 3 20 d x drive ın fiyatı ile Passat 240 hp nin fiyatları hemen hemen AYNI donanımları eşitlersen.
    Yaklaşık 45 bin Euro.

    Burada Boş 320 d x drive ı Passat highline donanımına getirsen 240 bin civarı yapıyor.

    Burada yenilen kazıktan haberiniz yok atıp tutuyorsunuz.

    Kaldı ki Passat çok daha konforlu bir araç ayrıca malzeme kalitesi BMW 3 ten daha iyi. Hiç anlamıyorsanız camların yanındaki plastiği elleyin hangisi sert hangisi yumuşak bir görün. Uzaktan bakmakla film seyreder gibi video ile görülmez o iş.

    Arabaların performansından bahsetmiyorum bile.

    engin kardesim ayarinizi vermiste ben son noktayi koyayim.passatin yanina 3 serisini yazan adam katiksiz vag fanboyudur

    Evet evet fan boyum.
    Sana da aynı şeyleri yazmayayım bir önceki mesajımı okursun.

    Bitmedi " karşılaştırılamaz " sevdanız yıllardır.

    Karşılaştırılamaz değil, şuan için galip belli.
    Yarın VW daha ileri gider o zaman da gerçek neyse konuşuruz.
    Passat konfor olarak "kat kat" demenden belli, Passat bir kesinlikle konfor odaklı bir araba değil, işi bilen kimseden bunu duyamazsın, kulaktan dolma bilgilerle konuşuyosun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yahu arkadaş bu anti vw ve premium şakçakçısı tayfaya anlatamadık gitti. Ya da anlamak istemiyorlar.

    Almanya'da 3 20 d x drive ın fiyatı ile Passat 240 hp nin fiyatları hemen hemen AYNI donanımları eşitlersen.
    Yaklaşık 45 bin Euro.

    Burada Boş 320 d x drive ı Passat highline donanımına getirsen 240 bin civarı yapıyor.

    Burada yenilen kazıktan haberiniz yok atıp tutuyorsunuz.

    Kaldı ki Passat çok daha konforlu bir araç ayrıca malzeme kalitesi BMW 3 ten daha iyi. Hiç anlamıyorsanız camların yanındaki plastiği elleyin hangisi sert hangisi yumuşak bir görün. Uzaktan bakmakla film seyreder gibi video ile görülmez o iş.

    Arabaların performansından bahsetmiyorum bile.

    engin kardesim ayarinizi vermiste ben son noktayi koyayim.passatin yanina 3 serisini yazan adam katiksiz vag fanboyudur

    Evet evet fan boyum.
    Sana da aynı şeyleri yazmayayım bir önceki mesajımı okursun.

    Bitmedi " karşılaştırılamaz " sevdanız yıllardır.

    Karşılaştırılamaz değil, şuan için galip belli.
    Yarın VW daha ileri gider o zaman da gerçek neyse konuşuruz.
    Passat konfor olarak "kat kat" demenden belli, Passat bir kesinlikle konfor odaklı bir araba değil, işi bilen kimseden bunu duyamazsın, kulaktan dolma bilgilerle konuşuyosun.


    Yahu konfor deyince sen ne anlıyorsun?
    Benim için tek başına iç hacim bile yeterli.

    Galip kim?
    gerekçelerle lütfen...
    Hislerle değil verilerle....
    Veriler belli zaten sen de galibin kim olduğunu biliyorsun.
    Ama fantizmden söyleyemiyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Videonun bir kısmını izledim. Araç performans yönünden oldukça doyurucu olmuş. Üst segment olan Bmw 525d Xdrive modelinden daha iyi yürüyor. Bu motor ülkemizde iş yapması için 1.6 litre ve altında dizel otomatik versiyonu olmayacak ki satış fiyatı daha aşağıda olsun. Bu motor ülkemiz için gövde gösterisi olmuş. Mesela Audi A4 'e konulsa satın almak isteyen kitle daha fazla olacaktır.

    Sonuç olarak bu tarz bir güçte araca sahip olmak isterim ama Passat bunun için çok mantıklı bir model değil ya da vergi sistemimize göre bu motor Passat için lüks kaçıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06



    Evet evet fan boyum.


    evet fanboysun,çünkü önce konfor monfor atıp tutmuşsun,ayarı aldıktan sonra benim için konfor babında geniş iç hacim bile yeterli diye sıvama yapmışsın.Vw nin yanına bmw yazılmaz,karşılaştıralamaz sevdası değil bu.Hayatında f30 kullanmamış 2 3 tane passata binip kendini arabaya biniyor zannetmişsin,gelmişsin arabaya güçlü motor taktılar diye millete standart D segment arabayı premium diye kakmaya çalışıyorsun.Bütün forumun dalga malzemesi oldunuz duratecle beraber,hala yok karşılaştırılamaz sevdası yok 240 beygir yok bilmemne geçin bu işleri artık.arabanın şanzımanı arızalı be şanzımanı,en hayati organı arızalı.Ne diyeceksin alan insanlara,iki elham oku sorun çıkarmaz f1 şanzıman mı diyeceksin?




  • Konfor iç hacim ile ölçülmez hocam.
    Sizin söyleminize göre Audi A1, Vw polo tarzı araçlar konforsuz olur o zaman.

    Konfor dediğiniz aracın darbe emişi, yalıtımı, ergonomisi gibi detaylarla belli olur

    Birde Passat ile 320d değil 325d denktir. Verilerini link halinde koyuyorum. +22 hp ve +50 nm tork farkına rağmen ciddi bir fark oluşturamamış.
    Özellikle 0-400 m verisi nerdeyse aynı ve son hızı daha düşük.

    http://www.zeperfs.com/duel5545-6016.htm
     Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 5 Ocak 2016; 14:24:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Videonun bir kısmını izledim. Araç performans yönünden oldukça doyurucu olmuş. Üst segment olan Bmw 525d Xdrive modelinden daha iyi yürüyor. Bu motor ülkemizde iş yapması için 1.6 litre ve altında dizel otomatik versiyonu olmayacak ki satış fiyatı daha aşağıda olsun. Bu motor ülkemiz için gövde gösterisi olmuş. Mesela Audi A4 'e konulsa satın almak isteyen kitle daha fazla olacaktır.

    Sonuç olarak bu tarz bir güçte araca sahip olmak isterim ama Passat bunun için çok mantıklı bir model değil ya da vergi sistemimize göre bu motor Passat için lüks kaçıyor.

    Aynı fikirde değilim.A4'e giden motor Passat'ada gayet gider.Ayrıca aynı motor aynı donanım A4 200.000 TL yerine 230-240 Belkide 250.000 TL Etikete sahip olur.Buda a4'e aynı motor gelse bile bu aracı düşünen kişileri a4'e yönlendirmez veya tercihte belirleyici olmaz.Ayrıca 200.000 TL Passat'ta fazla gibi görünsede 240 Ps bir dizel araç için çok'ta fazla değil.Passat'ta gayet kaliteli bir araç Artık 2+1 Evin 300-400.000 tl Olduğu göz önüne alınırsa çokta fazla değil.Milletin abarttığına bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Videonun bir kısmını izledim. Araç performans yönünden oldukça doyurucu olmuş. Üst segment olan Bmw 525d Xdrive modelinden daha iyi yürüyor. Bu motor ülkemizde iş yapması için 1.6 litre ve altında dizel otomatik versiyonu olmayacak ki satış fiyatı daha aşağıda olsun. Bu motor ülkemiz için gövde gösterisi olmuş. Mesela Audi A4 'e konulsa satın almak isteyen kitle daha fazla olacaktır.

    Sonuç olarak bu tarz bir güçte araca sahip olmak isterim ama Passat bunun için çok mantıklı bir model değil ya da vergi sistemimize göre bu motor Passat için lüks kaçıyor.

    Aynı fikirde değilim.A4'e giden motor Passat'ada gayet gider.Ayrıca aynı motor aynı donanım A4 200.000 TL yerine 230-240 Belkide 250.000 TL Etikete sahip olur.Buda a4'e aynı motor gelse bile bu aracı düşünen kişileri a4'e yönlendirmez veya tercihte belirleyici olmaz.Ayrıca 200.000 TL Passat'ta fazla gibi görünsede 240 Ps bir dizel araç için çok'ta fazla değil.Passat'ta gayet kaliteli bir araç Artık 2+1 Evin 300-400.000 tl Olduğu göz önüne alınırsa çokta fazla değil.Milletin abarttığına bakmayın.

    Yorumumu dikkatli okumamışsınız. A4 'de 1.6 dizel otomatik seçeneği olmadığı için o örneği verdim. A4 de bu motor gövde gösterisi olmaz zaten dizel alacak yine 2 litre motor alıyor.
    Passat'ta 1.6 dizel olduğu için araya kendinden uygun aynı donanımda birçok dizel otomatik motor seçeneği giriyor bu da 240 beygirlik versiyonun fiyatını gitgide artırıyor.
    Bu fiyatlara devleti ne kadar suçlu tutuyorsak, distribütörüde aynı oranda suçlu tutarım, fırsatçılık yaptığı için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Konfor iç hacim ile ölçülmez hocam.
    Sizin söyleminize göre Audi A1, Vw polo tarzı araçlar konforsuz olur o zaman.

    Konfor dediğiniz aracın darbe emişi, yalıtımı, ergonomisi gibi detaylarla belli olur

    Birde Passat ile 320d değil 325d denktir. Verilerini link halinde koyuyorum. +22 hp ve +50 nm tork farkına rağmen ciddi bir fark oluşturamamış.
    Özellikle 0-400 m verisi nerdeyse aynı ve son hızı daha düşük.

    http://www.zeperfs.com/duel5545-6016.htm
     Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü

    Abicim ben uzun adamım iç hacim ne ise benim içim konfor odur. Dediğin detaylar anca detaydır.
    Darbe emişi yalıtım vs arasında bu segmentteki araçlarda aman aman fark yok.

    Kaldı ki defalarca söyledim bu araçlar Avrupa'da üretiliyor bozuk yollar için tasarlanmamışlar zaten bozuk yolda çok süresi geçen başka araçlara baksın. BMW 3 hiç de iyi örnek değil kusura bakma.

    Segmentler de boyut ile belli olur, boyutlar arttıkça segmenti de artış gösterir.

    Polo boyutlarında D segmenti araba var mı?

    325 d in x drive modu yok zaten burada da 3 25 yok.

    Kaldı ki karşılaştıran arkadaşlar 3 20 d x drive ile karşılaştırıyor ben demiyorum.

    Ha bu verilere rağmen, 4x4 olmasına rağmen Passat ın üstünlüğü var.

    Bahsettiğiniz araç buraya gelseydi dolusu 250 den aşağı olmazdı.

    Velhasıl göreceli olarak Passat daha ucuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adam passatin boyunu buyuterek segmentini arttirdi millet
    Bana cevap vermemissin.buyur boy buyuyunce segment atlar passatta segment atladi diye konu ac gorelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Ocak 2016; 15:11:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yahu arkadaş bu anti vw ve premium şakçakçısı tayfaya anlatamadık gitti. Ya da anlamak istemiyorlar.

    Almanya'da 3 20 d x drive ın fiyatı ile Passat 240 hp nin fiyatları hemen hemen AYNI donanımları eşitlersen.
    Yaklaşık 45 bin Euro.

    Burada Boş 320 d x drive ı Passat highline donanımına getirsen 240 bin civarı yapıyor.

    Burada yenilen kazıktan haberiniz yok atıp tutuyorsunuz.

    Kaldı ki Passat çok daha konforlu bir araç ayrıca malzeme kalitesi BMW 3 ten daha iyi. Hiç anlamıyorsanız camların yanındaki plastiği elleyin hangisi sert hangisi yumuşak bir görün. Uzaktan bakmakla film seyreder gibi video ile görülmez o iş.

    Arabaların performansından bahsetmiyorum bile.

    Uzaktan bakarak olmaz diyip zerre gerçeklikle alakası olmayan arkadaş.
    Passat çok daha konforlu diyerek kendini bitirdin zaten başka bir şey demeye gerek yok...

    Bir de millete laf giydiriyorsun uzaktan bakarak olmaz diye, ne tesadüf ikisinin de sahibi olma imkanım oldu, F30'un içinden bir Passat daha çıkar, ne Passatı ya güldürme insanı,
    Passat Vag için görüneni süsle, görünmeyeni koyver,
    A4 herşeyden koy, iyi araba olsun dediği modeller.
    A4 desen anlayacağım ama Passat sınıf olarak altta kabul etmiyorsanız bu sizin fanlığınız, bilmiyor anlamıyorsanız da bilgisizliğiniz kusura bakmayın

    Asıl kimin Fan olduğu belli. "...f 30 dan 1 Passat daha çıkar..."

    He he çıkar, 3 te çıkar 5 de... sen o gözlerle bakmaya devam et.....
    Sonra millete fan muhammelesi yap.
    İğneyi kendine batır bir zahmet.


    Passat dedigin araba 508 latitude ayarinda bir otomobil, ne fazlasi var ne eksigi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Adam passatin boyunu buyuterek segmentini arttirdi millet
    Bana cevap vermemissin.buyur boy buyuyunce segment atlar passatta segment atladi diye konu ac gorelim

    Adam segmentler boy ile belli olur demis aslinda aks mesafesi onceliktir daha sonra kullanim amaci degerlendirilir ve passatin aks mesafesi 3 serisinden azdir :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Konfor iç hacim ile ölçülmez hocam.
    Sizin söyleminize göre Audi A1, Vw polo tarzı araçlar konforsuz olur o zaman.

    Konfor dediğiniz aracın darbe emişi, yalıtımı, ergonomisi gibi detaylarla belli olur

    Birde Passat ile 320d değil 325d denktir. Verilerini link halinde koyuyorum. +22 hp ve +50 nm tork farkına rağmen ciddi bir fark oluşturamamış.
    Özellikle 0-400 m verisi nerdeyse aynı ve son hızı daha düşük.

    http://www.zeperfs.com/duel5545-6016.htm
     Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü

    Abicim ben uzun adamım iç hacim ne ise benim içim konfor odur. Dediğin detaylar anca detaydır.
    Darbe emişi yalıtım vs arasında bu segmentteki araçlarda aman aman fark yok.

    Kaldı ki defalarca söyledim bu araçlar Avrupa'da üretiliyor bozuk yollar için tasarlanmamışlar zaten bozuk yolda çok süresi geçen başka araçlara baksın. BMW 3 hiç de iyi örnek değil kusura bakma.

    Segmentler de boyut ile belli olur, boyutlar arttıkça segmenti de artış gösterir.

    Polo boyutlarında D segmenti araba var mı?

    325 d in x drive modu yok zaten burada da 3 25 yok.

    Kaldı ki karşılaştıran arkadaşlar 3 20 d x drive ile karşılaştırıyor ben demiyorum.

    Ha bu verilere rağmen, 4x4 olmasına rağmen Passat ın üstünlüğü var.

    Bahsettiğiniz araç buraya gelseydi dolusu 250 den aşağı olmazdı.

    Velhasıl göreceli olarak Passat daha ucuz.



    O zaman söyleminize göre Skoda Superb E segmenti, Volvo S60 C segmenti olmalı.

    Konfor kişisel bir algı değildir belirli kriterleri vardır. Uzun boylu kişiler illa rahat sığacak diye alt segment araçlar konforsuz olmaz.
    Birde bu segmentte konforlar birbirine yakındır demişsiniz.
    Mesela,
    S line Audi A4, M paket 3 serisi, Amg paket C serisi kıyaslandığında aralarında en konforlusu neden 3 serisidir diye düşündünüz mü? Ben söyleyeyim ülkemize gelen 3 serilerinde spor süspansiyon iptali vardır. Yani darbe emişi daha başarılıdır.
    Bu konu uzar gider.




  • Ya ozur dilesin ya da bu soylediginin konusunu acsin bence. bakın aynen şöyle yazsın arkadaşımız:
    superb ve passatın boyu uzundur benim boyda 1.87 bunlar 3 serisi s60tan üstündür demek ki bunlar E segmentidiraçmazsa arkadaşla her karşılaştığımızda alıntı yapıp durumu özetlemesini isteyeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Ocak 2016; 15:32:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Adama "dediğin detaylar anca detaydır" demişsin de adam soğutmalı torpido gözünden bahsetmemiş.

    Passat'ın size göre en büyük kozu olan bu 240 beygirlik motorunun pratikte daha güçsüz olan 3 Serisi'nin gerisinde kaldığını belirtmiş.

    Trafikte envai çeşit motora sahip 3 Serisi varken neden sadece 1.6 dizel Passat satıldığını düşündün mü? Ha evet evet premium şakşakçılığı doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Konfor iç hacim ile ölçülmez hocam.
    Sizin söyleminize göre Audi A1, Vw polo tarzı araçlar konforsuz olur o zaman.

    Konfor dediğiniz aracın darbe emişi, yalıtımı, ergonomisi gibi detaylarla belli olur

    Birde Passat ile 320d değil 325d denktir. Verilerini link halinde koyuyorum. +22 hp ve +50 nm tork farkına rağmen ciddi bir fark oluşturamamış.
    Özellikle 0-400 m verisi nerdeyse aynı ve son hızı daha düşük.

    http://www.zeperfs.com/duel5545-6016.htm
     Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü

    Abicim ben uzun adamım iç hacim ne ise benim içim konfor odur. Dediğin detaylar anca detaydır.
    Darbe emişi yalıtım vs arasında bu segmentteki araçlarda aman aman fark yok.

    Kaldı ki defalarca söyledim bu araçlar Avrupa'da üretiliyor bozuk yollar için tasarlanmamışlar zaten bozuk yolda çok süresi geçen başka araçlara baksın. BMW 3 hiç de iyi örnek değil kusura bakma.

    Segmentler de boyut ile belli olur, boyutlar arttıkça segmenti de artış gösterir.

    Polo boyutlarında D segmenti araba var mı?

    325 d in x drive modu yok zaten burada da 3 25 yok.

    Kaldı ki karşılaştıran arkadaşlar 3 20 d x drive ile karşılaştırıyor ben demiyorum.

    Ha bu verilere rağmen, 4x4 olmasına rağmen Passat ın üstünlüğü var.

    Bahsettiğiniz araç buraya gelseydi dolusu 250 den aşağı olmazdı.

    Velhasıl göreceli olarak Passat daha ucuz.



    O zaman söyleminize göre Skoda Superb E segmenti, Volvo S60 C segmenti olmalı.

    Konfor kişisel bir algı değildir belirli kriterleri vardır. Uzun boylu kişiler illa rahat sığacak diye alt segment araçlar konforsuz olmaz.
    Birde bu segmentte konforlar birbirine yakındır demişsiniz.
    Mesela,
    S line Audi A4, M paket 3 serisi, Amg paket C serisi kıyaslandığında aralarında en konforlusu neden 3 serisidir diye düşündünüz mü? Ben söyleyeyim ülkemize gelen 3 serilerinde spor süspansiyon iptali vardır. Yani darbe emişi daha başarılıdır.
    Bu konu uzar gider.



    Konuşurken genel geçer ifadeler çerçevesinde, artık oturmuş, genel kabul görmüş ve disiplin statüsüne sokulmuş kriterler üzerinden konuşmak lazım,
    senin yaptığın gibi tıpkı.

    Konfor diyince ne anlaşıldığı bellidir, süspansiyon kalitesi, darbe sönümleme, vibrasyon derecesi, izolasyon ve doku kalitesi gibi kriterler anlaşılır.
    Hacim hacimdir, hacimle konfor nasıl ifade edilebilir.
    İşte buradan belli oluyor ki forumda en tecrübeli benim edasıyla yazanlarla bile ABC'den başlamak gerekiyor.
    F30 Bmw'nin ürettiği en konforlu 3 serisi modeli, D sınıfı standartlarını fazlasıyla karşılıyor,
    yok beni irite eden şey arkadaş "Kat be Kat" konfor olarak iyi F30 dan iyidir demiş, bunu söylemek için gerçekten bu araçlardan bihaber olmak gerek.




  • Yine klasik premium şakşakçıların boş lafları.

    Tek tek dönenmeyeceğim kusura bakmayın.

    Daha konforlu diyorum aksini ispat edemiyorsunuz konuyu başka yere çekiyorsunuz.

    Yaşama alanı daha fazla diyorum konuşamıyorsunuz.

    Daha ucuz diyorum laf edemiyorsunuz.

    Daha performanslı diyorum susuyorsunuz.


    Siz kendi kendinize gelin güvey olmaya devam edin en iyisi.

    Ama Gönüllerin şampiyonu 3 20 d , bravo şak şak şak büyüksün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Adama "dediğin detaylar anca detaydır" demişsin de adam soğutmalı torpido gözünden bahsetmemiş.

    Passat'ın size göre en büyük kozu olan bu 240 beygirlik motorunun pratikte daha güçsüz olan 3 Serisi'nin gerisinde kaldığını belirtmiş.

    Trafikte envai çeşit motora sahip 3 Serisi varken neden sadece 1.6 dizel Passat satıldığını düşündün mü? Ha evet evet premium şakşakçılığı doğru.

    bmw 320 serisinde 1.6 dizel var mi ?

    olmayan motorlarla karsilastirma yapmaya devam edin

    hll knk

    adam ayni passat ile ayni bmw arasinda 100 bin lira fark oldugunu idrak edemiyor

    passata 200 bin pahali ayni versiyon m 320d ye 300 o pahali degil

    hll knk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yine klasik premium şakşakçıların boş lafları.

    Tek tek dönenmeyeceğim kusura bakmayın.

    Daha konforlu diyorum aksini ispat edemiyorsunuz konuyu başka yere çekiyorsunuz.

    Yaşama alanı daha fazla diyorum konuşamıyorsunuz.

    Daha ucuz diyorum laf edemiyorsunuz.

    Daha performanslı diyorum susuyorsunuz.


    Siz kendi kendinize gelin güvey olmaya devam edin en iyisi.

    Ama Gönüllerin şampiyonu 3 20 d , bravo şak şak şak büyüksün


    soru basit
    passat daha genis ondan bmw den daha konforlu bmw alacagima ust segment passat alirim dsgli passat bmwden iyidir.
    bunun konusunu acabiliyor musun,cesaretin varsa buyur forumda tartismasini yap,ankette eklettir yoneticilere,gorelim kim kimin saksakcisiymis.
    tek yorumda atmayacagim soz;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Ocak 2016; 21:06:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tired of waiting T kullanıcısına yanıt
    Anlamadıysan söyle anlayacağın şekilde yazarım sıkıntı değil. Karın ağrısı çekmene gerek yok.

    1.6 dizel Passat iyi satıyor o cepte.

    3 Serisi de hem 1.6 benzinde hem de 2.0 dizelde iyi satıyor o da cepte.

    Peki neden 2.0 dizel Passat satmıyor?

    Hah onun da sebebini ben söyleyeyim. Çünkü millet 2.0 motorun getirdiği vergi yüküne BMW'nin değdiğini düşünürken VW'nin değmediğini düşünüyor.

    Bi de öbür taraftan söyleyeyim; insanlar 2.0 motorlu bir Passat'ı almaya değer görmüyor. Parasına yazık olduğunu düşünüyor.

    Ama aynı insanlar 250-300 binleri 3 Serisi'ne veriyor. Demek ki arada sizin görmeye nail olamadığınız belli başlı farklar mevcut.

    Konuyu kaptın mı ergen ruhlu forum sakini?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.